Ik zit al op Paiq. Wat is jouw beste strategie op datingsites?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Meldt je eens aan op een serieuze datingsite, en stop eens met onzinnigheden als TC.
oeps... kan ik dat aanpassen...?quote:
gheheh... ok ik ga hopen op snel een nieuw topic, dan kan ik mijn fout weer goedmaken , en oefenen met topic aanmaken hihiquote:
Ik neem het advies van DG serieus, man.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit iedereen in een andere tc, of wordt deze gewoon niet meer gebruikt?
Euhm waarom vindt ik dit nou juist de makkelijkste manier.....quote:Op zondag 25 maart 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou ook niet zo goed weten hoe je via facebook een move moet maken naar een (vrijwel) onbekende
DG = hoe heet ie ook alweer firefly en ....?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo twi. Dan zwem je binnen no-time in de dates.
ja, nou ik vind dat zon geforceerde manier, t voelt niet natuurlijk, want je kan alleen praten over festiva (of waar je ze dan ook van kent) en verder moet je iemand helemaal leren kennen, via openbare berichtjes..quote:Op zondag 25 maart 2012 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm waarom vindt ik dit nou juist de makkelijkste manier.....
Je hebt samen iets mee gemaakt.
Je hebt elkaar toegevoegd op facebook.
Je moet ook niet gelijk een move maken, maar gewoon effe wat vragen.
Dan krijg je vast wel bericht terug. (anders had je elkaar niet toegevoegd toch?)
Nou simpel om daar weer op in te haken.
Lijkt mij juist de makkelijkste weg.
Je hoeft toch niet gelijk op de versier toer te gaan, gewoon wat simpele vragen van wat doe je nou blaba
Je hebt in ieder geval iemand waar je wat aan kan vragen.
De beste strategie is direct te stoppen met Paiq en je eens aan te melden op RP. Paiq is het domein van vrouwen die op zoek zijn naar aandacht en tijdelijk vermaak, niet naar een relatie. Overigens twi je kunt cynisch en sarcastisch doen maar vraag nu ten sterkste af of dit nu op zijn plaats is.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit al op Paiq. Wat is jouw beste strategie op datingsites?
Oh dat is wel een idee. Ik zal eens nadenken over hoe en watquote:Op zondag 25 maart 2012 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
Simpel dan, effe prive berichtje van joh heb je toen en toen gezien was goed he blabal
Niks raars en kijk dan eens wat je terug krijgt.
of over hondenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, nou ik vind dat zon geforceerde manier, t voelt niet natuurlijk, want je kan alleen praten over festiva (of waar je ze dan ook van kent) en verder moet je iemand helemaal leren kennen, via openbare berichtjes..
Daarom, bovendien weet ik niet eens of ze wel single isquote:Op zondag 25 maart 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, nou ik vind dat zon geforceerde manier, t voelt niet natuurlijk, want je kan alleen praten over festiva (of waar je ze dan ook van kent) en verder moet je iemand helemaal leren kennen, via openbare berichtjes..
das waar.... maar laatst werd ik toegevoegd door een basisschool genootje... en kwam echt niet verder dan een standaard vraag "wat doe je tegenwoordig" en na 2 mailtjes stopte dat contact ook...quote:
Is het niet, doe gewoon een openbaar berichtje met iets simpels van hoi hoe gaat ie.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Gewoon doen tijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is wel een idee. Ik zal eens nadenken over hoe en wat
Ben ik het mee eens ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
Is het niet, doe gewoon een openbaar berichtje met iets simpels van hoi hoe gaat ie.
Dan krijg je bericht terug ja gaat goedhoe voorspelbaar en dan doe je een prive berichtje waar je wat meer vraagt over persoonlijke dingen.
Wellicht iets waar jullie het over gehad hebben?
Kan simpel zijn hoor muziek etc....
Ik heb hele mailwisselingen gehad met die andere meid en die kon ik voor geen meter en ze vond me leuk nouja ik haar minder en daarom heeft ze een andere vriend.
Geloof me via internet gaat het soms makkelijker als in het echt.
oh dat geloof ik zeker, vooral omdat je even de tijd hebt om na te denken wat je in je mailtje gata zetten. Maar mensen die ik gewoon 1x heb gezien of al 15 jaar niet heb gesproken, vind ik het lastig.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
Is het niet, doe gewoon een openbaar berichtje met iets simpels van hoi hoe gaat ie.
Dan krijg je bericht terug ja gaat goedhoe voorspelbaar en dan doe je een prive berichtje waar je wat meer vraagt over persoonlijke dingen.
Wellicht iets waar jullie het over gehad hebben?
Kan simpel zijn hoor muziek etc....
Ik heb hele mailwisselingen gehad met die andere meid en die kon ik voor geen meter en ze vond me leuk nouja ik haar minder en daarom heeft ze een andere vriend.
Geloof me via internet gaat het soms makkelijker als in het echt.
Haha dat is waar. Ik ga wel wat sturen binnenkortquote:Op zondag 25 maart 2012 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon doen tijn.
Tis altijd nog makkelijker als voor de deur van je buuf staan
Daarom dat dus niet vragen gewoon simpel zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom, bovendien weet ik niet eens of ze wel single is
Mmm ja dat is wel een goed idee.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:41 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom dat dus niet vragen gewoon simpel zijn.
Joh vond je het leuk. Niks geen persoonlijke vragen.
Eerst een bericht terug en dan kun je daar makkelijk over doorvragen zelfs zonder dat het maar iets raars is alsof je keihard opzoek bent naar een meid (net als ik) haha
yep maar dat is een beginnetje dan.quote:
Nog een gratis tip twi, aan het bovenstaande niet beginnen op een datingsite. Na grofweg drie gesprekken vraag je gewoon om een keer wat te gaan drinken. Anders wordt je lekker aan het lijntje gehouden. Vrouwen gaan gerust weken met je zitten praten als ze zich vervelen en je enigszins interessant bent.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mensen die ik helemaal niet ken en dan via de mail leer kennen vind ik wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |