Misschien zijn mannen beter in het "niets doen"?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef Myraela het volgende:
Overigens maakt het me niet zo veel uit hoe het eruit ziet als je alleen zit, maar ik zou me meteen vervelen. Ik moet altijd lopen en ergens mee bezig zijn en ik ben eigenlijk maar weinig alleen, gaat altijd wel iemand mee naar de stad. Zo niet, dan doe ik wat ik moet doen en ga ik weer uit de stad.
Ik word altijd alleen gezien, het is schokkender als ik met mensen word gezien.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee heloef, je wil niet alleen gezien worden.
en thuis kun je ook niet goed alleen zijn...?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef Myraela het volgende:
Overigens maakt het me niet zo veel uit hoe het eruit ziet als je alleen zit, maar ik zou me meteen vervelen. Ik moet altijd lopen en ergens mee bezig zijn en ik ben eigenlijk maar weinig alleen, gaat altijd wel iemand mee naar de stad. Zo niet, dan doe ik wat ik moet doen en ga ik weer uit de stad.
ghehequote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word altijd alleen gezien, het is schokkender als ik met mensen word gezien.
Of hoeveel leuke vrouwen er met een achterlijk scharminkelig Chihuahua'tje rondlopen. Vanmiddag weer een paar gezien, en een buizerd die in de buurt cirkelde. Dan gaat m'n fantasie gelijk op hol met kleine Chichuahua's met roze shirtje aan die van de grond geplukt worden.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
dan moet je een sport ervan maken om zoveel mogelijk mensen te spotten die tegen zichzelf praten, of niet matchende sokken aanhebben... of echt 2 mensen die heeeeeel slecht bij elkaar passen!
haha juist! zo kom ik altijd wel de tijd door... uiteraard wel met eten & drinken... !quote:Op zondag 25 maart 2012 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Of hoeveel leuke vrouwen er met een achterlijk scharminkelig Chihuahua'tje rondlopen. Vanmiddag weer een paar gezien, en een buizerd die in de buurt cirkelde. Dan gaat m'n fantasie gelijk op hol met kleine Chichuahua's met roze shirtje aan die van de grond geplukt worden.
Ik 'praat' trouwens ook met mezelf tijdens het lopen, want ik playback mee met de muziek. Dus misschien heb je me wel eens gespotquote:Op zondag 25 maart 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
haha juist! zo kom ik altijd wel de tijd door... uiteraard wel met eten & drinken... !
Dat is toch niet raar om tegen jezelf te praten, doe ik ook altijdquote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik 'praat' trouwens ook met mezelf tijdens het lopen, want ik playback mee met de muziek. Dus misschien heb je me wel eens gespot
Moet je wel eerst een date hebben natuurlijk..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar waarom alleen zitten spreek gewoon met iemand af als een eerste date????
Jawel hoor, geen moeite mee.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en thuis kun je ook niet goed alleen zijn...?
Gezien de blikken van de mensen om me heen is het wél raar.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch niet raar om tegen jezelf te praten, doe ik ook altijd
Wanneer gaan we eens op een terrasje zitten, DG?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef DigitalGirl het volgende:
goh...wat een idee.... waarom ben je eigenlijk nog vrijgezel DG...?? je bent zo bekwaam in dating advies enzo!!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Omdat de nerd van z'n klas zijn droomvrouw heeft ingepikt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
goh...wat een idee.... waarom ben je eigenlijk nog vrijgezel DG...?? je bent zo bekwaam in dating advies enzo!!
Mensen staren sowieso al naar mijquote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gezien de blikken van de mensen om me heen is het wél raar.
ik praat soort van zachtjes hardop in mezelf... fluisteren, of soms alleen 1 woord half hardop... is best stom hihi (en genant)quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gezien de blikken van de mensen om me heen is het wél raar.
En ik zing nog wel eens (maar ik kan helemaal niet zingen) en ik zeg dingen die ik random lees (namen van winkels ofzo) hardop.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik praat soort van zachtjes hardop in mezelf... fluisteren, of soms alleen 1 woord half hardop... is best stom hihi (en genant)
Wat is hier nu zo vreemd aanquote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
goh...wat een idee.... waarom ben je eigenlijk nog vrijgezel DG...?? je bent zo bekwaam in dating advies enzo!!
heheh, misschien moet jij gids worden in de dierentuin oid...quote:Op zondag 25 maart 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ik zing nog wel eens (maar ik kan helemaal niet zingen) en ik zeg dingen die ik random lees (namen van winkels ofzo) hardop.
Vandaag met een lesbische collega gewerkt ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneelstokje, wat een enthousiasme! Heb je weer een lesbisch meisje ontmoet?
haai kaneel!!!quote:
Ik wil nog wel eens de bevestiging van mijn net bedachte plan van aanpak die ik in m'n hoofd bedenk, vocaal beantwoorden. Dus dan zeg ik ineens "Ja, ja, ja" hardop vanuit het niets.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ik zing nog wel eens (maar ik kan helemaal niet zingen) en ik zeg dingen die ik random lees (namen van winkels ofzo) hardop.
Achter mij is slechts een lege tafel.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haai kaneel!!!
(pas op... achter je!)
Omdat ik er nog eentje in de ijskast heb staan. Wat een toeval!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
hhoooow waarom heb ik trek in kwarktaart...??!
Dan hoef je het toch alleen maar laten te gebueren?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:07 schreef kree het volgende:
Ze is nu trouwens weg naar een vriendin waarvan ik weet dat zij eigenlijk ons tweeen dichter naar elkaar wil brengen![]()
oooh jaaa... dta doe ik ook!!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens de bevestiging van mijn net bedachte plan van aanpak die ik in m'n hoofd bedenk, vocaal beantwoorden. Dus dan zeg ik ineens "Ja, ja, ja" hardop vanuit het niets.
En hoe weet je dat?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:07 schreef kree het volgende:
hehe ik zou wel willen daten met mn nieuwe buurmeisje.
Ze is nu trouwens weg naar een vriendin waarvan ik weet dat zij eigenlijk ons tweeen dichter naar elkaar wil brengen![]()
In feite wel, maar ik ben bang dat als ik nu weer te lang wacht met *zelf* wat doen dat ze onderhand weer iemand anders vindt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan hoef je het toch alleen maar laten te gebueren?
zie BBT voor tipsquote:Op zondag 25 maart 2012 21:07 schreef kree het volgende:
hehe ik zou wel willen daten met mn nieuwe buurmeisje.
Maar weet effe niet hoe ik het nu moet aanpakken.
Heb nog weinig tijd gehad van de week, en ik ben gewoon een lafaard hahaha.
+ puntje hahaha
Van die vriendin dusquote:
Nee, ik heb je net gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar goed de conclusie het lukt jullie niet om een date te versieren om even mee op het terras te zitten?
Goede conclusie ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar goed de conclusie het lukt jullie niet om een date te versieren om even mee op het terras te zitten?
dat is toch wel een uber openings-zin als je bij haar op bezoek gaat!!!! (helemaal als ze gene penny heet hohiiihihihihihi)quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
*knock knock*
Penny
*knock knock*
Penny
*knock knock*
Penny
?
Kan ook een bijl pakken en de deur inhakken.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
*knock knock*
Penny
*knock knock*
Penny
*knock knock*
Penny
?
Anders eindig je random je zinnen met "zoals is voorspeld".quote:Op zondag 25 maart 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooh jaaa... dta doe ik ook!!
geukig heb ik aak een hond bij me als ik in het openbaar ben (nog zon goede reden om een hond te nemen) dan doe ik snel of ik het tegen mn hond heb hihi
of vanuit het niets : "ja daarom"
hehehehe, zwaar irritantquote:Op zondag 25 maart 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders eindig je random je zinnen met "zoals is voorspeld".
Ik ga deze denk ik een keer proberen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders eindig je random je zinnen met "zoals is voorspeld".
Dan zijn jullie voor elkaar gemaakt :pquote:Op zondag 25 maart 2012 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
Van die vriendin dus
Oh en dat heeft ze niet letterlijk gezegd, maar meer in de vorm van hoop dat je haar beter leert kennen etc.
Plus dat ik weet dat mijn buurmeisje ook rare relaties heeft gehad, gasten van stukken ouder etc
en allemaal mislukt.
* kree hooptquote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn jullie voor elkaar gemaakt :p
moet ineens denken aan die film van stephan king...quote:
Begrijp dat dit sarcastisch bedoeld is maar serieus zo moeilijk is het niet om een keer af te spreken twi. Anders doe je toch iets fout.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik heb je net gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen.
of met een "is dat zo"quote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ook leuk om iedere zin van anderen mee te beantwoorden.
Dat doe ik standaard omdat ik nooit vertrouw wat mensen zeggen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of met een "is dat zo"
"weet je dat zeker"
komt vast omdat we met zn allen een stelletje lelijke wanhopige sukkels zijn, gelukkig heb jij het beter getroffen DGquote:Op zondag 25 maart 2012 21:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Begrijp dat dit sarcastisch bedoeld is maar serieus zo moeilijk is het niet om een keer af te spreken twi. Anders doe je toch iets fout.
Heujquote:Op zondag 25 maart 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
komt vast omdat we met zn allen een stelletje lelijke wanhopige sukkels zijn, gelukkig heb jij het beter getroffen DG
Nee, nee, nee. Dat is geen goed plan. Indirect een nummer vragen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:18 schreef kree het volgende:
zit trouwens te denken, is het een idee om dat nummer van mn buurmeisje eens te vragen aan die vriendin?
Ik duim met je meequote:
Schrijf een briefje en duw het onder haar deur. Veel leuker.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:18 schreef kree het volgende:
zit trouwens te denken, is het een idee om dat nummer van mn buurmeisje eens te vragen aan die vriendin?
Vindt het zo lomp om op een willekeurig moment bij haar op de deur te bonzen.
Wie weet heeft ze helemaal geen zin om bezoek te ontvangen. (heb ik trouwens ook)
Zit niet te wachten op onaangekondigde bezoekjes.
Met een smsje is wel makkelijker.
Zoiets van joh heb je dan en dan tijd om effe een bakje te doen ofzo.
Andere kant van het verhaal zou eigenlijk het nummer van haar zelf moeten krijgen ipv het via via te achterhalen.
*bonk bonk*quote:Op zondag 25 maart 2012 21:18 schreef kree het volgende:
Wie weet heeft ze helemaal geen zin om bezoek te ontvangen. (heb ik trouwens ook)
Andere kant van het verhaal zou eigenlijk het nummer van haar zelf moeten krijgen ipv het via via te achterhalen.
Deze vrouw weet.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Schrijf een briefje en duw het onder haar deur. Veel leuker.
Ja daar zat ik dus ook mee..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Dat is geen goed plan. Indirect een nummer vragen.
Sarcasme gaat je niet echt goed af snaf, en jah ik ben daar oprecht verbaast over.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
komt vast omdat we met zn allen een stelletje lelijke wanhopige sukkels zijn, gelukkig heb jij het beter getroffen DG
Haha ja die is best wel goedquote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of in de brievenbus, als je wat luier aangelegd bent.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik vidn t altijd wel een afknapper als mensen info over mij aan derden gaan vragen, als het net zo makkelijk (wellicht enger) is om het persoonlijk aan mijzelf te vragenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:18 schreef kree het volgende:
De enige reden dat je 't niet leuk vindt, is omdat het over jezelf gaat. Ik zou zeggen, post er iets over in het Feedback topique.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Sarcasme gaat je niet echt goed af snaf, en jah ik ben daar oprecht verbaast over.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou doen dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja die is best wel goed
Zou ik wel kunnen waarderen iig
Als jij eens even teringeind opkankert is iedereen hier blijquote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met dit soort advies kom je erwel.
ja idd! briefjes!!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoi Joy alsjeblieft blijf rustig je zen raakt in onbalans groetjes ikquote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jij eens even teringeind opkankert is iedereen hier blij
Ja kweet, vandaar dat ik dat toch nog maar niet heb gedaan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vidn t altijd wel een afknapper als mensen info over mij aan derden gaan vragen, als het net zo makkelijk (wellicht enger) is om het persoonlijk aan mijzelf te vragen
kom op... stoute schoenen aan en vraag gewoon haar nummer!
kun je meteen vragen of je haar nog een keer wegwijs kunt maken in de stad ofzo!
Sommige mensen houden daar echt niet van. Moet je bij mij ook niet doenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja idd! briefjes!!
en waarom trouwens je buurmeisje smsen of ze koffie kotm drinken, gewoon ff spontaan langswippen!
Want?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met dit soort advies kom je erwel.
hoi hoi, gr grquote:Op zondag 25 maart 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Joy alsjeblieft blijf rustig je zen raakt in onbalans groetjes ik
je gata toch niet je buurvrouw toevoegen op facenook als je haar nog niet direct hebt gesproken...?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja daar zat ik dus ook mee..
Optie 2, er is hier een brief gericht aan meerdere bewoners dus heb haar naam en achternaam.
Toch maar eens facebook checken
Ik zag de aardewerken kruik eergister nog staan in een koelkast bij iemand, ik moest aan jou denken.quote:
Yep ik dus ook niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sommige mensen houden daar echt niet van. Moet je bij mij ook niet doen
Mijn god wat geef je slecht advies geen wonder dat de mannen hier vrijgezel blijven. Beetje het manco van dit topic de vrouwen zijn hier niet echt om te helpen. Neem twi wie heeft hem nu daadwerkelijk op weg geholpen???quote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jij eens even teringeind opkankert is iedereen hier blij
Eens. Soms heel erg toe zetten en dan gaat het wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook, daarom (heel brutaal) met een mezelf agesproken dak minimaal 1x per week een avondje met een vriend(in) zit.. desnoods mezelf uitnodigen.. en een vriendinnetje van me vond t niet eens raar, dus we proberen nu elke week een keer samen te eten!
Je hebt toch wel een slokje genomen he?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag de aardewerken kruik eergister nog staan in een koelkast bij iemand, ik moest aan jou denken.
Pleur op.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijn god wat geef je slecht advies geen wonder dat de mannen hier vrijgezel blijven. Beetje het manco van dit topic de vrouwen zijn hier niet echt om te helpen. Neem twi wie heeft hem nu daadwerkelijk op weg geholpen???
Heb haar al gesproken ze heeft ook al op mijn bed gezeten (en was tevens bank toenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je gata toch niet je buurvrouw toevoegen op facenook als je haar nog niet direct hebt gesproken...?
toevallig vind ik een briefje schattig en de andere meiden uit t topic ookquote:
Dan is een briefje toch tof, dat je nog een bak koffie tegoed hebtquote:Op zondag 25 maart 2012 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
Heb haar al gesproken ze heeft ook al op mijn bed gezeten (en was tevens bank toen)
Maar was even snel over koetjes en kalfjes.
Haar kamertje gezien.
Toen zij ze kom maar een keer een bakje doen.
Maargoed dit was 5 dagen terug en ik heb gewoon echt nog geen tijd gehad.
Bovendien werkt ze onregelmatig en ik weet niet precies wanneer ze er nou wel of niet is.
Vandaar ook dat ik niet zo aan de deur wil kloppen
Moet je niet mij quoten schatjequote:Op zondag 25 maart 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
toevallig vind ik een briefje schattig en de andere meiden uit t topic ook
en doel is dat een meisje (in dit geval de buurvrouw) het leuk vind toch..!
dus niet zeuren, briefjes zijn wel een goede tip!
Voorlopig heeft ze bijval van marbasnarf dat het een prima idee is anders. Dat jij het niks vindt, dat zegt dan niet zoveel. Kree wil jou niet versieren. Of is jaloezie je probleem?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Mijn god wat geef je slecht advies geen wonder dat de mannen hier vrijgezel blijven. Beetje het manco van dit topic de vrouwen zijn hier niet echt om te helpen. Neem twi wie heeft hem nu daadwerkelijk op weg geholpen???
ah nee als ze onregelmatig werkt zou ik dat ook niet doen, straks ligt ze net ff te slapen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
Heb haar al gesproken ze heeft ook al op mijn bed gezeten (en was tevens bank toen)
Maar was even snel over koetjes en kalfjes.
Haar kamertje gezien.
Toen zij ze kom maar een keer een bakje doen.
Maargoed dit was 5 dagen terug en ik heb gewoon echt nog geen tijd gehad.
Bovendien werkt ze onregelmatig en ik weet niet precies wanneer ze er nou wel of niet is.
Vandaar ook dat ik niet zo aan de deur wil kloppen
Ja een briefje zou best leuk zijn denk.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan is een briefje toch tof, dat je nog een bak koffie tegoed hebt
Nee, de eigenaar van de fles was er niet en er werd me al snel een Hertog Jan (Arcen is ook noord-limburg toch?) in mijn hand gedrukt dus ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een slokje genomen he?
Om die 2e reden kun je best aankloppen eigenllijkquote:Op zondag 25 maart 2012 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ja een briefje zou best leuk zijn denk.
Haha of smoes 2, ik heb nog geen wasmiddel voor de gezamelijke wasmachine hier.
Mocht wel van haar lenen zei ze.
HJquote:Op zondag 25 maart 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, de eigenaar van de fles was er niet en er werd me al snel een Hertog Jan (Arcen is ook noord-limburg toch?) in mijn hand gedrukt dus ja.
Maar de herinnering blijft.
Dat jij het schattig vindt wel nog niet zeggen dat het een goed idee is. Kree blijf ver vandaan van dit type acties is. Oh en snarf en hoeveel briefjes kreeg je van je voormalige vriend???quote:Op zondag 25 maart 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
toevallig vind ik een briefje schattig en de andere meiden uit t topic ook
en doel is dat een meisje (in dit geval de buurvrouw) het leuk vind toch..!
dus niet zeuren, briefjes zijn wel een goede tip!
1... en dat vond ik zooooooo lief!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat jij het schattig vindt wel nog niet zeggen dat het een goed idee is. Kree blijf ver vandaan van dit type acties is. Oh en snarf en hoeveel briefjes kreeg je van je voormalige vriend???
Moet gewoon effe de stoute schoenen aan doen en het proberen denk.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Om die 2e reden kun je best aankloppen eigenllijk
een week.. opdringen..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
Moet gewoon effe de stoute schoenen aan doen en het proberen denk.
Maar ik wil het niet gelijk verzieken door een lompe actie want daar ben ik best wel goed in
tis makkelijk als ik haar hier nu tegen kom om de gang dan vraag ik wel joh we zouden nog een bakkie doen wanneer heb je tijd ofzo.
Maar wil me niet na een week gelijk al gaan opdringen.
Hoewel te lang wachten is ook weer niet goed.
Ijzer smeden als het heet is enzo ....
Ik bel anders van de week wel eventjes aan bij 'r als je morgen nog geen actie hebt ondernomen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
Maar ik wil het niet gelijk verzieken door een lompe actie want daar ben ik best wel goed in
tis makkelijk als ik haar hier nu tegen kom om de gang dan vraag ik wel joh we zouden nog een bakkie doen wanneer heb je tijd ofzo.
Nou ik weet het niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat jij het schattig vindt wel nog niet zeggen dat het een goed idee is. Kree blijf ver vandaan van dit type acties is. Oh en snarf en hoeveel briefjes kreeg je van je voormalige vriend???
En op welk moment in de relatie was dat?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
1... en dat vond ik zooooooo lief!
dak m na alle ellende nog steeds bewaard heb
Film het !quote:Op zondag 25 maart 2012 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik bel anders van de week wel eventjes aan bij 'r als je morgen nog geen actie hebt ondernomen.
weet je wat t is... als jin daar staat te stuntelen... vind ze dat vast schattig.. en das niet de indruk die je wil maken, dat weet ik, maar er is niets mis mee...tis lief als jongens hun bst doen en eigenlijk een beetje verlegen worden (en dus onder de indruk zijn van t vrouwelijk persoontje tegenover hun)quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha je weet niet waar ik woonquote:Op zondag 25 maart 2012 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik bel anders van de week wel eventjes aan bij 'r als je morgen nog geen actie hebt ondernomen.
Das ook zo maar ik ben een scheiterd wat dit soort dingen aangaatquote:Op zondag 25 maart 2012 21:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
een week.. opdringen..
het gaat om een bakje koffie, niet een nacht hete stomende sex.
Gelukkig dat je geen schijterd bent.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
Das ook zo maar ik ben een scheiterd wat dit soort dingen aangaat
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt hier een foto laten zien, ik weet 't preciesDirect naast de opticien
Dat is wel heul persoonlijk. Daar heb ik echt niks meequote:Op zondag 25 maart 2012 21:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weet je wat t is... als jin daar staat te stuntelen... vind ze dat vast schattig.. en das niet de indruk die je wil maken, dat weet ik, maar er is niets mis mee...tis lief als jongens hun bst doen en eigenlijk een beetje verlegen worden (en dus onder de indruk zijn van t vrouwelijk persoontje tegenover hun)
Deze manquote:Op zondag 25 maart 2012 21:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het is echt moeilijk om het serieus te verzieken kree, grote kans dat ze een keer wat mee gaat drinken.
Maar ja, als je het niet probeert, zul je het nooit weten...
Ik ben bang, nou laat ik het als mn doel stellen voor komende week om eens een bakje met haar te doenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het is echt moeilijk om het serieus te verzieken kree, grote kans dat ze een keer wat mee gaat drinken.
Maar ja, als je het niet probeert, zul je het nooit weten...
Vandaar dat je me gefriendzoned hebt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is wel heul persoonlijk. Daar heb ik echt niks mee
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Deze man
Doet zijn onderschrift eer aan.
Hoevaak wil je het nog horen dat het zo is?quote:
Niet als doel stellen, niet proberen, gewoon dat veilige haventje uitvaren en het zeggen. Het zijn maar een paar woorden.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben bang, nou laat ik het als mn doel stellen voor komende week om eens een bakje met haar te doen
Wat is hier gaande dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoevaak wil je het nog horen dat het zo is?
en er is ook niets raars aan de vraag of jullie een keer een bak koffie drinken, ze heeft het tenslotte zelf al voorgesteld. je hoeft haar alleen maar te herinneren en een datum/tijd te prikkenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Niet als doel stellen, niet proberen, gewoon dat veilige haventje uitvaren en het zeggen. Het zijn maar een paar woorden.
Tot de bruiloft.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:35 schreef Joysa het volgende:
Hoevaak wil je het nog horen dat het zo is?
kweet het, tis juist die instelling die ik denk al jaren hebt, van het komt wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Niet als doel stellen, niet proberen, gewoon dat veilige haventje uitvaren en het zeggen. Het zijn maar een paar woorden.
nope, niet erg!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
kweet het, tis juist die instelling die ik denk al jaren hebt, van het komt wel.
Waardoor ik nooit meer meiden heb leren kennen.
Moet het gewoon doen.
Oja heb op aanraden van een maat de film "yes man" gekeken is het erg als ik me daar wel een beetje in herken?
Wat, ik dacht dat een briefje onder de deur doorschuiven geen goede optie was? Dan maar direct.quote:
Als je beide vindt dat het serieus is, wat andere ervan vinden boeit nietquote:Op zondag 25 maart 2012 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Wanneer vinden jullie een relatie serieus?
Dat is een hele lastige vraag. Meestal als je toekomstgerichte gesprekken hebt, samen echt plannen gaat maken voor de toekomst (vakanties etc). Familie ontmoeten, echt elkaar ontdekken.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
eh.. phoe.. das meer een gevoel denk ikquote:Op zondag 25 maart 2012 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
En aan de hand waarvan vind jij het voor jezelf serieus?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je beide vindt dat het serieus is, wat andere ervan vinden boeit niet
Ik vind het frappant dat wanneer mensen jou wat vragen, je nooit antwoord geeft. Maar wanneer ze jouw vragen niet beantwoorden, je maar door blijft drammen voor een antwoord. Zit daar nog een reden achter?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar euhhh ben nog steeds benieuwd naar op welke moment in de relatie, in het prille begin of ... ?
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het frappant dat wanneer mensen jou wat vragen, je nooit antwoord geeft. Maar wanneer ze jouw vragen niet beantwoorden, je maar door blijft drammen voor een antwoord. Zit daar nog een reden achter?
Vanwaar die vraag?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij komt ze net terug, of het zijn die polenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
hey maar serieus niets mis mee als je wat onder de indruk bent en dat laat merken, maar doe het gewoon. Dat gemijmer over vroeger, morgen is een nieuwe dag.
Ook ik ( mag toch zeggen redelijk succesvol bij de dames) vind het nog lastig soms als ik onder de indruk ben
gelukkig ben ik dat vrijwel nooit
Geen idee, nog nooit over nagedacht eigenlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En aan de hand waarvan vind jij het voor jezelf serieus?
Kom op Kree ga naar je buurvrouw toe, je kan het. Wat moeten wij nog meer zeggen dat je daadwerkelijk tot actie over gaat?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze net terug, of het zijn die polen
Die zitten aan de andere kant.
hahahaaaaaa
Baaaah ik durf niet om nu aan te kloppen
Wat wil je? Dat we je dwingen?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze net terug, of het zijn die polen
Die zitten aan de andere kant.
hahahaaaaaa
Nog ff en ik klop bij haar aanquote:
van mij mag je t ook uitstellen tot morgen hoor... snap best dat je niet op zondag om kwart voor 10 gaat aankloppen als je weet dat ze met vrienden isquote:Op zondag 25 maart 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom op Kree ga naar je buurvrouw toe, je kan het. Wat moeten wij nog meer zeggen dat je daadwerkelijk tot actie over gaat?
Ik zat erover na te denken. Kon niet zo goed een definitie bedenken. Ik zou tegen anderen zeker zeggen dat ik mijn relatie serieus vind, maar welke eigenschappen zoiets an precies heeft, daar kwam ik niet helemaal uit. Maar ik ben het wel zo'n beetje een met snarf, denk ik.quote:
Ik ben nog steeds erg benieuwd.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het frappant dat wanneer mensen jou wat vragen, je nooit antwoord geeft. Maar wanneer ze jouw vragen niet beantwoorden, je maar door blijft drammen voor een antwoord. Zit daar nog een reden achter?
whoeii eens met snarf!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zat erover na te denken. Kon niet zo goed een definitie bedenken. Ik zou tegen anderen zeker zeggen dat ik mijn relatie serieus vind, maar welke eigenschappen zoiets an precies heeft, daar kwam ik niet helemaal uit. Maar ik ben het wel zo'n beetje een met snarf, denk ik.
Heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het frappant dat wanneer mensen jou wat vragen, je nooit antwoord geeft.
Dan zou ik sowieso niet aankloppen als iemand bezoek heeftquote:Op zondag 25 maart 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
van mij mag je t ook uitstellen tot morgen hoor... snap best dat je niet op zondag om kwart voor 10 gaat aankloppen als je weet dat ze met vrienden is
Als je samen aan de toekomst denkt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zat erover na te denken. Kon niet zo goed een definitie bedenken. Ik zou tegen anderen zeker zeggen dat ik mijn relatie serieus vind, maar welke eigenschappen zoiets an precies heeft, daar kwam ik niet helemaal uit. Maar ik ben het wel zo'n beetje een met snarf, denk ik.
Jammerquote:Op zondag 25 maart 2012 21:47 schreef kree het volgende:
haha ja ik wacht nog effe bovendien zie ik er niet uit nu
en geen zin om me nog op te knappen voor een uur
En neeeeee niemand gaat aanbellen.
Oja TWI je hebt een sleutel nodig om hier binnen te komen.
Die heb ik haha jij niet
Mja, maar doe je dat niet al heel snel als je nog jong en romantisch ingesteld bent?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:47 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als je samen aan de toekomst denkt.
Dat was het voor mij althans altijd..
zou het haast doen maar ik wil effe een makkelijker moment afwachten eigenlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
Overigens kun je wel wachten tot een volgende keer kree, maar de kans is klein dat je dan beter durft, dus doe het maar gewoon nu.
Nou, bijvoorbeeld hoe het met jouw recente date-ervaringen staat? Met welke leuke meisjes heb jij zoal nog op een terrasje gezeten? Hoe kom je ze tegen? En waarom vind jij een briefje geen goed idee? Wie heb jij in dit topic al geholpen? Of val jij ook onder de kneusjes in 't topic en kom je hier dus om advies te krijgen?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb geen flauw idee waar je het over hebt.
Leuke meid sowieso en die vriendin van haar..... tada das de vriendin van mn broertjequote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammerhoe ziet je buurvrouw eruit en die vriendin?
Gewoon een keer doen als je denkt dat het haar goed uitkomt. En dan niet over een week zeggen dat je niet durft want dan hebben we je voor niets gepushtquote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
zou het haast doen maar ik wil effe een makkelijker moment afwachten eigenlijk.
Haha tis raar als ik nu inene bij haar voor de deur sta
Ik bedoel serieus er aan denken, samen dingen plannen, enzo.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, maar doe je dat niet al heel snel als je nog jong en romantisch ingesteld bent?
doe maar morgen dan, dan heeft ze ook tijd om je eventueel direct binnen uit te nodigen voor koffie enzo.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
zou het haast doen maar ik wil effe een makkelijker moment afwachten eigenlijk.
Haha tis raar als ik nu inene bij haar voor de deur sta
Voel de druk van dit topic nu al vriendenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen als je denkt dat het haar goed uitkomt. En dan niet over een week zeggen dat je niet durft want dan hebben we je voor niets gepusht
en elke dag kun je wel een "smoes" bedenken om niet te gaan. Dus gewoon voorjezelf zeggen dat je morgen gaatquote:Op zondag 25 maart 2012 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen als je denkt dat het haar goed uitkomt. En dan niet over een week zeggen dat je niet durft want dan hebben we je voor niets gepusht
Oh wachtquote:Op zondag 25 maart 2012 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
Leuke meid sowieso en die vriendin van haar..... tada das de vriendin van mn broertje
hihi en anders komen we met zn allen langs, compleet met spandoeken enzo!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
Voel de druk van dit topic nu al vrienden
Maar dat helpt me wel
Ga jullie sowieso op de hoogte houden
je hoeft enkel te zeggen, heb je een kopje suiker en dan een knipoog te maken ...quote:Op zondag 25 maart 2012 21:44 schreef kree het volgende:
hahahaaaaaa
hmm aan de ene kant wel en toch maakt het het ook makkelijker.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wachthaha, dat maakt het eigenlijk wel ingewikkelder dat je buurvrouw de vriendin van je broer kent.
Arme Kreequote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hihi en anders komen we met zn allen langs, compleet met spandoeken enzo!
kijken of je je dan meer op je gemak voelt gna-gna
Te clichéquote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
je hoeft enkel te zeggen, heb je een kopje suiker en dan een knipoog te maken ...
OF , zoals mijn buurman deed: een fiets (of losse trapper de zijne was gestolen... de trapper ja haha)quote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
je hoeft enkel te zeggen, heb je een kopje suiker en dan een knipoog te maken ...
Als je het met de nodige swagger brengt, gaat het zeker werken.quote:
Haha niks arms aanquote:
Thuis achter jouw computer blijven zitten en erover schrijven met onbekenden van het internet is net zo clichequote:
Zo rolt een internet-addict.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:54 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Thuis achter jouw computer blijven zitten en erover schrijven met onbekenden van het internet is net zo cliche
ze heeft echt niet de meest rare dingen gehoord.. neem aan dat je broertje wel andere dingen doet met zn vriendin dan nonstop over jou pratenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
hmm aan de ene kant wel en toch maakt het het ook makkelijker.
Ze weet namelijk wel meer van mij al van die vriendin van haar.
Maar ik dus minder van haarzelf, dat moet ik dus nog effe ontdekken.
Oja en het maakt me een beetje onzeker dat ik niet precies weet wat zij over me weet...
Volgen jullie het nog?
Je stigmatiseert.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:54 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Thuis achter jouw computer blijven zitten en erover schrijven met onbekenden van het internet is net zo cliche
Het gaat er niet zozeer om wat je doet, maar hoe je het doet.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je het met de nodige swagger brengt, gaat het zeker werken.
Ja hoor, het zou mij ook onzeker maken zoiets. Aan de andere kant moet ieder nieuw persoon beter leren kennen dus dat is eigenlijk het probleem niet. Alleen dat zij mogelijk wel iets van jou weet zij niet van haar dat is wel lastig. Probeer via de vriendin van je broer ook wat over je buurvrouw te weten te komenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
hmm aan de ene kant wel en toch maakt het het ook makkelijker.
Ze weet namelijk wel meer van mij al van die vriendin van haar.
Maar ik dus minder van haarzelf, dat moet ik dus nog effe ontdekken.
Oja en het maakt me een beetje onzeker dat ik niet precies weet wat zij over me weet...
Volgen jullie het nog?
maar jij hebt negerlippen, dat is makkelijker.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat er niet zozeer om wat je doet, maar hoe je het doet.
Ik had ooit een meisje aan mijn lippen hangen terwijl ik had over dienstregelingen. Alles kan.
Is geen rare combi toch? Ik gebruik dat regelmatig als ik iemand gegijzeld heb. Hardgekookt ei in de mond, en dan dichttapen. Weet je zeker dat je een poosje geen last van ze hebt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
OF , zoals mijn buurman deed: een fiets (of losse trapper de zijne was gestolen... de trapper ja haha)
hij kwam ook een keer een ei en een rol tape lenen... hele rare combi hihi
Was het captain_maximum?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat er niet zozeer om wat je doet, maar hoe je het doet.
Ik had ooit een meisje aan mijn lippen hangen terwijl ik het had over dienstregelingen. Alles kan.
Ach ik was niet eens zo ver gekomen dat ik haar zou uitnodigen voor een kopje koffie. Zelfs dat zou ik niet durven.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
Haha niks arms aan
Had gelijk haar tel nr moeten vragen toen ze hier was eigenlijk.
Maarja achteraf gelul weer eens
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is geen rare combi toch? Ik gebruik dat regelmatig als ik iemand gegijzeld heb. Hardgekookt ei in de mond, en dan dichttapen. Weet je zeker dat je een poosje geen last van ze hebt.
Rot ei dan wel toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is geen rare combi toch? Ik gebruik dat regelmatig als ik iemand gegijzeld heb. Hardgekookt ei in de mond, en dan dichttapen. Weet je zeker dat je een poosje geen last van ze hebt.
quote:
aaahwquote:Op zondag 25 maart 2012 21:57 schreef Faxie het volgende:
'k Ga maffe....tot over een uur of 4, dan zal ik wel weer klaarwakker zijn
yep thats the planquote:Op zondag 25 maart 2012 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hoor, het zou mij ook onzeker maken zoiets. Aan de andere kant moet ieder nieuw persoon beter leren kennen dus dat is eigenlijk het probleem niet. Alleen dat zij mogelijk wel iets van jou weet zij niet van haar dat is wel lastig. Probeer via de vriendin van je broer ook wat over je buurvrouw te weten te komen
Oh gelukkig ben ik niet de enige danquote:Op zondag 25 maart 2012 21:57 schreef Faxie het volgende:
'k Ga maffe....tot over een uur of 4, dan zal ik wel weer klaarwakker zijn
Nieuwsgieriggggggggggggg ik hou het niet meer.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld hoe het met jouw recente date-ervaringen staat? Met welke leuke meisjes heb jij zoal nog op een terrasje gezeten? Hoe kom je ze tegen? En waarom vind jij een briefje geen goed idee? Wie heb jij in dit topic al geholpen? Of val jij ook onder de kneusjes in 't topic en kom je hier dus om advies te krijgen?
Je weet tenminste waar ze woont dat is al een voordeelquote:Op zondag 25 maart 2012 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
yep thats the plan
En mocht ik haar tegen het lijf lopen dan ga ik eens vragen het is een lieve meid wel.
Weet ik van haar want ik zat een beetje te praten over die vorige gast die hier woonde.
goed das dus die gene die verplicht moest worden opgenomen en ontsnapt is
Dat ze daar ook vaak mee heeft zitten praten.
Hou wel een beetje van die zorgzame meiden.
OF je vraagt gewoon met een bigsmile of ze nog rare verhalen olver jou heeft gehoord via je broertjequote:Op zondag 25 maart 2012 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
yep thats the plan
En mocht ik haar tegen het lijf lopen dan ga ik eens vragen het is een lieve meid wel.
Weet ik van haar want ik zat een beetje te praten over die vorige gast die hier woonde.
goed das dus die gene die verplicht moest worden opgenomen en ontsnapt is
Dat ze daar ook vaak mee heeft zitten praten.
Hou wel een beetje van die zorgzame meiden.
Wel te verliezen is iets wat wel zou kunnen, maar wat ik niet wil verpesten door een lompe actie.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
maar jij hebt negerlippen, dat is makkelijker.
en je hebt gelijk, het gaat erom hoe je het doet
Kree, wat de fuck heb je te verliezen? Niks, want je hebt al niks.
Die heb ik godzijdank niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Heloef, wie is nu het object van jouw affectie? Ik ben een tijdje aan het neukenweg geweest
quote:
Ze zijn op zoek naar picard mike.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:59 schreef Tangledup het volgende:
Er cirkelen allemaal helikopters boven mijn huis
Wtf.
ik dcaht precies hetzelfde hahaquote:
Waarom gepensioneerd? Je bent 18 WTF happend?quote:
hmm ja ik had mazzel natuurlijk, ze kwam hier omdat haar vriendin hier ook zat die belde haar.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik was niet eens zo ver gekomen dat ik haar zou uitnodigen voor een kopje koffie. Zelfs dat zou ik niet durven.
Fayequote:Op zondag 25 maart 2012 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom gepensioneerd? Je bent 18 WTF happend?
Als het licht was geweest had ik gevraagd of je in de buurt van maïsvelden woont.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:59 schreef Tangledup het volgende:
Er cirkelen allemaal helikopters boven mijn huis
Wtf.
Bwhehehe.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ah zie het nu pas, gepensioneerd.
Waarom zouden ze bij mij in de buurt naar hem zoeken?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze zijn op zoek naar picard mike.
10 treden af en ik sta voor de deurquote:Op zondag 25 maart 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet tenminste waar ze woont dat is al een voordeel
You tell me...quote:Op zondag 25 maart 2012 22:01 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Waarom zouden ze bij mij in de buurt naar hem zoeken?
Held op sokken.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
10 treden af en ik sta voor de deur
Zo dichtbij en toch zo ver weg hahahaha
Ik ken hem niet, dus ik zou het niet weten.quote:
Het is te vermoeiend.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom gepensioneerd? Je bent 18 WTF happend?
Dan weet ik het ook niet, stalk jij misschien ook?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:03 schreef Tangledup het volgende:
Ik ken hem niet, dus ik zou het niet weten.
Dat soort dingen lukt mij dus niet eensquote:Op zondag 25 maart 2012 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmm ja ik had mazzel natuurlijk, ze kwam hier omdat haar vriendin hier ook zat die belde haar.
vandaar praatje en naderhand nog even zonder die vriendin gepraat en haar appartement gezien.
Nouja afentoe moet iemand ook wel eens geluk hebben.
Was net als met die vorige meid, wordt ik gewoon versierd uit het niks.
Man man had de hoop al opgegeven.....
Dus zo zie je maar.
Wat? Hoe? Wanneer?quote:
Heh?quote:
Wacht. Je hebt haar al gesproken. Je vindt haar leuk. Ze woont op nog geen 10 treden lopen. Je hebt duizend redenen om aan te bellen... en euhm je doet het niet omdat je pc aanstaat?quote:
Daar heb je een puntquote:
Have funquote:Op zondag 25 maart 2012 22:05 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga de hondjes uitlaten en lekker NCIS kijken!
wellicht kom ik in de reclame nog even spieken voor updates!
Gôh, wat ben ik toch benieuwd.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld hoe het met jouw recente date-ervaringen staat? Met welke leuke meisjes heb jij zoal nog op een terrasje gezeten? Hoe kom je ze tegen? En waarom vind jij een briefje geen goed idee? Wie heb jij in dit topic al geholpen? Of val jij ook onder de kneusjes in 't topic en kom je hier dus om advies te krijgen?
Oh ja, maar dat was sowieso gebeurd.quote:
Wat denk je van mij dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat soort dingen lukt mij dus niet eens
Nee omdat ik niet weet 1 of ze er nu is, 2 of ze er zin in heeft om nu nog een bakje te doenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wacht. Je hebt haar al gesproken. Je vindt haar leuk. Ze woont op nog geen 10 treden lopen. Je hebt duizend redenen om aan te bellen... en euhm je doet het niet omdat je pc aanstaat?
Waarom kan ik dat niet?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
Wat denk je van mij dan?
Ik had het nooit verwacht echt niet.
Zag me al nog 10 jaar maagd en vrijgezel zijn.
En toch komen er steeds weer meiden op je pad..
Tis gewoon dat ik niet zo versierderig ben aangelegd en die ene nam wel het initiatief.
Dat heeft geholpen.
Nouja jammer dat dat nu weer mislukt is.
Maargoed als ik dan van andere hoor dat ik best een leuke jongen ben.
Dan denk ik maar, van joh Kree, je kansen zijn helemaal nog niet verkeken.
Doe er eens wat meer mee.
Yes Man!
Wie van de 3 hoort er niet bij?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Faye, Myr, Gerrie .... wat een namen allemaal. Het duizelt me.
het is ook vermoeiend. Vrouwen, het is een hobby op zich.
ja, die serie is idd niet leuk zo leuk als je het allemaal niet zo goed snapt DGquote:
in geval van 1 loop je weer naar boven.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
Nee omdat ik niet weet 1 of ze er nu is, 2 of ze er zin in heeft om nu nog een bakje te doen
Gerriequote:
Ja okee, maar het was sowieso gebeurd ook al was ik door iemand anders afgewezen.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, niet als je verliefd was geworden op een meisje waarbij het wederzijds was.
Goed ideequote:
nneeeeej effe niet nu hoor haha het is over 10 uurquote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
in geval van 1 loop je weer naar boven.
Zoniet nu, dan maak je een afspraak.
Ja goh, maar tegen hoeveel meisjes zou ik dat wel zeggen?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet schijnheilig doen, je zou tegen alledrie geen nee zeggen als ze in je bed lagen.
Zo praat je niet over vrouwen. Er zijn er ook waar je gratis over heen mag.quote:
Maar 4 jaar joh.quote:
das ook een idee.... geluidsoverlast veroorzaken, dan komt ze vanzelf naar jou toe om te vragen of het wat zachter kan!!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
nneeeeej effe niet nu hoor haha het is over 10 uur
Hoewel kan hier nog effe op de muur bonzen dat hoort ze wel
hahaha
half jaar terug was dat nog te oud.quote:
Ja zeker doen haha je zal het wel herkennen denk net als ikquote:
Nu is hij volwassen.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
half jaar terug was dat nog te oud.
Dat mag ik. Ze weten het.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo praat je niet over vrouwen. Er zijn er ook waar je gratis over heen mag.
Begrijp werkelijk waar niet waarom je daar zo benieuwd naar bent, anders dan de tips jouw ook kunnen helpen uitgezonderd natuurlijk.quote:
Mehhh, geef mijn maar...quote:Op zondag 25 maart 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, die serie is idd niet leuk zo leuk als je het allemaal niet zo goed snapt DG
"he... hij was toch al dood" / "wie is dat nu weer"
* eindtune *
huh... wie was de moordenaar nu...?
Uitzonderingsgeval.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
half jaar terug was dat nog te oud.
Goeie manquote:Op zondag 25 maart 2012 22:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat mag ik. Ze weten het.
Ik heb niets tegen hoeren, maar heb het liefst domme hoeren. Daar hoef je niet voor te betalen.
Natuurlijk. En dit:quote:Op zondag 25 maart 2012 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Begrijp werkelijk waar niet waarom je daar zo benieuwd naar bent, anders dan de tips jouw ook kunnen helpen uitgezonderd natuurlijk.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Yes man? Ik dacht eerder aan de 40 year old virginquote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zeker doen haha je zal het wel herkennen denk net als ik
Dat verklaard hetquote:
Sorryquote:Op zondag 25 maart 2012 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ik niet van je verwacht twi.
Sinisje heb je nog lekker in de modder gerold vanmiddag???quote:
Jij komt er welquote:
Ik bestrijd dit ten stelligste!quote:
Fuck taalnasi Ik wortd daar zo nied goet fanquote:
Twi zou het eens niet beter zijn dat je daadwerkelijk advies gaat vragen ipv. dit gezeur?quote:
sowwi, kont ut niet laeten.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fuck taalnasi Ik wortd daar zo nied goet fan
Uit jouw persoonlijke ervaringen word ik vast wat wijzer. Dus licht me in! Beantwoord eens wat vragen, dan kan ik er wat uit halenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Twi zou het eens niet beter zijn dat je daadwerkelijk advies gaat vragen ipv. dit gezeur?
Geeft niet hoorquote:
Sorry maar daar geloof ik niets vanquote:Op zondag 25 maart 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
Het antwoord op de vraag was trouwens Myr, want daar was ik nooit verliefd op.
Tot zover de vraag van de week.
Och komopquote:Op zondag 25 maart 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Yes man? Ik dacht eerder aan de 40 year old virgin
Leugens!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
Leuk meisje, maar verliefd nee hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar daar geloof ik niets van
Ontkenning is de eerste fase...quote:Op zondag 25 maart 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
Wel in dat geval kan ik je van harte adviseren niet meer de liefde te zoeken op een platform als TC. Ga op zoek naar vrouwen die ook een relatie zoeken ipv. je tijd te verknoeien met joysa, mfn, myrelia, en al die andere die zo nu en dan daar te vinden zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Uit jouw persoonlijke ervaringen word ik vast wat wijzer. Dus licht me in! Beantwoord eens wat vragen, dan kan ik er wat uit halen
Nee, maar ik zie het wel voor me.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
Wacht wat? Jullie denken echt dat ik verliefd op haar/ben was?
Neen.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie het wel voor me.
Heloef en Myra, topstelletje.
Bedankt voor het advies, waar moet ik beginnen? Niet met briefjes dus ook?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Wel in dat geval kan ik je van harte adviseren niet meer de liefde te zoeken op een platform als TC. Ga op zoek naar vrouwen die ook een relatie zoeken ipv. je tijd te verknoeien met joysa, mfn, myrelia, en al die andere die zo nu en dan daar te vinden zijn.
Mijn zelfvertrouwen is momenteel gedaald tot het nulpunt.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
Och komop
Heb die scenarios ook al aan me voorbij zien gaan.
Nouja virgin niet meer.
Trouwens niet dat het ene reet uitmaakte, je vindt elkaar leuk en dan gaat het wel.
Of je nou ervaring hebt of niet.
Denk ook niet dat er maar iemand is die meer of minder is omdat ie nooit geneukt heeft..?
Gaat het toch helemaal niet om.
Je zoekt gewoon een leuke meid waarmee je samen kan zijn en waarmee je je problemen en leuke dingen deelt.
Dat zeg ik toch al vanaf het begin hier.
goh als het om neuken gaat tjaaa kan hier ook wel de loverboy uit gaan hangen in de kroeg en wie weet lukt het me ook nog om een meid mee te krijgen.
En wat heb je dan 1 avond seks.... Nou niet mijn ding hoor
Maar moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk.
Oke ik geloof je.quote:
En die baard komt vanzelf welquote:Op zondag 25 maart 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij echte liefde kun je daar langs kijken.
Echte liefdequote:Op zondag 25 maart 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij echte liefde kun je daar langs kijken.
jij moet een beetje geluk hebben ook denkquote:Op zondag 25 maart 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen is momenteel gedaald tot het nulpunt.![]()
Overigens ben ik het wel met je eens zo gaat het meestal inderdaad. Alleen mij lukt dat dus nooit.
[..]
Oke ik geloof je.
Over facebook gesproken, op facebook heb ik een meid die een paar jaar terug bij concerten ben tegen gekomen. Ze is best leuk. Maar ik durf geen move te makenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
jij moet een beetje geluk hebben ook denk
nouja in ieder geval situaties opzoeken waar je meiden tegen komt.
Ohja en facebook helpt wel, ookal zet je er geen reet op behalve een foto
Waar gaat die over?quote:
Simpel dan, effe prive berichtje van joh heb je toen en toen gezien was goed he blabalquote:Op zondag 25 maart 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over facebook gesproken, op facebook heb ik een meid die een paar jaar terug bij concerten ben tegen gekomen. Ze is best leuk. Maar ik durf geen move te maken
dat bloedende meisje achterin die (achteraf blijkt gestolen) autoquote:
Meldt je eens aan op een serieuze datingsite, en stop eens met onzinnigheden als TC.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies, waar moet ik beginnen? Niet met briefjes dus ook?
ik zou ook niet zo goed weten hoe je via facebook een move moet maken naar een (vrijwel) onbekendequote:Op zondag 25 maart 2012 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
Simpel dan, effe prive berichtje van joh heb je toen en toen gezien was goed he blabal
Niks raars en kijk dan eens wat je terug krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |