Beter dan die teksten met een duidelijk politieke voorkeur.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:57 schreef Etsu het volgende:
Saaie tekst over de tijd en cultuur/kunst
Maar wel te doen
Ik had iets van dat het smaakdictaat afgeschaft moet worden.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:04 schreef Rezania het volgende:
Wie heeft het laatste punt van de samenvatting gevonden? Ik kon echt niks vinden.Ik bedoel die ene over de mening van de auteur.
Dat was de conclusie van mijn samenvatting ongeveer, misschien krijg ik dus toch punten.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had iets van dat het smaakdictaat afgeschaft moet worden.
De samenvatting was sowieso goed te doen dit jaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:16 schreef Etsu het volgende:
Eerste 2 punten waren wel makkelijk te vinden trouwens
2, 7 en 11 waren erg populair bij ons op schoolquote:Op maandag 14 mei 2012 15:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter dan die teksten met een duidelijk politieke voorkeur.
Hij was zeker goed te doen ja, geen moeilijk woorden en rare zinnen.
Wie had er nog meer alinea 3, 7 en 9?
Dat viel anders flink tegen bij mij :pquote:Op maandag 14 mei 2012 16:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
De samenvatting was sowieso goed te doen dit jaar.
Hij zei eerder dat hij weende dat ie geen versieringen mocht dus dat heb ik genoemdquote:Op maandag 14 mei 2012 16:04 schreef Rezania het volgende:
Wie heeft het laatste punt van de samenvatting gevonden? Ik kon echt niks vinden.Ik bedoel die ene over de mening van de auteur.
http://www.examenbundel.nl/examenbundel2/pagina.asp?pagkey=101014quote:Op maandag 14 mei 2012 17:01 schreef Paxcon het volgende:
Op welke site komen de antwoorden? examenblad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |