Ik zit al op Paiq. Wat is jouw beste strategie op datingsites?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Meldt je eens aan op een serieuze datingsite, en stop eens met onzinnigheden als TC.
oeps... kan ik dat aanpassen...?quote:
gheheh... ok ik ga hopen op snel een nieuw topic, dan kan ik mijn fout weer goedmaken , en oefenen met topic aanmaken hihiquote:
Ik neem het advies van DG serieus, man.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit iedereen in een andere tc, of wordt deze gewoon niet meer gebruikt?
Euhm waarom vindt ik dit nou juist de makkelijkste manier.....quote:Op zondag 25 maart 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou ook niet zo goed weten hoe je via facebook een move moet maken naar een (vrijwel) onbekende
DG = hoe heet ie ook alweer firefly en ....?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo twi. Dan zwem je binnen no-time in de dates.
ja, nou ik vind dat zon geforceerde manier, t voelt niet natuurlijk, want je kan alleen praten over festiva (of waar je ze dan ook van kent) en verder moet je iemand helemaal leren kennen, via openbare berichtjes..quote:Op zondag 25 maart 2012 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm waarom vindt ik dit nou juist de makkelijkste manier.....
Je hebt samen iets mee gemaakt.
Je hebt elkaar toegevoegd op facebook.
Je moet ook niet gelijk een move maken, maar gewoon effe wat vragen.
Dan krijg je vast wel bericht terug. (anders had je elkaar niet toegevoegd toch?)
Nou simpel om daar weer op in te haken.
Lijkt mij juist de makkelijkste weg.
Je hoeft toch niet gelijk op de versier toer te gaan, gewoon wat simpele vragen van wat doe je nou blaba
Je hebt in ieder geval iemand waar je wat aan kan vragen.
De beste strategie is direct te stoppen met Paiq en je eens aan te melden op RP. Paiq is het domein van vrouwen die op zoek zijn naar aandacht en tijdelijk vermaak, niet naar een relatie. Overigens twi je kunt cynisch en sarcastisch doen maar vraag nu ten sterkste af of dit nu op zijn plaats is.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit al op Paiq. Wat is jouw beste strategie op datingsites?
Oh dat is wel een idee. Ik zal eens nadenken over hoe en watquote:Op zondag 25 maart 2012 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
Simpel dan, effe prive berichtje van joh heb je toen en toen gezien was goed he blabal
Niks raars en kijk dan eens wat je terug krijgt.
of over hondenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, nou ik vind dat zon geforceerde manier, t voelt niet natuurlijk, want je kan alleen praten over festiva (of waar je ze dan ook van kent) en verder moet je iemand helemaal leren kennen, via openbare berichtjes..
Daarom, bovendien weet ik niet eens of ze wel single isquote:Op zondag 25 maart 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, nou ik vind dat zon geforceerde manier, t voelt niet natuurlijk, want je kan alleen praten over festiva (of waar je ze dan ook van kent) en verder moet je iemand helemaal leren kennen, via openbare berichtjes..
das waar.... maar laatst werd ik toegevoegd door een basisschool genootje... en kwam echt niet verder dan een standaard vraag "wat doe je tegenwoordig" en na 2 mailtjes stopte dat contact ook...quote:
Is het niet, doe gewoon een openbaar berichtje met iets simpels van hoi hoe gaat ie.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Gewoon doen tijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is wel een idee. Ik zal eens nadenken over hoe en wat
Ben ik het mee eens ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
Is het niet, doe gewoon een openbaar berichtje met iets simpels van hoi hoe gaat ie.
Dan krijg je bericht terug ja gaat goedhoe voorspelbaar en dan doe je een prive berichtje waar je wat meer vraagt over persoonlijke dingen.
Wellicht iets waar jullie het over gehad hebben?
Kan simpel zijn hoor muziek etc....
Ik heb hele mailwisselingen gehad met die andere meid en die kon ik voor geen meter en ze vond me leuk nouja ik haar minder en daarom heeft ze een andere vriend.
Geloof me via internet gaat het soms makkelijker als in het echt.
oh dat geloof ik zeker, vooral omdat je even de tijd hebt om na te denken wat je in je mailtje gata zetten. Maar mensen die ik gewoon 1x heb gezien of al 15 jaar niet heb gesproken, vind ik het lastig.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
Is het niet, doe gewoon een openbaar berichtje met iets simpels van hoi hoe gaat ie.
Dan krijg je bericht terug ja gaat goedhoe voorspelbaar en dan doe je een prive berichtje waar je wat meer vraagt over persoonlijke dingen.
Wellicht iets waar jullie het over gehad hebben?
Kan simpel zijn hoor muziek etc....
Ik heb hele mailwisselingen gehad met die andere meid en die kon ik voor geen meter en ze vond me leuk nouja ik haar minder en daarom heeft ze een andere vriend.
Geloof me via internet gaat het soms makkelijker als in het echt.
Haha dat is waar. Ik ga wel wat sturen binnenkortquote:Op zondag 25 maart 2012 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon doen tijn.
Tis altijd nog makkelijker als voor de deur van je buuf staan
Daarom dat dus niet vragen gewoon simpel zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom, bovendien weet ik niet eens of ze wel single is
Mmm ja dat is wel een goed idee.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:41 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom dat dus niet vragen gewoon simpel zijn.
Joh vond je het leuk. Niks geen persoonlijke vragen.
Eerst een bericht terug en dan kun je daar makkelijk over doorvragen zelfs zonder dat het maar iets raars is alsof je keihard opzoek bent naar een meid (net als ik) haha
yep maar dat is een beginnetje dan.quote:
Nog een gratis tip twi, aan het bovenstaande niet beginnen op een datingsite. Na grofweg drie gesprekken vraag je gewoon om een keer wat te gaan drinken. Anders wordt je lekker aan het lijntje gehouden. Vrouwen gaan gerust weken met je zitten praten als ze zich vervelen en je enigszins interessant bent.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mensen die ik helemaal niet ken en dan via de mail leer kennen vind ik wel leuk
Ligt er aan heel vaak is online het begin van iets.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
yep maar dat is een beginnetje dan.
Gaat natuurlijk niet werken als je elkaar niet in het echt gezien hebt.
Dat is in elk geval een goede tip, want Paiq vond ik inderdaad al niks. En DG, ik sta best open voor suggesties hoor, maar ik denk dat jij de insteek van mij in dit topic en TC een beetje te serieus neemt, maar het is lief dat je begaan bent met m'n lot.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:36 schreef DigitalGirl het volgende:
De beste strategie is direct te stoppen met Paiq en je eens aan te melden op RP. Paiq is het domein van vrouwen die op zoek zijn naar aandacht en tijdelijk vermaak, niet naar een relatie. Overigens twi je kunt cynisch en sarcastisch doen maar vraag nu ten sterkste af of dit nu op zijn plaats is.
Nee, elkaar nooit gezien hebben kan natuurlijk ook niet iets zijn, dat is logisch.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
yep maar dat is een beginnetje dan.
Gaat natuurlijk niet werken als je elkaar niet in het echt gezien hebt.
Hoe is het tussen jou en Lott? Ik zag dat jullie nu facebookvriendjes zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is in elk geval een goede tip, want Paiq vond ik inderdaad al niks. En DG, ik sta best open voor suggesties hoor, maar ik denk dat jij de insteek van mij in dit topic en TC een beetje te serieus neemt, maar het is lief dat je begaan bent met m'n lot.
en sommige vrouwen zeggen dat ook gewoon netjes in de mail...quote:Op zondag 25 maart 2012 22:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nog een gratis tip twi, aan het bovenstaande niet beginnen op een datingsite. Na grofweg drie gesprekken vraag je gewoon om een keer wat te gaan drinken. Anders wordt je lekker aan het lijntje gehouden. Vrouwen gaan gerust weken met je zitten praten als ze zich vervelen en je enigszins interessant bent.
Kan ook, maaaareuh.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan heel vaak is online het begin van iets.
Je kijkt naar m'n Facebookquote:Op zondag 25 maart 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het tussen jou en Lott? Ik zag dat jullie nu facebookvriendjes zijn.
Nou, dat is niet mijn ervaring hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en sommige vrouwen zeggen dat ook gewoon netjes in de mail...
Maak van dat sommige maar een enkeling, en de weinige vrouwen die het doen... daar gelooft de man het meestal toch niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en sommige vrouwen zeggen dat ook gewoon netjes in de mail...
ik had jou toch al op facebook of niet?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Je kijkt naar m'n FacebookWe zijn FB-vriendjes
Tsja, als je zo makkelijk vergeet of je me wel of niet op Facebook hebt, dan heeft het ook geen zin natuurlijk!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik had jou toch al op facebook of niet?
ja ben een beetje vergeetachtig met wie ik toegevoegd heb
mij nietquote:Op zondag 25 maart 2012 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik had jou toch al op facebook of niet?
ja ben een beetje vergeetachtig met wie ik toegevoegd heb
Jammer, dit topic kan wel een nieuw stelletje gebruiken.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Je kijkt naar m'n FacebookWe zijn FB-vriendjes
[..]
Nou, dat is niet mijn ervaring hoor
Heb de zon gezien, heb een leuke voetbalwedstrijd gezien, dat was 't zo'n beetjequote:Op zondag 25 maart 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer, dit topic kan wel een nieuw stelletje gebruiken.
Maar twi, hoe is het met jou dit weekend?
doe maar dm met linkje hoor voeg je wel toequote:
Dat doe ik wel met m'n eerste date via RP.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
doe maar dm met linkje hoor voeg je wel toe
Wie weet hebben we nog eens een strandtent meet in katwijk he TWI
Ja, redelijk. Was op tijd terug gisteravond. Toch nog bijna 6 uur geslapen vannacht.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Heb de zon gezien, heb een leuke voetbalwedstrijd gezien, dat was 't zo'n beetjeJij nog een beetje door je gebrek aan slaap en je kater heen gekomen?
Waarom ga je niet met snarf???quote:Op zondag 25 maart 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doe ik wel met m'n eerste date via RP.
Ik had mijn eerste date in de zeester.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doe ik wel met m'n eerste date via RP.
Da's wel tof, een wit voetje halen zonder dat je 't door hebtquote:Op zondag 25 maart 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Was op tijd terug gisteravond. Toch nog bijna 6 uur geslapen vannacht.
Vandaag een beetje adel en BN'ers op hun plek gezet. Brownie points verdient met het lief zijn tegen de ouders van mijn baas (waarvan ik niet wist dat ze er waren) die dat doorbelden naar mijn baas. Dus mooie dag wel.
omdat snarf helemaal geen zin heeft in relaties momenteelquote:
Dat is omdat je twi nog niet goed kent.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat snarf helemaal geen zin heeft in relaties momenteel
ohja.. das waarquote:Op zondag 25 maart 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is omdat je twi nog niet goed kent.
Sja, dan moet je maar snel met hem afspreken. Zit niks anders op.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja.. das waar
maar relatie-goeroe DG zei dat je niet online via "dit soort topics" moest hosselen
myr woont in rdamquote:Op zondag 25 maart 2012 23:01 schreef kree het volgende:
heej maar vriendjes en vriendinnetjes strandtentje in katwijk pakken een keer?
Twi woont hier vlakbij en kaneel in leiden dacht ik of was het nou myr??
Hahaha
Niet alles moet als doel een relatie hebben twi. Bovendien snarf haar honden vinden zo'n middagje in de duinen ook wel leuk vermoedt ik zo.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Snarf zit in dit topic, gekkie. Dat mocht niet.
owh dan was het toch kaneel.quote:
honden mogen overdag niet op t strand, pas na 19uur of overdag na 1 oktquote:Op zondag 25 maart 2012 23:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet alles moet als doel een relatie hebben twi. Bovendien snarf haar honden vinden zo'n middagje in de duinen ook wel leuk vermoedt ik zo.
Ze mogen tot het hekje van de Soefie tempel en niet verder. Jammer snarf, hadden we voor 15 maart een terrasje moeten pikkenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
honden mogen overdag niet op t strand, pas na 19uur of overdag na 1 okt
Ik woon in Leiden ja. Voorlopig zit ik echter even vol. Heb er echt even geen tijd voor.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:01 schreef kree het volgende:
heej maar vriendjes en vriendinnetjes strandtentje in katwijk pakken een keer?
Twi woont hier vlakbij en kaneel in leiden dacht ik of was het nou myr??
Hahaha
Ik vind dat jij er woont het enige leuke aan Rotterdamquote:Op zondag 25 maart 2012 23:06 schreef Myraela het volgende:
ROTTERDAM DAN!![]()
Mochten mensen dat niet gehoord hebben aan mijn lichte accent.
Yep, ok honden liefhebbers, heb hier nog een duitse staander en een tekkel in de aanbieding.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ze mogen tot het hekje van de Soefie tempel en niet verder. Jammer snarf, hadden we voor 15 maart een terrasje moeten pikken
Leer mijn vrienden eens kennen, ook allemaal pluspuntjes van Rotterdam.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat jij er woont het enige leuke aan Rotterdam
nope, ben net klaar met mijn bengelsquote:Op zondag 25 maart 2012 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Yep, ok honden liefhebbers, heb hier nog een duitse staander en een tekkel in de aanbieding.
honden van mn moeder. iemand zin in een loopje?
Ik tolereer honden. Ik ben geen liefhebber.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Yep, ok honden liefhebbers, heb hier nog een duitse staander en een tekkel in de aanbieding.
honden van mn moeder. iemand zin in een loopje?
In dat geval kom ik nog wel een keer langsquote:Op zondag 25 maart 2012 23:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leer mijn vrienden eens kennen, ook allemaal pluspuntjes van Rotterdam.
Nee echt? Irriteerde jij Joysa ook met je accent?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:06 schreef Myraela het volgende:
ROTTERDAM DAN!![]()
Mochten mensen dat niet gehoord hebben aan mijn lichte accent.
Neequote:Op zondag 25 maart 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee echt? Irriteerde jij Joysa ook met je accent?
Een paar kinderen lachten me ook uit op stage. Een beetje lachen om mijn accent. Ik heb ze eruit gestuurd.quote:
Zal eens een fotootje zoeken. ze zijn lief hoor maar halen ook het bloed onder je nagels vandaan afentoequote:Op zondag 25 maart 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik tolereer honden. Ik ben geen liefhebber.
Een beetje lachen maarquote:Op zondag 25 maart 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een paar kinderen lachten me ook uit op stage. Een beetje lachen om mijn accent. Ik heb ze eruit gestuurd.
Dan had ik ze ook nog eens billenkoek gegeven.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een beetje lachen maarZe moeten heel veel lachen..
mensen die veel lachen, zijn gezonder blijkt uit onderzoekquote:Op zondag 25 maart 2012 23:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een beetje lachen maarZe moeten heel veel lachen..
Niets over gehoord.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee echt? Irriteerde jij Joysa ook met je accent?
ik schaam me voor mn accent... hoorde laatst op een filmpje pas hoe erg het eigenlijk isquote:Op zondag 25 maart 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets over gehoord.
Ik schijn de laatste tijd erg met een zachte G te praten. Ik weet niet hoe dat komt.Mijn vrienden haten wel.
Terecht wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets over gehoord.
Ik schijn de laatste tijd erg met een zachte G te praten. Ik weet niet hoe dat komt.Mijn vrienden haten wel.
En ik wil ook een bonus omdat ik lief ben.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mensen die veel lachen, zijn gezonder blijkt uit onderzoek
Ik zou een bonus vragen kaneel... jij bent bevorderend voor het welzijn van de leerlingen!
Gezien jij waarschijnlijk het Rotterdamse accent van je vrienden hebt overgenomen, haten ze onterecht.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets over gehoord.
Ik vind het Rotterdamse wel mooi, lekker harde klanken. Maar de zachte G vind ik wel iets schattigs hebben. Dus de combinatie is gewoon kei goed.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:15 schreef twi het volgende:
[..]
Gezien jij waarschijnlijk het Rotterdamse accent van je vrienden hebt overgenomen, haten ze onterecht.
Mijn ouders ook elke keer "Wat is blondje BV???". En vandaag weer "Wist je dat de macdonalds op je bankafschriften verschijnt als blondje BV?", toen ze het in de krant lazen. Alzheimerpatiënten.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:14 schreef benzin het volgende:
McDonald's Utrecht is 'Blondje B.V.'
Mensen die daar nu pas achter komen![]()
Ik was de eerste keer ook verbaasd though.
U hebt gelijk. Rotterdams = sexy, Brabants is liev.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het Rotterdamse wel mooi, lekker harde klanken. Maar de zachte G vind ik wel iets schattigs hebben. Dus de combinatie is gewoon kei goed.
kom kom hahaha het is een simpele foto hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn linkerarm lijkt een stuk gespierder...
Just checking...quote:Op zondag 25 maart 2012 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
kom kom hahaha het is een simpele foto hoor
Ik ben wel in verhouding
Nouja hahaha was een beetje als met een baby zitten maar we zijn wel weer 2 jaar verder onderhand
Yes, het is een wat ongelukkige naam. De eerste keer kon ik maar niet uitgevonden krijgen wat het wasquote:Op zondag 25 maart 2012 23:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn ouders ook elke keer "Wat is blondje BV???". En vandaag weer "Wist je dat de macdonalds op je bankafschriften verschijnt als blondje BV?", toen ze het in de krant lazen. Alzheimerpatiënten.
quote:"Ik adviseer alle meiden: ga voor de lieve man. Daar heb je veel meer aan, die blijft voor altijd bij je. Die zijn zorgzaam en zorgen later goed voor je kinderen."
"Als je dertig bent heb je dat allemaal wel gehad", concludeert ze. "Dan ben je een paar keer gekwetst en kan je op een gegeven moment voor de echte man gaan."
Tukkers komen doorgaans niet uit Noord-Holland.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
U hebt gelijk. Rotterdams = sexy, Brabants is liev.
Zet daar een Noord-Hollandse Tukker tegenover.
Had je dat AZ-icoon niet kunnen houden? Het ging zo goed met ze toen je die had.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tukkers komen doorgaans niet uit Noord-Holland.
Brabants
Je kennis van Nederlandquote:Op zondag 25 maart 2012 23:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
U hebt gelijk. Rotterdams = sexy, Brabants is liev.
Zet daar een Noord-Hollandse Tukker tegenover.
Toen ze zo goed waren tegen Heracles?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Had je dat AZ-icoon niet kunnen houden? Het ging zo goed met ze toen je die had.
Ik herkende je niet eensquote:Op zondag 25 maart 2012 23:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tukkers komen doorgaans niet uit Noord-Holland.
Brabants
Ja lekker. Mag je als lieve man de uitgewoonde en afgeleefde snolletjes gaan verzorgen die hun schoonheid verloren hebben en niemand meer kunnen krijgen.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Yes, het is een wat ongelukkige naam. De eerste keer kon ik maar niet uitgevonden krijgen wat het was
Overigens, als we het toch over nieuws hebben; dit vind ik nou echt goed nieuws:
Model Yfke Sturm raadt meiden machoman af
[..]
Ik heb em niet veranderd, het werd voor me gedaanquote:Op zondag 25 maart 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Had je dat AZ-icoon niet kunnen houden? Het ging zo goed met ze toen je die had.
Toen ze 'm had, verspeelden ze punten en werden ze uit de beker geschopt. Dat noem ik goed.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toen ze zo goed waren tegen Heracles?
Die horen zich geen Tukker te willen noemen.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat hij doelt op een Noord-Hollander die emigreert naar Overijssel
Nja, je weet wat ze zeggen; liever één meisje op de bank, dan tien meisjes bij andere mannenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja lekker. Mag je als lieve man de uitgewoonde en afgeleefde snolletjes gaan verzorgen die hun schoonheid verloren hebben en niemand meer kunnen krijgen.![]()
Ja, zit ik echt om te springen.
Die meisjes hoef ik echt niet op mijn bank hoor. Hij is net schoongemaakt. Ze gaan maar een andere bank bevuilen.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, je weet wat ze zeggen; liever één meisje op de bank, dan tien meisjes bij andere mannen
Of andersom. Noord-Hollands is echt graftyfuslelijk. En Tukkers bij een vrouw ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat hij doelt op een Noord-Hollander die emigreert naar Overijssel
Nja, het punt is dat mij dat echt niet uit zou maken; ik zou al lang blij zijn dat ik er eentje heb veroverdquote:Op zondag 25 maart 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die meisjes hoef ik echt niet op mijn bank hoor. Hij is net schoongemaakt. Ze gaan maar een andere bank bevuilen.
Ik ben het gewoon met je eens. Screenshotted.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:28 schreef El_Matador het volgende:
Of andersom. Noord-Hollands is echt graftyfuslelijk. En Tukkers bij een vrouw ook.
West-Friesquote:Op zondag 25 maart 2012 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of andersom. Noord-Hollands is echt graftyfuslelijk. En Tukkers bij een vrouw ook.
Niet met iedereen genoegen nemen hoor Benzin.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het punt is dat mij dat echt niet uit zou maken; ik zou al lang blij zijn dat ik er eentje heb veroverd
Je moet wel standaarden hebben benzin.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het punt is dat mij dat echt niet uit zou maken; ik zou al lang blij zijn dat ik er eentje heb veroverd
Net alsof IK veel te kiezen hebquote:Op zondag 25 maart 2012 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet met iedereen genoegen nemen hoor Benzin.
Allebei erg, maar West-Fries is tenenkrommend verschrikkelijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
West-Fries
Plat Amsterdams
Wat bedoel je nou precies?
Ga je naar de meet in 020? dan drinken we er een biertje op. Geen Grolsch.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon met je eens. Screenshotted.
Gelukkig ben ik verder tenenstrekkend geweldigquote:Op zondag 25 maart 2012 23:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Allebei erg, maar West-Fries is tenenkrommend verschrikkelijk.
Dat zullen we nog wel es zien.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik verder tenenstrekkend geweldig
Neen, andere plannen dat weekend. Ik ben nu eenmaal neit zo'n bikkel die meerdere nachtjes doorhaaltquote:Op zondag 25 maart 2012 23:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga je naar de meet in 020? dan drinken we er een biertje op. Geen Grolsch.
Denk je dat echt?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je meer meisjes zou ontmoeten wel.
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, in elk geval qua uiterlijk zou je best wel meisjes kunnen krijgen.
Je moet wel godsgruwelijk lelijk zijn, wil dat niet het geval zijn. Vrouwen vallen meestal niet op uiterlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannen dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je moet wel godsgruwelijk lelijk zijn, wil dat niet het geval zijn. Vrouwen vallen meestal niet op uiterlijk.
Lijers zijn we.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oppervlakkige teringmannen ook altijd.
Vrouwen worden nat van een dagje shoppen. Mannen niet stijf van een lelijke kuthoer.quote:
Innerlijk kan toch wel heel veel compenseren.quote:
Nee joh mannen beoordelen op hun inkomen en hun idiote macho gedrag is totaal niet oppervlakkig....doet ook geen enkele vrouw....hahahahahaquote:Op zondag 25 maart 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oppervlakkige teringmannen ook altijd.
Dank je, denk ik.quote:
Ik zie er geen probleem inquote:Op zondag 25 maart 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja.. das waar
maar relatie-goeroe DG zei dat je niet online via "dit soort topics" moest hosselen
Je was zelf toch ook al bewust van je eigen niet-lelijkheid?quote:
Nja, dankjewel denk ik. Jammer dat mijn innerlijk ze schijnbaar op kilometers afstand houdquote:Op zondag 25 maart 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet volgens mij.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:46 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Nee joh mannen beoordelen op hun inkomen en hun idiote macho gedrag is totaal niet oppervlakkig....doet ook geen enkele vrouw....hahahahaha
Je komt niet eens in hun buurt, je kan ze niet eens afschrikken.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, dankjewel denk ik. Jammer dat mijn innerlijk ze schijnbaar op kilometers afstand houd![]()
En nu ga ik slapen
Loka en haar sarcasme ook niet snappenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:46 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Nee joh mannen beoordelen op hun inkomen en hun idiote macho gedrag is totaal niet oppervlakkig....doet ook geen enkele vrouw....hahahahaha
Mag ik niet blij zijn als het nog even bevestigd wordt?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je was zelf toch ook al bewust van je eigen niet-lelijkheid?
In de bus zitten ze af en toe in mijn buurtquote:Op zondag 25 maart 2012 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Je komt niet eens in hun buurt, je kan ze niet eens afschrikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk val ik op je geweldige inkomen, wat dacht jij dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
ik wou zeggen, anders was onze liefde kort geweest
Tsja, nohomo, maar je bent ook nog eens gewoon gezellig en spontaan. Lul.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik niet blij zijn als het nog even bevestigd wordt?
Dat mag.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik niet blij zijn als het nog even bevestigd wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat mag.
Nou mensen, mijn les is bijna af nu. Morgen kijk ik nog wel even naar die schijtresusfactor. Weet zelf ook niet meer hoe het nou zat met verschil tussen moeder en kind. Moet echt weer bijlezen, maar nu niet.
Slaap lekker en doe de groetjens aan rokje.Slaap ze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen knuffel voor mij?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:55 schreef kree het volgende:
ooowh het is 12 uur wekkertje weer over 6.5 uur baaaaaaaaaaaaaaaah
nou moet ook maar gaan slapen truste allemaal
x aan de meiden en een stevige handruk aan de mannen dan maar
Ja kusjes voor je buurmeisje kreequote:Op zondag 25 maart 2012 23:55 schreef kree het volgende:
ooowh het is 12 uur wekkertje weer over 6.5 uur baaaaaaaaaaaaaaaah
nou moet ook maar gaan slapen truste allemaal
x aan de meiden en een stevige handruk aan de mannen dan maar
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
In de bus zitten ze af en toe in mijn buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Tenzij ze een vuurwapen bij zich hebben en je willen beroven is er geen reden om bang te zijn.quote:
Het zijn meisjes, die kunnen je martelen zonder je aan te rakenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Tenzij ze een vuurwapen bij zich hebben en je willen beroven is er geen reden om bang te zijn.
Tenzij ze je willen beroven van je maagdelijkheid.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Tenzij ze een vuurwapen bij zich hebben en je willen beroven is er geen reden om bang te zijn.
"Je lul of je leven"quote:Op maandag 26 maart 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tenzij ze je willen beroven van je maagdelijkheid.
Je zult het leren met vallen en opstaan niets komt vanzelf een ieder gaat nou eenmaal eens op zijn bekjequote:Op maandag 26 maart 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
Ik heb ook geen positieve ervaringen met meisjes trouwens, nou ja 1 dan.
Nja, er zijn de laatste tijd een paar uitzonderingen geweest. De laatste tijd is er eentje heel hard bezig om me beter over meisjes te laten denken, zij is best wel tofquote:Op maandag 26 maart 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
Ik heb ook geen positieve ervaringen met meisjes trouwens, nou ja 1 dan.
Ik kende geen enkel aardig meisje op de middelbare school, ik snap eerlijk gezegd ook niet hoe dat je kan verpesten.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, er zijn de laatste tijd een paar uitzonderingen geweest. De laatste tijd is er eentje heel hard bezig om me beter over meisjes te laten denken, zij is best wel tof
Alleen ik zou wel willen dat mijn beeld niet verpest was op de middelbare school.
Vertelquote:Op maandag 26 maart 2012 00:16 schreef Sneezeechu het volgende:
Na al die tijd scoor ik eindelijk weer eens een klein succesje
Midgets?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:16 schreef Sneezeechu het volgende:
Na al die tijd scoor ik eindelijk weer eens een klein succesje
Heeft niets met de liefde te maken, voor de eerste keer in een jaar zit ik rustig te chillen in plaats van te stressen en nagels te bijten.quote:
Zou zeggen laat ons weten als het gelukt is, http://www.littlepeoplemeet.com/quote:
Meisjes hebben het voor je opgenomen?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:24 schreef debeterebob het volgende:
Wat ik tof vind aan vrouwen is dat ze soms beter situaties kunnen inschatten. Als een groep (vaak jongens) te ver gingen dan namen de meisjes het op een gegeven moment voor de zwakkere op
Verkeerde topic vriend! Ik zou naar het serieuze topic gaan, hoewel daar meer adviezen als tips voorbij komen. Ga er gewoon posten met wat je dwars zitquote:Op maandag 26 maart 2012 08:30 schreef Daqufrance het volgende:
Eens even kijken of hier tips voorbij komen...
Begin eens met je badkamerfotos zo te croppen dat enkel je gezicht zichtbaar is, ipv een stukje wc en je hand met mobiel.quote:Op maandag 26 maart 2012 08:30 schreef Daqufrance het volgende:
Eens even kijken of hier tips voorbij komen...
Resizen, nu zie je ook echt de spoelknop van de wc.quote:Op maandag 26 maart 2012 08:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoewel ik geen idee heeft waar Murdera het nou weer over heeft
Serieus zijn is voor mietjes, gewoon lekker chillen, hier is het tof. Welkom.quote:Op maandag 26 maart 2012 08:32 schreef Daqufrance het volgende:
Is er een serieus topic?
(En als ik nou helemaal niet van te serieus hou?)
Boeiend, alsof je dat aan de tegels niet zietquote:Op maandag 26 maart 2012 08:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Begin eens met je badkamerfotos zo te croppen dat enkel je gezicht zichtbaar is, ipv een stukje wc en je hand met mobiel.
O chillen kan ik welquote:Op maandag 26 maart 2012 09:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus zijn is voor mietjes, gewoon lekker chillen, hier is het tof. Welkom.
Ok.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:34 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Boeiend, alsof je dat aan de tegels niet ziet
Nee man, hij moet een foto doen waarop duidelijk te zien is dat de bril naar beneden is. Dan denken de dames pas dat je een echte gentleman bentquote:Op maandag 26 maart 2012 09:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok.
Dan zou ik nog een foto erbij zetten waar je zit te schijten.
ik dacht al wat zijn die kleurtjes opeensquote:Op maandag 26 maart 2012 09:35 schreef Joysa het volgende:
Whuu fok mobiel heeft nu roze en blauwe strepen voor het geslacht
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee man, hij moet een foto doen waarop duidelijk te zien is dat de bril naar beneden is. Dan denken de dames pas dat je een echte gentleman bent
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat moet mn vader ook van mijn moeder doen
Maar daar ben ik dan weer principieel op tegenquote:Op maandag 26 maart 2012 09:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee man, hij moet een foto doen waarop duidelijk te zien is dat de bril naar beneden is. Dan denken de dames pas dat je een echte gentleman bent
"Anders knoei je zo!!"quote:Op maandag 26 maart 2012 09:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat moet mn vader ook van mijn moeder doen
Exact. Ik doe hem na het zeiken wel naar beneden, maar dan verwacht ik dat ze hem na het zeiken zelf ook weer omhoog zet.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:51 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Maar daar ben ik dan weer principieel op tegen
Waarom zou het beter zijn voor de wereld dat wij steeds de bril omlaag doen? Is dat minder werk dan zij steeds de bril omhoog dan?![]()
Emancipatie... it works both ways!
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ze de bril niet voor me omhoog doet zeik ik over de rand heen, dan leert ze het wel af
Ik heb helemaal geen vriendinquote:Op maandag 26 maart 2012 09:55 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij niet poetst in huis maar zij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vriendinEr was toch een nieuwe lading studentes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Inderdaad, zoveel keuze ineensquote:Op maandag 26 maart 2012 09:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er was toch een nieuwe lading studentes?
Die regel zie ik heel vaak in kraakpanden op de muur staan:quote:Op maandag 26 maart 2012 09:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ze de bril niet voor me omhoog doet zeik ik over de rand heen, dan leert ze het wel af
Zo bitchy als jij bent had ik van jou wel verwacht dat je hierover ging bitchen, bitchquote:Op maandag 26 maart 2012 09:59 schreef Joysa het volgende:
Het is toch raar als je na een man naar de wc gaat en je moet de bril niet omlaag doen?
Wat een moeite zeg..
Ik doe 'm ook niet omhoog als ik klaar ben, dus waarom zou een man die wel omlaag moeten doenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zo bitchy als jij bent had ik van jou wel verwacht dat je hierover ging bitchen, bitch
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vriendinMisschien moet je een foto maken op de wc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij mannen doen meer tijdens de seks, derhalve dienen jullie onze energie zoveel mogelijk te sparenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik doe 'm ook niet omhoog als ik klaar ben, dus waarom zou een man die wel omlaag moeten doen
Niet weten hoe lang mijn wc al niet schoongemaakt isquote:Op maandag 26 maart 2012 10:01 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Misschien moet je een foto maken op de wc?
Zet wel je sexmuziek playlist aan hequote:Op maandag 26 maart 2012 10:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik moet vanavond een romantisch dinner klaarmaken, what have I done
Kunnen we andersom ook zeggenquote:Op maandag 26 maart 2012 09:59 schreef Joysa het volgende:
Het is toch raar als je na een man naar de wc gaat en je moet de bril niet omlaag doen?
Wat een moeite zeg..
Ik help je juist?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:02 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Kunnen we andersom ook zeggen
Ti's toch raar als je 'm niet omhoog zet? Als je gaat poetsen zet je hem toch ff recht? LAAT DAT DAN ZOOOOO!!!!!!!!!!!!!
Joyquote:Op maandag 26 maart 2012 10:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik doe 'm ook niet omhoog als ik klaar ben, dus waarom zou een man die wel omlaag moeten doen
Ik heb elke maandag last van dat uurtje zomertijd.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:35 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
O chillen kan ik wel
Zeker op de maandagochtendPfffffffffff....
Is dat nou dat uurtje van de zomertijd of zo?
Waarom zou je poetsen, ik snap het nietquote:Op maandag 26 maart 2012 10:02 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ti's toch raar als je 'm niet omhoog zet? Als je gaat poetsen zet je hem toch ff recht? LAAT DAT DAN ZOOOOO!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zo bitchy als jij bent had ik van jou wel verwacht dat je hierover ging bitchen, bitch
Mensen die niet lezen wat Joysa zegt, maar klakkeloos aannemen dat ze hierover zeikt ipv er rationeel over te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:02 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
O ja, want geen vriendin. Sorry. My bad.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet weten hoe lang mijn wc al niet schoongemaakt is
Niet zeuren, anders straks de benen wijd en dan mag je op die manier beurenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb elke maandag last van dat uurtje zomertijd.
Sorry, de taal is nog steeds niet helemaal mijn sterkste puntquote:Op maandag 26 maart 2012 10:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik help je juist?
Ik zeg dat het me geen reet uitmaakt om dat ding omlaag te doen.
Dit heeft er niks mee te maken, ik heb 2 vriendinnen gehad sinds de laatste schoonmaakquote:Op maandag 26 maart 2012 10:05 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
O ja, want geen vriendin. Sorry. My bad.
Alwéééér.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet zeuren, anders straks de benen wijd en dan mag je op die manier beuren
Goede woordkeus!quote:Op maandag 26 maart 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Mensen die niet lezen wat Joysa zegt, maar klakkeloos aannemen dat ze hierover zeikt ipv er rationeel over te zijn.
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit heeft er niks mee te maken, ik heb 2 vriendinnen gehad sinds de laatste schoonmaakHeeft je wc al een baard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Trimmen is de key.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel
Zo maar even scheren
Waar kom je vandaan?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:09 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Beter je wc dan je vriendin!
Ik ben niet voor niets in Nederland gaan wonen
Frankrijk. Maar woon echt al een hele tijd hier hoor.quote:
Like a sir.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:12 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Frankrijk. Maar woon echt al een hele tijd hier hoor.
Accent gaat nooit meer echt weg (maar vrouwen schijnen dat wel leuk te vinden)
koe sjek? koe sjeeeeeeeequote:
Dat blijft toch wel de meest uitgesproken Franse regel in dit land he!quote:
Ik stel het nog altijd op prijs als je het eerst aan mij vraagt en dan pas aan de master blasterquote:Op maandag 26 maart 2012 10:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
koe sjek? koe sjeeeeeeee
voulez vous coucher avec moi, ce soir
nee dit vraag ik niet aan jou
Nee, ik heb geen idee wat die dingen betekenen.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:14 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Dat blijft toch wel de meest uitgesproken Franse regel in dit land he!
Naast: Papa fume un pipe. Et mama pipe papa.
Is Joysa het doorgeefmeisje hier?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik stel het nog altijd op prijs als je het eerst aan mij vraagt en dan pas aan de master blaster
het wat?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:14 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Is Joysa het doorgeefmeisje hier?
Correct, betaling dient vooraf te geschieden bij Murderaquote:Op maandag 26 maart 2012 10:14 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Is Joysa het doorgeefmeisje hier?
Zoals je een joint doorgeeft.quote:
Dit wordt er niet beter op meneertje.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:16 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Zoals je een joint doorgeeft.
Maar het was een grapje hoorniet dat ik jou er voor aan zou zien.
(Ik maakte al eens lechte start door de wc bril verkeerd te lezen )
Ga je wc poetsen jij!quote:Op maandag 26 maart 2012 10:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik maak ook wel eens een lechte start
Dan huur je een studente in met geldnood.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik enig benul heb van schoonmaken
Vooral regel 6 is belangrijk. Dat is eigenlijk de enige regel die helpt om chicks te krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:22 schreef Daqufrance het volgende:
Ik zie nu pas dat er allemaal regels aan het begin staan.
Misschien moet ik sowieso eens wat beter lezen
Het probleem is dat ik me niet wil binden, niet dat er geen mogelijkheden zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 10:23 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Dan huur je een studente in met geldnood.
Is dat andere probleem misschien ook accuut opgelost!
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Correct, betaling dient vooraf te geschieden bij Murdera
Pass the duchi on the left hand side.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:16 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Zoals je een joint doorgeeft.
Maar het was een grapje hoorniet dat ik jou er voor aan zou zien.
(Ik maakte al eens lechte start door de wc bril verkeerd te lezen )
Franse vrouwen hebben donker haar en een hoop hebben er Algerijns bloed. Dus daar zit wel eens een snor. Baard is misschien overdreven.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:56 schreef Murdera het volgende:
Franse vrouwen hebben een baard?
En hoelang ben je in NL? Hoe kan je zo goed nederlands?
Chicks met een snor.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:02 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Franse vrouwen hebben donker haar en een hoop hebben er Algerijns bloed. Dus daar zit wel eens een snor. Baard is misschien overdreven.
En inmiddels woon ik al 23 jaar in Nederland. Dus zo heel erg Frans ben ik niet meer. Maar wel geboren, dus blijft in t bloed zitten dan heWe blijven een nationalistisch volkje!
Ik heb deze post gelezen met een Frans accent in mijn hoofd.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:02 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Franse vrouwen hebben donker haar en een hoop hebben er Algerijns bloed. Dus daar zit wel eens een snor. Baard is misschien overdreven.
En inmiddels woon ik al 23 jaar in Nederland. Dus zo heel erg Frans ben ik niet meer. Maar wel geboren, dus blijft in t bloed zitten dan heWe blijven een nationalistisch volkje!
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb deze post gelezen met een Frans accent in mijn hoofd.
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb deze post gelezen met een Frans accent in mijn hoofd.
Ja, let'squote:Op maandag 26 maart 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Chicks met een snor.
Frans nationalisme.![]()
Let's talk WorldWars
Nederlanders zijn niet nationaal. Alleen anti-nationalistisch gedrag van andere landenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:05 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ja, let'sNederland is nl ook best een nationaal volkje.
Of is dat alleen tijdens voetbal en koninginnendag?
Verder voel ik me niet enorm Frans hoor. Ben langer in Nederland dan dat ik daar was
Mopperkontquote:Op maandag 26 maart 2012 13:15 schreef Faxie het volgende:
Lekker de hele dag zweten waarschijnlijk in die drukkerij
Met dat eerste ben ik t niet helemaal eens. Maar goed.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nederlanders zijn niet nationaal. Alleen anti-nationalistisch gedrag van andere landen
FrankrijkAmerika
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:05 schreef Daqufrance het volgende:
Ja, let'sNederland is nl ook best een nationaal volkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |