abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2012 @ 11:38:58 #251
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_109524319
Shit zeg, balen... :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_109524330
:( fluug
:*
pi_109524446
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef flugeltje het volgende:
geen vruchtwater dus... Zit ook nog potdicht verder. Geen idee wat 't vocht was. Dat wordt vast weer 42 weken dus... Enfin, ik zit nu in 't DE cafe met een enorme icecoffee m'n verdriet te verdrinken... ;) enne ymme, ik reageer zo thuis effe op je... Gsm tikt klote...
Dat is flink balen! Hopelijk hoef je niet wéér zo lang te wachten als de vorige keer!
Succes en sterkte!

Ennuh, reageren is niet meer nodig hoor ;) t is al duidelijk
pi_109524477
:'( Balen Fluug!! :*
  maandag 26 maart 2012 @ 11:46:44 #255
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109524558
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:43 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat is flink balen! Hopelijk hoef je niet wéér zo lang te wachten als de vorige keer!
Succes en sterkte!

Ennuh, reageren is niet meer nodig hoor ;) t is al duidelijk
lang verhaal kort... Gaat niet om 't eerder dan 40 weken willen, maar om de enorme hoop op een spontane start ipv weer inleiden... Ben niet bang voor bevalling, maar wil zo graag uit mezelf...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109524561
balen Fluugs :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109524612
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:46 schreef flugeltje het volgende:

[..]

lang verhaal kort... Gaat niet om 't eerder dan 40 weken willen, maar om de enorme hoop op een spontane start ipv weer inleiden... Ben niet bang voor bevalling, maar wil zo graag uit mezelf...
Ik begrijp het helemaal!
Bij een eventuele volgende keer, zou ik ook niets liever willen!
:*
pi_109524685
Flugel -O-. Balen meis :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 26 maart 2012 @ 11:52:54 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109524773
Balen fluug, en ook nog potdicht dus. Nou, das ook wat.
pi_109524786
Ahh shit fluug... afwachten maar weer
pi_109524845
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 10:04 schreef Twinkle20 het volgende:
En cranberrysap dan Zolena?

Ja ook zoiets he .. eerst als je een pilletje nodig had dan mikte je dat gewoon naar binnen.
En nu meot je iedere keer eerst checken of je het wel mag.. Ook iets om te vergeten.

Dat je zelfs zoiets 'onschuldigs' als cranberrytabletten niet mag.

En een ABkuur via de arts? Die kan dan toch checken of je dat mag/

Ik had met 5 weken een dikke keelontsteking en daar heb ik ook een AB kuur voor gekregen die ik wel mocht .. heeft ie toen netjse voor me uitgezocht.

Succes met je echo Zolena! Ik moet nog een weekje wachten.. ben echt heul benieuwd!
Al eerder een echo gehad? Of is dit je eerste? Kei leuki voor je.
Ab kuur heb ik al gehad voor de eerste keer. Maar blijf het troep vinden dus liever niet. Moet maar extra sap drinken, misschien ben ik er nu ook gevoeliger voor.

Al twee echo's gehad, lucky me, vandaag weer.

Hoop dat toastjes eten werkt :)
  maandag 26 maart 2012 @ 11:56:17 #262
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_109524882
quote:
geen vruchtwater dus... Zit ook nog potdicht verder. Geen idee wat 't vocht was. Dat wordt vast weer 42 weken dus... Enfin, ik zit nu in 't DE cafe met een enorme icecoffee m'n verdriet te verdrinken... ;) enne ymme, ik reageer zo thuis effe op je... Gsm tikt klote...
Bummer zeg. -O-
Make love, not war ☮
pi_109524988
Balen Fluugs!!! -O-
  maandag 26 maart 2012 @ 12:01:24 #264
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109525049
verdorie fluugs :(
  maandag 26 maart 2012 @ 12:03:50 #265
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109525123
het was gewoon voorvocht, flugel. ;) sterkte met wachten weer!
in de haak.
  maandag 26 maart 2012 @ 12:10:15 #266
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109525323
Ooh fluugs, balen zeg!
Alhoewel ik het nog steeds vreemd vind dat je dus blijkbaar na het plassen nog flinke scheuten urine zou kunnen verliezen

Zolena, het kan inderdaad zijn dat je gevoeliger bent voor blaasontstekingen nu. Wel balen zeg!

Zoë, fijn dat alles in orde was :Y
pi_109525536
Flugel -O-
pi_109525556
Zoe fijn dat alles goed was!
Ja het afhankelijk zijn vind ik ook balen. Maar het is net wat je zegt, het is even niet anders. Komt straks allemaal goed :*

Fluugs nou toch het squirten dan?! :+
pi_109525639
Sterkte flugel :-( balen dat t weer vals alarm was.
Maar ook wat Asy zegt, raar dat het dan zomaar urine kan zijn na het plassen... Duimendraaien voor alsnkg een snelle spontane start!

(stiekem denk ik dat het bij jou binnen gewoon veel te gezellig is! ;-) )
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_109525701
He Fluugs... Verdorie! :*
pi_109525713
Bijtje
Is t gelukt met t UWV?

Jaa daar houdt ik me ook aan vast. Erg veel zin om me weer fit te voelen en van alles te kunnen :)

Pff ademhalen wordt nu echt zwaar :{. Is ook normaal volgens VK maar wel ongemakkelijk :{
pi_109525726
-O- -O- grrrrr Fluugs....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_109525993
Zoe hmm nou ik heb de aanvraag voor mijn ziektewetuitkering ingevuld. Maar ik vind het maar een vreemd formulier. Mijns inziens kan dat veel makkelijker en duidelijker. Maar goed, als hun het zo willen dan vind ik het natuurlijk prima ;)
Als het goed is sta ik vanaf vandaag op 50% tot aan mijn zwangerschapsverlof (18 mei).
pi_109526040
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:36 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe hmm nou ik heb de aanvraag voor mijn ziektewetuitkering ingevuld. Maar ik vind het maar een vreemd formulier. Mijns inziens kan dat veel makkelijker en duidelijker. Maar goed, als hun het zo willen dan vind ik het natuurlijk prima ;)
Als het goed is sta ik vanaf vandaag op 50% tot aan mijn zwangerschapsverlof (18 mei).
Via internet is t formulier iets makkelijker :') vond ik iig...of misschien heb je dat gedaan..je hoeft er iets minder op in te.vullen dacht ik
Sowieso is t vaag..
(ik had een collega.die vanaf de dag dat ze zwanger was iedere week een dag, 2 uur op een dag, enzovoorts ziek was...daar moet je dus iedere.keer t.formulier voor.invullen...en weer opgeven dat,ze beter was..leuke dagbesteding :'))
pi_109526098
Huh fluugs echt? Ik was er door je berichtjes echt vanuit gegaan dat het vruchtwater was.
Potver!
pi_109526133
Bijtje
Ja das vaak zo. (moeilijker doen dan nodig :9 )
Maar das wel fijn als t geregeld is :Y :)

Hah sonnetje, leuke dagbesteding idd :9

Zo naar de fysio -O- wordt volgende week de laatste x heb ik me voorgenomen. Ik trek t niet meer, bah -O-
pi_109526245
Sonnetje pfff nou dat schiet inderdaad niet op zeg!!
Ik heb het ouderwetsch via het papieren formulier gedaan. We hadden niet zo'n inlogcode om op het werkgeversportaal te komen. En dat aanvragen duurde ook weer zoveel werkdagen dus ik dacht hop, lekker met papier.
Maar het is echt heel onduidelijk! Als ze nou gewoon ergens je in laten vullen hoeveel je verdient, hoeveel uur je daarvoor werkt, en hoeveel je er nu nog blijft werken, dat lijkt mij het meest handig! Nee willen ze je dagloon weten, en hoeveel dagloon je voor een gedeeltelijk gewerkte dag hebt gekregen! :{ nou schiet mij maar lek...
Maar goed, ik heb het uitgerekend en het zal wel :)

Zoe heb je er meer last van dat baat bij?
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2012 @ 12:56:19 #278
43556 miss_dynastie
pi_109526545
quote:
Ahhhhh -O-
Maar dat wil niet zeggen dat het helemaal niet meer spontaan wil lukken he... hoop dat je genoten hebt van je koffie :*
  maandag 26 maart 2012 @ 13:26:04 #279
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109527472
De koffie met een GIGANTISCHE muffin was heurlijk :9

Enfin; ik heb nog gewoon een lange BMM en ze vond wel vocht, maar dat was geen vruchtwater. Tijn en ik weten overigens zeker dat het ook geen urine was, daarvoor was het echt té veel en te snel na het volledig uitplassen (inclusief bekken kantelen enzo) Onduidelijk nu dus wat voor vocht het was, maar doet er ook eigenlijk niet toe. BottomLine is dat al het voorwerk ook dit keer geen ene fuck uithaalt.

We gaan er nu vanuit dat het gewoon weer 42 weken en inleiden wordt, hebben samen afgesproken heel goed voor het bevalplan te gaan zitten zodat we er wat uitgeruster uitkomen zonder dat we meteen afbreuk hoeven doen aan onze principes (zoals het niet willen hebben van pethidine bijvoorbeeld ;) )

Woensdag ga ik ook goed navragen hoe het nu zit met de groei van Pietje, als ie nog steeds 3 weken voorloopt vraag ik me af wat voor kleuter ik eruit mag werken bij 42 weken :') Niet dat ik daar bang voor ben, maar ik bereid mezelf graag voor :P

Zo, nu stop ik effe met ego-posten, ik baal wel, maar het is niet het einde van de wereld. Over ruim 2 weken is ie er zéker en daar houden we gewoon aan vast...

Heb in elk geval weer even voor wat vermaeck in dit topic gezorgd :')

Heeft er verder nog iemand wat interessants te vertellen? :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 26 maart 2012 @ 13:32:54 #280
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109527709
Maar moet alles al verweekt zijn (of was het nou verstreken?) om vruchtwater te verliezen?
Mijn vliezen zijn toen om 1 uur 's nachts gebroken en ik had ook zojuist geplast (anders had ik ook eerst gedacht aan urine) en toen de vlos om 10:00u kwam om te toucheren, werd me verteld dat er niks loos was aan de binnenkant.
Ik zal woensdag eens vragen (als ik er aan denk) hoe het toen zat. In elk geval had ik zeker weten geen ontsluiting...
  maandag 26 maart 2012 @ 13:35:52 #281
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109527812
kan het ook niet heel dun slijm geweest zijn? dat had ik bij Thijs op het laatst heel erg.

En nu verlies je helemaal niks meer Flugel? anders volgende keer gelijk opvangen en nog eens laten testen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:38:35 #282
114177 Diaan73
pi_109527906
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:26 schreef flugeltje het volgende:
De koffie met een GIGANTISCHE muffin was heurlijk :9

Enfin; ik heb nog gewoon een lange BMM en ze vond wel vocht, maar dat was geen vruchtwater. Tijn en ik weten overigens zeker dat het ook geen urine was, daarvoor was het echt té veel en te snel na het volledig uitplassen (inclusief bekken kantelen enzo) Onduidelijk nu dus wat voor vocht het was, maar doet er ook eigenlijk niet toe. BottomLine is dat al het voorwerk ook dit keer geen ene fuck uithaalt.

We gaan er nu vanuit dat het gewoon weer 42 weken en inleiden wordt, hebben samen afgesproken heel goed voor het bevalplan te gaan zitten zodat we er wat uitgeruster uitkomen zonder dat we meteen afbreuk hoeven doen aan onze principes (zoals het niet willen hebben van pethidine bijvoorbeeld ;) )

Woensdag ga ik ook goed navragen hoe het nu zit met de groei van Pietje, als ie nog steeds 3 weken voorloopt vraag ik me af wat voor kleuter ik eruit mag werken bij 42 weken :') Niet dat ik daar bang voor ben, maar ik bereid mezelf graag voor :P

Zo, nu stop ik effe met ego-posten, ik baal wel, maar het is niet het einde van de wereld. Over ruim 2 weken is ie er zéker en daar houden we gewoon aan vast...

Heb in elk geval weer even voor wat vermaeck in dit topic gezorgd :')

Goed uitgangspunt ^O^ Maar het blijft wel gewoon balen!
Make love, not war ☮
pi_109527912
Volgens mij zijn vliezen en verweking/verstrijking van de bmm niet afhankelijk van elkaar.

Overigens herken ik fluugs probleem wel. Ik had met de laatste zwangerschap ook erg twijfels of het niet vruchtwater was omdat mijn onderbroek steeds doornat was. Maar het was echt een bizarre hoeveelheid heldere afscheiding en zweet. Mijn vliezen waren namelijk nog keurig intact tot het moment dat de verloskundige er met een haaknaald aan te pas kwam...
  maandag 26 maart 2012 @ 13:40:16 #284
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109527978
Hè Fluugs balen! Ik wilde al gaan zitten voor een rondje F5en...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_109529633
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:47 schreef bijtje84 het volgende:

Zoe heb je er meer last van dat baat bij?
Nou meer van het autorijden. Fietsen kan ik al heel lang niet meer en lopen wordt ook zwaarder. En nu autorijden dus ook..(deed ik al bijna niet, maar korte stukjes na de vk,fysio en m'n ouders. Allemaal ritjes van zo rond de 5min of minder) Krijg last van harde buiken en kan me niet concentreren.
Kan t helaas niet zo plannen dat er elke x iemand mee gaat.
(kan fysio en VK niet achter elkaar plannen als bijv m'n moeder mee gaat, omdat t nogal kan uitlopen bij beide)

Ze heeft me al wat opgevrolijkt, we hebben t over de bevalling gehad
en spreken pas over 2.5 week af, dan heeft m'n lief vrij (als t goed is...)
En anders wilde ze ook wel bij mij thuis komen :)
Echt lief. En sowieso na de bevalling komt ze helpen met herstellen.

Echt super allemaal.

Fluug
Een hele dikke :*
lijkt me best frustrerend allemaal.
  maandag 26 maart 2012 @ 14:30:45 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109529706
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:26 schreef flugeltje het volgende:

Ik at zojuist een paaseitje met de helft van de folie er nog om. |:(
En gewoon door blijven kauwen hè? :')
pi_109529738
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:30 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Haha mmm :9

Ik ben fan van paaslollies (minder gepriegel dan paaseitjes :P) en ice tea
Mmmmm
pi_109529924
Hmm per 05/05 ben ik mijn baan kwijt... Dat word een lang verlof dit keer ;). Zo mijn ww maar eens aanvragen...
  maandag 26 maart 2012 @ 14:40:32 #289
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109529997
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:30 schreef Asyniur het volgende:

[..]

heb je vullingen?
in de haak.
pi_109530081
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:40 schreef trui het volgende:

[..]

heb je vullingen?
auw auw auw
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109530115
Fluug balen. Kan het niet zijn dat je in 1x veel afscheiding had?
pi_109530156
Kuuks en Rixtje allebei gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

flugeltje, balen!

pff kan ik me echt nog niks bij voorstellen, een bevalling. Is nog zo'n ver van mijn bed show voor mijn gevoel. Kan soms nog amper geloven dat er een klein babytje in me groeit... lijkt me zo apart om dat straks ook te voelen. Maar denk ook wel dat het dan pas echter word. Hoe ervaren jullie dat?
pi_109530698
Fluugs, balen! :*

quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:45 schreef Women86 het volgende:
pff kan ik me echt nog niks bij voorstellen, een bevalling. Is nog zo'n ver van mijn bed show voor mijn gevoel. Kan soms nog amper geloven dat er een klein babytje in me groeit... lijkt me zo apart om dat straks ook te voelen. Maar denk ook wel dat het dan pas echter word. Hoe ervaren jullie dat?
Nou, ik heb toevallig echt vrijwel geen symptomen (meer), dus ik heb ook echt niet het idee dat ik zwanger ben :+ Nu zit ik (bijna) op 8 weken, dus ik loop nog een stukje achter op jou zelfs.

Denk dat het ook steeds echter wordt als je het gaat voelen. Nu is het vooral een abstract idee nog :)
  maandag 26 maart 2012 @ 15:13:10 #294
114177 Diaan73
pi_109531063
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:37 schreef Frups het volgende:
Hmm per 05/05 ben ik mijn baan kwijt... Dat word een lang verlof dit keer ;). Zo mijn ww maar eens aanvragen...
5 mei al? Jeetje dat is snel zeg. Wist je dat het eraan zat te komen?
Make love, not war ☮
  maandag 26 maart 2012 @ 15:14:16 #295
114177 Diaan73
pi_109531101
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:45 schreef Women86 het volgende:
Kuuks en Rixtje allebei gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

flugeltje, balen!

Ik ervaar het precies hetzelfde. En het is nog wel mn 3e. Het is dat ik die zwangerschapstesten heb liggen en wat symptomen heb... maar anders.

Het voelt nog steeds een beetje onwerkelijk. Ik denk dat het anders wordt als je een echo hebt gehad. Of heb je die al gehad?
Make love, not war ☮
  maandag 26 maart 2012 @ 15:34:19 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109531681
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:40 schreef trui het volgende:

heb je vullingen?
Ja! Maar gelukkig nieuwerwetse en geen amalgaan. Dat bedacht ik me nog terwijl ik de folie uit mijn kiezen stond te peuteren :')

Women, ik voel de baby heel duidelijk en ik heb klachten genoeg en tóch lagen manlief en ik gisteren in bed ons te verwonderen dat er heus écht heel heus heel binnenkort een baby'tje in het wiegje op onze kamer ligt O+

Ojeetje Frups, dat is ook geen tof nieuws zeg -O-
pi_109531733
Heb al 2 echo's gehad en daarmee werd het inderdaad wel wat echter maar toch blijft het apart.
Heb ook weinig symptomen.
Ik had ook niet verwacht dat ik zo aan het idee moest wennen. Al die tijd natuurlijk er al mee bezig en dan is het raak en dat is het heel moeilijk te geloven/beseffen.
pi_109532796
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:35 schreef Women86 het volgende:
Heb al 2 echo's gehad en daarmee werd het inderdaad wel wat echter maar toch blijft het apart.
Heb ook weinig symptomen.
Ik had ook niet verwacht dat ik zo aan het idee moest wennen. Al die tijd natuurlijk er al mee bezig en dan is het raak en dat is het heel moeilijk te geloven/beseffen.
Bij mij is het volgens mij een soort van zelfbescherming ook. Stel het gaat mis, dan valt het misschien mee, ofzo. Slaat natuurlijk nergens op, maar ik merk dat ik niet overtuigd enthousiast kan zijn/durf te zijn.
pi_109532883
Frup :o meen je niet!! Heeft het met je zwangerschap te maken?

Fluug -O- wat balen joh :* ik hoop zo zo zo dat het allemaal vanzelf begint op heel korte termijn! 't is dat je niet om de hoek woont, anders was ik je wat troost-snaai-werk komen brengen (en aten we het samen op :9 )
pi_109532911
Jasses, Frup. Wat klote van je baan! Al enig idee wat je nu/straks wilt gaan doen? Of ga je gewoon lekker zwanger zijn, bevallen en zie je dan wel weer verder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')