SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De race begint om 10 uur tenzij je de klok nog één uur vooruit moet zetten dan begint het om 9 uur.
De eerste race zit erop. Button was de winnaar in Australië. Op naar Maleisië.
De stand bij de coureursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand voor de teamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Race Date: 25 Mar 2012
Circuit Name: Sepang International Circuit
Number of Laps: 56
Circuit Length: 5.543 km
Race Distance: 310.408 km
Lap Record: 1:34.223 - JP Montoya (2004)
Het schema voor het komende weekend (Is gewoon nederlandse tijd)
Fri 23 March 2012
Practice 1 03:00 - 04:30
Practice 2 07:00 - 08:30
Sat 24 March 2012
Practice 3 06:00 - 07:00
Qualifying 09:00
Sun 25 March 2012
Race 10:00
Uitslag:
Pos Coureur Team Tijd
1 Fernando Alonso Ferrari 2:44:51.812
2 Sergio Perez Sauber +2.263
3 Lewis Hamilton McLaren +14.591
4 Mark Webber Red Bull +17.688
5 Kimi Räikkönen Lotus +29.456
6 Bruno Senna Williams +37.667
7 Paul di Resta Force India +44.412
8 Jean-Eric Vergne Toro Rosso +46.985
9 Nico Hulkenberg Force India +47.892
10 Michael Schumacher Mercedes +49.996
11 Sebastian Vettel Red Bull +1:15.527
12 Daniel Ricciardo Toro Rosso +1:16.828
13 Nico Rosberg Mercedes +1:18.593
14 Jenson Button McLaren +1:19.719
15 Felipe Massa Ferrari +1:37.319
16 Vitaly Petrov Caterham +1 Ronde
17 Timo Glock Marussia +1 Ronde
18 Heikki Kovalainen Caterham +1 Ronde
19 Pastor Maldonado Williams +2 Ronden
20 Charles Pic Marussia +2 Ronden
21 Narain Karthikeyan HRT +2 Ronden
22 Pedro de la Rosa HRT +2 Ronden
DNF Kamui Kobayashi Sauber +10 Ronden
DNF Romain Grosjean Lotus +53 RondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat Karthikeyan daarover had te zeggen was dit volgens een radioreport:
He hit the white line/curb and went over marbles as he was accelerating so the car pivoted slightly to the right and Vettel had just not managed to clear him completely, hence the contact.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Kimi 5e gefinished. Dus als hij niet 5 plekken terug was gezet bij de start had hij de race gewonnen.
Had hij nou ook de snelste ronde?The truth was in here.![]()
Volgens mij wel. Of net Alfons op het laatst nog, dat weet ik niet.
Volgende race duurt nog lang
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Maar over 2 weken gelukkig nog weer Moto GPquote:Op maandag 26 maart 2012 08:52 schreef Geralt het volgende:
Volgens mij wel. Of net Alfons op het laatst nog, dat weet ik niet.
Volgende race duurt nog lang![]()
![]()
Volgende week volgende IndyCar race.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:42 schreef Marks het volgende:
[..]
Maar over 2 weken gelukkig nog weer Moto GPThe only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Sorry hoor, maar wat een kleuter zeg. Gelukkig dat ie nu maar eens moet werken voor zijn punten en niet alles in de schoot krijgt geworpen, want hij is duidelijk te arrogant geworden...quote:Op maandag 26 maart 2012 12:57 schreef Fokkingvet het volgende:
Weet niet of deze al gepost is:
Wat gaat Vettel over de zeik zeg...Nu ook met actief FOK!-account![]()
Alonso
Perezmoest echt moeite doen om niet te winnen zeg. Dat staat natuurlijk in het contract dat Ferrari met Sauber heeft.
Eerst expres langer doorrijden op gare banden, dan een foutje faken en er maar achter blijven hangen. Ook dat boordradioberichtWe need this position, be careful.
Nu afwachten wanneer Massa eruit gegooid wordt.Feyenoord!!! * Barça![]()
QFT...quote:Op maandag 26 maart 2012 13:48 schreef Katlaah het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat een kleuter zeg. Gelukkig dat ie nu maar eens moet werken voor zijn punten en niet alles in de schoot krijgt geworpen, want hij is duidelijk te arrogant geworden...“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction![]()
Ik ken de wereld van de formule 1 niet zo goed, maar zou dit echt zo zijn?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:40 schreef Bonobo11 het volgende:
Dat staat natuurlijk in het contract dat Ferrari met Sauber heeft.![]()
![]()
Sluit het niet uit, is in het verleden ook wel eens gebeurd met Norberto Fontana.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik ken de wereld van de formule 1 niet zo goed, maar zou dit echt zo zijn?
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GTI124RI4![]()
Nee, is complete onzin.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik ken de wereld van de formule 1 niet zo goed, maar zou dit echt zo zijn?And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Bron? Want ik heb in het verleden van een insider bij Spyker gehoord dat het bij hun ook in het contract stond.quote:Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Sauber en Ferrari ontkennen het. Perez was echt aan het trappen om Alonso te pakken, ook na z'n fout. Die fout was duidelijk niet opzettelijk. Het is in die bocht zeer goed mogelijk om iets over de lijn te gaan. Maldonado overkwam het in FP3.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Bron? Want ik heb in het verleden van een insider bij Spyker gehoord dat het bij hun ook in het contract stond.
En wat is jouw bron?And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Perez deed idd erg zijn best, dus ik heb niet het idee dat hij zich "ergens aan moest houden".
In het algemeen zou het me niks verbazen als er bepaalde bepalingen worden opgenomen in de contracten. Het is een raar wereldje.“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction![]()
Alonso vs Pérez, pitstops.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:40 schreef Bonobo11 het volgende:
Alonso
Perezmoest echt moeite doen om niet te winnen zeg. Dat staat natuurlijk in het contract dat Ferrari met Sauber heeft.
Eerst expres langer doorrijden op gare banden, dan een foutje faken en er maar achter blijven hangen. Ook dat boordradioberichtWe need this position, be careful.
Nu afwachten wanneer Massa eruit gegooid wordt.
Ronde 1 Pérez, 25.671
Ronde 4 Alonso, 24.653
Ronde 14 Alonso, 22.864
Ronde 15 Pérez, 24.520
Ronde 40 Alonso, 22.534
Ronde 41, Pérez, 24.543
Dus hoezo gare banden van Pérez?Alonso overkwam het in de kwalificatie in 2004, daardoor P19.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sauber en Ferrari ontkennen het. Perez was echt aan het trappen om Alonso te pakken, ook na z'n fout. Die fout was duidelijk niet opzettelijk. Het is in die bocht zeer goed mogelijk om iets over de lijn te gaan. Maldonado overkwam het in FP3.
En wat is jouw bron?![]()
![]()
Ronde te lang op de inters, maar dat deed Hamilton ook dus dat is geen argument. Gezien het verleden van Sauber en Ferrari mag je het natuurlijk nooit uitsluiten, Sauber blijft gewoon een verkapt B-team Ferrari. Overigens ging Maldonado er 2 bochten eerder af.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Alonso vs Pérez, pitstops.
Ronde 1 Pérez, 25.671
Ronde 4 Alonso, 24.653
Ronde 14 Alonso, 22.864
Ronde 15 Pérez, 24.520
Ronde 40 Alonso, 22.534
Ronde 41, Pérez, 24.543
Dus hoezo gare banden van Pérez?
[..]
Alonso overkwam het in de kwalificatie in 2004, daardoor P19.![]()
Er is toch geen haar op je hoofd als je in die Sauber op P2 rijdt en dan die team radio krijgt te horen dat je Alonso niet meer wilt inhalen met DRS voor de overwinning. Ik moest namelijk lachen toen ik het hoorde en ik dacht gelijk dat Pérez echt niet ging inhouden.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ronde te lang op de inters, maar dat deed Hamilton ook dus dat is geen argument. Gezien het verleden van Sauber en Ferrari mag je het natuurlijk nooit uitsluiten, Sauber blijft gewoon een verkapt B-team Ferrari. Overigens ging Maldonado er 2 bochten eerder af.
Maldonado? In het begin van de race misschien nog voor de rode vlag, net als Vettel, Rosberg en Pérez.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 26-03-2012 16:01:49 ]![]()
Inderdaad, want zelfs al zou het Perez gezegd zijn, zou hij zich er waarschijnlijk niet aan houden.quote:The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Heerlijk zo'n complot theorie.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
zijn de alu-hoedjes alweer boven gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sauber:quote:Perez, hit the brakes!
[ Bericht 11% gewijzigd door Sinister-D- op 26-03-2012 17:21:55 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Vettel:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G1A3NUE6L
Vettel: 'Dat krijg je als je sukkels laat meerijden'
Ik ben spontaan geen liefhebber meer van hem.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: