Nu is het wel nachtbagger.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:07 schreef Dale. het volgende:
Dafuq man dit is geen nachtbagger... 22:53... Hoe durf je dat nachtbagger te noemen
Niet zo zeuren zegt ie... Niet zo zeurenquote:Op maandag 26 maart 2012 00:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nu is het wel nachtbagger.
Niet zo zeuren.
Ja.....wat?.....quote:Op maandag 26 maart 2012 00:08 schreef Dale. het volgende:
[..]
Niet zo zeuren zegt ie... Niet zo zeuren![]()
![]()
![]()
!*$&!&@($%#
klaag niet zo zegquote:Op maandag 26 maart 2012 00:07 schreef Dale. het volgende:
Dafuq man dit is geen nachtbagger... 22:53... Hoe durf je dat nachtbagger te noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 00:31 schreef Dale. het volgende:
Ik klaag zoveel als ik wil ja!jij en die ellendige trollface ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij en die ellendige trollface ook altijd
Jij bent verlegen.quote:
Nurse!quote:
Alles wat je in je mond stopt buiten levend menselijk weefsel.quote:
Draai eens een plaatje want anders draai ik wel door.quote:
Nog voorkeur wat wel/niet?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Draai eens een plaatje want anders draai ik wel door.
Ja is niet een menselijk weefsel ofzoquote:Op maandag 26 maart 2012 00:42 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ben mijn hond nu aan het verorberen, dat telt dus ook?
Als het een terrier is ben je dom bezig.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:42 schreef Hooidraad het volgende:
Je beste nummer.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog voorkeur wat wel/niet?
[..]
Ja is niet een menselijk weefsel ofzo
Het levendig houden werd wat lastig maar ik heb je geholpen.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:43 schreef Skillstorm het volgende:
Het is mij gewoon gelukt, de eerste keer nachtbagger openen.
Ik ben mijn hond aan het boren.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:42 schreef Hooidraad het volgende:
Een labrador moet kunnen toch.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Als het een terrier is ben je dom bezig.
Dat weet jij met je volle pens dan beter dan ik.quote:
Ja he ik moet ook nog een keer gaan slapen. Kies je beste nummer. Die ga ik luisteren.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lastig ik vind veel nummers eigenlijk goed
en
Ja hey okeequote:Op maandag 26 maart 2012 00:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja he ik moet ook nog een keer gaan slapen. Kies je beste nummer. Die ga ik luisteren.
Als je hond ervan geniet dat moet dat kunnen. Die van mij begon te protesteren en kijk waar het ons gebracht heeft.quote:
Als je één hapje neemt dan groeit het wel weer aan hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou mijn labrador nooit kunnen opetenDan kijkt ze met die ogen aan van :3
Zullen wij even boren dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als je hond ervan geniet dat moet dat kunnen. Die van mij begon te protesteren en kijk waar het ons gebracht heeft.
Mann lebtquote:Op maandag 26 maart 2012 00:55 schreef Flippiee het volgende:
Bedoelen jullie met boren wat ik denk dat jullie bedoelen?
Oe witte gij wanneer ik jarig zijtquote:Op maandag 26 maart 2012 00:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Over 3 dagen Hankie. Ik geef mezelf aan je kado.
Neequote:Op maandag 26 maart 2012 00:55 schreef Flippiee het volgende:
Bedoelen jullie met boren wat ik denk dat jullie bedoelen?
xxxquote:
Maar het is wel een beetje valsspelen zoquote:Op maandag 26 maart 2012 01:04 schreef Flippiee het volgende:
We zijn wel over de helft van het topic.
Dat uur eerder beginnen bedoel je?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
xxx
[..]
Maar het is wel een beetje valsspelen zo
CHLOROSLET IN JE FACE, DIKKE.quote:
Flipsel, bff, what's up? Doe jij nog een beetje mannen gek maken of wat?quote:
Alles goed hier met jou dan? Ja op het moment misschien wel ja, jij dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Flipsel, bff, what's up? Doe jij nog een beetje mannen gek maken of wat?
Ja, dat is wel zo.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Het levendig houden werd wat lastig maar ik heb je geholpen.
Ja hier ook lekker zon dit dat niets te klagen.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles goed hier met jou dan? Ja op het moment misschien wel ja, jij dan?
...quote:
Ja dat bedoel ik met die zon heb ik niets meer te klagen eigenlijk!quote:Op maandag 26 maart 2012 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hier ook lekker zon dit dat niets te klagen.
Awesome!Ja ik misschien ook wel niet ja wel. Jwt. Gewoon beetje hosselen enzo toch.
Niks.quote:
Ja toch.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met die zon heb ik niets meer te klagen eigenlijk!
Ja hosselen en zo niets mis mee
Of iemand vinden die je rug krabtquote:Op maandag 26 maart 2012 01:21 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet echt een rugkrabber kopen. Jeuk op m'n rug, hard knock life, alles.
Slaap lekkerquote:
Wil jij mijn rug krabben?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of iemand vinden die je rug krabt
[..]
Slaap lekker
Trouwen?quote:
Je weet toch dat je dan eerst je tieten moet posten?quote:
Flippie heeft mijn tieten al lang gezien, betast, gelikt, in geknijpt en in gebeten.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Je weet toch dat je dan eerst je tieten moet posten?
Zijn er hier vids van?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Flippie heeft mijn tieten al lang gezien, betast, gelikt, in geknijpt en in gebeten.
Yes!quote:
Moet kunnen.quote:
Dat weet ik nog ja, was een leuke avond.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Flippie heeft mijn tieten al lang gezien, betast, gelikt, in geknijpt en in gebeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |