abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109527903
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen

.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
dr.cox.jpgnb79u.gifDe%20Jori.jpgraketmuis.jpgoud%20zuid%20UI.pngFederer.jpgsoviet12.JPGVulpes_vulpes.jpg168an3k.gifbymurp.giftest.gifMF-Triforce3.pngpatrick4.jpg

De mensen in dit topic zijn na goed overleg voortaan onderverdeeld in mensen die WEL en NIET naar de meet zijn gekomen. Dit om duidelijk te maken wie nou eigenlijk de echt goede topic-mensen zijn :P

Gezellige mensen

bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, heerseres van de autoweg, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, geband)
Augustus_Thijs (Romein, baas) 8-)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite, moet zijn chick aanspreken)
Skyrim (rare user)

Minder gezellige mensen

VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)
SM- (newbie, heeft ons al lang geleden verlaten)

De veurige zéévertopics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

De OP is hier te vinden.

*G*

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!

© Raket, Muis

© Alone, Forever. Hand, Bijde.

© O, Shift

© Student, Kut

© Maatschappij, Telefoon

© Ex, Fed

© Jori, De

© Butsers, Barrie

© Mi, Moh

© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109527909
U MAD?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 26 maart 2012 @ 13:38:39 #3
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_109527910
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook een mini-me dus ik snap je wel ;(
Ik heb wat minder keus wat dat betreft ja :')
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  maandag 26 maart 2012 @ 13:39:01 #4
361691 DeJori
pi_109527928
Ik ben alleen maar vereerd dat ik alweer in de TT sta.

Straks stijgt het nog naar mijn hoofd :')
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  maandag 26 maart 2012 @ 13:40:16 #5
361691 DeJori
pi_109527979

:')
  maandag 26 maart 2012 @ 13:40:28 #6
361691 DeJori
pi_109527991
4 op een rij :D
pi_109527994
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:38 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik heb wat minder keus wat dat betreft ja :')
Ja idd. Ik heb ze ook liever wat kleiner maarja, soms kies je niet wie je leuk vindt ;(
pi_109528007
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:40 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
:')
IBH
  maandag 26 maart 2012 @ 13:41:04 #9
361691 DeJori
pi_109528016
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

IBH
Inderdaad :')
pi_109528061
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:41 schreef DeJori het volgende:

[..]

Inderdaad :')
:r
  maandag 26 maart 2012 @ 13:45:00 #11
361691 DeJori
pi_109528173
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:r
Straks maar een naar school ;( Ik moet echt op zo'n kuttijd waardoor ik relatief vroeg weg moet :P
pi_109528235
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:45 schreef DeJori het volgende:

[..]

Straks maar een naar school ;( Ik moet echt op zo'n kuttijd waardoor ik relatief vroeg weg moet :P
Sterkte, vrind. Zal aan je denken ;(
pi_109528423
TT! _O-
pi_109528465
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:51 schreef MohMi het volgende:
TT! _O-
Hij is wel sterk, lief en woont op zichzelf. Iets voor jou? :)
pi_109528541
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hij is wel sterk, lief en woont op zichzelf. Iets voor jou? :)
Nee dank je, ik ben te groot voor em _O- En niet lady-like genoeg denk ik ;)
pi_109528593
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:

[..]

Denk ik ook hoor. Ik heb ook nooit serieus gedacht dat hij en jij bij elkaar zouden passen :P Volgens mij ken ik DJ's smaak wel een beetje, dus... xD
pi_109528678
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Denk ik ook hoor. Ik heb ook nooit serieus gedacht dat hij en jij bij elkaar zouden passen :P Volgens mij ken ik DJ's smaak wel een beetje, dus... xD
Dat vermoedde ik ook ja ;) Dat wil ik DJ niet aan doen :D
pi_109528780
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:59 schreef MohMi het volgende:

[..]

Dat vermoedde ik ook ja ;) Dat wil ik DJ niet aan doen :D
Nja, het is ook niet zo dat hij bij jou past :P
pi_109528822
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:14 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook voor je, want 1,80 is voor een vrouw wel erg lang vind ik. Oh trouwens een kanttekening: er bestaat ook zoiets als te lang. Een meisje van 1,65 naast een jongen van 1,85-1,90 (zoiets) is echt de lange en de korte, zeer onpraktisch en het zag er niet uit. :')
Noujazeg, vv en ik voelen ons ernstig beledigd :'(

quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:21 schreef MohMi het volgende:

[..]

Hoeft voor mij ook niet hoor, was toevallig nu het geval maar het gaat er idd maar om dat ik niet win tijdens een partijtje stoeien xD

[..]

Jup _O- Ach ja, moet eerlijk bekennen dat ik er ook ben achter gekomen dat ik ook echt een draak ben geweest in een vorige relatie :@ Dat die jongen het zo lang heeft uitgehouden...schaam me daar nu best voor, had het toen niet in de gaten :@ Ook weer geleerd! *O*
Oh, dus je zelfkennis is ook gegroeid van je stukgelopen relaties. Dubbel winst :P
Maar nu heb je dus geleerd, en ga je je voortaan poeslief gedragen?
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_109528871
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:

[..]

Hoe groot ben je dan? :P
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_109529208
R&P alert :D
pi_109529277
quote:
99s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[quote]
Ze zijn gewoon jaloers! :Y

quote:
Oh, dus je zelfkennis is ook gegroeid van je stukgelopen relaties. Dubbel winst :P
Maar nu heb je dus geleerd, en ga je je voortaan poeslief gedragen?
Ik en poeslief _O- _O- :') nee dus xD Maar ik zeg het nu als iets me dwars zit ipv dat enorme vrouwengedrag van; 'het is toch logisch dat ik hiermee zit en hij moet dat maar zelf snappen en oh wee als dat niet gebeurd!' :') Beschamend zoals ik al zei, en het werkt ook voor geen meter _O-
pi_109529292
quote:
99s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Hoe groot ben je dan? :P
1,72 zonder hakken.
pi_109529299
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef bijdehand het volgende:
R&P alert :D
_O- :D
pi_109529351
quote:
99s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ligt aan veel dingen. Maat van mij is volgens mij 2 meter en scheelt minimaal 40 centimeter met z'n vriendin, zij lijkt dan nog een 12. Dus iedereen vraagt hoe het met z'n zusje is :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')