zal vragen of ons boefje missch verder is ingedaalt
 zal vragen of ons boefje missch verder is ingedaalt

quote:Op maandag 26 maart 2012 09:46 schreef Kersjes het volgende:
Zo, ik ga vandaag rustig aan doen. De afgelopen dagen waren zo druk, nu even wat gas terug. Merk dat ik het echt nodig heb, ben lichamelijk en geestelijk een beetje op en dat verergert de klachten.

Kuuks, jdude en Rixt gefiliciteerd
 Kuuks, jdude en Rixt gefiliciteerd  

En nu heb ik cranberry pillen gevonden die wel mogen maar heb toch weer beetje last. Hoop maar dat het niks is en ik het weg spoelen kan...
  En nu heb ik cranberry pillen gevonden die wel mogen maar heb toch weer beetje last. Hoop maar dat het niks is en ik het weg spoelen kan... ben benieuwd.
 ben benieuwd.

.
.  . Volgens mij is 'ie z'n koprol aan het oefenen.
. Volgens mij is 'ie z'n koprol aan het oefenen.  .
.

quote:Op maandag 26 maart 2012 10:27 schreef flugeltje het volgende:
Lig aan ctg op matje af te wachten nu. Nog niet duidelijk of 't vruchtwater is. Als ik wat verlies gaat 't onder de microscoop....
 Ze nemen het dus wel serieus!! Fijn!
  Ze nemen het dus wel serieus!! Fijn!

hebben ze het eerst getest met zo'n teststaafje dat moet verkleuren? Was bij mij toen ook een onduidelijke uitslag. Hopen dat er wat op het matje komt.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:27 schreef flugeltje het volgende:
Lig aan ctg op matje af te wachten nu. Nog niet duidelijk of 't vruchtwater is. Als ik wat verlies gaat 't onder de microscoop....

Hopelijk zet 't door vandaag! Is er al wat te zien op de CTG?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:27 schreef flugeltje het volgende:

De vieze zwerver!quote:Op maandag 26 maart 2012 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
anders lig je dus al een paar uur over jezelf te plassen Flugel?

Ow dat klinkt interessant. Helaas woon ik niet in de buurt.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:40 schreef Regenboogjes het volgende:
Trouwens, nieuwe zwangeren rondom Rotterdam: In het ErasmusMC kun je meedoen aan de Predictstudie.
Je krijgt dan vanaf de 6e t/m de 12e week elke week een (3D) echo. Bij het eerste bezoek moeten jij en je partner wat bloed afstaan en vragenlijsten invullen.
"De Predict studie is gericht op het bestuderen van de jonge zwangerschap, en het vaststellen van factoren die een rol spelen bij ernstige zwangerschapscomplicaties, die al vroeg in de zwangerschap ontstaan. Het uiteindelijke doel van dit onderzoek is om met behulp van de verworven kennis het ontstaan van deze complicaties te voorspellen of zelfs te voorkómen."
Voor contactinfo mag je me altijd een PM sturen!

nope, ze hebben me alleen nog maar aangesloten aan ctg....quote:Op maandag 26 maart 2012 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
hebben ze het eerst getest met zo'n teststaafje dat moet verkleuren? Was bij mij toen ook een onduidelijke uitslag. Hopen dat er wat op het matje komt.

Kon je dat nog niet dan? Amateur.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:39 schreef flugeltje het volgende:
Hoeft niet he... Kan ook zijn dat ik voortaan gewoon kan squirten..

. En ik wilde eigenlijk zo de deur uit.
. En ik wilde eigenlijk zo de deur uit.

nee,dat zou een compleet nieuw trucje zijn...quote:

Hihihi weet jij veel waar Fluugs warm voor looptquote:Op maandag 26 maart 2012 10:46 schreef Kersjes het volgende:
Flugel, dat zou toch wat zijn: zomaar een nieuw trucje erbij? Nahhh, het is vruchtwater hoop ik hoor!
En squirten zonder sexueel opgewonden te zijn lukt je echt niet hoor

. Hopelijk helpt het een beetje, anders weet ik zeker dat ik onderuit ga bij de prikpost
. Hopelijk helpt het een beetje, anders weet ik zeker dat ik onderuit ga bij de prikpost  .
.

He jammer.... Ik hoop/duim nog even voor je door dat het stiekum toch begonnen is.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:58 schreef flugeltje het volgende:
Net maar wattenstaafje afgenomen van bmm. Ligt onder microscoop, maar ze dacht niet dat 't vruchtwater is... Ik zit zo weer thuis verwacht ik....

En thuisbevallen mocht hier toch niet. Anyway, ik heb het gered tot 37.4
  En thuisbevallen mocht hier toch niet. Anyway, ik heb het gered tot 37.4   

dat dusquote:Op maandag 26 maart 2012 11:09 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik duim nog ff dat het wel vruchtwater is en dat het anders ook gewoon NU gaat beginnen.

Ja, dat is wel verstandig. Maar ik denk dat ik morgen maar ga, ik wilde direct ook gordijnen langs de stomerij brengen (zit vlakbij de prikpost) maar ik zie net dat die vandaag pas om 13 uur open gaat terwijl de prikpost om 12 uur sluit. Wel jammer dat ik de gordijnen al afgehaald hebquote:Op maandag 26 maart 2012 10:59 schreef Kersjes het volgende:
Phaidra, geef dat even aan daar he, dat je duizelingen hebt. Mag je fijn op een stretcher liggen.
Ja Flugel, heb je een ziekenhuisfetish??
 .
.

Ohquote:Op maandag 26 maart 2012 11:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee Ymme, zij wilde met 36 wkn al dat haar kindje geboren werd en er is niet voor niets de regel dat je pas met 37 wkn thuis mag bevallen.
Fluugs zit inmiddels op ruim 39 weken.
Groot verschil.

42+2 gelopen en inleiding die zwaar was en uiteindelijk na 48 uitliep op een keizersnede.
 42+2 gelopen en inleiding die zwaar was en uiteindelijk na 48 uitliep op een keizersnede.  

quote:

en was alles ok.
 en was alles ok. ze gaat die dag altijd met me naar de stad enz
 ze gaat die dag altijd met me naar de stad enz 

enne ymme, ik reageer zo thuis effe op je... Gsm tikt klote...
 enne ymme, ik reageer zo thuis effe op je... Gsm tikt klote...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |