quote:Op maandag 26 maart 2012 09:46 schreef Kersjes het volgende:
Zo, ik ga vandaag rustig aan doen. De afgelopen dagen waren zo druk, nu even wat gas terug. Merk dat ik het echt nodig heb, ben lichamelijk en geestelijk een beetje op en dat verergert de klachten.
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:27 schreef flugeltje het volgende:
Lig aan ctg op matje af te wachten nu. Nog niet duidelijk of 't vruchtwater is. Als ik wat verlies gaat 't onder de microscoop....
hebben ze het eerst getest met zo'n teststaafje dat moet verkleuren? Was bij mij toen ook een onduidelijke uitslag. Hopen dat er wat op het matje komt.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:27 schreef flugeltje het volgende:
Lig aan ctg op matje af te wachten nu. Nog niet duidelijk of 't vruchtwater is. Als ik wat verlies gaat 't onder de microscoop....
Hopelijk zet 't door vandaag! Is er al wat te zien op de CTG?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:27 schreef flugeltje het volgende:
De vieze zwerver!quote:Op maandag 26 maart 2012 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
anders lig je dus al een paar uur over jezelf te plassen Flugel?
Ow dat klinkt interessant. Helaas woon ik niet in de buurt.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:40 schreef Regenboogjes het volgende:
Trouwens, nieuwe zwangeren rondom Rotterdam: In het ErasmusMC kun je meedoen aan de Predictstudie.
Je krijgt dan vanaf de 6e t/m de 12e week elke week een (3D) echo. Bij het eerste bezoek moeten jij en je partner wat bloed afstaan en vragenlijsten invullen.
"De Predict studie is gericht op het bestuderen van de jonge zwangerschap, en het vaststellen van factoren die een rol spelen bij ernstige zwangerschapscomplicaties, die al vroeg in de zwangerschap ontstaan. Het uiteindelijke doel van dit onderzoek is om met behulp van de verworven kennis het ontstaan van deze complicaties te voorspellen of zelfs te voorkómen."
Voor contactinfo mag je me altijd een PM sturen!
nope, ze hebben me alleen nog maar aangesloten aan ctg....quote:Op maandag 26 maart 2012 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
hebben ze het eerst getest met zo'n teststaafje dat moet verkleuren? Was bij mij toen ook een onduidelijke uitslag. Hopen dat er wat op het matje komt.
Kon je dat nog niet dan? Amateur.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:39 schreef flugeltje het volgende:
Hoeft niet he... Kan ook zijn dat ik voortaan gewoon kan squirten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |