Dat is natuurlijk maar de vraag. En daarnaast, als al je vrienden 1x trouwen en het vrijgezellenfeest kost al 200,- (komt vast straks ook nog huwelijkscadeau bij), dan loopt dat wel aardig in de papieren.quote:Boeiiiee hij trouwt maar een keer.
Wat tuk zegt.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Door gewoon te zeggen dat je ¤200 te gortig vindt? Niks mis mee lijkt me...
Misschien hebben ze dat gewoon gedaan?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:22 schreef Frag_adder het volgende:
Sowieso ik zou bij het plannen van een vrijgezellen feest (wat ik binnenkort wellicht ook moet) ook gewoon rekening houden met de financiele situatie van de mensen die komenn dan gewoon ergens bij iemand crashen met zn allen)
Daar kun je nog geeneens 1 activiteit voor doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:22 schreef Frag_adder het volgende:
ik zelf vind 50 euro een mooie richtlijn (en dan gewoon ergens bij iemand crashen met zn allen)
Voor 50 kan je maar weinig doenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:22 schreef Frag_adder het volgende:
ik zelf vind 50 euro een mooie richtlijn (en dan gewoon ergens bij iemand crashen met zn allen)
klopt, nu ik verder denk zit je al heel gauw met 1 activiteit, eten, reizen, slapen, zuipen en de "vrijgezel" kostenloos stellen. Het wordt hoe dan ook 100+quote:
Een vriend van me zou ontvoerd worden voor een heel weekend ardennen als vrijgezellenfeest, leuk idee van een stel juppen uit zijn vriendengroep, maar daar werd dus ook de rem op gezet door een aantal andere mensen.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:42 schreef kovenant het volgende:
raar dat een feest zoals dat zoveel moet kosten,
en waarom overnachting?
als mijn vrienden zoiets zouden regelen en mij mee vragen , dan gaan ze maar lekker zelf zonder mij.
beetje 200 euro uitgeven voor een "klein feestje"
Dit dus.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zitten de coke en strippers bij de prijs inbegrepen?
Indien dat het geval is moet je niet klagen hoor.
Het meeste kost juist het stappen tijdens de avond... dan gaat het hard. Wat kost een overnachting in een budgethotel nou.. Als je geld wil besparen doe je mee met de dagactiviteit en ga je daarna naar huis.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:03 schreef Arolsen het volgende:
De meeste kosten zitten in een dagactiviteit en overnachten. Er is ook een avondje uit bij. Daar zou ik wel mee willen gaan en dan gewoon naar huis.
Maar ik vind het moeilijk om dit te gaan vertellen. Ben bang dat de persoon in kwestie erg beledigt is. En afhaken is ook triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |