Tijd voor een Hertog-Jan, alleen is het al bijna donker.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:24 schreef Kper_Norci het volgende:
D'r is geen fuck aan nee, zal blij zijn als ik thuis ben. Biertje, balkon, dat soort werk.
Als je het klussen bedoeld, dat is niet doorgegaan. Ze zouden vrijdag de vloer komen leggen, echter hadden ze a) een misrekening gemaakt waardoor ze te weinig en verkeerde maten bij hadden, verder wilden ze de vloer pas leggen wanneer de keuken gedaan was, die wordt vandaag gelegd, en nu komen ze als het goed is vrijdag voor de vloer. Zaterdag kon er dus weinig tot niets gedaan worden, waardoor het niet door ging.quote:
Aaah.. jammer. Maar goed, zaterdag is al weer bijna toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je het klussen bedoeld, dat is niet doorgegaan. Ze zouden vrijdag de vloer komen leggen, echter hadden ze a) een misrekening gemaakt waardoor ze te weinig en verkeerde maten bij hadden, verder wilden ze de vloer pas leggen wanneer de keuken gedaan was, die wordt vandaag gelegd, en nu komen ze als het goed is vrijdag voor de vloer. Zaterdag kon er dus weinig tot niets gedaan worden, waardoor het niet door ging.
Op zich kwam het eigenlijk wel goed uit, aangezien ze zelf ook een beetje was geschrokken wat ze had gezegd. Vlaag van verstandsverbijstering ofzo. De volgende date is zaterdag, dan gaan we stappen, ik laat ze zelf maar ff bepalen of ze me overdag ook tijdens het klussen wil zien.
Jaloerse vriendinnen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:22 schreef Kper_Norci het volgende:
Ach, ik kom de dag wel door. Lekker rustig aan doen, vanavond biertje doen met de mannen, date heeft vrouwenavond dus daar wil ik me niet tussen begeven
Minder in peuteren?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:47 schreef teknomist het volgende:
Damn, ik had daarnet gewoon een bloedneus.
Ik heb geen scherpe nagelsquote:
Was dat maar de reden!!quote:
Helaas, ze ging zaterdagavond liever met vriendinnen stappen...quote:
Fistfucken voor een Euro dacht ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef teknomist het volgende:
Kper, heb je al gechecked of zij op een bangalijstje staat?
Voor of achter?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou, als er een vuist in past, dan is het denk ik toch iets te ruim hoor
Echt hè, wat een onzin, een "geringe toegangsprijs", alsof ze nog geen geld genoeg verdienen die dagen, Markt zit helemaal vol dan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:18 schreef EDMAN- het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)osendaalse-Markt.ece
YAY! Wel toegangsprijs, stelletje Zeeuwen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:35 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vermoed dat het na 3 wedstrijden alweer voorbij is, maar goed, ik hoop met je mee
Ik hoop ook dat we de finale halen hoor, maar ik denk dat we in 2010 op ons hoogtepunt zaten. Maar wat mij betreft komen er weer net zulke wedstrijden als een aantal jaar terug tegen Frankrijk en Italië.quote:
hahaha, en waar werkte jij??quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Gelukkig geen 800 Euro Ipad, maar een 1e versie Asus Transformer, ach, ik heb maar gezegd dat ik hem "per ongeluk" uit mijn klauwen liet vallen
Café'tje pakken, iets in de theater Kring of in de Maagd? Ga naar de bioscoop, ga icekarten in Rucphen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:48 schreef mrspoeZ het volgende:
Mezz = softe meisjesrockband, gebouwT = Gers Pardoel en uitverkocht. Thnx voor het idee, in elk geval. Nog meer suggesties?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
hahaha, en waar werkte jij??
[..]
Café'tje pakken, iets in de theater Kring of in de Maagd? Ga naar de bioscoop, ga icekarten in Rucphen?
Ik denk het wel, Lucy is vet. Nu nog mensen regelen...quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:17 schreef EDMAN- het volgende:
Bijna weekend oioioioi
Tekno, naar Lucy in Perron??
Tsssssquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:35 schreef Kper_Norci het volgende:
Als ik niks te doen had gehad dan had ik het gedaan, maar ik heb al afgesproken bij vrienden joh
Pff, slechte combinatiequote:Op dinsdag 10 april 2012 12:01 schreef automatic_ het volgende:
Haha,
Wij hadden het een tijdje terug... Magnetron kapot en daarna de diepvries.
Wat dacht je van, allemaal tegelijk gekocht en dus ook tegelijk versleten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Je hoort het vaker idd, ik hou het toch op toeval hoor
Klote week, nu is de week pas door midden woensdagavond i.p.v. woensdagmiddag.quote:
Klopt, maar niet alle apparaten worden even intensief gebruikt, wasmachine draait hier niet zo vaak als de ovenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:07 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Wat dacht je van, allemaal tegelijk gekocht en dus ook tegelijk versleten?
Heb je ergens een puntquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Klote week, nu is de week pas door midden woensdagavond i.p.v. woensdagmiddag.
Kwartaalcijfers? Ik zie de afgelopen maanden alleen maar jaarcijfersquote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef teknomist het volgende:
Zo, klaar met werken. Gelukkig nog maar 2 daagjes bikkelen met kwartaal cijfers
Klopt ja, maar de meeste jaarcijfers zijn meestal in januari ook wel gereed; alleen moet er dan nog een mooi jaarverslag gemaakt worden plus een accountantsverklaring. Inmiddels is het eerste kwartaal vaak ook al weer voorbij.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Kwartaalcijfers? Ik zie de afgelopen maanden alleen maar jaarcijfers
Herkenbaar, maakte ze het bij jou ook uit met de reden dat ze toch liever vrijgezel wilde blijven? Anders hebben we misschien wel dezelfde exquote:Op donderdag 12 april 2012 12:35 schreef EDMAN- het volgende:
Heb je helemaal gelijk in. Heb het gelukkig nog nooit mee mogen maken (afkloppennn).
Wel dat ze het inderdaad uitmaakte en 2 dagen later 'ineens' alweer iemand had
Wil de blijdschap niet verpesten maar er zijn echt ontzettend veel vrouwen dol op Herman den Blijker. Niet vanwege dat hij veel geld heeft maar hij is voor veel vrouwen heel charismatisch.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, die kale kok, Herman den Blijker, moest het ff googlen want ik kijk nooit tv, maar zo' n type dus, kaal, 150 kilo, ze is er niet echt mee op vooruit gegaan dus
HAAGS?! Herman den Blijker een HAAGS accent?!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Ah, daar heb je hem!Ja, het is vast een aardige vent hoor, hij kwam laatst op de radio wel sympathiek over, alleen dat Haagse accent
Mwah, hem beschuldigen van een Amsterdams accent zou erger zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef Staal het volgende:
[..]
HAAGS?! Herman den Blijker een HAAGS accent?!
Laat het die Rotterdammer maar niet horen.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
Dat zegt wel iets over Roosendaal dan ...quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Nah, ik verwacht nu ook niet dat wanneer je in Roosendaal rondloopt, je nagewezen en gekeken wordt en men fluistert "eey psss, da's die gekke Edman van Fok!"...
Klinkt niet verkeerd idd. En ik verwacht wel een bloemetje uit 020 iddquote:Op maandag 16 april 2012 11:29 schreef EDMAN- het volgende:
Nu al carnaval?. Lekker hoor, ga je op vakantie?
Ja Kper, PACT festival en ZODIAK. Beetje techno / acid / d&b-achtige dingen net buiten het (te drukke) centrum. Was vorig jaar erg gezellig
Mjah, PSV heeft netjes Ajax de schaal toegeworpen
Ja wordt elk jaar drukker. Maar niet zo erg als A'dam iigquote:Op maandag 16 april 2012 11:52 schreef automatic_ het volgende:
In EHV zal het wel super druk zijn...
Zevende paasdag is altijd toernooi tussen alle carnavalsverenigingen. Vandaar.quote:Op maandag 16 april 2012 11:29 schreef EDMAN- het volgende:
Nu al carnaval?. Lekker hoor, ga je op vakantie?
Wow, da's een fikse!quote:Op maandag 16 april 2012 13:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Sodeju, hoor net dat er bij een collega een hersentumor van 6cm is geconstateerd... Gelukkig wel operabel en daarna chemo, maar toch...
Bij mijn maat zat het in het gedeelte van de spraak, was voor hem maar ook zeker voor z'n vrouw heel vervelend.quote:Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef automatic_ het volgende:
Jemie... Heftig!
En ja, dat kan idd lastig zijn vannelle. Het ligt er een beetje aan waar hij zit, in welk gebied.
Zo veel weet ik er niet van, wist niet dat er 3 spraakgebieden waren.quote:Op maandag 16 april 2012 14:14 schreef automatic_ het volgende:
Je hebt verschillende spraakgebieden
Je hebt drie "hoofd" gebieden van spraak, dus het hangt er echt heel erg vanaf waar het zit, wat hij aantast en / of wat ze raken bij een operatie.
Bizar is dat hè? Ik had een docent op de UvT die het ook had.
Het is ook bizar, voornamelijk wat ze tegenwoordig wél kunnen doen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:20 schreef Kper_Norci het volgende:
Ah ok, ja zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van. Maar ik heb ook wel eens docu's gezien waarbij ze mensen tijdens de hersenoperatie "wakker" maakte, zodat ze spraak- en rekenoefeningen konden doen terwijl er met een kleine electrode electrische schokjes op de hersenen werden gegeven, zodat ze konden zien wat veilig was om weg te snijden, en welk stukje niet.
En ook een docu waarbij een vrouw een tumor zo ongeveer tegen de hersenstam aan had, waarbij er 1 chirurg het aandurfde om haar te opereren, maar ze moesten haar wel ongeveer een uur klinisch dood maken, en ook de hersenen tot ongeveer 10 graden koelen, anders zou het niet gelukt zijn. Bizarre docu was dat ook, vooral hetgeen wat die vrouw allemaal aan bijna dood ervaring had meegemaakt, dat was dan ook gelijk de meest gecontroleerde BDE ooit.
vannelle, sterkte jongen, was niet mijn bedoeling om je allemaal dingen te laten oprakelen, wist ik ook niet natuurlijk. Maar toch, sterkte.
Wat voor opleiding doe je dan? Klinkt nogal specifiek.quote:Op maandag 16 april 2012 14:25 schreef automatic_ het volgende:
Mja ik heb twee vakken gehad over de hersenen en wat voor invloed dat allemaal heeft, dus vandaar.
Ik vind die operaties ook altijd bizar en heel bijzonder om te zien.
De verwachting is dat tussen de 30 en 50 jaar alle ziektes te genezen zijn... Helaas is dat nu dus nog niet het geval. En ja, de verwerking van zoiets kan lang duren hoor, maar een echte vent is een vent die ook zijn tranen durft te tonen, dus dat geeft helemaal niks hoor. Hopelijk lucht het ook wat op voor je.quote:Op maandag 16 april 2012 14:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het is ook bizar, voornamelijk wat ze tegenwoordig wél kunnen doen.
Vroeger had het geen naam, werd je gewoon debiel verklaard als het je overkwam en je kon het maar lekker uitzoeken.
Ik ben blij dat ze tegenwoordig een stuk verder zijn, niet altijd levensreddend maar wel de mogelijkheid om het minder onaangenaam te maken.
En het geeft niks kerel, als jij zo iets te melden hebt mag dat toch gewoon?
Je hoeft echt niet eerst alle internetgebruikers te vragen of het goed is.
Ik ben wel verrast trouwens, ik dacht dat ik er overheen was maar zit gewoon te janken hiero.
Zal wel iets meer tijd nodig hebben....
Ik schaam me niet voor mijn verdriet, kan janken als een wijf als het moet.quote:Op maandag 16 april 2012 14:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De verwachting is dat tussen de 30 en 50 jaar alle ziektes te genezen zijn... Helaas is dat nu dus nog niet het geval. En ja, de verwerking van zoiets kan lang duren hoor, maar een echte vent is een vent die ook zijn tranen durft te tonen, dus dat geeft helemaal niks hoor. Hopelijk lucht het ook wat op voor je.
Oh......oeps!!!quote:Op maandag 16 april 2012 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Jij hebt die optie uit staan
Ooo ik moet zo naar StallandBen nu op mijn stage mijn tijd vol aan het maken, haha.
Volgens wetenschappers is de eerste mens die ouder wordt dan 150 al geboren... Verder wordt er op het gebied van levensverlenging veel progressie geboekt m.b.t. de werking van het verouderingsproces en wat er tegen te doen is, ook m.b.t. genetisch onderzoek en dergelijke. Ik zou er niet van staan kijken dat mensen in de toekomst 1000 jaar en ouder kunnen worden. Dat je sneller doodgaat van een val van de trap dan van het leven zelf... Dus ik denk dat de pensioensleeftijd dan ook drastisch omhoog gaatquote:Op maandag 16 april 2012 14:40 schreef vannelle het volgende:
Alle ziektes te genezen over 50 jaar?
Wedden dat dan de pensioenleeftijd ook omhoog gaat?
Geeft niet hoor, het is ook niet mijn topic hoorquote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef vannelle het volgende:
Trouwens Kper:
Sorry voor m'n reactie, het ging duidelijk niet om iets waar ik mee zit maar om iets wat jij aankaart.
Kan me goed voorstellen dat het je dwars zit en daarom ook excuus dat ik ff de aandacht naar me toe trok.
Ging per ongeluk, zat me blijkbaar hoger dan ik dacht.......
Hou je ons op de hoogte over je collega?
Positief nieuws is altijd welkom natuurlijk!quote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Volgens wetenschappers is de eerste mens die ouder wordt dan 150 al geboren... Verder wordt er op het gebied van levensverlenging veel progressie geboekt m.b.t. de werking van het verouderingsproces en wat er tegen te doen is, ook m.b.t. genetisch onderzoek en dergelijke. Ik zou er niet van staan kijken dat mensen in de toekomst 1000 jaar en ouder kunnen worden. Dat je sneller doodgaat van een val van de trap dan van het leven zelf... Dus ik denk dat de pensioensleeftijd dan ook drastisch omhoog gaat
[..]
Geeft niet hoor, het is ook niet mijn topic hoorEn ik moest het idd ook ff kwijt, collega's onderling zijn hier ook aardig van slag. Het is ook een hele rlxde gast, die het totaal niet verdiend, maarja, da's bij de meeste mensen die zoiets krijgen natuurlijk. Ik hoop over een tijdje positief nieuws te kunnen melden in ieder geval...
Dacht al, je zit in het verkeerde topic. Dit is Brabant.quote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef automatic_ het volgende:
Nee, gelukkig niet
Ik moet er heen voor mijn werkEn stage is in BoZ.
Tumor maakt geen onderscheid in leeftijd.quote:Op maandag 16 april 2012 15:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Hij had de laatste tijd vaak last van hoofdpijn en misselijkheid, is er ook een paar keer voor naar de dokter geweest, maar daar konden ze in eerste instantie natuurlijk ook niks vinden. Echter vorige week is ie vanuit de dokter direct met uitdrogingsverschijnselen naar het ziekenhuis gestuurd, en ja, dag later de diagnose, wij kregen het net via de mail te horen.
Ik vind het zelf zo bizar vanwege zijn leeftijd, hij is 25 of 26 geloof ik. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik al een man of 5 bij wie ik in de klas heb gezeten "overleefd" heb, eentje bijvoorbeeld viel op zijn 16e dood neer bij het openen van de koelkast (heeft zijn vader nog een mooi boek over geschreven, over de verwerking e.d.). Een andere had suikerziekte, epilepsie en nog wat dingen, die is ook maar 18 geworden. Maar toch, een hersentumor verwacht je bij iemand boven de 60 ofzo.
Nou hup, naar Smeerdiek dan.quote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef automatic_ het volgende:
Bizar joh! En dan zo jong.
Bij de crematie van mijn vader was het ook poepie druk. De grote aula was vol bij het crematorium, de wachtruimte en er stonden mensen buiten. Dat heb je altijd wel met / bij jonge mensen.
Oh, ik moet naar Sint Maartensdijk trouwensHaha.
Ken het boek niet maar ga em wel ff opzoeken denk ik.quote:Op maandag 16 april 2012 15:24 schreef Kper_Norci het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006158853/index.html
Nou staat er hier 19 jarige zoon, maar volgens mij was het toch echt 16. Zal wel een foutje zijn.
Dat was bij Remy ook, ik kende niemand die een hekel aan hem had. Daarom vond iedereen het ook zo erg, het was echt een goei jong. Ik heb 2 jaar met hem in de klas gezeten en ik had op zich wel een band met hem. Niet dat we bff waren ofzo, maar gewoon, respect voor mekaar en ook qua humor konden we het goed vinden. Vaak ook samen voetballen in de pauze, of een potje kaarten. Ik kan ook gewoon nog zijn stem horen in mijn gedachten, ondanks dat het inmiddels al heel lang geleden is. Maakt nog steeds indruk op me.quote:Op maandag 16 april 2012 15:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou hup, naar Smeerdiek dan.
Begrafenis van mijn vader was ook erg druk trouwens, mensen stonden nog gewoon op straat te wachten terwijl de dominee zijn verhaal al deed.
Was gewoon mooi om mee te maken, hij was blijkbaar geliefd bij veel mensen.
Ik heb de hele week vrijgenomen. Normaliter ga ik met vrienden asociaal veel drugs gebruiken goed feestvieren in Amsterdam - onder andere bij TWSTD. Maar dit jaar heb ik er niet zo'n zin in, ik zit eraan te denken om van mijn winstuitkering een midweek naar Lissabon of Madrid te gaan: beetje chillen daar.quote:Op maandag 16 april 2012 09:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Mensen al plannen voor Koninginnedag?
Wat is daar te doen dan?quote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef KaBuf het volgende:
Kom met Koninginnedag gewoon naar Halsteren. Gaat leuk worden
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef mrspoeZ het volgende:
http://www.samanthasteenw(...)&width=600&agenda=59
Bedoel je dit?
Ze nemen het sowieso niet zo nauw. Want op het boek staat Eddy Janssen en in de tekst staat bij auteur Els Janssen.quote:Op maandag 16 april 2012 15:24 schreef Kper_Norci het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006158853/index.html
Nou staat er hier 19 jarige zoon, maar volgens mij was het toch echt 16. Zal wel een foutje zijn.
Wel een gratis vakantie neem ik aan?quote:
Nee, helaasquote:Op woensdag 18 april 2012 21:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wel een gratis vakantie neem ik aan?
Griekenland!quote:
Ah balen, we sturen zoveel geld richting Griekenland dat we gratis op vakantie zouden mogen daar.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, helaas![]()
eind mei / begin juni moet het betaald worden en dan verwacht ik ook mijn auto![]()
Welja, nog meer steun....quote:Op woensdag 18 april 2012 21:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Griekenland!
Jaja.. Ik ga de Grieken weer even steunen, haha
Zozo!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ah balen, we sturen zoveel geld richting Griekenland dat we gratis op vakantie zouden mogen daar.
http://www.powned.tv/nieu(...)n_33600_euro_pp.html
Waarschijnlijk om verkeersstromen te monitoren ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:56 schreef automatic_ het volgende:
Ik hoop het!![]()
Oja!! Hebben jullie ook al die camera's gezien boven de A58?
Als je vanuit R'daal komt, dan beginnen ze bij de "de bult" en eindigen ze net na afslag Heerle-City!
En aan de andere kant hangen ze ook.
Ik zag geen "vreemde" dingen, dus op mij kwam het over alsof ze er hingen om de weg in de gaten te houden aangezien daar elke twee weken wel een ongeluk gebeurd
Denk dat jij gelijk hebt, gewoon toezicht zonder sancties.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om verkeersstromen te monitoren ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |