abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2012 @ 09:44:00 #201
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109521338
Twinkle, er zijn zeker veilige medicijnen die je kan proberen. Emesafene is daar een van en als dat niet werkt dan kun je Primperan proberen Vraag ernaar bij de huisarts! Ze zijn verkrijgbaar als pilletjes of zetpillen.

Sterkte ermee, misselijkheid sucks :*
.... met gevoel voor drama....
  maandag 26 maart 2012 @ 09:46:30 #202
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109521404
Zo, ik ga vandaag rustig aan doen. De afgelopen dagen waren zo druk, nu even wat gas terug. Merk dat ik het echt nodig heb, ben lichamelijk en geestelijk een beetje op en dat verergert de klachten.
.... met gevoel voor drama....
pi_109521483
Fluug :o
hoop dat t begonnen is! Succes! :* :* :* *O*

Sorbootje idd spannend!

Ik moet zo ook weer, vraag me af hoe lang ik 't nog trek om alleen naar de vk en fysio
te gaan :@
Gister vol energie, lekker en ijsje halen met mn lief
Auto dichtbij 't tentje waar we ijs halen, en toen ik er was (10meter ofzo) had ik alweer last
't schiet niet echt op :')

weer kramp :{ zal vragen of ons boefje missch verder is ingedaalt
pi_109521523
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 09:46 schreef Kersjes het volgende:
Zo, ik ga vandaag rustig aan doen. De afgelopen dagen waren zo druk, nu even wat gas terug. Merk dat ik het echt nodig heb, ben lichamelijk en geestelijk een beetje op en dat verergert de klachten.
:*

twinkle ook, misselijk zijn is echt klote
pi_109521770
Ben ik een weeken offline mis ik alles...
*O* Kuuks, jdude en Rixt gefiliciteerd *O*

En flugel :o

En twinkle knuffel voor jou ziek zijn is naar.

Voel me steeds beter, ben alleen een beetje bang dat ik (weer) blaasontsteking heb... Had ik een tijdje terug heel veel. Toen ben ik cranberry pillen gaan slikken en werd het minder. Maar die mochten dus niet meer. Gelijk weer blaasontsteking... -O- En nu heb ik cranberry pillen gevonden die wel mogen maar heb toch weer beetje last. Hoop maar dat het niks is en ik het weg spoelen kan...

Vandaag trouwens 12 weken echo *O* ben benieuwd.
pi_109521800
Twinkle, als jij er veel last van hebt en je functioneren er onder lijdt, lijkt me dat je prima om medicijnen kan vragen. Wat maakt het dan uit dat er misschien nog wel 100 zwangeren zijn die er nog erger aan toe zijn? Als je niks of niet veel binnen kan houden is er kans op uitdroging en dat kan met medicijnen misschien voorkomen worden. Lijkt me voor iedereen een beter alternatief :Y :*.

Ik heb de laatste dagen echt een superdrukke buikbeeb :D. Volgens mij is 'ie z'n koprol aan het oefenen.

Zometeen bloed prikken voor Hb en bloedgroep baby. Joepie :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109521860
En cranberrysap dan Zolena?

Ja ook zoiets he .. eerst als je een pilletje nodig had dan mikte je dat gewoon naar binnen.
En nu meot je iedere keer eerst checken of je het wel mag.. Ook iets om te vergeten.

Dat je zelfs zoiets 'onschuldigs' als cranberrytabletten niet mag.

En een ABkuur via de arts? Die kan dan toch checken of je dat mag/

Ik had met 5 weken een dikke keelontsteking en daar heb ik ook een AB kuur voor gekregen die ik wel mocht .. heeft ie toen netjse voor me uitgezocht.

Vervelend .. maar we kunnen het!

Kwil gewoon niet meer zeuren want ik word nog moe van mezelf.. zeurkous.

Vriendin gebeld net .. die gaf me als tip toastjes.. en heeeul veeeul vocht. Dat doe ik echt veul te weinig ... We gaan ervoor!

Saaie dag dus weer .. lig wel lekker voor het raam waar straks het zonnetje gaat schijnen.

Succes met je echo Zolena! Ik moet nog een weekje wachten.. ben echt heul benieuwd!
Al eerder een echo gehad? Of is dit je eerste? Kei leuki voor je.
pi_109521934
Ow en toen hadden we geen toastjes.. K-zooi.. dan maar kwark
pi_109521956
Cranberrysap dronk ik ook heel veel :Y

krijg er nu maagzuur van :P haha

en beschuitjes Twinkle?
pi_109522130
Twinkle anders zou ik gewoon je vlos even bellen hoor, dan kun je misschien langskomen en een receptje krijgen voor een medicijn tegen de misselijkheid. Balen dat je je zo beroerd voelt :*

Zolena succes met je echo!

Zoe misschien voortaan je moeder of een vriendin meenemen naar de vlos? Dan hoef je niet alleen.

Ik ben bezig mijn ziektewetuitkering aan te vragen. Leuk als je zelf de persoon bent die dat soort dingen moet regelen binnen het bedrijf ;)
  maandag 26 maart 2012 @ 10:27:34 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109522395
Lig aan ctg op matje af te wachten nu. Nog niet duidelijk of 't vruchtwater is. Als ik wat verlies gaat 't onder de microscoop....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 26 maart 2012 @ 10:30:46 #212
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_109522477
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 10:27 schreef flugeltje het volgende:
Lig aan ctg op matje af te wachten nu. Nog niet duidelijk of 't vruchtwater is. Als ik wat verlies gaat 't onder de microscoop....
^O^ Ze nemen het dus wel serieus!! Fijn!
Make love, not war ☮
pi_109522492
Fluugs, ik gun het je echt dat het begonnen is. Echt heel. Mocht het niet zo zijn, niet de moed verliezen hoor. Dan lullen wij je nog wel door de laatste loodjes heen. :*
pi_109522505
Spannend fluug!

Beschuitjes.. da's een goeie, even checken
  maandag 26 maart 2012 @ 10:35:31 #215
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109522596
quote:
hebben ze het eerst getest met zo'n teststaafje dat moet verkleuren? Was bij mij toen ook een onduidelijke uitslag. Hopen dat er wat op het matje komt.
pi_109522609
quote:
Hopelijk zet 't door vandaag! Is er al wat te zien op de CTG?

Enne, mijlpaaldag! 5 weken vandaag! :+
pi_109522637
anders lig je dus al een paar uur over jezelf te plassen Flugel O+?
pi_109522665
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
anders lig je dus al een paar uur over jezelf te plassen Flugel O+?
De vieze zwerver! :D
pi_109522699
Flugel, wat spannend! Even er vanuit gaand dat het vruchtwater is (móet toch bijna wel?): echt top dat je niet nog 2,5 week hoeft te wachten, het is je zo gegund dat het dit keer allemaal wat vlotter gaat! Ben heel benieuwd naar je verdere berichtjes.
  maandag 26 maart 2012 @ 10:39:29 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109522713
Hoeft niet he... Kan ook zijn dat ik voortaan gewoon kan squirten.. :9
pi_109522728
Trouwens, nieuwe zwangeren rondom Rotterdam: In het ErasmusMC kun je meedoen aan de Predictstudie.
Je krijgt dan vanaf de 6e t/m de 12e week elke week een (3D) echo. Bij het eerste bezoek moeten jij en je partner wat bloed afstaan en vragenlijsten invullen.

"De Predict studie is gericht op het bestuderen van de jonge zwangerschap, en het vaststellen van factoren die een rol spelen bij ernstige zwangerschapscomplicaties, die al vroeg in de zwangerschap ontstaan. Het uiteindelijke doel van dit onderzoek is om met behulp van de verworven kennis het ontstaan van deze complicaties te voorspellen of zelfs te voorkómen."

Voor contactinfo mag je me altijd een PM sturen!
  maandag 26 maart 2012 @ 10:40:50 #222
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_109522746
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 10:40 schreef Regenboogjes het volgende:
Trouwens, nieuwe zwangeren rondom Rotterdam: In het ErasmusMC kun je meedoen aan de Predictstudie.
Je krijgt dan vanaf de 6e t/m de 12e week elke week een (3D) echo. Bij het eerste bezoek moeten jij en je partner wat bloed afstaan en vragenlijsten invullen.

"De Predict studie is gericht op het bestuderen van de jonge zwangerschap, en het vaststellen van factoren die een rol spelen bij ernstige zwangerschapscomplicaties, die al vroeg in de zwangerschap ontstaan. Het uiteindelijke doel van dit onderzoek is om met behulp van de verworven kennis het ontstaan van deze complicaties te voorspellen of zelfs te voorkómen."

Voor contactinfo mag je me altijd een PM sturen!
Ow dat klinkt interessant. Helaas woon ik niet in de buurt. -O-
Make love, not war ☮
  maandag 26 maart 2012 @ 10:41:23 #223
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109522762
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 10:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

hebben ze het eerst getest met zo'n teststaafje dat moet verkleuren? Was bij mij toen ook een onduidelijke uitslag. Hopen dat er wat op het matje komt.
nope, ze hebben me alleen nog maar aangesloten aan ctg....
pi_109522767
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 10:39 schreef flugeltje het volgende:
Hoeft niet he... Kan ook zijn dat ik voortaan gewoon kan squirten.. :9
Kon je dat nog niet dan? Amateur.
pi_109522793
Flugel, fijn dat men je serieus neemt in het ziekenhuis!

Iemand nog een tip tegen lage bloeddruk? Heb in het afgelopen uur al 2x op de grond gezeten met flinke duizeligheid :{. En ik wilde eigenlijk zo de deur uit.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')