Is mij ook al een keer gebeurd bij de creche waar iemand wel vaker staat met precies dezelfde auto als die van ons, zelfde model, zelfde kleur. Eerst gebeurde het de bestuurder van de andere auto, en iets deed ik het zelf ook.quote:Spring schreef:
Ik heb m'n dag niet zo.
Stond vanmiddag voor de Lidl met een zware zak hondenvoer en een tas vol reeds geknakte viooltjes onder m'n arm te mopperen dat ik m'n auto niet open kreeg ("GVD, kutslot.) Hoor ik L naast me zeggen: "Dat is niet jouw auto, hè, mama?"
't Kreng had nog gelijk ook.
Nopequote:Op maandag 2 april 2012 11:35 schreef Spewey het volgende:
Hmm, ik weet het niet? Puzzle? Zoë is into "Golulla's "
quote:Op maandag 2 april 2012 10:23 schreef Spewey het volgende:
Het ergste met Zoë hebben we gelukkig achter de rug, het enige wat ik vervelend voor m'n pop vind is dat ze 's nachts meerdere malen gillend wakker wordt. 2 opnames in 1 week zijn haar niet in de koude kleren gaan zitten.![]()
Ryan zijn we op woensdag aan het voorbereiden, blegh.
Aaah, anders zou ik inderdaad zeggen: laat ze lekker een tijdje bij jullie slapen, maar jij slaapt al bij haar...quote:
Nee!quote:
nou. ja. kijk. er ligt wel e.e.a. voor de hand. maar ik denk niet dat jullie hem al naar dat soort dingen laten kijken op tvquote:Op maandag 2 april 2012 12:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee!
Ik dacht echt dattie erg voor de hand lag
quote:Op maandag 2 april 2012 12:18 schreef simmu het volgende:
[..]
nou. ja. kijk. er ligt wel e.e.a. voor de hand. maar ik denk niet dat jullie hem al naar dat soort dingen laten kijken op tv
Arme Zoë, verteld zij wat de reden was dat ze begon te gillen? Is er in het ziekenhuis of daarbuiten iemand, die kan helpen hoe je er het beste mee omgaat? Het zal Zoë zeker al heel erg helpen, dat haar Mama s'nachts bij haar is.quote:Op maandag 2 april 2012 10:23 schreef Spewey het volgende:
Het ergste met Zoë hebben we gelukkig achter de rug, het enige wat ik vervelend voor m'n pop vind is dat ze 's nachts meerdere malen gillend wakker wordt. 2 opnames in 1 week zijn haar niet in de koude kleren gaan zitten.![]()
Ryan zijn we op woensdag aan het voorbereiden, blegh.
oeh! lekker! heb je dan nu zelf ff lekker bij kunnen tanken?quote:Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef Asyniur het volgende:
simmu, ik heb geen idee want de mijne is de hele dag bij opa en oma geweest en omdat hij nog sliep, wordt hij strakjes thuis gebracht
ravi was vorige week onhandelbaar, en afgelopen weekend was een ramp met ravi en het peuterbedje, maar dat lijkt nu gestabiliseerd middels het haakjequote:Op maandag 2 april 2012 16:01 schreef freecell het volgende:
Hier zijn ze net weer goed te doen. Paar dagen geleden was het hier bal.
Ze hebben wel meer 2-jarigen, die blijven ook heus niet allemaal braaf zitten, dus ik weet niet zo goed waar het nou precies misgaat.
En dat op de gang, ik hoop dat dat was omdat ik hem kwam halen, maar dat ga ik zeker even navragen.
Maar ze gaan pas volgende week vrijdag weer, ivm goede vrijdag en paasmaandag.
nee, want vanmorgen ben ik even boodschappen gaan doen om mijn vochthuishouding te lijf te gaan en 's middags kwam de poetsvrouw en toen heb ik natuurlijk weer veel te veel gedaan...quote:Op maandag 2 april 2012 16:01 schreef simmu het volgende:
[..]
oeh! lekker! heb je dan nu zelf ff lekker bij kunnen tanken?
Jair is 3 jaar en 2 maanden vandaagquote:Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef leonieke het volgende:
Tinuviel, ik heb het niet meer allemaal op een rijtje, maar hoe oud is je zoontje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |