Nu is het wel nachtbagger.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:07 schreef Dale. het volgende:
Dafuq man dit is geen nachtbagger... 22:53... Hoe durf je dat nachtbagger te noemen
Niet zo zeuren zegt ie... Niet zo zeurenquote:Op maandag 26 maart 2012 00:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nu is het wel nachtbagger.
Niet zo zeuren.
Ja.....wat?.....quote:Op maandag 26 maart 2012 00:08 schreef Dale. het volgende:
[..]
Niet zo zeuren zegt ie... Niet zo zeuren![]()
![]()
![]()
!*$&!&@($%#
klaag niet zo zegquote:Op maandag 26 maart 2012 00:07 schreef Dale. het volgende:
Dafuq man dit is geen nachtbagger... 22:53... Hoe durf je dat nachtbagger te noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 00:31 schreef Dale. het volgende:
Ik klaag zoveel als ik wil ja!jij en die ellendige trollface ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij en die ellendige trollface ook altijd
Jij bent verlegen.quote:
Nurse!quote:
Alles wat je in je mond stopt buiten levend menselijk weefsel.quote:
Draai eens een plaatje want anders draai ik wel door.quote:
Nog voorkeur wat wel/niet?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Draai eens een plaatje want anders draai ik wel door.
Ja is niet een menselijk weefsel ofzoquote:Op maandag 26 maart 2012 00:42 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ben mijn hond nu aan het verorberen, dat telt dus ook?
Als het een terrier is ben je dom bezig.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:42 schreef Hooidraad het volgende:
Je beste nummer.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog voorkeur wat wel/niet?
[..]
Ja is niet een menselijk weefsel ofzo
Het levendig houden werd wat lastig maar ik heb je geholpen.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:43 schreef Skillstorm het volgende:
Het is mij gewoon gelukt, de eerste keer nachtbagger openen.
Ik ben mijn hond aan het boren.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:42 schreef Hooidraad het volgende:
Een labrador moet kunnen toch.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Als het een terrier is ben je dom bezig.
Dat weet jij met je volle pens dan beter dan ik.quote:
Ja he ik moet ook nog een keer gaan slapen. Kies je beste nummer. Die ga ik luisteren.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lastig ik vind veel nummers eigenlijk goed
en
Ja hey okeequote:Op maandag 26 maart 2012 00:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja he ik moet ook nog een keer gaan slapen. Kies je beste nummer. Die ga ik luisteren.
Als je hond ervan geniet dat moet dat kunnen. Die van mij begon te protesteren en kijk waar het ons gebracht heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |