abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109608243
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:47 schreef Geester het volgende:

[..]

Daarom :') ze woont nog geen 20 min rijden van me af
Is gewoon of je wil, effe een bak koffie en kijken of het klikt. Meestal heb je dat van beide kanten zo door.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109608316
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is gewoon of je wil, effe een bak koffie en kijken of het klikt. Meestal heb je dat van beide kanten zo door.
Moet ze t niet steeds uitstellen.. ik smste ook waarom ze het deze keer uitstelde terwijl ze aangaf dit weekend tijd te hebben.. nog geen antwoord :') Fuck it anders
  woensdag 28 maart 2012 @ 14:56:01 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109608487
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:09 schreef Geester het volgende:

[..]

Nee oke maar dan zeggen dat ze rond die tijd kan en ik moet dan ook tijd vrijhouden en vervolgens zeggen dat t weer niet kan..tja.. Ik wil dr heus nog wel op wachten opzich maar ik ben bang dat ze de volgende keer ook annuleert :')
Dan vindt ze je niet leuk genoeg of interessant genoeg om daadwerkelijk andere dingen uit te stellen voor te een date met jou ;)
pi_109608555
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan vindt ze je niet leuk genoeg of interessant genoeg om daadwerkelijk andere dingen uit te stellen voor te een date met jou ;)
Ze zegt anders nog steeds graag te willen afspreken? En fuck it gewoon... ik heb er eigenlijk niet zo'n zin meer in :')
  woensdag 28 maart 2012 @ 15:00:18 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109608655
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:57 schreef Geester het volgende:
Ze zegt anders nog steeds graag te willen afspreken? En fuck it gewoon... ik heb er eigenlijk niet zo'n zin meer in :')
Iets met woorden en acties ;)

Ze wil wel graag afspreken misschien, maar dan wel op een punt waarop ze niets beters te doen heeft blijkbaar. Want als ze nu niet meer kan en eerder wel, dan heeft ze het blijkbaar opgevuld met zaken die volgens haar belangrijker/leuker zijn.

Natuurlijk kan het iets zijn waar ze niet onderuit komt of vergeten is. Maar dat zal ze je dan ook wel vertellen neem ik aan :)
pi_109608740
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iets met woorden en acties ;)

Ze wil wel graag afspreken misschien, maar dan wel op een punt waarop ze niets beters te doen heeft blijkbaar. Want als ze nu niet meer kan en eerder wel, dan heeft ze het blijkbaar opgevuld met zaken die volgens haar belangrijker/leuker zijn.

Natuurlijk kan het iets zijn waar ze niet onderuit komt of vergeten is. Maar dat zal ze je dan ook wel vertellen neem ik aan :)
Ja inderdaad als het nou belangrijk zou zijn geweest zou ik het ook snappen..want die dag waarop we een date zouden hebben en ze niet kon vroeg ik:''wat heb je vandaag gedaan'' en ze zei''in de tuin gezeten''.. Mja ik stuur zo wel een sms dat ik t afblaas en dat ik er geen zin em behoefte meer aan heb
pi_109608746
Waarom ga je op een datingsite staan als je toch niet wil afspreken>?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109608765
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:02 schreef Geester het volgende:

[..]

Ja inderdaad als het nou belangrijk zou zijn geweest zou ik het ook snappen..want die dag waarop we een date zouden hebben en ze niet kon vroeg ik:''wat heb je vandaag gedaan'' en ze zei''in de tuin gezeten''.. Mja ik stuur zo wel een sms dat ik t afblaas en dat ik er geen zin em behoefte meer aan heb
Dan wil ze wel ineens :')
pi_109608773
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ja maar ik bedoel van als ze me niks vind ..zeg dat dan :P
pi_109608778
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan wil ze wel ineens :')
Dan heeft ze pech :)
pi_109623348
Lol, had iemand die m'n foto bewonderde met een heuse score van 6.0. Uiterlijkheden-balkje stond leeg. Nice. 6.0 zal dan wel het laagst mogelijke zijn op PAIQ.
pi_109623632
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef =HellFire= het volgende:
Lol, had iemand die m'n foto bewonderde met een heuse score van 6.0. Uiterlijkheden-balkje stond leeg. Nice. 6.0 zal dan wel het laagst mogelijke zijn op PAIQ.
Dan weet je iig zeker dat ze met je wil daten :')
pi_109623732
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dan weet je iig zeker dat ze met je wil daten :')
Consider me a lucky man then!
pi_109628947
Nou, ben aan het chatten hoor met de Belgische, toch reactie gekregen :) Klinkt als een leuke meid, het gesprek loopt in ieder geval behoorlijk goed :)
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:12:31 #115
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109630118
quote:
Wat wil het uiterlijkheden balkje zeggen dan? De fotoscores snap ik, maar wat wil het zeggen als uiterlijkheden laag of hoog zijn??
pi_109644550
quote:
Ik heb dit laatst even gecheckt omdat ik ook het idee had dat Paiq fotoscores overdrijft en een hele vage en onscherpe foto toegevoegd waar je nauwelijks iets op kon zien. Na een paar beoordelingen stond die op 5.5. De rest van mijn foto's scoren tussen de 8.1 en 9.1. Er is dus wel een flink verschil tussen redelijk hoog gescoord worden en onderop de stapel liggen.
pi_109646016
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aandacht.
Ja, ik generaliseer.
pi_109646501
Heb vanavond een date :')
pi_109646711
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:01 schreef Geester het volgende:
Heb vanavond een date :')
Met die zelfde ?
pi_109646965
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met die zelfde ?
Neuj weetje ik was altijd redelijk ouderwets gewoon concentreren op 1 chick nu niet meer.. Dus dit is een andere.. :P

Fuck it denk ik..
pi_109647189
Mooie meid op de foto, leuke gesprekken? Wat ga je doen?
pi_109647534
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mooie meid op de foto, leuke gesprekken? Wat ga je doen?
Welke foto?

quote:
Neuj weetje ik was altijd redelijk ouderwets gewoon concentreren op 1 chick nu niet meer.. Dus dit is een andere..

Fuck it denk ik..
Ik zou het niet kunnen hoor op meerdere paarden wedden. Na 5 zinnen gaat zo een meid zich toch afvragen of je wel te vertrouwen bent en als je dan ook nog met een andere in je hoofd zit is dat lastig. Aan de andere kant de meeste doen het zelf ook.
UITGESCHREVEN
pi_109647825
Kom op, je bent nog geen eens op date geweest :')
pi_109647854
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:23 schreef picardmike het volgende:

[..]

Welke foto?

Was een vraag, maar is zo misschien wel niet duidelijk omdat er maar een vraagteken staat
pi_109648599
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:23 schreef picardmike het volgende:

[..]

Welke foto?

[..]

Ik zou het niet kunnen hoor op meerdere paarden wedden. Na 5 zinnen gaat zo een meid zich toch afvragen of je wel te vertrouwen bent en als je dan ook nog met een andere in je hoofd zit is dat lastig. Aan de andere kant de meeste doen het zelf ook.
Is ook de eerste keer dat ik nu met 2 meisjes bezig ben :') en ook de laatste keer.. ik vind t toch niks eigenlijk...Ik bedoel ik kan niet 2 meisjes leuk vinden... :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')