abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2012 @ 22:43:16 #226
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_109550950
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Hoho, het aantal dagen moet ook exact zijn en aanpassen al naar gelang het topic vordert. Anders neemt Ulx je niet serieus

:')
1500 euro netto toch? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 26 maart 2012 @ 22:43:21 #227
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_109550955
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:17 schreef freako het volgende:

[..]

Als je een beetje kunt googlen is het snel na te gaan.

Die Naibzay blijkt geen verblijfsvergunning te krijgen omdat hij een zgn. 1F-status heeft. Blijkbaar krijgt elke oud-onderofficier of oud-officier van het Afghaanse leger ten tijde van de Russische bezetting van Afghanistan automatisch deze status van oorlogsmisdadiger. Aan de asielzoeker is het dan maar om te bewijzen dat hij tijdens deze periode geen oorlogsmisdaden heeft begaan.

Naibzay zegt een onderofficier te zijn geweest met een administratieve functie, het OM heeft geen bewijs om hem aan te klagen voor oorlogsmisdaden, en allerlei verklaringen van goed gedrag uit Afghanistan die hij aangeleverd heeft aan de rechtbank zijn afgewezen omdat ze 2 dagen te laat zijn ingediend.
Heb je daar ook een onafhankelijke bron bij, want ik slaag er zo een twee drie niet in iets objectiefs te vinden. Ja op 'Naibzay moet blijven'-sites staat genoeg, maar daar kan ik niet zoveel mee.

Edit: Inmiddels Uitgesproken VARA gekeken, maar dat programma blinkt ook niet uit in hoor- en wederhoor blijkbaar. En de '2 dagen' worden daar al helemaal niet genoemd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zelva op 26-03-2012 22:56:14 ]
pi_109551134
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waren de Taliban en Al-Qaida dan geen bloeddorstige fanatiekelingen dan? Zijn die berichten over hun wreedheden dan onzin geweest?
Standaard vragen stellen die niet direct te maken hebben met de beantwoorde vorige vragen begint een beetje saai te worden.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109551209
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:34 schreef LXIV het volgende:
Het is wel frappant dat soldaten die destijds in het regeringsleger zaten en heulden met de Russen nu standaard als landverraders en oorlogsmisdadigers worden beschouwt, terwijl we nu zelf Afghanistan bezetten en mensen aannemen om daar in de politie en het leger te dienen. En als het straks misgaat, dan zijn deze mensen juist weer van harte welkom, want die hebben immers voor ons gevochten!
Het gaat vooral hierom he

quote:
De communistische periode in Afghanistan (van 1978 tot 1992) werd gekenmerkt door grootschalige schendingen van de mensenrechten. Martelingen en executies waren aan de orde van de dag. De binnenlandse veiligheidsdienst had verschillende namen, waarvan de KhAD (Khadimat-e Atal'at-e Dowlati, Staatsinlichtingendienst) wel de bekendste en meest beruchte was.
Maar ja, de VS heeft behoorlijke boter op het hoofd ja en ze zullen wel flink spijt hebben van die Operation Cyclone.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109551268
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:43 schreef Zelva het volgende:

[..]

Heb je daar ook een onafhankelijke bron bij, want ik slaag er zo een twee drie niet in iets objectiefs te vinden. Ja op 'Naibzay moet blijven'-sites staat genoeg, maar daar kan ik niet zoveel mee.
Juistem.
En de enige die niet op een particuliere site staat is het blogplekje van deze burgemeester :')
pi_109551288
Het is wel opmerkelijk dat Die_Hofstadtgruppe nu ineens looopt te beweren dat het met het gevaar van de Taliban en AL-Qaida daar wel meeviel. En dat hij vindt dat het seculiere leger geen harde maatregelen mocht nemen tegen moslimextremisten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2012 22:53:18 ]
  maandag 26 maart 2012 @ 22:53:42 #232
13462 BansheeBoy
pi_109551393
ULX vs x-ray, een 10 jaar durende strijd inmiddels. :D

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_109551416
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Juistem.
En de enige die niet op een particuliere site staat is het blogplekje van deze burgemeester :')
Er is een hele club van burgemeesters die zich tegen de 1F maatregel hebben gekeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2012 22:55:12 ]
pi_109551556
Die 1F maatregel is ook idioot omdat de bewijslast omgekeerd is. Het maakt van een juridische zaak een politieke zaak.

Dat moeten we in Nederland niet willen met z'n allen.
pi_109551658
Het lijkt mij iig in strijd met het principe dat iemand onschuldig is tenzij anders wordt bewezen.
pi_109551749
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Ulx het volgende:
Het is wel opmerkelijk dat Die_Hofstadtgruppe nu ineens looopt te beweren dat het met het gevaar van de Taliban en AL-Qaida daar wel meeviel.
Nergens gezegd.
Maar ik zie nog steeds geen redenen om dan alle zielige Afghanen maar op te nemen.

Zeg, zou jij Gestapo-medewerkers (op een administratieve functie) die naar NL vluchten opnemen?
pi_109551792
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het lijkt mij iig in strijd met het principe dat iemand onschuldig is tenzij anders wordt bewezen.
Lijkt mij in deze zeer lastig bewijsbare gevallen niet anders mogelijk. Anders is het weer papiertjes verbranden en hoppa.
pi_109551900
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nergens gezegd.
Maar ik zie nog steeds geen redenen om dan alle zielige Afghanen dan maar op te nemen.

Zeg, zou jij Gestapo-medewerkers (op een administratieve functie) die naar NL vluchten opnemen?
Hoezo? Die hebben direct tegen Nederland gevochten. Het Afghaanse leger niet.

Je weet overigens dat nazi's in 1951 weer in overheidsdienst mochten in Duitsland? Zelfs daar duurde het geen 14 jaar.
pi_109551910
quote:
3s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Lijkt mij in deze zeer lastig bewijsbare gevallen niet anders mogelijk. Anders is het weer papiertjes verbranden en hoppa.
In dit specifieke geval heeft deze meneer echter aangetoond geen oorlogsmisdadiger te zijn.
pi_109551983
quote:
3s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar waarop baseert men dan dat al deze mensen oorlogsmisdadiger waren? Het ambtsbericht was uit 2000, toen was de Taliban aan de macht. Nederland had geen banden met de Talibanregering, die zullen dus geen informatie hebben kunnen verschaffen.
pi_109552010
Wat een moedige burgemeester. Hulde!
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  maandag 26 maart 2012 @ 23:09:55 #242
13462 BansheeBoy
pi_109552032
quote:
Maar ik zie nog steeds geen redenen om dan alle zielige Afghanen maar op te nemen.
Kijk eens in de spiegel en durf hardop te zeggen dat je alles voor jezelf wilt. Je wilt je welvaart met niemand delen. Je wilt elke ochtend je fast cash kunnen tellen, een warme kop koffie kunnen nemen, in je Nike slippers kunnen lopen, per wc beurt een complete rol wc papier kunnen gebruiken en overbodige jus en gehakt in de bosjes kunnen gooien, en na dit alles wil jij, X-Ray, wegrijden in je BMW. :{

Wees eerlijk en zeg dat dan gewoon. :{

pi_109552361
quote:

Die kwamen dan ook niet allemaal. Dus dat scheelt.

Maar deze familie vluchtte in 1998 dus wel voor de Taliban. Dat was volgens jou overdreven en onnodig geweest want de Taliban was niet gevaarlijk? Want òf ze hadden wat te vrezen van die militie, en dan was vluchten dus terecht òf ze hadden niks te vrezen en dan waren Mullah Omar & Co dus niet zo erg als men dacht.
pi_109552441
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die kwamen dan ook niet allemaal. Dus dat scheelt.

Maar deze familie vluchtte in 1998 dus wel voor de Taliban. Dat was volgens jou overdreven en onnodig geweest want de Taliban was niet gevaarlijk? Want òf ze hadden wat te vrezen van die militie, en dan was vluchten dus terecht òf ze hadden niks te vrezen en dan waren Mullah Omar & Co dus niet zo erg als men dacht.
of ze waren oorlogsmisdadiger en vluchtten daarom terecht.
pi_109552648
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:19 schreef macca728 het volgende:

[..]

of ze waren oorlogsmisdadiger en vluchtten daarom terecht.
Waarom wordt hij dan niet berecht als oorlogsmisdadiger? Oh wacht, er was geen bewijs, behalve dan die collectieve aanklacht waarop heel wat kritiek is.
pleased to meet you
  maandag 26 maart 2012 @ 23:24:47 #246
39333 Zelva
pi_109552673
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

In dit specifieke geval heeft deze meneer echter aangetoond geen oorlogsmisdadiger te zijn.
Heb je daar een objectieve bron bij?

Dit alles zodat ik een juist beeld kan vormen.

Dank u.
  maandag 26 maart 2012 @ 23:26:25 #247
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_109552754
Is dit een Afghaanse 1F'r? Geen wonder dan dat de burgemeester er in is gesprongen. Zou tijd worden dat die bizarre situatie eens opgelost wordt.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_109552830
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dank u.
Lijkt mij een beetje vreemd om bewijslast in te leveren dat het tegendeel zou bewijzen. :')
pi_109552846
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dank u.
De ontlastende bewijsstukken kwamen een paar dagen te laat aan bij de juiste ambtenaren. Dus kon daar helaas voor meneer niets meer mee worden gedaan.
  maandag 26 maart 2012 @ 23:32:54 #250
39333 Zelva
pi_109553073
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:27 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Lijkt mij een beetje vreemd om bewijslast in te leveren dat het tegendeel zou bewijzen. :')
Moet ik hieruit concluderen dat jij denkt dat al het bewijs dat een verdedigende partij aanlevert altijd juist is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')