SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik heb wat minder keus wat dat betreft jaquote:Op maandag 26 maart 2012 13:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een mini-me dus ik snap je wel
Ja idd. Ik heb ze ook liever wat kleiner maarja, soms kies je niet wie je leuk vindtquote:Op maandag 26 maart 2012 13:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb wat minder keus wat dat betreft ja
IBHquote:
Inderdaadquote:
quote:
Straks maar een naar schoolquote:
Sterkte, vrind. Zal aan je denkenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Straks maar een naar schoolIk moet echt op zo'n kuttijd waardoor ik relatief vroeg weg moet
Hij is wel sterk, lief en woont op zichzelf. Iets voor jou?quote:
Nee dank je, ik ben te groot voor emquote:Op maandag 26 maart 2012 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij is wel sterk, lief en woont op zichzelf. Iets voor jou?
Denk ik ook hoor. Ik heb ook nooit serieus gedacht dat hij en jij bij elkaar zouden passenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben te groot voor emEn niet lady-like genoeg denk ik
Dat vermoedde ik ook jaquote:Op maandag 26 maart 2012 13:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor. Ik heb ook nooit serieus gedacht dat hij en jij bij elkaar zouden passenVolgens mij ken ik DJ's smaak wel een beetje, dus... xD
Nja, het is ook niet zo dat hij bij jou pastquote:Op maandag 26 maart 2012 13:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik ook jaDat wil ik DJ niet aan doen
Noujazeg, vv en ik voelen ons ernstig beledigdquote:Op maandag 26 maart 2012 13:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je, want 1,80 is voor een vrouw wel erg lang vind ik. Oh trouwens een kanttekening: er bestaat ook zoiets als te lang. Een meisje van 1,65 naast een jongen van 1,85-1,90 (zoiets) is echt de lange en de korte, zeer onpraktisch en het zag er niet uit.
Oh, dus je zelfkennis is ook gegroeid van je stukgelopen relaties. Dubbel winstquote:Op maandag 26 maart 2012 13:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoeft voor mij ook niet hoor, was toevallig nu het geval maar het gaat er idd maar om dat ik niet win tijdens een partijtje stoeien xD
[..]
JupAch ja, moet eerlijk bekennen dat ik er ook ben achter gekomen dat ik ook echt een draak ben geweest in een vorige relatie
Dat die jongen het zo lang heeft uitgehouden...schaam me daar nu best voor, had het toen niet in de gaten
Ook weer geleerd!
Hoe groot ben je dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben te groot voor emEn niet lady-like genoeg denk ik
Ze zijn gewoon jaloers!quote:Op maandag 26 maart 2012 14:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[quote]
Noujazeg, vv en ik voelen ons ernstig beledigd![]()
Ik en poesliefquote:Oh, dus je zelfkennis is ook gegroeid van je stukgelopen relaties. Dubbel winst
Maar nu heb je dus geleerd, en ga je je voortaan poeslief gedragen?
Ligt aan veel dingen. Maat van mij is volgens mij 2 meter en scheelt minimaal 40 centimeter met z'n vriendin, zij lijkt dan nog een 12. Dus iedereen vraagt hoe het met z'n zusje isquote:Op maandag 26 maart 2012 14:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Noujazeg, vv en ik voelen ons ernstig beledigd
Valt meequote:
Eens. Maar 1.80m is volgens mij wel het gemiddeldequote:Op maandag 26 maart 2012 14:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker! Maar er zijn genoeg mannen die net iets kleiner of even groot zijn
S. mag naast mij geen hakken dragen hoor, dan voel ik me in m'n mannelijkheid aangetastquote:Op maandag 26 maart 2012 14:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
JawelEn ik loop ook vaak genoeg op sneakers, scheelt ook alweer
Ben je mal, doe je de jouwe ook aan!quote:Op maandag 26 maart 2012 14:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
S. mag naast mij geen hakken dragen hoor, dan voel ik me in m'n mannelijkheid aangetast
S sloopt jouquote:Op maandag 26 maart 2012 14:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
S. mag naast mij geen hakken dragen hoor, dan voel ik me in m'n mannelijkheid aangetast
Nee dat vindt ze gayquote:
Volgens mij ookquote:
Aan de andere kant, als ze het kinky zou vinden dat ik laarzen zou dragen zou dat voor mij een afknapper zijn.quote:
Nee, dat is realiteit xD Zij is eng hoorquote:
Daar vind ik shifty wel een type voor. Beetje met van die glimmende leren laarzen rondparaderenquote:Op maandag 26 maart 2012 15:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als ze het kinky zou vinden dat ik laarzen zou dragen zou dat voor mij een afknapper zijn.
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Daar vind ik shifty wel een type voor. Beetje met van die glimmende leren laarzen rondparaderen
Ja, maar de vrouwen kiezen hem ook niet om zijn makkelijkheid maar gewoon omdat ze niet beter wetenquote:Op maandag 26 maart 2012 15:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Daar vind ik shifty wel een type voor. Beetje met van die glimmende leren laarzen rondparaderen
Open net weer het topic en dat is het 1e wat ik leesquote:Op maandag 26 maart 2012 15:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dan komt ie ineens tot leven hoor
School ze!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:12 schreef bijdehand het volgende:
Yes ik mag weer naar school! Dag vrinden, zal jullie missen
Klaar met stage??quote:
Heb nu les. Maar ik weet alles alquote:Op maandag 26 maart 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voor vandaag![]()
Heb je nog les vandaag?
Herhaling is altijd chillquote:
Beetje buurten.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jouw motivatie, onbegrijpelijk.
Maakt dat uit?quote:
Mwah bijvoorbeeld buurten bij een vuilnisbelt vind ik nou ook zo geweldig.quote:
Wat voor jou de vuinisbelt is, is voor mij school.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mwah bijvoorbeeld buurten bij een vuilnisbelt vind ik nou ook zo geweldig.
Hoe komt het?quote:
Geen idee, ze zijn normaal gesproken very stipt. Dus ik denk dat het een subtiele manier is om me te vertellen dat ik morgen niet meer hoef te komenquote:
Dan schrjven we samen een brief dat jij schadevergoeding eist.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geen idee, ze zijn normaal gesproken very stipt. Dus ik denk dat het een subtiele manier is om me te vertellen dat ik morgen niet meer hoef te komen
Noujaquote:Op maandag 26 maart 2012 17:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Alleen waterBrood had ik mee naar mijn werk genomen
Schrijven we dan om en om een woord?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan schrjven we samen een brief dat jij schadevergoeding eist.
Nee maar ik kan de argumenten baseren op wetten.quote:
Help me onthouden jou te vriend te houdenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar ik kan de argumenten baseren op wetten.
Viel mij vanochtend ook op ja, lekker nutteloosquote:Op maandag 26 maart 2012 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Die nieuwe fok mobiel layout trouwens. Blauw voor mannen en roze voor vrouwen jezus___!
kleuterschool stijlquote:Op maandag 26 maart 2012 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Die nieuwe fok mobiel layout trouwens. Blauw voor mannen en roze voor vrouwen jezus___!
Lijkt me echt leuk om zoiets te doen, dus mij bestquote:Op maandag 26 maart 2012 17:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Help me onthouden jou te vriend te houden
Zelfs op mn telefoonquote:Op maandag 26 maart 2012 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
WTF.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
quote:
Jij hebt een goede bouw en jij bent niet 1,90 neem ik aan. Die gast was echt (tegen) de 1,90, ondanks wat hij zelf beweert, en hij was een beetje aan de dunne kant = lange slungel effect dus toen we naast elkaar liepen waren, zag dat er vrij vreemd uit. En toen ik heb een knuffel wilde geven, zat ik met mijn armen bij zijn buik i.p.v. zijn rug/nek.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Noujazeg, vv en ik voelen ons ernstig beledigd
[..]
Oh, dus je zelfkennis is ook gegroeid van je stukgelopen relaties. Dubbel winst
Maar nu heb je dus geleerd, en ga je je voortaan poeslief gedragen?
Echt hè.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Neh, ben zo weer weg, schade proberen te beperken voor een hels tentamen vrijdag.quote:
Ik zal de goden gunstig stemmen en een schaap offeren voor een geslaagd tentamen.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Neh, ben zo weer weg, schade proberen te beperken voor een hels tentamen vrijdag.
Arm schaap.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zal de goden gunstig stemmen en een schaap offeren voor een geslaagd tentamen.
Niks arm schaap! Arm muisjequote:Op maandag 26 maart 2012 19:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Arm schaap.
Te slecht?En dit tentamen viel ook al tegen... Normaal niet boeiend (/care, gewoon een herkansing), maar nu ik mee wil doen voor honours heb ik best wel een probleem als ik aan het eind van het jaar iets niet gehaald heb en/of een 6'je sta.
Als dat schaap wordt geofferd is het een arm schaap.quote:
Ach het zal niet lijden, itt jouquote:Op maandag 26 maart 2012 19:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als dat schaap wordt geofferd is het een arm schaap.
Ik misschien ook niet, als ik van FOK! af ga en wat ga doen...quote:
Succes met leren muisjepluisje en tot snelquote:Op maandag 26 maart 2012 19:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik misschien ook niet, als ik van FOK! af ga en wat ga doen...Dus bij dezen, fijne avond handjeplantje en de rest van het topiek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |