abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109560702
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zolena *O*
(het is toch helemaal niet vreemd als een uitgerekende datum wordt aangepast na een echo?)
Nee helemaal niet, maar deze was in het ziekenhuis en ze durfde de datum niet aan te passen omdat ze dan ruzie zou krijgen met verloskundige, ik snapte het ook niet.
pi_109560713
Zolena *O*

:D fluugs haha

Bijtje
:Y precies, fijn is dat!
pi_109560738
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:07 schreef Zolena het volgende:

[..]

Nee helemaal niet, maar deze was in het ziekenhuis en ze durfde de datum niet aan te passen omdat ze dan ruzie zou krijgen met verloskundige, ik snapte het ook niet.
Dat ze ook zegt dat ze dan 'ruzie' krijgt :{
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:09:18 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109560744
Zolena, fijn dat alles in orde was! *O*
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:09:46 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109560759
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:07 schreef Zolena het volgende:

[..]

Was het een termijnecho? Zo niet, misschien wil ze niet in het vaarwater van de vk zitten?
Maar fijn dat de echo verder goed was.
pi_109561222
Hm nou, ik kan me zomaar voorstellen dat een echoscopiste bang wordt voor een vk... Hier in het dorp, de vk, dat is de schrik van iedere vrouw hier. En van alle echoscopistes.
Ik ben er (goddank) maar 2x geweest voordat ik een medische indicatie kreeg. Maar ik zat een keer in de wachtkamer bij haar, en toen was er een vrouwtje binnen en die had schijnbaar nog geen termijnecho gehad, want het echobureau had de afspraak verzet. Nou dat was tegen het zere been van de vk, want nu zat dat vrouwtje haar (de vk's) tijd te verdoen door wel naar controle te komen zonder een echo gehad te hebben. Toen belde ze dus waar dat vrouwtje bij zat (en ik kon alles horen in de wachtkamer) de echoscopiste van het plaatselijke bureau op... nou die kreeg me daar even de wind van voren!! Ik verschoot gewoon van kleur :o

Dus ik gok zomaar dat als het onze plaatselijke vk zou zijn geweest de echoscopiste er ook niet happig op zou zijn geweest om daar iets tegenin te brengen of een datum te veranderen :D

Maar zo hoort het uiteraard niet!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:27:37 #157
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_109561260
Net terug van de arts. M'n keel is nog niet zo erg ontstoken, dat ze ab wil geven. Moet nu goed water drinken, PCM nemen en uitzieken. Dit ook ivm zwangerschap.
Make love, not war ☮
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:28:57 #158
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109561305
Het is eik gewoon heel simpel, als echoscopiste verander je de datum niet zomaar, dat doet de VK, die is casmanager... :) Je rapporteert je bevindingen aan de VK en die neemt vervolgens de beslissingen... Als je een 20 weken echo hebt zullen ze ook nooit zomaar alles vertellen, ze rapporteren en de uitslag komt via VK/gyn...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109561453
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:26 schreef bijtje84 het volgende:
Hm nou, ik kan me zomaar voorstellen dat een echoscopiste bang wordt voor een vk... Hier in het dorp, de vk, dat is de schrik van iedere vrouw hier. En van alle echoscopistes.
Ik ben er (goddank) maar 2x geweest voordat ik een medische indicatie kreeg. Maar ik zat een keer in de wachtkamer bij haar, en toen was er een vrouwtje binnen en die had schijnbaar nog geen termijnecho gehad, want het echobureau had de afspraak verzet. Nou dat was tegen het zere been van de vk, want nu zat dat vrouwtje haar (de vk's) tijd te verdoen door wel naar controle te komen zonder een echo gehad te hebben. Toen belde ze dus waar dat vrouwtje bij zat (en ik kon alles horen in de wachtkamer) de echoscopiste van het plaatselijke bureau op... nou die kreeg me daar even de wind van voren!! Ik verschoot gewoon van kleur :o

Dus ik gok zomaar dat als het onze plaatselijke vk zou zijn geweest de echoscopiste er ook niet happig op zou zijn geweest om daar iets tegenin te brengen of een datum te veranderen :D

:o
Lekker is dat

Diaan :(
Bwuh, beterschap!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:34:44 #160
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_109561481
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:28 schreef flugeltje het volgende:
Het is eik gewoon heel simpel, als echoscopiste verander je de datum niet zomaar, dat doet de VK, die is casmanager... :) Je rapporteert je bevindingen aan de VK en die neemt vervolgens de beslissingen... Als je een 20 weken echo hebt zullen ze ook nooit zomaar alles vertellen, ze rapporteren en de uitslag komt via VK/gyn...
Hmm, dat gaat bij mij in het ziekenhuis niet zo. Ik krijg wel heel veel info van de echoscopistes en zij hebben ook mijn uitgerekende datum verplaatst. Van de verloskundige/gynaecoloog heb ik niets gehoord nav de 20-weken echo, enkel van de echoscopiste.

Zo gaat het volgens mij overal weer anders!
pi_109561511
:o m'n vk was vergeten dat ik volgende week een echo heb :9
(ik had vragen over placenta en andere dingen, toen had ze een x gezegt; plan maar n echo) wist ze dus niks meer van maar ze vond t nogsteeds ok
(+ dat ik me geen zorgen moet maken volgens haar, maar dr is eignl niks waar ik me zorgen over maak, alleen die placenta dus)
pi_109561692
Maar waarom zou je je zorgen moeten maken volgens haar dan? :?
pi_109561894
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar waarom zou je je zorgen moeten maken volgens haar dan? :?
Geen zorgen :9
Ik maak me zorgen, meer omdat met de 20wkn echo de placenta heel dicht bij de bm mond lag. Die vrouw zei toen van alles en ik ging daar weer over nadenken.

Ook t loslaten van de placenta enz vind ik wel spannend + kans op bloedverlies.
Das ook de reden dat ik toch liever in t ziekenhuis beval :@
(komt ook omdat m'n nicht enorm veel bloed had verloren, vond ik nogal een indrukwekkend verhaal)
Er kan natuurlijk zoveel mis gaan, maar dat is (op dit moment) 't enige wat me dwars zit.
pi_109561991
Ow ik las inderdaad verkeerd :@

Potverdikkie zit ik hier op mijn werk.. voel me eigenlijk best goed (joepie!) .. en dan is er niks meer te doen :{ ... Leidinggevende is er niet dus kan hem ook niet inschakelen.

Hmm hmm
pi_109562424
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:26 schreef bijtje84 het volgende:

:o Nou de mijne was tot nu toe wel aardig. Ws gewoon omdat de verloskundige daarvoor verantwoordelijk is denk ik.

Diaan beterschap.

Twinkle fijn *O* behalve dan van het geen werk en vervelen, maar niet ziek is toch wel erg prettig.

Zoe, bevallingsverhalen vind ik trouwens ook erg eng klinken, ik probeer ze maar niet te horen/lezen :D dat maak ik dan wel weer mee, maar ik denk er daarom ook over om in het ziekenhuis te bevallen idd.

Sowieso dingen die je van te voren niet weet en nu achterkomt..

Dat je extra kans hebt op aambeien bijvoorbeeld :o waarom zegt niemand dat van te voren...
pi_109562462
Ik mag maar in 1 houding blijven zitten vandaag, irritant! :P maar steeds als ik anders ga zitten krijg ik een paar porren in mijn lever en/of ribben ~O>
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:09:49 #167
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109562468
Gewoon terugslaan covie....
pi_109562521
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:08 schreef Zolena het volgende:

[..]

Zoe, bevallingsverhalen vind ik trouwens ook erg eng klinken, ik probeer ze maar niet te horen/lezen :D dat maak ik dan wel weer mee, maar ik denk er daarom ook over om in het ziekenhuis te bevallen idd.

Sowieso dingen die je van te voren niet weet en nu achterkomt..

Dat je extra kans hebt op aambeien bijvoorbeeld :o waarom zegt niemand dat van te voren...
:D
Haha ja zo zijn er wel meer dingen idd :9
Dan lees ik 't hier en denk ik pfff gelukkig, t is normaal
  Moderator dinsdag 27 maart 2012 @ 12:11:54 #169
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_109562524
Oei, bloeddruk van mijn vrouw was vanmorgen 135 over 96. Zo meteen naar ziekenhuis om bloed te prikken en bloeddruk nog eens te meten. In het 'ergste' geval (dreigende zwangerschapsvergiftiging) wordt ze vandaag nog ingeleid.
F.K.A. SuperwormJim
pi_109562551
:o Oei spannend!
pi_109562552
haha ja :D al in de buik laten laten weten wie die baas is. })
pi_109562570
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Oei, bloeddruk van mijn vrouw was vanmorgen 135 over 96. Zo meteen naar ziekenhuis om bloed te prikken en bloeddruk nog eens te meten. In het 'ergste' geval (dreigende zwangerschapsvergiftiging) wordt ze vandaag nog ingeleid.
:o
Oei..

Succes vandaag!!
pi_109562575
Jeetje SWJ! dat is schrikken, succes!!
pi_109562607
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:12 schreef covie het volgende:
haha ja :D al in de buik laten laten weten wie die baas is. })
Haha nou dan wint mijn boef t van mij
(en m'n lief 'wint' t weer van haar, want ze wordt rustig van m)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:14:23 #175
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109562608
Oei SWJ.... Hebben ze na een minuutje rust nog een keer gemeten? Bij mij kan dat wel eens schelen. (voornamelijk omdat we vrij vaak kiele kiele op het zkh aankomen en dat van het haasten m'n bloeddruk stijgt :') )

Succes in elk geval; inleiden is nooit tof....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')