na afloop was hij dan wat minder scherpquote:Op maandag 26 maart 2012 18:05 schreef de_boswachter het volgende:
Vink floot gisteren gewoon goed, eerlijk is eerlijk.
Gaat om van Boekel na PSV-FC Twentequote:Op maandag 26 maart 2012 18:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
na afloop was hij dan wat minder scherp
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)&utm_campaign=nieuws
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 26-03-2012 om 20:23:47Jong #PSV wint met liefst 1-6 bij Jong #ADO. Doelpuntenmakers #Locadia (3), #Depay (2) & Bourdouxhe (1) volgens overlevering.Zo op ed.nl reageer retweet
Yeah right. Want dat is hij ook maar misschien waard. Hou toch op. In zijn huidige pannekoekvorm mag je blij zijn als je er 8 voor krijgt.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mertens moet je nu natuurlijk alleen laten gaan voor iets richting 20 miljoen...
Gooi die 2 maar gelijk in de basis, zullen wel meer inzet tonen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:24 schreef Sj0rSz het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 26-03-2012 om 20:23:47Jong #PSV wint met liefst 1-6 bij Jong #ADO. Doelpuntenmakers #Locadia (3), #Depay (2) & Bourdouxhe (1) volgens overlevering.Zo op ed.nl reageer retweet
Onzin, hij heeft nog een contract van 4 jaar! Die moet je afkopen, alleen dat levert al heel veel miljoenen op.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Yeah right. Want dat is hij ook maar misschien waard. Hou toch op. In zijn huidige pannekoekvorm mag je blij zijn als je er 8 voor krijgt.
Gewoon niet verkopen en hopen dat hij begin volgend seizoen weer de pannen van het dak speelt. En dan, met heel veel geluk, kunnen we hem voor 10 verkopen....
Waarom wordt die Locadia nooit gebruikt ipv VoH?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gooi die 2 maar gelijk in de basis, zullen wel meer inzet tonen.
Ja. Maar je snapt toch ook wel dat iemand het er dan ook aan uit moet willen geven hč?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onzin, hij heeft nog een contract van 4 jaar! Die moet je afkopen, alleen dat levert al heel veel miljoenen op.
Tegen VVV zaterdag zou ik dat wel een verantwoord experiment vinden. Mertens is geschorst, Depay op links en Locadia in de spits voor Matavz.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gooi die 2 maar gelijk in de basis, zullen wel meer inzet tonen.
Nadat ik de penalty terugzag, snap ik ook dat 'ie 'm gafquote:Op maandag 26 maart 2012 18:05 schreef de_boswachter het volgende:
Vink floot gisteren gewoon goed, eerlijk is eerlijk.
Dat lijkt me inderdaad wel watquote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tegen VVV zaterdag zou ik dat wel een verantwoord experiment vinden. Mertens is geschorst, Depay op links en Locadia in de spits voor Matavz.
Mertens en Matavz zijn toch geschorst? Wie wil je anders laten starten?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
Tja, de vraag is.. durven ze dure aankopen op de bank te zetten.
Zullen we hem even bellen?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Benieuwd of Cocu het ook zo ziet
Beide, ik dacht alleen Mertens geschorst.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mertens en Matavz zijn toch geschorst? Wie wil je anders laten starten?
Marcelo en Mertens zijn het trouwens.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mertens en Matavz zijn toch geschorst? Wie wil je anders laten starten?
Inderdaad. Locadia scoort zeer regelmatig in het tweede terwijl Vennegoor niet verder komt dan een paar slappe schoten en kopballen en verder is hij steeds te laat omdat hij te traag is. Onbegrijpelijk, over talentvolle jeugd blokkeren gesproken.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom wordt die Locadia nooit gebruikt ipv VoH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |