De tekst was inderdaad niet echt heel moeilijk, samenvatting daarentegen wel..quote:Op maandag 14 mei 2012 18:13 schreef n2012w het volgende:
Heb de tekst net gemaakt. Die was zeker niet moeilijk in vergelijking met vorig jaar. Zo de samenvatting eens doen.
Ik lees die tekst nu. Wat een vreselijk onderwerp zeg. DEze sla ik maar even over...quote:Op maandag 14 mei 2012 18:16 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
De tekst was inderdaad niet echt heel moeilijk, samenvatting daarentegen wel..
Dat vond ik juist de makkelijkste vraag zowat, maar als je 1 fout hebt gewoon 1 punt krijgen ofzo, 0 is wel extreem..quote:Op maandag 14 mei 2012 18:35 schreef Etsu het volgende:
Ik ga klagen over die vraag over op volgorde. als je een '1' verkeerd plaatst, heb je gewoon meteen 0 punten terwijl de rest wel goed is.
Hij was ook te doen, ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:36 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Dat vond ik juist de makkelijkste vraag zowat, maar als je 1 fout hebt gewoon 1 punt krijgen ofzo, 0 is wel extreem..
Ja idd, wat ik zeg, ik kom nu steeds niet op examenklacht. Ik vond dat bij de kopjes van de SV je het niet goed kon herleiden uit de tekst.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij was ook te doen, ja.
Maar meteen 0 punten ipv 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |