Dat is flink balen! Hopelijk hoef je niet wéér zo lang te wachten als de vorige keer!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef flugeltje het volgende:
geen vruchtwater dus... Zit ook nog potdicht verder. Geen idee wat 't vocht was. Dat wordt vast weer 42 weken dus... Enfin, ik zit nu in 't DE cafe met een enorme icecoffee m'n verdriet te verdrinken...enne ymme, ik reageer zo thuis effe op je... Gsm tikt klote...
 t is al duidelijk
 t is al duidelijk

lang verhaal kort... Gaat niet om 't eerder dan 40 weken willen, maar om de enorme hoop op een spontane start ipv weer inleiden... Ben niet bang voor bevalling, maar wil zo graag uit mezelf...quote:Op maandag 26 maart 2012 11:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat is flink balen! Hopelijk hoef je niet wéér zo lang te wachten als de vorige keer!
Succes en sterkte!
Ennuh, reageren is niet meer nodig hoort is al duidelijk

Ik begrijp het helemaal!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
lang verhaal kort... Gaat niet om 't eerder dan 40 weken willen, maar om de enorme hoop op een spontane start ipv weer inleiden... Ben niet bang voor bevalling, maar wil zo graag uit mezelf...

Ab kuur heb ik al gehad voor de eerste keer. Maar blijf het troep vinden dus liever niet. Moet maar extra sap drinken, misschien ben ik er nu ook gevoeliger voor.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:04 schreef Twinkle20 het volgende:
En cranberrysap dan Zolena?
Ja ook zoiets he .. eerst als je een pilletje nodig had dan mikte je dat gewoon naar binnen.
En nu meot je iedere keer eerst checken of je het wel mag.. Ook iets om te vergeten.
Dat je zelfs zoiets 'onschuldigs' als cranberrytabletten niet mag.
En een ABkuur via de arts? Die kan dan toch checken of je dat mag/
Ik had met 5 weken een dikke keelontsteking en daar heb ik ook een AB kuur voor gekregen die ik wel mocht .. heeft ie toen netjse voor me uitgezocht.
Succes met je echo Zolena! Ik moet nog een weekje wachten.. ben echt heul benieuwd!
Al eerder een echo gehad? Of is dit je eerste? Kei leuki voor je.

Bummer zeg.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef flugeltje het volgende:
geen vruchtwater dus... Zit ook nog potdicht verder. Geen idee wat 't vocht was. Dat wordt vast weer 42 weken dus... Enfin, ik zit nu in 't DE cafe met een enorme icecoffee m'n verdriet te verdrinken...enne ymme, ik reageer zo thuis effe op je... Gsm tikt klote...

. Is ook normaal volgens VK maar wel ongemakkelijk
. Is ook normaal volgens VK maar wel ongemakkelijk  

Via internet is t formulier iets makkelijkerquote:Op maandag 26 maart 2012 12:36 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe hmm nou ik heb de aanvraag voor mijn ziektewetuitkering ingevuld. Maar ik vind het maar een vreemd formulier. Mijns inziens kan dat veel makkelijker en duidelijker. Maar goed, als hun het zo willen dan vind ik het natuurlijk prima
Als het goed is sta ik vanaf vandaag op 50% tot aan mijn zwangerschapsverlof (18 mei).
 vond ik iig...of misschien heb je dat gedaan..je hoeft er iets minder op in te.vullen dacht ik
 vond ik iig...of misschien heb je dat gedaan..je hoeft er iets minder op in te.vullen dacht ik )
)

)
 ) 

wordt volgende week de laatste x heb ik me voorgenomen. Ik trek t niet meer, bah
 wordt volgende week de laatste x heb ik me voorgenomen. Ik trek t niet meer, bah  

nou schiet mij maar lek...
 nou schiet mij maar lek... 

Ahhhhhquote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef flugeltje het volgende:

)
 )  Niet dat ik daar bang voor ben, maar ik bereid mezelf graag voor
 Niet dat ik daar bang voor ben, maar ik bereid mezelf graag voor 

Goed uitgangspuntquote:Op maandag 26 maart 2012 13:26 schreef flugeltje het volgende:
De koffie met een GIGANTISCHE muffin was heurlijk
Enfin; ik heb nog gewoon een lange BMM en ze vond wel vocht, maar dat was geen vruchtwater. Tijn en ik weten overigens zeker dat het ook geen urine was, daarvoor was het echt té veel en te snel na het volledig uitplassen (inclusief bekken kantelen enzo) Onduidelijk nu dus wat voor vocht het was, maar doet er ook eigenlijk niet toe. BottomLine is dat al het voorwerk ook dit keer geen ene fuck uithaalt.
We gaan er nu vanuit dat het gewoon weer 42 weken en inleiden wordt, hebben samen afgesproken heel goed voor het bevalplan te gaan zitten zodat we er wat uitgeruster uitkomen zonder dat we meteen afbreuk hoeven doen aan onze principes (zoals het niet willen hebben van pethidine bijvoorbeeld)
Woensdag ga ik ook goed navragen hoe het nu zit met de groei van Pietje, als ie nog steeds 3 weken voorloopt vraag ik me af wat voor kleuter ik eruit mag werken bij 42 wekenNiet dat ik daar bang voor ben, maar ik bereid mezelf graag voor
Zo, nu stop ik effe met ego-posten, ik baal wel, maar het is niet het einde van de wereld. Over ruim 2 weken is ie er zéker en daar houden we gewoon aan vast...
Heb in elk geval weer even voor wat vermaeck in dit topic gezorgd
Heeft er verder nog iemand wat interessants te vertellen?
 Maar het blijft wel gewoon balen!
 Maar het blijft wel gewoon balen!

Nou meer van het autorijden. Fietsen kan ik al heel lang niet meer en lopen wordt ook zwaarder. En nu autorijden dus ook..(deed ik al bijna niet, maar korte stukjes na de vk,fysio en m'n ouders. Allemaal ritjes van zo rond de 5min of minder) Krijg last van harde buiken en kan me niet concentreren.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:47 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe heb je er meer last van dat baat bij?

Ik at zojuist een paaseitje met de helft van de folie er nog om.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:26 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er verder nog iemand wat interessants te vertellen?

Haha mmmquote:Op maandag 26 maart 2012 14:30 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik at zojuist een paaseitje met de helft van de folie er nog om.
En gewoon door blijven kauwen hè?

) en ice tea
) en ice tea 

. Zo mijn ww maar eens aanvragen...
. Zo mijn ww maar eens aanvragen...

heb je vullingen?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:30 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik at zojuist een paaseitje met de helft van de folie er nog om.
En gewoon door blijven kauwen hè?

Nou, ik heb toevallig echt vrijwel geen symptomen (meer), dus ik heb ook echt niet het idee dat ik zwanger benquote:Op maandag 26 maart 2012 14:45 schreef Women86 het volgende:
pff kan ik me echt nog niks bij voorstellen, een bevalling. Is nog zo'n ver van mijn bed show voor mijn gevoel. Kan soms nog amper geloven dat er een klein babytje in me groeit... lijkt me zo apart om dat straks ook te voelen. Maar denk ook wel dat het dan pas echter word. Hoe ervaren jullie dat?
 Nu zit ik (bijna) op 8 weken, dus ik loop nog een stukje achter op jou zelfs.
 Nu zit ik (bijna) op 8 weken, dus ik loop nog een stukje achter op jou zelfs. 

5 mei al? Jeetje dat is snel zeg. Wist je dat het eraan zat te komen?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:37 schreef Frups het volgende:
Hmm per 05/05 ben ik mijn baan kwijt... Dat word een lang verlof dit keer. Zo mijn ww maar eens aanvragen...

Ik ervaar het precies hetzelfde. En het is nog wel mn 3e. Het is dat ik die zwangerschapstesten heb liggen en wat symptomen heb... maar anders.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:45 schreef Women86 het volgende:
Kuuks en Rixtje allebei gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
flugeltje, balen!
pff kan ik me echt nog niks bij voorstellen, een bevalling. Is nog zo'n ver van mijn bed show voor mijn gevoel. Kan soms nog amper geloven dat er een klein babytje in me groeit... lijkt me zo apart om dat straks ook te voelen. Maar denk ook wel dat het dan pas echter word. Hoe ervaren jullie dat?

Ja! Maar gelukkig nieuwerwetse en geen amalgaan. Dat bedacht ik me nog terwijl ik de folie uit mijn kiezen stond te peuterenquote:

Bij mij is het volgens mij een soort van zelfbescherming ook. Stel het gaat mis, dan valt het misschien mee, ofzo. Slaat natuurlijk nergens op, maar ik merk dat ik niet overtuigd enthousiast kan zijn/durf te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:35 schreef Women86 het volgende:
Heb al 2 echo's gehad en daarmee werd het inderdaad wel wat echter maar toch blijft het apart.
Heb ook weinig symptomen.
Ik had ook niet verwacht dat ik zo aan het idee moest wennen. Al die tijd natuurlijk er al mee bezig en dan is het raak en dat is het heel moeilijk te geloven/beseffen.

meen je niet!! Heeft het met je zwangerschap te maken?
 meen je niet!! Heeft het met je zwangerschap te maken?  wat balen joh
 wat balen joh  ik hoop zo zo zo dat het allemaal vanzelf begint op heel korte termijn! 't is dat je niet om de hoek woont, anders was ik je wat troost-snaai-werk komen brengen (en aten we het samen op
 ik hoop zo zo zo dat het allemaal vanzelf begint op heel korte termijn! 't is dat je niet om de hoek woont, anders was ik je wat troost-snaai-werk komen brengen (en aten we het samen op  )
 )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |