De bevalling is hier ook nog steeds een heel ver van mn bed show hoor!quote:Op maandag 26 maart 2012 14:45 schreef Women86 het volgende:
pff kan ik me echt nog niks bij voorstellen, een bevalling. Is nog zo'n ver van mijn bed show voor mijn gevoel. Kan soms nog amper geloven dat er een klein babytje in me groeit... lijkt me zo apart om dat straks ook te voelen. Maar denk ook wel dat het dan pas echter word. Hoe ervaren jullie dat?
Als topicoudste heet ik je bij deze van harte welkom!quote:Op maandag 26 maart 2012 16:26 schreef nijnepijn het volgende:
* nijnepijn komt hier heel voorzichtig om het hoekje kijken
Ik zou gelijk de poli bellen, denk ik.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:36 schreef nijnepijn het volgende:
Dank voor het welkom flugeltje, hopelijk posten we hier niet te lang samen (en dan omdat jouw Pieter er is)
Hoe zit dat eigenlijk bij de gyneacoloog? Ik moet deze keer onder controle in het ziekenhuis. Moet ik dan nu de huisarts bellen voor een doorverwijzing? Of kan ik gelijk de poli bellen?
Gewoon naar de poli gynaecologie bellen, net zoals je de VK zou bellen. Die zullen dan een eerste afspraak met je maken bij 7 weken ofzo om eens te kijken. Waarom moet je onder controle? Of geef je dan teveel van je identiteit prijs?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:36 schreef nijnepijn het volgende:
Dank voor het welkom flugeltje, hopelijk posten we hier niet te lang samen (en dan omdat jouw Pieter er is)
Hoe zit dat eigenlijk bij de gyneacoloog? Ik moet deze keer onder controle in het ziekenhuis. Moet ik dan nu de huisarts bellen voor een doorverwijzing? Of kan ik gelijk de poli bellen?
Terecht! Lekker genietenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:24 schreef flugeltje het volgende:
Hier effe een lekkere lange dut gedaan. Nu bedenken wat zoonlief en ik gaan eten vanavond, Tijn is er niet dus we gaan lekker fout iets bestellen...
Ik kan niet wachten tot ik weer wat ga voelen. Bij nummer 1 was het laat, bij 21 weken pas wat kleine plopjes.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:01 schreef Gerberaatje het volgende:
Er wordt er hier in tha belly iemand steeds sterker! Er kwamen vandaag een paar poffen voorbij![]()
zelfs aan de kant waar de placenta ligt kan ik het al regelmatig duidelijk voelen
Spannend! Succes en veel plezierquote:Op maandag 26 maart 2012 17:12 schreef Enfermera het volgende:
Dammit, over ruim een uurtje lig ik onder de gel![]()
Vind 't nu wel gruwelijk spannend zeg, die termijnecho!
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:26 schreef Fieder het volgende:
Wij willen foto's!! Wij willen foto's!!! (echofoto's dus)
Spannendquote:Op maandag 26 maart 2012 17:37 schreef Kwisted het volgende:
dat kun je niet zien volgens mij. Wel naar gezocht, maar kan het niet vinden![]()
Ach volgende week weten we het! Nog 9 nachtjes slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |