quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Jij voelt je dus ook al niet aangesproken ?

*aanzet* *biertje*quote:

Ben de hele dag bezig met iets.. schenk nu een wijntje. Doe niks meer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:10 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Toost mee met een *wijntje*, fijn weekend!

PROOSTquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben de hele dag bezig met iets.. schenk nu een wijntje. Doe niks meer.

Het is hier vandag weer Grote Poezen Verhaardag.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het is wel een poesjestopic geworden he?
Poezenlied:

Dus dat is stofzuigen geblazen. Oh nee, niet blazenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:34 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Het is hier vandag weer Grote Poezen Verhaardag.
5 jaar geleden kreeg ik een nest kittens en die zijn gebleven.
De andere poezen vieren mee met lekkers en een boel kroel, maar dat krijgen ze iedere andere dag ook al

Zoiets?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:56 schreef Ferdo het volgende:
Dat blazen, daar zorgen de katten eventueel wel voor.

Wat dat beest misschien wel heeft meegemaakt, omdat hij zo reageert op menselijk contactquote:

Hij zit ook in een hokje he, dus zal wel een asiel zijn. Arm dier , zal idd wel veel aan vooraf gegaan zijn dat hij zo reageert. Mensen springen niet alleen met elkaar, maar ook met dieren soms raar omquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat dat beest misschien wel heeft meegemaakt, omdat hij zo reageert op menselijk contact
 .
 .

Volgens mij zit hij bij de Dierenarts, dat hokje en dat matje onder hem...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat dat beest misschien wel heeft meegemaakt, omdat hij zo reageert op menselijk contact

Nog steeds 8 hoewel ik er over denk om er voor een een ander thuis te zoeken. Die zet zo vaak de hele groep op stelten dat we er nu al een jaar over lopen te twijfelen. Het is een lieve jongen, rode kater, maar in de groep zorgt ie echt voor onrust.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus dat is stofzuigen geblazen. Oh nee, niet blazen
Hoeveel katten heb je nu?
En goedemiddag allemaal

zo zielig, dit. Ik kan dit niet opzetten hier. Gaan al mijn katten over de rooiequote:

Het is ook wel extreem zegquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:27 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
zo zielig, dit. Ik kan dit niet opzetten hier. Gaan al mijn katten over de rooie
 .
 .  

Hebben jullie er ook al meerdere dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:04 schreef Ferdo het volgende:
Even uitgeprobeerd met één van onze tijgers, het even laten zien, maar die deed het niet zo veel.
 Allemaal siberen?
 Allemaal siberen?

Mudhle is echt mijn meisje. Zij is aan niemand anders zo gehecht als aan mij. Mar Bijoux is mijn engeltje en ook Kay en Poeska zou ik niet willenmissen. En Merlijn is zo apart en schattig. Ik weet niet precies wie mijn lievelingetje is. Ik hou van ze allemaal, hoewel Kareltje niet mijn lieveling is. Donna ook niet. We vinden elkaar ief, maar mijn zoon is haar lieveling. Ze baalde eerst ook best wel dat hij niet meer thuis woonde.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook wel extreem zeg.
8 katten! Dat is nogal wat. Heb je er lievelingetjes bij?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |