Is gewoon of je wil, effe een bak koffie en kijken of het klikt. Meestal heb je dat van beide kanten zo door.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Daaromze woont nog geen 20 min rijden van me af
Moet ze t niet steeds uitstellen.. ik smste ook waarom ze het deze keer uitstelde terwijl ze aangaf dit weekend tijd te hebben.. nog geen antwoordquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is gewoon of je wil, effe een bak koffie en kijken of het klikt. Meestal heb je dat van beide kanten zo door.
Dan vindt ze je niet leuk genoeg of interessant genoeg om daadwerkelijk andere dingen uit te stellen voor te een date met jouquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:09 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee oke maar dan zeggen dat ze rond die tijd kan en ik moet dan ook tijd vrijhouden en vervolgens zeggen dat t weer niet kan..tja.. Ik wil dr heus nog wel op wachten opzich maar ik ben bang dat ze de volgende keer ook annuleert
Ze zegt anders nog steeds graag te willen afspreken? En fuck it gewoon... ik heb er eigenlijk niet zo'n zin meer inquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan vindt ze je niet leuk genoeg of interessant genoeg om daadwerkelijk andere dingen uit te stellen voor te een date met jou
Iets met woorden en actiesquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:57 schreef Geester het volgende:
Ze zegt anders nog steeds graag te willen afspreken? En fuck it gewoon... ik heb er eigenlijk niet zo'n zin meer in
Ja inderdaad als het nou belangrijk zou zijn geweest zou ik het ook snappen..want die dag waarop we een date zouden hebben en ze niet kon vroeg ik:''wat heb je vandaag gedaan'' en ze zei''in de tuin gezeten''.. Mja ik stuur zo wel een sms dat ik t afblaas en dat ik er geen zin em behoefte meer aan hebquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met woorden en acties
Ze wil wel graag afspreken misschien, maar dan wel op een punt waarop ze niets beters te doen heeft blijkbaar. Want als ze nu niet meer kan en eerder wel, dan heeft ze het blijkbaar opgevuld met zaken die volgens haar belangrijker/leuker zijn.
Natuurlijk kan het iets zijn waar ze niet onderuit komt of vergeten is. Maar dat zal ze je dan ook wel vertellen neem ik aan
Dan wil ze wel ineensquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:02 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja inderdaad als het nou belangrijk zou zijn geweest zou ik het ook snappen..want die dag waarop we een date zouden hebben en ze niet kon vroeg ik:''wat heb je vandaag gedaan'' en ze zei''in de tuin gezeten''.. Mja ik stuur zo wel een sms dat ik t afblaas en dat ik er geen zin em behoefte meer aan heb
ja maar ik bedoel van als ze me niks vind ..zeg dat danquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom ga je op een datingsite staan als je toch niet wil afspreken>?
Dan weet je iig zeker dat ze met je wil datenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef =HellFire= het volgende:
Lol, had iemand die m'n foto bewonderde met een heuse score van 6.0. Uiterlijkheden-balkje stond leeg. Nice. 6.0 zal dan wel het laagst mogelijke zijn op PAIQ.
Consider me a lucky man then!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan weet je iig zeker dat ze met je wil daten
Wat wil het uiterlijkheden balkje zeggen dan? De fotoscores snap ik, maar wat wil het zeggen als uiterlijkheden laag of hoog zijn??quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef =HellFire= het volgende:
Lol, had iemand die m'n foto bewonderde met een heuse score van 6.0. Uiterlijkheden-balkje stond leeg. Nice. 6.0 zal dan wel het laagst mogelijke zijn op PAIQ.
Ik heb dit laatst even gecheckt omdat ik ook het idee had dat Paiq fotoscores overdrijft en een hele vage en onscherpe foto toegevoegd waar je nauwelijks iets op kon zien. Na een paar beoordelingen stond die op 5.5. De rest van mijn foto's scoren tussen de 8.1 en 9.1. Er is dus wel een flink verschil tussen redelijk hoog gescoord worden en onderop de stapel liggen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef =HellFire= het volgende:
Aandacht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom ga je op een datingsite staan als je toch niet wil afspreken>?
Met die zelfde ?quote:
Neuj weetje ik was altijd redelijk ouderwets gewoon concentreren op 1 chick nu niet meer.. Dus dit is een andere..quote:
Welke foto?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mooie meid op de foto, leuke gesprekken? Wat ga je doen?
Ik zou het niet kunnen hoor op meerdere paarden wedden. Na 5 zinnen gaat zo een meid zich toch afvragen of je wel te vertrouwen bent en als je dan ook nog met een andere in je hoofd zit is dat lastig. Aan de andere kant de meeste doen het zelf ook.quote:Neuj weetje ik was altijd redelijk ouderwets gewoon concentreren op 1 chick nu niet meer.. Dus dit is een andere..
Fuck it denk ik..
Was een vraag, maar is zo misschien wel niet duidelijk omdat er maar een vraagteken staatquote:
Is ook de eerste keer dat ik nu met 2 meisjes bezig benquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Welke foto?
[..]
Ik zou het niet kunnen hoor op meerdere paarden wedden. Na 5 zinnen gaat zo een meid zich toch afvragen of je wel te vertrouwen bent en als je dan ook nog met een andere in je hoofd zit is dat lastig. Aan de andere kant de meeste doen het zelf ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |