Ik zit al op Paiq. Wat is jouw beste strategie op datingsites?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Meldt je eens aan op een serieuze datingsite, en stop eens met onzinnigheden als TC.
oeps... kan ik dat aanpassen...?quote:
gheheh... ok ik ga hopen op snel een nieuw topic, dan kan ik mijn fout weer goedmaken , en oefenen met topic aanmaken hihiquote:
Ik neem het advies van DG serieus, man.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit iedereen in een andere tc, of wordt deze gewoon niet meer gebruikt?
Euhm waarom vindt ik dit nou juist de makkelijkste manier.....quote:Op zondag 25 maart 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou ook niet zo goed weten hoe je via facebook een move moet maken naar een (vrijwel) onbekende
DG = hoe heet ie ook alweer firefly en ....?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo twi. Dan zwem je binnen no-time in de dates.
ja, nou ik vind dat zon geforceerde manier, t voelt niet natuurlijk, want je kan alleen praten over festiva (of waar je ze dan ook van kent) en verder moet je iemand helemaal leren kennen, via openbare berichtjes..quote:Op zondag 25 maart 2012 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm waarom vindt ik dit nou juist de makkelijkste manier.....
Je hebt samen iets mee gemaakt.
Je hebt elkaar toegevoegd op facebook.
Je moet ook niet gelijk een move maken, maar gewoon effe wat vragen.
Dan krijg je vast wel bericht terug. (anders had je elkaar niet toegevoegd toch?)
Nou simpel om daar weer op in te haken.
Lijkt mij juist de makkelijkste weg.
Je hoeft toch niet gelijk op de versier toer te gaan, gewoon wat simpele vragen van wat doe je nou blaba
Je hebt in ieder geval iemand waar je wat aan kan vragen.
De beste strategie is direct te stoppen met Paiq en je eens aan te melden op RP. Paiq is het domein van vrouwen die op zoek zijn naar aandacht en tijdelijk vermaak, niet naar een relatie. Overigens twi je kunt cynisch en sarcastisch doen maar vraag nu ten sterkste af of dit nu op zijn plaats is.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit al op Paiq. Wat is jouw beste strategie op datingsites?
Oh dat is wel een idee. Ik zal eens nadenken over hoe en watquote:Op zondag 25 maart 2012 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
Simpel dan, effe prive berichtje van joh heb je toen en toen gezien was goed he blabal
Niks raars en kijk dan eens wat je terug krijgt.
of over hondenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, nou ik vind dat zon geforceerde manier, t voelt niet natuurlijk, want je kan alleen praten over festiva (of waar je ze dan ook van kent) en verder moet je iemand helemaal leren kennen, via openbare berichtjes..
Daarom, bovendien weet ik niet eens of ze wel single isquote:Op zondag 25 maart 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, nou ik vind dat zon geforceerde manier, t voelt niet natuurlijk, want je kan alleen praten over festiva (of waar je ze dan ook van kent) en verder moet je iemand helemaal leren kennen, via openbare berichtjes..
das waar.... maar laatst werd ik toegevoegd door een basisschool genootje... en kwam echt niet verder dan een standaard vraag "wat doe je tegenwoordig" en na 2 mailtjes stopte dat contact ook...quote:
Is het niet, doe gewoon een openbaar berichtje met iets simpels van hoi hoe gaat ie.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Gewoon doen tijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is wel een idee. Ik zal eens nadenken over hoe en wat
Ben ik het mee eens ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
Is het niet, doe gewoon een openbaar berichtje met iets simpels van hoi hoe gaat ie.
Dan krijg je bericht terug ja gaat goedhoe voorspelbaar en dan doe je een prive berichtje waar je wat meer vraagt over persoonlijke dingen.
Wellicht iets waar jullie het over gehad hebben?
Kan simpel zijn hoor muziek etc....
Ik heb hele mailwisselingen gehad met die andere meid en die kon ik voor geen meter en ze vond me leuk nouja ik haar minder en daarom heeft ze een andere vriend.
Geloof me via internet gaat het soms makkelijker als in het echt.
oh dat geloof ik zeker, vooral omdat je even de tijd hebt om na te denken wat je in je mailtje gata zetten. Maar mensen die ik gewoon 1x heb gezien of al 15 jaar niet heb gesproken, vind ik het lastig.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
Is het niet, doe gewoon een openbaar berichtje met iets simpels van hoi hoe gaat ie.
Dan krijg je bericht terug ja gaat goedhoe voorspelbaar en dan doe je een prive berichtje waar je wat meer vraagt over persoonlijke dingen.
Wellicht iets waar jullie het over gehad hebben?
Kan simpel zijn hoor muziek etc....
Ik heb hele mailwisselingen gehad met die andere meid en die kon ik voor geen meter en ze vond me leuk nouja ik haar minder en daarom heeft ze een andere vriend.
Geloof me via internet gaat het soms makkelijker als in het echt.
Haha dat is waar. Ik ga wel wat sturen binnenkortquote:Op zondag 25 maart 2012 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon doen tijn.
Tis altijd nog makkelijker als voor de deur van je buuf staan
Daarom dat dus niet vragen gewoon simpel zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom, bovendien weet ik niet eens of ze wel single is
Mmm ja dat is wel een goed idee.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:41 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom dat dus niet vragen gewoon simpel zijn.
Joh vond je het leuk. Niks geen persoonlijke vragen.
Eerst een bericht terug en dan kun je daar makkelijk over doorvragen zelfs zonder dat het maar iets raars is alsof je keihard opzoek bent naar een meid (net als ik) haha
yep maar dat is een beginnetje dan.quote:
Nog een gratis tip twi, aan het bovenstaande niet beginnen op een datingsite. Na grofweg drie gesprekken vraag je gewoon om een keer wat te gaan drinken. Anders wordt je lekker aan het lijntje gehouden. Vrouwen gaan gerust weken met je zitten praten als ze zich vervelen en je enigszins interessant bent.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mensen die ik helemaal niet ken en dan via de mail leer kennen vind ik wel leuk
Ligt er aan heel vaak is online het begin van iets.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
yep maar dat is een beginnetje dan.
Gaat natuurlijk niet werken als je elkaar niet in het echt gezien hebt.
Dat is in elk geval een goede tip, want Paiq vond ik inderdaad al niks. En DG, ik sta best open voor suggesties hoor, maar ik denk dat jij de insteek van mij in dit topic en TC een beetje te serieus neemt, maar het is lief dat je begaan bent met m'n lot.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:36 schreef DigitalGirl het volgende:
De beste strategie is direct te stoppen met Paiq en je eens aan te melden op RP. Paiq is het domein van vrouwen die op zoek zijn naar aandacht en tijdelijk vermaak, niet naar een relatie. Overigens twi je kunt cynisch en sarcastisch doen maar vraag nu ten sterkste af of dit nu op zijn plaats is.
Nee, elkaar nooit gezien hebben kan natuurlijk ook niet iets zijn, dat is logisch.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
yep maar dat is een beginnetje dan.
Gaat natuurlijk niet werken als je elkaar niet in het echt gezien hebt.
Hoe is het tussen jou en Lott? Ik zag dat jullie nu facebookvriendjes zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is in elk geval een goede tip, want Paiq vond ik inderdaad al niks. En DG, ik sta best open voor suggesties hoor, maar ik denk dat jij de insteek van mij in dit topic en TC een beetje te serieus neemt, maar het is lief dat je begaan bent met m'n lot.
en sommige vrouwen zeggen dat ook gewoon netjes in de mail...quote:Op zondag 25 maart 2012 22:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nog een gratis tip twi, aan het bovenstaande niet beginnen op een datingsite. Na grofweg drie gesprekken vraag je gewoon om een keer wat te gaan drinken. Anders wordt je lekker aan het lijntje gehouden. Vrouwen gaan gerust weken met je zitten praten als ze zich vervelen en je enigszins interessant bent.
Kan ook, maaaareuh.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan heel vaak is online het begin van iets.
Je kijkt naar m'n Facebookquote:Op zondag 25 maart 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het tussen jou en Lott? Ik zag dat jullie nu facebookvriendjes zijn.
Nou, dat is niet mijn ervaring hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en sommige vrouwen zeggen dat ook gewoon netjes in de mail...
Maak van dat sommige maar een enkeling, en de weinige vrouwen die het doen... daar gelooft de man het meestal toch niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en sommige vrouwen zeggen dat ook gewoon netjes in de mail...
ik had jou toch al op facebook of niet?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Je kijkt naar m'n FacebookWe zijn FB-vriendjes
Tsja, als je zo makkelijk vergeet of je me wel of niet op Facebook hebt, dan heeft het ook geen zin natuurlijk!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik had jou toch al op facebook of niet?
ja ben een beetje vergeetachtig met wie ik toegevoegd heb
mij nietquote:Op zondag 25 maart 2012 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik had jou toch al op facebook of niet?
ja ben een beetje vergeetachtig met wie ik toegevoegd heb
Jammer, dit topic kan wel een nieuw stelletje gebruiken.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Je kijkt naar m'n FacebookWe zijn FB-vriendjes
[..]
Nou, dat is niet mijn ervaring hoor
Heb de zon gezien, heb een leuke voetbalwedstrijd gezien, dat was 't zo'n beetjequote:Op zondag 25 maart 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer, dit topic kan wel een nieuw stelletje gebruiken.
Maar twi, hoe is het met jou dit weekend?
doe maar dm met linkje hoor voeg je wel toequote:
Dat doe ik wel met m'n eerste date via RP.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
doe maar dm met linkje hoor voeg je wel toe
Wie weet hebben we nog eens een strandtent meet in katwijk he TWI
Ja, redelijk. Was op tijd terug gisteravond. Toch nog bijna 6 uur geslapen vannacht.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Heb de zon gezien, heb een leuke voetbalwedstrijd gezien, dat was 't zo'n beetjeJij nog een beetje door je gebrek aan slaap en je kater heen gekomen?
Waarom ga je niet met snarf???quote:Op zondag 25 maart 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doe ik wel met m'n eerste date via RP.
Ik had mijn eerste date in de zeester.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doe ik wel met m'n eerste date via RP.
Da's wel tof, een wit voetje halen zonder dat je 't door hebtquote:Op zondag 25 maart 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Was op tijd terug gisteravond. Toch nog bijna 6 uur geslapen vannacht.
Vandaag een beetje adel en BN'ers op hun plek gezet. Brownie points verdient met het lief zijn tegen de ouders van mijn baas (waarvan ik niet wist dat ze er waren) die dat doorbelden naar mijn baas. Dus mooie dag wel.
omdat snarf helemaal geen zin heeft in relaties momenteelquote:
Dat is omdat je twi nog niet goed kent.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat snarf helemaal geen zin heeft in relaties momenteel
ohja.. das waarquote:Op zondag 25 maart 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is omdat je twi nog niet goed kent.
Sja, dan moet je maar snel met hem afspreken. Zit niks anders op.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja.. das waar
maar relatie-goeroe DG zei dat je niet online via "dit soort topics" moest hosselen
myr woont in rdamquote:Op zondag 25 maart 2012 23:01 schreef kree het volgende:
heej maar vriendjes en vriendinnetjes strandtentje in katwijk pakken een keer?
Twi woont hier vlakbij en kaneel in leiden dacht ik of was het nou myr??
Hahaha
Niet alles moet als doel een relatie hebben twi. Bovendien snarf haar honden vinden zo'n middagje in de duinen ook wel leuk vermoedt ik zo.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Snarf zit in dit topic, gekkie. Dat mocht niet.
owh dan was het toch kaneel.quote:
honden mogen overdag niet op t strand, pas na 19uur of overdag na 1 oktquote:Op zondag 25 maart 2012 23:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet alles moet als doel een relatie hebben twi. Bovendien snarf haar honden vinden zo'n middagje in de duinen ook wel leuk vermoedt ik zo.
Ze mogen tot het hekje van de Soefie tempel en niet verder. Jammer snarf, hadden we voor 15 maart een terrasje moeten pikkenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
honden mogen overdag niet op t strand, pas na 19uur of overdag na 1 okt
Ik woon in Leiden ja. Voorlopig zit ik echter even vol. Heb er echt even geen tijd voor.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:01 schreef kree het volgende:
heej maar vriendjes en vriendinnetjes strandtentje in katwijk pakken een keer?
Twi woont hier vlakbij en kaneel in leiden dacht ik of was het nou myr??
Hahaha
Ik vind dat jij er woont het enige leuke aan Rotterdamquote:Op zondag 25 maart 2012 23:06 schreef Myraela het volgende:
ROTTERDAM DAN!![]()
Mochten mensen dat niet gehoord hebben aan mijn lichte accent.
Yep, ok honden liefhebbers, heb hier nog een duitse staander en een tekkel in de aanbieding.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ze mogen tot het hekje van de Soefie tempel en niet verder. Jammer snarf, hadden we voor 15 maart een terrasje moeten pikken
Leer mijn vrienden eens kennen, ook allemaal pluspuntjes van Rotterdam.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat jij er woont het enige leuke aan Rotterdam
nope, ben net klaar met mijn bengelsquote:Op zondag 25 maart 2012 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Yep, ok honden liefhebbers, heb hier nog een duitse staander en een tekkel in de aanbieding.
honden van mn moeder. iemand zin in een loopje?
Ik tolereer honden. Ik ben geen liefhebber.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Yep, ok honden liefhebbers, heb hier nog een duitse staander en een tekkel in de aanbieding.
honden van mn moeder. iemand zin in een loopje?
In dat geval kom ik nog wel een keer langsquote:Op zondag 25 maart 2012 23:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leer mijn vrienden eens kennen, ook allemaal pluspuntjes van Rotterdam.
Nee echt? Irriteerde jij Joysa ook met je accent?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:06 schreef Myraela het volgende:
ROTTERDAM DAN!![]()
Mochten mensen dat niet gehoord hebben aan mijn lichte accent.
Neequote:Op zondag 25 maart 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee echt? Irriteerde jij Joysa ook met je accent?
Een paar kinderen lachten me ook uit op stage. Een beetje lachen om mijn accent. Ik heb ze eruit gestuurd.quote:
Zal eens een fotootje zoeken. ze zijn lief hoor maar halen ook het bloed onder je nagels vandaan afentoequote:Op zondag 25 maart 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik tolereer honden. Ik ben geen liefhebber.
Een beetje lachen maarquote:Op zondag 25 maart 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een paar kinderen lachten me ook uit op stage. Een beetje lachen om mijn accent. Ik heb ze eruit gestuurd.
Dan had ik ze ook nog eens billenkoek gegeven.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een beetje lachen maarZe moeten heel veel lachen..
mensen die veel lachen, zijn gezonder blijkt uit onderzoekquote:Op zondag 25 maart 2012 23:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een beetje lachen maarZe moeten heel veel lachen..
Niets over gehoord.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee echt? Irriteerde jij Joysa ook met je accent?
ik schaam me voor mn accent... hoorde laatst op een filmpje pas hoe erg het eigenlijk isquote:Op zondag 25 maart 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets over gehoord.
Ik schijn de laatste tijd erg met een zachte G te praten. Ik weet niet hoe dat komt.Mijn vrienden haten wel.
Terecht wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets over gehoord.
Ik schijn de laatste tijd erg met een zachte G te praten. Ik weet niet hoe dat komt.Mijn vrienden haten wel.
En ik wil ook een bonus omdat ik lief ben.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mensen die veel lachen, zijn gezonder blijkt uit onderzoek
Ik zou een bonus vragen kaneel... jij bent bevorderend voor het welzijn van de leerlingen!
Gezien jij waarschijnlijk het Rotterdamse accent van je vrienden hebt overgenomen, haten ze onterecht.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets over gehoord.
Ik vind het Rotterdamse wel mooi, lekker harde klanken. Maar de zachte G vind ik wel iets schattigs hebben. Dus de combinatie is gewoon kei goed.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:15 schreef twi het volgende:
[..]
Gezien jij waarschijnlijk het Rotterdamse accent van je vrienden hebt overgenomen, haten ze onterecht.
Mijn ouders ook elke keer "Wat is blondje BV???". En vandaag weer "Wist je dat de macdonalds op je bankafschriften verschijnt als blondje BV?", toen ze het in de krant lazen. Alzheimerpatiënten.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:14 schreef benzin het volgende:
McDonald's Utrecht is 'Blondje B.V.'
Mensen die daar nu pas achter komen![]()
Ik was de eerste keer ook verbaasd though.
U hebt gelijk. Rotterdams = sexy, Brabants is liev.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het Rotterdamse wel mooi, lekker harde klanken. Maar de zachte G vind ik wel iets schattigs hebben. Dus de combinatie is gewoon kei goed.
kom kom hahaha het is een simpele foto hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn linkerarm lijkt een stuk gespierder...
Just checking...quote:Op zondag 25 maart 2012 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
kom kom hahaha het is een simpele foto hoor
Ik ben wel in verhouding
Nouja hahaha was een beetje als met een baby zitten maar we zijn wel weer 2 jaar verder onderhand
Yes, het is een wat ongelukkige naam. De eerste keer kon ik maar niet uitgevonden krijgen wat het wasquote:Op zondag 25 maart 2012 23:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn ouders ook elke keer "Wat is blondje BV???". En vandaag weer "Wist je dat de macdonalds op je bankafschriften verschijnt als blondje BV?", toen ze het in de krant lazen. Alzheimerpatiënten.
quote:"Ik adviseer alle meiden: ga voor de lieve man. Daar heb je veel meer aan, die blijft voor altijd bij je. Die zijn zorgzaam en zorgen later goed voor je kinderen."
"Als je dertig bent heb je dat allemaal wel gehad", concludeert ze. "Dan ben je een paar keer gekwetst en kan je op een gegeven moment voor de echte man gaan."
Tukkers komen doorgaans niet uit Noord-Holland.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
U hebt gelijk. Rotterdams = sexy, Brabants is liev.
Zet daar een Noord-Hollandse Tukker tegenover.
Had je dat AZ-icoon niet kunnen houden? Het ging zo goed met ze toen je die had.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tukkers komen doorgaans niet uit Noord-Holland.
Brabants
Je kennis van Nederlandquote:Op zondag 25 maart 2012 23:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
U hebt gelijk. Rotterdams = sexy, Brabants is liev.
Zet daar een Noord-Hollandse Tukker tegenover.
Toen ze zo goed waren tegen Heracles?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Had je dat AZ-icoon niet kunnen houden? Het ging zo goed met ze toen je die had.
Ik herkende je niet eensquote:Op zondag 25 maart 2012 23:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tukkers komen doorgaans niet uit Noord-Holland.
Brabants
Ja lekker. Mag je als lieve man de uitgewoonde en afgeleefde snolletjes gaan verzorgen die hun schoonheid verloren hebben en niemand meer kunnen krijgen.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Yes, het is een wat ongelukkige naam. De eerste keer kon ik maar niet uitgevonden krijgen wat het was
Overigens, als we het toch over nieuws hebben; dit vind ik nou echt goed nieuws:
Model Yfke Sturm raadt meiden machoman af
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |