SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik heb wat minder keus wat dat betreft jaquote:Op maandag 26 maart 2012 13:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een mini-me dus ik snap je wel
Ja idd. Ik heb ze ook liever wat kleiner maarja, soms kies je niet wie je leuk vindtquote:Op maandag 26 maart 2012 13:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb wat minder keus wat dat betreft ja
IBHquote:
Inderdaadquote:
quote:
Straks maar een naar schoolquote:
Sterkte, vrind. Zal aan je denkenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Straks maar een naar schoolIk moet echt op zo'n kuttijd waardoor ik relatief vroeg weg moet
Hij is wel sterk, lief en woont op zichzelf. Iets voor jou?quote:
Nee dank je, ik ben te groot voor emquote:Op maandag 26 maart 2012 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij is wel sterk, lief en woont op zichzelf. Iets voor jou?
Denk ik ook hoor. Ik heb ook nooit serieus gedacht dat hij en jij bij elkaar zouden passenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben te groot voor emEn niet lady-like genoeg denk ik
Dat vermoedde ik ook jaquote:Op maandag 26 maart 2012 13:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor. Ik heb ook nooit serieus gedacht dat hij en jij bij elkaar zouden passenVolgens mij ken ik DJ's smaak wel een beetje, dus... xD
Nja, het is ook niet zo dat hij bij jou pastquote:Op maandag 26 maart 2012 13:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik ook jaDat wil ik DJ niet aan doen
Noujazeg, vv en ik voelen ons ernstig beledigdquote:Op maandag 26 maart 2012 13:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je, want 1,80 is voor een vrouw wel erg lang vind ik. Oh trouwens een kanttekening: er bestaat ook zoiets als te lang. Een meisje van 1,65 naast een jongen van 1,85-1,90 (zoiets) is echt de lange en de korte, zeer onpraktisch en het zag er niet uit.
Oh, dus je zelfkennis is ook gegroeid van je stukgelopen relaties. Dubbel winstquote:Op maandag 26 maart 2012 13:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoeft voor mij ook niet hoor, was toevallig nu het geval maar het gaat er idd maar om dat ik niet win tijdens een partijtje stoeien xD
[..]
JupAch ja, moet eerlijk bekennen dat ik er ook ben achter gekomen dat ik ook echt een draak ben geweest in een vorige relatie
Dat die jongen het zo lang heeft uitgehouden...schaam me daar nu best voor, had het toen niet in de gaten
Ook weer geleerd!
Hoe groot ben je dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben te groot voor emEn niet lady-like genoeg denk ik
Ze zijn gewoon jaloers!quote:Op maandag 26 maart 2012 14:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[quote]
Noujazeg, vv en ik voelen ons ernstig beledigd![]()
Ik en poesliefquote:Oh, dus je zelfkennis is ook gegroeid van je stukgelopen relaties. Dubbel winst
Maar nu heb je dus geleerd, en ga je je voortaan poeslief gedragen?
Ligt aan veel dingen. Maat van mij is volgens mij 2 meter en scheelt minimaal 40 centimeter met z'n vriendin, zij lijkt dan nog een 12. Dus iedereen vraagt hoe het met z'n zusje isquote:Op maandag 26 maart 2012 14:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Noujazeg, vv en ik voelen ons ernstig beledigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |