Ja, dat is wel zo.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Het levendig houden werd wat lastig maar ik heb je geholpen.
Ja hier ook lekker zon dit dat niets te klagen.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles goed hier met jou dan? Ja op het moment misschien wel ja, jij dan?
...quote:
Ja dat bedoel ik met die zon heb ik niets meer te klagen eigenlijk!quote:Op maandag 26 maart 2012 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hier ook lekker zon dit dat niets te klagen.
Awesome!Ja ik misschien ook wel niet ja wel. Jwt. Gewoon beetje hosselen enzo toch.
Niks.quote:
Ja toch.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met die zon heb ik niets meer te klagen eigenlijk!
Ja hosselen en zo niets mis mee
Of iemand vinden die je rug krabtquote:Op maandag 26 maart 2012 01:21 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet echt een rugkrabber kopen. Jeuk op m'n rug, hard knock life, alles.
Slaap lekkerquote:
Wil jij mijn rug krabben?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of iemand vinden die je rug krabt
[..]
Slaap lekker
Trouwen?quote:
Je weet toch dat je dan eerst je tieten moet posten?quote:
Flippie heeft mijn tieten al lang gezien, betast, gelikt, in geknijpt en in gebeten.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Je weet toch dat je dan eerst je tieten moet posten?
Zijn er hier vids van?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Flippie heeft mijn tieten al lang gezien, betast, gelikt, in geknijpt en in gebeten.
Yes!quote:
Moet kunnen.quote:
Dat weet ik nog ja, was een leuke avond.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Flippie heeft mijn tieten al lang gezien, betast, gelikt, in geknijpt en in gebeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |