1500 euro netto toch?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hoho, het aantal dagen moet ook exact zijn en aanpassen al naar gelang het topic vordert. Anders neemt Ulx je niet serieus
Heb je daar ook een onafhankelijke bron bij, want ik slaag er zo een twee drie niet in iets objectiefs te vinden. Ja op 'Naibzay moet blijven'-sites staat genoeg, maar daar kan ik niet zoveel mee.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:17 schreef freako het volgende:
[..]
Als je een beetje kunt googlen is het snel na te gaan.
Die Naibzay blijkt geen verblijfsvergunning te krijgen omdat hij een zgn. 1F-status heeft. Blijkbaar krijgt elke oud-onderofficier of oud-officier van het Afghaanse leger ten tijde van de Russische bezetting van Afghanistan automatisch deze status van oorlogsmisdadiger. Aan de asielzoeker is het dan maar om te bewijzen dat hij tijdens deze periode geen oorlogsmisdaden heeft begaan.
Naibzay zegt een onderofficier te zijn geweest met een administratieve functie, het OM heeft geen bewijs om hem aan te klagen voor oorlogsmisdaden, en allerlei verklaringen van goed gedrag uit Afghanistan die hij aangeleverd heeft aan de rechtbank zijn afgewezen omdat ze 2 dagen te laat zijn ingediend.
Standaard vragen stellen die niet direct te maken hebben met de beantwoorde vorige vragen begint een beetje saai te worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waren de Taliban en Al-Qaida dan geen bloeddorstige fanatiekelingen dan? Zijn die berichten over hun wreedheden dan onzin geweest?
Het gaat vooral hierom hequote:Op maandag 26 maart 2012 22:34 schreef LXIV het volgende:
Het is wel frappant dat soldaten die destijds in het regeringsleger zaten en heulden met de Russen nu standaard als landverraders en oorlogsmisdadigers worden beschouwt, terwijl we nu zelf Afghanistan bezetten en mensen aannemen om daar in de politie en het leger te dienen. En als het straks misgaat, dan zijn deze mensen juist weer van harte welkom, want die hebben immers voor ons gevochten!
Maar ja, de VS heeft behoorlijke boter op het hoofd ja en ze zullen wel flink spijt hebben van die Operation Cyclone.quote:De communistische periode in Afghanistan (van 1978 tot 1992) werd gekenmerkt door grootschalige schendingen van de mensenrechten. Martelingen en executies waren aan de orde van de dag. De binnenlandse veiligheidsdienst had verschillende namen, waarvan de KhAD (Khadimat-e Atal'at-e Dowlati, Staatsinlichtingendienst) wel de bekendste en meest beruchte was.
Juistem.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb je daar ook een onafhankelijke bron bij, want ik slaag er zo een twee drie niet in iets objectiefs te vinden. Ja op 'Naibzay moet blijven'-sites staat genoeg, maar daar kan ik niet zoveel mee.
Er is een hele club van burgemeesters die zich tegen de 1F maatregel hebben gekeerd.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Juistem.
En de enige die niet op een particuliere site staat is het blogplekje van deze burgemeester
Nergens gezegd.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Ulx het volgende:
Het is wel opmerkelijk dat Die_Hofstadtgruppe nu ineens looopt te beweren dat het met het gevaar van de Taliban en AL-Qaida daar wel meeviel.
Lijkt mij in deze zeer lastig bewijsbare gevallen niet anders mogelijk. Anders is het weer papiertjes verbranden en hoppa.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het lijkt mij iig in strijd met het principe dat iemand onschuldig is tenzij anders wordt bewezen.
Hoezo? Die hebben direct tegen Nederland gevochten. Het Afghaanse leger niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nergens gezegd.
Maar ik zie nog steeds geen redenen om dan alle zielige Afghanen dan maar op te nemen.
Zeg, zou jij Gestapo-medewerkers (op een administratieve functie) die naar NL vluchten opnemen?
In dit specifieke geval heeft deze meneer echter aangetoond geen oorlogsmisdadiger te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Lijkt mij in deze zeer lastig bewijsbare gevallen niet anders mogelijk. Anders is het weer papiertjes verbranden en hoppa.
Maar waarop baseert men dan dat al deze mensen oorlogsmisdadiger waren? Het ambtsbericht was uit 2000, toen was de Taliban aan de macht. Nederland had geen banden met de Talibanregering, die zullen dus geen informatie hebben kunnen verschaffen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Lijkt mij in deze zeer lastig bewijsbare gevallen niet anders mogelijk. Anders is het weer papiertjes verbranden en hoppa.
Kijk eens in de spiegel en durf hardop te zeggen dat je alles voor jezelf wilt. Je wilt je welvaart met niemand delen. Je wilt elke ochtend je fast cash kunnen tellen, een warme kop koffie kunnen nemen, in je Nike slippers kunnen lopen, per wc beurt een complete rol wc papier kunnen gebruiken en overbodige jus en gehakt in de bosjes kunnen gooien, en na dit alles wil jij, X-Ray, wegrijden in je BMW.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar ik zie nog steeds geen redenen om dan alle zielige Afghanen maar op te nemen.
Die kwamen dan ook niet allemaal. Dus dat scheelt.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar ik zie nog steeds geen redenen om dan alle zielige Afghanen maar op te nemen.
of ze waren oorlogsmisdadiger en vluchtten daarom terecht.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die kwamen dan ook niet allemaal. Dus dat scheelt.
Maar deze familie vluchtte in 1998 dus wel voor de Taliban. Dat was volgens jou overdreven en onnodig geweest want de Taliban was niet gevaarlijk? Want òf ze hadden wat te vrezen van die militie, en dan was vluchten dus terecht òf ze hadden niks te vrezen en dan waren Mullah Omar & Co dus niet zo erg als men dacht.
Waarom wordt hij dan niet berecht als oorlogsmisdadiger? Oh wacht, er was geen bewijs, behalve dan die collectieve aanklacht waarop heel wat kritiek is.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
of ze waren oorlogsmisdadiger en vluchtten daarom terecht.
Heb je daar een objectieve bron bij?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
In dit specifieke geval heeft deze meneer echter aangetoond geen oorlogsmisdadiger te zijn.
Lijkt mij een beetje vreemd om bewijslast in te leveren dat het tegendeel zou bewijzen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb je daar een objectieve bron bij?
Dit alles zodat ik een juist beeld kan vormen.
Dank u.
De ontlastende bewijsstukken kwamen een paar dagen te laat aan bij de juiste ambtenaren. Dus kon daar helaas voor meneer niets meer mee worden gedaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb je daar een objectieve bron bij?
Dit alles zodat ik een juist beeld kan vormen.
Dank u.
Moet ik hieruit concluderen dat jij denkt dat al het bewijs dat een verdedigende partij aanlevert altijd juist is?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:27 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Lijkt mij een beetje vreemd om bewijslast in te leveren dat het tegendeel zou bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |