SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
tERECHTEquote:
Vond ik zelf ook als ik zo arrogant mag zijn, alhoewel er echt veel te veel distortion opzitquote:
Terechte !!!~!~~ ';'quote:Op maandag 26 maart 2012 16:43 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen die niet naar kb luisteren
mensen die naar th luisteren
Je hebt wel sick lange vingers G.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook als ik zo arrogant mag zijn, alhoewel er echt veel te veel distortion opzitMjah had geen zin op het opnieuw op te nemen
En bij dat chromatische stukje doe ik gewoon maar wat
Die mensen verdienen geen bestaansrechtquote:Op maandag 26 maart 2012 16:43 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen die niet naar kb luisteren
mensen die naar th luisteren
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 16:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je hebt wel sick lange vingers G.
En ook:
"Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use."![]()
![]()
yquote:
Dat is ook niet lief.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die mensen verdienen geen bestaansrecht
quote:
hoe danquote:
Niet zo klef doen ew.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:
Nee man.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Ja anders flikkeren ze hem erafDaarom staat de studio-versie niet op YouTube, wordt steeds verwijderd.
0kquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |