abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109863443
oh Tess gilt ook maar dan doe ik gewoon de deur dicht.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_109863549
er zaten 2 deuren dicht :X en ze zat boven
pi_109863682
herkenbaar :D
Het valt me mee dat het AMK/BJZ hier nog niet op de stoep heeft gestaan met al dat gegil :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_109863998
Sterkte met de meiden!

Freecell, ik vind het (nog steeds) heel raar hoe zet aanpakken op jullie peuterspeelzaal. Bij ons eindigt de ochtend trouwens in buitenspelen, bij jullie niet? Dat zou denk ik een veel relaxter einde van de dag zijn voor F'je. Het doet me echt een beetje pijn want ik vind hem zo'n laiverdje :) .
pi_109864595
Dat roepen wij hier ook regelmatig Vicky. Wij gaan wel is bj het raam staan zodat de buren kunnen zien dat we niets doen, haha! Maar leuk is het niet. Hopelijk gaat het snel voorbij deze faaaase.
pi_109864631
Ik hoop het ook want ik vind d'r geen bal an zo..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_109864703
Vicky wat is Tess alweer groot geworden! Wat jij omschrijft lijkt "redelijk" typisch gedrag van een kind van rond de drie. Is Tess bijna 3 jaar oud? Jair was rond die leeftijd ook best heftig met niet luisteren en dramatisch gedrag. Als hem iets niet zint slaan, schoppen, spugen enzovoorts. Inmiddels is het wat gematigder, maar het komt nog steeds weleens voor als hij zijn zin niet krijgt. Bij ons helpt rustig blijven het meest. Ik merk, dat als ik me begin op te winden en ook ga schreeuwen, versterkt dat Jair alleen.

Dus wij houden het bij stoppen met het gedrag bij de eerste keer, hem roepen, rustig uitleggen enzo. Er zijn ook momenten, dat hij zodra hij mag gaan zijn slechte gedrag herhaalt, vaak nog met zo'n grijns op zijn gezicht, die zegt: ik weet dat ik het niet mag en ik doe het toch. Dan zetten wij hem ook nog weleens voor straf op de gang. Want dat vind hij niet leuk. Voordat hij dan weer binnen mag, moet hij zich verontschuldigen en uitleggen waarom hij straf kreeg. Ik merk ook dat er gewoon momenten zijn, waar hij vaker in slecht gedrag terugvalt, bijvoorbeeld s'middags voor & na het eten. Vaak is hij dan denk ik al moe en lukt het normaal spelen niet meer zo goed. Dan zorgen wij dat hij zijn overbodige energie kwijt kan door met hem naar buiten te gaan (na het eten) of door met hem samen te spelen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_109864816
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:16 schreef Lenaatje het volgende:
Dat roepen wij hier ook regelmatig Vicky. Wij gaan wel is bj het raam staan zodat de buren kunnen zien dat we niets doen, haha! Maar leuk is het niet. Hopelijk gaat het snel voorbij deze faaaase.
Vicky & Lenaatje: bij ons scheelt het dat de buren aan een kant een jonge familie is met zelf drie kinderen. Dus wij moeten het geschreeuw en gehuil over een weer maar negeren.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_109864832
Tess wordt over 2 maanden 3.

Dat wat jij schrijft over Jair is zo herkenbaar. Wij laten Tess ook vertellen waarom ze op de gang zit en ze moet ook sorry zeggen. Om dan vervolgens idd met een grijns weg te lopen en het weer te flikken.
En idd, als ik ga schreeuwen wordt het alleen maar erger..

Van de week stond ze naast M. Ze had een potlood inhaar hand. M. kijkt haar aan, Tessloopt naar de muur en zet al lachend een streep op de muur :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_109865557
Tess kan fietsen, wauw *O*

Mart als spookje O+

Free wat een bizar verhaal over je psz, wel fijn dat je ook de goede dingen nog kan zien, anders zou je je kind er ook niet meer met een goed gevoel heen brengen volgens mij.

Peuters die zich misdragen, check! En het lijkt sinds de psz wel erger. Ze slaat haar zusje, ze slaat mij, maar op de trap zitten vind ze echt niet leuk. Nu gaat het wel redelijk, ik hoef eigenlijk alleen maar te vragen of ze op de trap wil en dan draait ze al bij.
Ze gaat in ontwikkeling ook erg hard sinds de psz, praat steeds duidelijker, snap ook echt meer.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:03:21 #186
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109866990
Hier geen storm in de lucht hoor, maar een blij kindje hier,wat lief en leuk speelt, en braaf gaat slapen :)

Free ik word beetje naar van jou verhaal van de psz, Roy kan hier niet zo mee in de groep maar die word dat appart genomen om zo alleen met een leidster wat te spelen.
Maar vaak hobbelt Roy maar gewoon mee met de rest, hij gaat de kinderen in elk geval niet uit de weg.
Maar samen rond de tafel zitten lijkt me een slim plan!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_109867463
Wat fijn Bar dat het zo goed gaat met Roy!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_109868860
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef freecell het volgende:
Ik ga sowieso even weer met ze in gesprek daar de volgende keer.
Free, ik zou aandringen op een ochtend meekijken.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_109884193
Goedemorgen. Of zal ik zeggen morgen?

Vanmorgen had ik ook even een monstertje. Ben ik niet gewend, want meestal is Isabeau wel een pittig kind, maar driftbuien zijn zeldzaam. Het pittige zit hem meer in andere dingen.

Maar goed vanochtend was één grote driftbui. 90% van de zinnen uit haar mond begonnen met JIJ! MAG! NIET!

Ze zat vreselijk te treuzelen op het potje en ik zag de klok verder tikken, terwijl ik toch echt de trein moest halen. Da's al een verkeerd begin, want op haast reageert geen enkel kind goed natuurlijk. Ik heb d'r uiteindelijk van het potje moeten pellen en dat resulteerde (begrijpelijkerwijs) in gekrijs. Ze wilde geen luier om en probeerde die dat dan ook op alle mogelijke manieren te voorkomen.Vervolgens wilde ze zichzelf aankleden, wat gewoon geen optie is, want dat lukt haar nog niet. Krijsen, gillen, brullen. Laarsjes zelf aantrekken lukt wel, maar dat weigerde ze. Toen ik het vervolgens deed trok zij ze gillend weer uit en deed het opnieuw :') Laat ik over het aantrekken van haar jas maar niet eens beginnen :') En toen in de wandelwagen. Dat was natuurlijk ook niet de bedoeling. Ik! Wil! Zelf! Lopen! Jaaaaaank krijs gier brul. Ik weet inmiddels dat ik een stomme mama ben en niet lief. Maar eenmaal op het kdv ging ze door met keihard krijsen en brullen, maar nu moest ik ineens blijven. "Mama jij moet bij mij blijven" En toen moest ik ook huilen :')

Ze stond huilend zielig te zwaaien voor het raam.

Ik voelde me er heel rot door. Maar toen ik net belde zeiden ze op t kdv uiteraard dat het alweer over was voor ik het plein af was.

Op dat moment wenste ik even dat ik gewoon een cavia had genomen in plaats van een kind ;)
pi_109884807
mijnes heeft na incidentje nr zoveel deze week (vanochtend ravi omver geduwd, die via de tafel met zn hoofd op de grond stuiterde) te horen gekregen dat als ze dit morgenochtend weer flikt, ze thuis kan blijven. niks te school. heb het de juf ook gezegd. megazware maatregel, ik weet het, maar ze heeft nu al 3 dagen op rij een ander kind beschadigd (om het zo maar te zeggen) en ik ben er klaar mee.

ik weet dat het er een beetje bij hoort. ik zie ook waar het vandaan komt (zodra ik mijn kont keer als papa thuis is). maar het is domweg onacceptabel gedrag. punt uit. hier maak ik dan weer wel een strijd van!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_109885695
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:58 schreef simmu het volgende:
(zodra ik mijn kont keer als papa thuis is).
Wat bedoel je hier precies mee? Begint ze als jij even uit beeld bent?
pi_109886389
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:32 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier precies mee? Begint ze als jij even uit beeld bent?
jup.
  Moderator woensdag 4 april 2012 @ 10:56:34 #194
5428 crew  miss_sly
pi_109886459
Is het dan niet eerlijker om dit bij papa neer te leggen en met hem in overleg te gaan hoe dit gedrag veranderd kan worden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_109886559
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:56 schreef miss_sly het volgende:
Is het dan niet eerlijker om dit bij papa neer te leggen en met hem in overleg te gaan hoe dit gedrag veranderd kan worden?
dat zal niet gaan.
pi_109886591
begrijp me goed; zolang het bij geruzie enzo blijft bemoei ik me er niet mee. maar dingen ontsporen nogal. ik heb de keus tussen niets doen of het zelf oplossen.
  Moderator woensdag 4 april 2012 @ 11:17:17 #197
5428 crew  miss_sly
pi_109887274
Het zal best zijn redenen hebben, maar het komt mij best oneerlijk over, eigenlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_109887860
Hmmm, hier zijn de kinderen 'gewoon' als ik er ben óf als Tara er is,zodra we er beiden zijn(en erger, als we proberen met elkaar te praten of te overleggen) dan gaat het vooral met de oudste dramatisch mis.
Dat geeft hier een watscheve beeldvorming, doordat ik dan bijvoorbeeld zeg: 'let jij even op nu' en ze dan vervolgens vanalles uitspoken. Dan word ik boos, maar ik vergeet dan vaak dat Tara ze alléén heel goed kan handelen. Ze reageren gewoon beroerd op de combinatie om de één of andere reden (waarschijnlijk dat we dan ook aandacht voor elkaar hebben)

Sorbo :X Beroerde ochtenden dat.

Hier is de oudste naar opa en oma, voor een nachtje O+ Voor het eerst bij mijn ouders.

Gisteravond door de babyfoon van de jongste *klengdoingblablabla* dus ik: hij is uit bed! Tara: ja,blijkbaar nog niet moe, ik heb hem al een keer terug gelegd net... Nuja,hij speelt nu lekker, laat maar even, als hij gaat huilen leggen we hem wel terug!
Halfuurtje later... STILTE
Ga ik kijken, ligt hij languit op de vloer te pitten met zijn hoofd op een foam vloerpuzzel O+

En vandaag enorm moe, goh :P
  woensdag 4 april 2012 @ 11:35:08 #199
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109887953
Ik heb echt dus een heel braaf kind! :o
Hij komt dus nooit uit bed :N
pi_109888626
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:35 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb echt dus een heel braaf kind! :o
Hij komt dus nooit uit bed :N
F-je normaal soms 1x, dan leg je hem terug en dan gaat hij slapen :)
En 's morgens wel, maar dan gaat hij lekker spelen in zijn kamer, dat is handiger dan om mama roepen :P

L. is er nog nooit uitgekomen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')