Gefeliciteerd nieuwe zwangeren
Zag ook een paar mooie echo's voorbij komen, tof!
Enfermera: wij zetten eigenlijk niks op facebook. Hebben zelf met wordpress een siteje gemaakt, waar mensen die het leuk vinden regelmatig te lezen over onze kiddo, zich eerst moesten aanmelden om te kunnen meelezen en reageren. Site dus pas te zien na inloggen, vanwege google vindbaarheid ofzo, maar dat werkt best goed. Op facebook nog niet eens bekend gemaakt dat we zwanger zijn, al weten onze beste vrienden het nu wel

Weet van een aantal facebook mensen dat ze niet zitten te wachten op babyupdates, die hebben zich dan ook niet aangemeld op 'onze site'. En vind dat bijv. oudoudklasgenoten en vage kennissen enzo niet zo nodig alles hoeven te weten over ons kindje, al kan je dat op facebook wel weer scheiden door te werken met lijsten enzo...maar dat vind ik zelf dan weer zo'n gedoe.
Update vanuit hier, alles nog goed

voel de baby sinds een week echt al dagelijks een paar keer schoppen. Afgelopen vrijdag schrok ik me rot, had m'n hand op mijn blote buik liggen en in ene keer voel ik iets bewegen tegen m'n hand aan! Dus voelde het in m'n buik en tegelijk aan de buitenkant tegen m'n hand! Zo maf en mooi tegelijk! Zat helemaal te glimlachen
Zelf vrijdag 20 weken echo, ben benieuwd, best een beetje spannend. Al heb ik wel het idee dat het goed zit... Maar toch, you never know ofzo. Ben benieuwd of we een filmpje op dvd kunnen krijgen, weet iemand dat? Bij shl breda, in zo'n foldertje stond namelijk dat zelf filmpjes en foto's maken niet toegestaan is, want medisch onderzoek. Op zich gewoon logisch, maar lijkt me zo leuk, bewegend beeld for keeps.
Nu weer even in lurkstand, maar zal vrijdag een echofotootje posten als jullie dat leuk vinden