Nog mooier dusquote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef Sorbootje het volgende:
Boontje? Het was al een écht echt echt kindje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ding rechts is geen been, maar de navelstreng, heb ik me laten vertellen![]()
Een mooi knipperend hartje, hij was goed aan het boksen tegen de navelstreng![]()
Wauw.Bizar.
Oh, en eronder zie je hoe ver ik ben. Zat goed in de buurt, morgen 10 weken dus!I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Whaha echt hequote:Op maandag 26 maart 2012 20:29 schreef Fieder het volgende:
Jeeee Enfermera!Wat een liefie! Wow die navelstreng, heb ik nog nooit zo duidelijk gezien!
Zo, nu kan ik naar bedMmm lekker diclovenacje
![]()
Ik ben er wel nieuwsgierig naar wat je hiermee bedoelt, als je erop in wilt gaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:49 schreef Sorbootje het volgende:
Zo, wij zijn weer thuis.
Alles ging prima bij de verloskundige. Soms is het even zoeken naar wie welke rol heeft, maar eigenlijk gaat het best natuurlijk. Voor haar ook een nieuwe ervaring met een draagmoeder.
VIND IK LEUK!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef Sorbootje het volgende:
Boontje? Het was al een écht echt echt kindje!
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:24 schreef Enfermera het volgende:
Jeetje wat fijn Sorbo!!![]()
Nou, hier ook alles goed gelukkig. Te bizar om te zien trouwens!![]()
Dat was mijn stopwoordje, en nog steeds btw; bizar.
Nét je avatar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ding rechts is geen been, maar de navelstreng, heb ik me laten vertellen![]()
Een mooi knipperend hartje, hij was goed aan het boksen tegen de navelstreng![]()
Wauw.Bizar.
Oh, en eronder zie je hoe ver ik ben. Zat goed in de buurt, morgen 10 weken dus!
Sorboooooo!![]()
Nou kijk, als het bijvoorbeeld gaat over prenatale diagnostiek, dan is de vk natuurlijk geneigd zich tot mij te richten en ik heb de neiging er een mening over te hebben, maar het is niet mijn kind en niet mijn beslissing om te nemen. Dat is dan even een oh ja-momentje. Voor K. is het ook best vreemd, ze is niet de zwangere, maar het betreft wel haar kind. Ze heeft de neiging om zich een beetje op de achtergrond te houden, omdat ik zwanger ben, terwijl het haar natuurlijk in grote mate betreft. En dat besef zag je met de minuut meer landen bij haar. Heel mooi eigenlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben er wel nieuwsgierig naar wat je hiermee bedoelt, als je erop in wilt gaan.
Mooi!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:41 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nou kijk, als het bijvoorbeeld gaat over prenatale diagnostiek, dan is de vk natuurlijk geneigd zich tot mij te richten en ik heb de neiging er een mening over te hebben, maar het is niet mijn kind en niet mijn beslissing om te nemen. Dat is dan even een oh ja-momentje. Voor K. is het ook best vreemd, ze is niet de zwangere, maar het betreft wel haar kind. Ze heeft de neiging om zich een beetje op de achtergrond te houden, omdat ik zwanger ben, terwijl het haar natuurlijk in grote mate betreft. En dat besef zag je met de minuut meer landen bij haar. Heel mooi eigenlijk.
iell......quote:Op maandag 26 maart 2012 20:42 schreef Kersjes het volgende:
Ze zijn lekker![]()
Ik hou vooral van dat knappende velletje in mijn mond *pats*
En dat jij dat dan weer mooi vindt. Ik vind het zo fantastisch.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:41 schreef Sorbootje het volgende:
En dat besef zag je met de minuut meer landen bij haar. Heel mooi eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |