abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 april 2012 @ 14:58:44 #251
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110396737
Hoe is hij erachter gekomen Kper?
Het enge vind ik altijd met hersentumoren dat je er zo laat achter komt... Althans, in heel veel gevallen merk je er gewoon niets tot vrij weinig van. Want ja... Hoofdpijn hebben we allemaal wel eens... Vaak merk je het aan je zicht o.i.d.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110396899
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Volgens wetenschappers is de eerste mens die ouder wordt dan 150 al geboren... Verder wordt er op het gebied van levensverlenging veel progressie geboekt m.b.t. de werking van het verouderingsproces en wat er tegen te doen is, ook m.b.t. genetisch onderzoek en dergelijke. Ik zou er niet van staan kijken dat mensen in de toekomst 1000 jaar en ouder kunnen worden. Dat je sneller doodgaat van een val van de trap dan van het leven zelf... Dus ik denk dat de pensioensleeftijd dan ook drastisch omhoog gaat ;)

[..]

Geeft niet hoor, het is ook niet mijn topic hoor ;) En ik moest het idd ook ff kwijt, collega's onderling zijn hier ook aardig van slag. Het is ook een hele rlxde gast, die het totaal niet verdiend, maarja, da's bij de meeste mensen die zoiets krijgen natuurlijk. Ik hoop over een tijdje positief nieuws te kunnen melden in ieder geval...
Positief nieuws is altijd welkom natuurlijk!
Elk nieuws eigenlijk, als je er mee zit is het belangrijk om te blijven praten.
Ik vind het goed van je dat je dat ook doet. :)
pi_110396919
Hij had de laatste tijd vaak last van hoofdpijn en misselijkheid, is er ook een paar keer voor naar de dokter geweest, maar daar konden ze in eerste instantie natuurlijk ook niks vinden. Echter vorige week is ie vanuit de dokter direct met uitdrogingsverschijnselen naar het ziekenhuis gestuurd, en ja, dag later de diagnose, wij kregen het net via de mail te horen.

Ik vind het zelf zo bizar vanwege zijn leeftijd, hij is 25 of 26 geloof ik. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik al een man of 5 bij wie ik in de klas heb gezeten "overleefd" heb, eentje bijvoorbeeld viel op zijn 16e dood neer bij het openen van de koelkast (heeft zijn vader nog een mooi boek over geschreven, over de verwerking e.d.). Een andere had suikerziekte, epilepsie en nog wat dingen, die is ook maar 18 geworden. Maar toch, een hersentumor verwacht je bij iemand boven de 60 ofzo.
pi_110396961
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef automatic_ het volgende:
Nee, gelukkig niet ;)

Ik moet er heen voor mijn werk :) En stage is in BoZ.
Dacht al, je zit in het verkeerde topic. Dit is Brabant. :+
  maandag 16 april 2012 @ 15:07:46 #255
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110397033
Jemie... Bizar!! Maar dat van die koelkast... Dat is een raar verhaal :@
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110397214
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 15:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Hij had de laatste tijd vaak last van hoofdpijn en misselijkheid, is er ook een paar keer voor naar de dokter geweest, maar daar konden ze in eerste instantie natuurlijk ook niks vinden. Echter vorige week is ie vanuit de dokter direct met uitdrogingsverschijnselen naar het ziekenhuis gestuurd, en ja, dag later de diagnose, wij kregen het net via de mail te horen.

Ik vind het zelf zo bizar vanwege zijn leeftijd, hij is 25 of 26 geloof ik. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik al een man of 5 bij wie ik in de klas heb gezeten "overleefd" heb, eentje bijvoorbeeld viel op zijn 16e dood neer bij het openen van de koelkast (heeft zijn vader nog een mooi boek over geschreven, over de verwerking e.d.). Een andere had suikerziekte, epilepsie en nog wat dingen, die is ook maar 18 geworden. Maar toch, een hersentumor verwacht je bij iemand boven de 60 ofzo.
Tumor maakt geen onderscheid in leeftijd.
Wat echt bizar was bij mijn maat was dat hij veranderde qua gedrag, voornamelijk aardig lusteloos.
Zijn vrouw was het beu, ze wou eigenlijk scheiden want hier had ze geen zin in.
Ik heb haar een keer een avondje uitgenodigd, ff praten want het ging duidelijk niet goed.
Ik heb toen tegen haar gezegd (diagnose was niet gesteld) dat ze af moest wachten.
Straks blijkt dat zijn gedrag door een ziekte komt en als je daardoor wil scheiden krijg je denk ik spijt van.
Het MOEST wel aan een ziekte liggen, in het eggie was hij niet zo.
Heb em ook regelmatig onder z'n ballen getrapt als ik daar was om ze ergens mee te helpen, "help es mee luie flikker!"
En dat deed hij dan ook, nu besef ik pas hoe lastig dat voor hem was.
Maar ja, wat je niet weet kun je ook geen rekening mee houden.
pi_110397219
Ja, was ook iets van een hartstilstand ofzo, had niks met de koelkast verder te maken natuurlijk, maar toen gebeurde het. Was ook een gezonde jongen, veel sporten e.d. Ik geloof dat ie toen ook net bezig was met vakantieplannen met vrienden. Fucking druk op de begrafenis. Mensen stonden buiten de Basiliek toen, binnen was geen plek meer.
  maandag 16 april 2012 @ 15:15:59 #258
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110397345
Bizar joh! En dan zo jong.

Bij de crematie van mijn vader was het ook poepie druk. De grote aula was vol bij het crematorium, de wachtruimte en er stonden mensen buiten. Dat heb je altijd wel met / bij jonge mensen.

Oh, ik moet naar Sint Maartensdijk trouwens _O- Haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110397666
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006158853/index.html

Nou staat er hier 19 jarige zoon, maar volgens mij was het toch echt 16. Zal wel een foutje zijn.
pi_110397819
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef automatic_ het volgende:
Bizar joh! En dan zo jong.

Bij de crematie van mijn vader was het ook poepie druk. De grote aula was vol bij het crematorium, de wachtruimte en er stonden mensen buiten. Dat heb je altijd wel met / bij jonge mensen.

Oh, ik moet naar Sint Maartensdijk trouwens _O- Haha.
Nou hup, naar Smeerdiek dan. :)
Begrafenis van mijn vader was ook erg druk trouwens, mensen stonden nog gewoon op straat te wachten terwijl de dominee zijn verhaal al deed.
Was gewoon mooi om mee te maken, hij was blijkbaar geliefd bij veel mensen.
pi_110397862
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 15:24 schreef Kper_Norci het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006158853/index.html

Nou staat er hier 19 jarige zoon, maar volgens mij was het toch echt 16. Zal wel een foutje zijn.
Ken het boek niet maar ga em wel ff opzoeken denk ik.
Ontroerend en veel raakvlakken
pi_110398560
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:28 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nou hup, naar Smeerdiek dan. :)
Begrafenis van mijn vader was ook erg druk trouwens, mensen stonden nog gewoon op straat te wachten terwijl de dominee zijn verhaal al deed.
Was gewoon mooi om mee te maken, hij was blijkbaar geliefd bij veel mensen.
Dat was bij Remy ook, ik kende niemand die een hekel aan hem had. Daarom vond iedereen het ook zo erg, het was echt een goei jong. Ik heb 2 jaar met hem in de klas gezeten en ik had op zich wel een band met hem. Niet dat we bff waren ofzo, maar gewoon, respect voor mekaar en ook qua humor konden we het goed vinden. Vaak ook samen voetballen in de pauze, of een potje kaarten. Ik kan ook gewoon nog zijn stem horen in mijn gedachten, ondanks dat het inmiddels al heel lang geleden is. Maakt nog steeds indruk op me.

De goeien gaan eerst zeggen ze hè...
pi_110399349
Klopt Kper,
De goeien gaan idd eerst lijkt het.
En ook al lijkt het oneerlijk, niet fair en vloekwaardig: wat doe je er aan?
Zijn van die dingen waar je weinig aan kan doen, beste wat je kan doen denk is om de situatie te accepteren zoals ie is en daar maar het beste van maken.
Sterkte kerel!
  maandag 16 april 2012 @ 16:48:03 #264
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_110401143
Gatver kPer, das nie tof!
Prrrrr
pi_110401679
Ja, ben benieuwd hoe het gaat aflopen...
pi_110415515
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 09:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!

Mensen al plannen voor Koninginnedag?
Ik heb de hele week vrijgenomen. Normaliter ga ik met vrienden asociaal veel drugs gebruiken goed feestvieren in Amsterdam - onder andere bij TWSTD. Maar dit jaar heb ik er niet zo'n zin in, ik zit eraan te denken om van mijn winstuitkering een midweek naar Lissabon of Madrid te gaan: beetje chillen daar.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_110415594
Wat een vrolijke conversaties hier vandaag.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_110415791
Oh, en met Queensnight waarschijnlijk hier naar toe:
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 16 april 2012 @ 21:42:59 #269
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_110416337
Kom met Koninginnedag gewoon naar Halsteren. Gaat leuk worden *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_110416428
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef KaBuf het volgende:
Kom met Koninginnedag gewoon naar Halsteren. Gaat leuk worden *O*
Wat is daar te doen dan?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 16 april 2012 @ 21:49:48 #271
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_110417722
quote:
Ziet er goed uit.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_110418374
Ik ga mijn favoriete chillavond (maandag) maar eens compleet maken met een heet bad met een overdosis aan badzout en -schuim. En daarna lekker loom mijn bedje in.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_110428586
Goeiemorgen allemaal! Hopelijk vandaag weer een normale dag.
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:39:13 #275
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110428699
Goedemorgen! :)
Ooo ik had net een uitslag gesprek met een ouder. Wat een leuke vrouw! Hihi. En ik snapte meteen waarom het jongetje zo'n kletskous is :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')