Waarom? Toivonen heb ik niet gezien.quote:
Dan moet je dat zeggen en niet dat ie niet fit is.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom? Toivonen heb ik niet gezien.
Klopt toch ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Engelaar brengen is nooit een goede wisselvan't Hek
Liegen.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom? Toivonen heb ik niet gezien.
Blind, niet meer dan NAC kwaliteit.quote:
Liegen is een beginnersfout?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zullen we het een beginnersfout noemen? Of toch een gebrek aan kwaliteit.
Zie OPquote:Op zondag 25 maart 2012 22:40 schreef De_kromme het volgende:
Wat is die Sjek toch bruin man. Wil die een neger worden ofzo?
Anders steekt ie zo af bij Ainsley he.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:40 schreef De_kromme het volgende:
Laat staan als Toivonen het deedquote:Op zondag 25 maart 2012 22:40 schreef Type-R het volgende:
Als PSV zo'n duwtje deed dan was het smerig
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:40 schreef De_kromme het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:40 schreef Type-R het volgende:
Piep piep hallo.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:40 schreef Type-R het volgende:
Hoezo worden? We beschouwen hem toch al jaren als een néger?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:40 schreef De_kromme het volgende:
verklaar je nader?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo worden? We beschouwen hem toch al jaren als een néger?²
I know, maar het is wel de meesterlijke versie van 'BlackSjek'quote:
Volgens Cruyff is de enige reden dat hij bij Studio Voetbal zit is omdat hij zwart is.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:40 schreef De_kromme het volgende:
Ja, dat had je al gezegd jaquote:Op zondag 25 maart 2012 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje is met loempia's en een vissoepje in de weer.²
wil het graag, maar gaat nie gebeurequote:Op zondag 25 maart 2012 22:42 schreef Bombvis het volgende:
Tom van het Hek tipt Feyenoord. Tom is baas
Ik heb nu hoop, dus tegen Excelsior wordt het 0-3 denkquote:Op zondag 25 maart 2012 22:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wil het graag, maar gaat nie gebeure
0-10 gewoon jonge.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik heb nu hoop, dus tegen Excelsior wordt het 0-3 denk
Klopt, ze is ook nog niet klaar.quote:
Jullie hebben ook van het zwakke NAC verloren.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV heeft alleen AZNooit het kampioenschap uit het hoofd zetten.
Nee maar na die week met NAC en Valencia en Rutten.. zit je in de put, nu klim je een beetje omhoog.. schopt Ajax je weer naar beneden.. zie jij ze nu nog herstellen?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV heeft alleen AZNooit het kampioenschap uit het hoofd zetten.
Waar is toch je "PSVquote:Op zondag 25 maart 2012 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar na die week met NAC en Valencia en Rutten.. zit je in de put, nu klim je een beetje omhoog.. schopt Ajax je weer naar beneden.. zie jij ze nu nog herstellen?
Het kan nog, je doet nog meer.... etc etc, maarja.
Ik ookquote:Op zondag 25 maart 2012 22:46 schreef Bombvis het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af waarom Boschker de andere kant opduikt
Een ballonquote:
Omdat het een prutser is.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:46 schreef Bombvis het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af waarom Boschker de andere kant opduikt
Beetje een Jan van Halst analyse.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Och, twee verkeerde passes in 2 minuten
Ja, ferkeerde pass etc.quote:
Altijd weer die Fervelende grapjesquote:
Schrok je?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:49 schreef alors het volgende:
Wim Kieftzn haar
![]()
![]()
ja ik had em nog niet in beeld gezien
Ze gleed spontaan van de bankquote:
jong ventje geworden he?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:49 schreef alors het volgende:
Wim Kieftzn haar
![]()
![]()
ja ik had em nog niet in beeld gezien
Pics van jequote:Op zondag 25 maart 2012 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
beetje wel jamaar ik zette daarna snel mijn
gezicht op
pics van jequote:Op zondag 25 maart 2012 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
beetje wel jamaar ik zette daarna snel mijn
gezicht op
Nu Jan weg is, durft hij wel... wat n stoere!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:51 schreef Gramulanion het volgende:
Allemaal succespubliek.Dat zijn teksten.
Idd jaquote:Op zondag 25 maart 2012 22:51 schreef Gramulanion het volgende:
Allemaal succespubliek.Dat zijn teksten.
Zijn enige goeie actie van de wedstrijd:')quote:
Stootkracht is veel belangrijkerquote:Op zondag 25 maart 2012 22:53 schreef AryaMehr het volgende:
Jan heb gelijk. Zal hij onder ook alles kaal hebben?
Hm, dat behoorlijk aantal fans van Excelsior zal niet meetellen vrees ikquote:Op zondag 25 maart 2012 22:55 schreef Gramulanion het volgende:
Aandachtspunten
De teams worden op de volgende punten beoordeeld.
Gele en rode kaarten: Dit is het meest objectieve aandachtspunt: er worden vooraf 10 punten gegeven en voor een gele kaart wordt er een punt afgetrokken en voor een rode (of twee keer geel) 3.
Positief spel: maximaal 10 punten, minimaal 1.
Respect voor de tegenstander (b.v. bal terugspelen naar een tegenstander bij een ingooi): maximaal 5, minimaal 1.
Respect voor de scheidsrechter: maximaal 5, minimaal 1.
Gedrag van trainer, assistent-trainer, verzorger, etc. : maximaal 5, minimaal 1
Gedrag fans (bij een behoorlijk aantal): maximaal 5, minimaal 1.
quote:
Heel Heerenveen faalt keihard tegen topclubs dus ja, dat verband lijkt me wel aanwezig.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:57 schreef vincerusso het volgende:
Basje Dost maakt alleen maar goals tegen kutclubjes
Over een jaar of 2/3 ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
Bas Dost overrated.. en toch zal Ajax hem voor een veel te groot bedrag kopen waarschijnlijk.
Nou jah, de afschrijving op die defecte fin ijslander is ook vrij hoog achteraf.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
Bas Dost overrated.. en toch zal Ajax hem voor een veel te groot bedrag kopen waarschijnlijk.
Supersub inderdaad, nu nog kijken of hij het ook in de basis kanquote:
Aissati vond ik beterquote:Op zondag 25 maart 2012 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Assaïdi speelde toch weer wereld!²
Gewoon een topspeler, kan zo mee bij Real Madridquote:Op zondag 25 maart 2012 22:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Supersub inderdaad, nu nog kijken of hij het ook in de basis kan
Nee, absoluut niet.quote:
Klopt, Ronaldo maar naar Feyenoord. Op huurbasis.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gewoon een topspeler, kan zo mee bij Real Madrid
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, Ronaldo maar naar Feyenoord. Op huurbasis.
Die zit nooit bij SV bij verlies van PSVquote:
99% salaris Madrid, 1% salaris Feyenoord. Is het budget meteen opquote:Op zondag 25 maart 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, Ronaldo maar naar Feyenoord. Op huurbasis.
Dit is nog waar ookquote:Op zondag 25 maart 2012 23:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
99% salaris Madrid, 1% salaris Feyenoord. Is het budget meteen op
Bij 0,1% ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
99% salaris Madrid, 1% salaris Feyenoord. Is het budget meteen op
Ja? Doet hij ook standup comedy.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:01 schreef muzas het volgende:
Malki is een leuk voetballertje. Staat vaak op de juiste plek.
Junker > Matavzquote:
ba dum tsssquote:Op zondag 25 maart 2012 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Doet hij ook standup comedy.²
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft ongetwijfeld betere teksten dan jij.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En hier komt de auto aangereden, patsboem tak.. zag je dat? Kogel komt zo vrij in z'n rug. Erg slechte dekking van die security. Gaan we kijken vanuit een ander standpunt. Pats boem, laat hem zo wegrijden .quote:Op zondag 25 maart 2012 23:02 schreef AryaMehr het volgende:
Jan van Halst heb bijna de moord op Kennedy opgelost.
Fenomeen voor Roda wellicht, nog 2 goals en hij heeft clubrecord goals in 1 seizoen toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:02 schreef Rodawa het volgende:
Jack vindt iedere speler ineens een fenomeen. Malki is goed trouwens, daar niet van, maar een fenomeen?
Jack vind Messi ook een fenomeen.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:02 schreef Rodawa het volgende:
Jack vindt iedere speler ineens een fenomeen. Malki is goed trouwens, daar niet van, maar een fenomeen?
Had uiteindelijk allemaal met concentratie te maken.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
En hier komt de auto aangereden, patsboem tak.. zag je dat? Kogel komt zo vrij in z'n rug. Erg slechte dekking van die security. Gaan we kijken vanuit een ander standpunt. Pats boem, laat hem zo wegrijden .
Absoluut terugkijken, topshowquote:Op zondag 25 maart 2012 23:03 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
ben net thuis, hoe laat staat studio voetbal online? en is het de moeite waard om het terug te kijken?
Ja, het is gewoon een mooie speler. Hij gaat ook altijd naar degene die hem de pass gegeven heeft.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Hij heeft ongetwijfeld betere teksten dan jij.
Ja, dat kan echt niet op dat niveau.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:03 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Had uiteindelijk allemaal met concentratie te maken.
Geen idee eerlijk gezegd. Voor Roda is het echt een topper inderdaad, ben benieuwd hoe lang ze hem kunnen behouden.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fenomeen voor Roda wellicht, nog 2 goals en hij heeft clubrecord goals in 1 seizoen toch?
Pantelic > El hamdouiquote:
Sjoo Sssjlecht verdedigd inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
En hier komt de auto aangereden, patsboem tak.. zag je dat? Kogel komt zo vrij in z'n rug. Erg slechte dekking van die security. Gaan we kijken vanuit een ander standpunt. Pats boem, laat hem zo wegrijden .
Waar wordt in hemelsnaam Junker de hemel ingeprijsd door Feyenoorders?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:04 schreef De_kromme het volgende:
Al die Feijenoorders hier die Junker nu de hemel inprijzen, terwijl ze weten dat het echt een middelmatige spits is. Dat zal wel de nieuwste 'aanwinst' worden onder God van Geel. En dat gaat nog verdedigend worden ook![]()
.
sta er versteld van, snel compenseren met barca gegeilquote:
Ik gebruik zelf Google Chrome.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij geilt op iedereen die af en toe een balletje in het net schiet.
Dacht dat er 2 spelers waren met 23 goals in 1 seizoen. Dacht dat Malki ook al een contract had getekend bij Roda (niet dat dat wat zegt, maar toch)quote:Op zondag 25 maart 2012 23:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd. Voor Roda is het echt een topper inderdaad, ben benieuwd hoe lang ze hem kunnen behouden.
Waar heb jij het over ?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:04 schreef De_kromme het volgende:
Al die Feijenoorders hier die Junker nu de hemel inprijzen, terwijl ze weten dat het echt een middelmatige spits is. Dat zal wel de nieuwste 'aanwinst' worden onder God van Geel. En dat gaat nog verdedigend worden ook![]()
.
Messi > Iedereen op aarde.quote:
nee man, strootman > iedereenquote:
Je mist niks, AC Milan wint toch met 3-0quote:
Mag het ook allebei zijn?quote:
Ik weet niet man. Het weekend begint vroeg hier.quote:
Ambroquote:
Omdat ik kan genieten van het mooiste voetbal op aarde?quote:
Nee. Omdat je het lastig vind om te kiezen tussen Ajax en Barcelona. Dan ben je Ajax onwaardig ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ik kan genieten van het mooiste voetbal op aarde?
Genieten is wat anders zijn als fan/supporter van een clubquote:Op zondag 25 maart 2012 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ik kan genieten van het mooiste voetbal op aarde?
Is de gemiddelde ajax-supporter toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Terug bij Ajax?Omdat ze punt achter AZ staan?
Prima als je het leuk vindt om naar Barca te kijken. Geweldige club, prachtig voetbal.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:14 schreef AryaMehr het volgende:
Liever Ajax-onwaardig dan voetbal-onwaardig.
Als club die mij het meest naar het hart gaat, is ook zonder twijfelen Ajax. Geen enkele andere club kan me bij verlies zó chagrijnig krijgenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima als je het leuk vindt om naar Barca te kijken. Geweldige club, prachtig voetbal.
Maar als je moet kiezen tussen Ajax of Barca, dan zou je zonder te twijfelen Ajax moeten kiezen als Ajax supporter.
Als je zou moeten kiezen is het toch Ajax dus..quote:Op zondag 25 maart 2012 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als club die mij het meest naar het hart gaat, is ook zonder twijfelen Ajax. Geen enkele andere club kan me bij verlies zó chagrijnig krijgen![]()
Bij Barcelona kan ik het makkelijker relativeren
De club waar ik mee ben opgegroeid jaquote:Op zondag 25 maart 2012 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je zou moeten kiezen is het toch Ajax dus..
vooral Van 't Hek, waarom zit hij daar ?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:04 schreef dribbel79 het volgende:
en halverwege weer gezapt...het wordt steeds minder interessant vind ik...ik zeg: in het vervolg 2 of meer personen wisselen ofzo
en waarom waterreus er weer niet was?? als psv verliest is ie er niet
Met zijn irritante bekakte stem.Komt zó zeurderig over.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
vooral Van 't Hek, waarom zit hij daar ?
Hij zit daar alleen als Ajax supporter maar heeft geen mening, niemand luistert ooit naar hem en vooral hij schreeuwt zijn mening/punt overal doorheen.
dat laatste viel me vooral op, jan mulder vertelde iets en BAM, meneer van t hek raaskalde er doorheenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
vooral Van 't Hek, waarom zit hij daar ?
Hij zit daar alleen als Ajax supporter maar heeft geen mening, niemand luistert ooit naar hem en vooral hij schreeuwt zijn mening/punt overal doorheen.
Ja dat doet hij elke keer en als hij iets verteld en iemand komt er tussen, dan gaat hij nog harder praten. Alleen hij zegt nooit iets.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:15 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
dat laatste viel me vooral op, jan mulder vertelde iets en BAM, meneer van t hek raaskalde er doorheen
Toen Traci Lords ontmaagd werd, speelde Kieft nog bij de B-tjes denk ikquote:Op maandag 26 maart 2012 14:14 schreef tong80 het volgende:
Wim Kieft weet zelfs de ontmaagding van Traci Lords te becommentariëren met de tekst :
Inderdaad, was goed op dreef. Beter dan die dwaas van een Mulder die zich iedere week belachelijk maakt met de grootste onzin.quote:
Nee maar dit is weer een ouderwetse all Ajax tafel.quote:Op zondag 1 april 2012 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
22:15
NOS Studio Voetbal
Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Vanavond zijn te gast Jan van Halst, Arno Vermeulen, Ronald de Boer en sc Heerenveen-speler Gerald Sibon
De grootste idioten (Van het Hek, Waterreus) zijn er niet, dus misschien wordt het nog wat.
ja maar met Sibon, de Boer en Vermeulen is die kans wel klein.quote:Op zondag 1 april 2012 11:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sinds Jack vorig jaar door heeft gekregen dat het programma Studio Ajax wordt genoemd wringt hij zich werkelijk in alle bochten om het maar niet over Ajax te hebben, dus ik denk dat dat wel meevalt.
Okee, af en toe lukt het Jack niet, en dan moet het toch even maar ach, je moet die man z'n lolletje ook gunnen.
De grootste idioot is nog altijd Arno Vermeulen.quote:Op zondag 1 april 2012 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
22:15
NOS Studio Voetbal
Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Vanavond zijn te gast Jan van Halst, Arno Vermeulen, Ronald de Boer en sc Heerenveen-speler Gerald Sibon
De grootste idioten (Van het Hek, Waterreus) zijn er niet, dus misschien wordt het nog wat.
Vind je ? Er komt nooit wat uit.quote:Op zondag 1 april 2012 20:59 schreef Bombvis het volgende:
Ik twijfel tussen dit zo te gaan kijken of Juventus - Napoli af te kijken.. Sibon lijkt mij wel een geweldige gast namelijk, iemand die heel veel te zeggen heeft
Presentquote:Op zondag 1 april 2012 22:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
WE GAAN ZO LOS! STUDIO AJAX HALLO WAAR IS IEDEREEN?!?!?!
Oh ja, ajax moest homovriendelijker worden hè? Vandaar ook al die blote barsten bij 410 natuurlijk, alles om het de homo's naar de zin te makenquote:
Dit zijn de momenten dat we toeslaan, dat weet je tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |