Misschien zijn mannen beter in het "niets doen"?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef Myraela het volgende:
Overigens maakt het me niet zo veel uit hoe het eruit ziet als je alleen zit, maar ik zou me meteen vervelen. Ik moet altijd lopen en ergens mee bezig zijn en ik ben eigenlijk maar weinig alleen, gaat altijd wel iemand mee naar de stad. Zo niet, dan doe ik wat ik moet doen en ga ik weer uit de stad.
Ik word altijd alleen gezien, het is schokkender als ik met mensen word gezien.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee heloef, je wil niet alleen gezien worden.
en thuis kun je ook niet goed alleen zijn...?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef Myraela het volgende:
Overigens maakt het me niet zo veel uit hoe het eruit ziet als je alleen zit, maar ik zou me meteen vervelen. Ik moet altijd lopen en ergens mee bezig zijn en ik ben eigenlijk maar weinig alleen, gaat altijd wel iemand mee naar de stad. Zo niet, dan doe ik wat ik moet doen en ga ik weer uit de stad.
ghehequote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word altijd alleen gezien, het is schokkender als ik met mensen word gezien.
Of hoeveel leuke vrouwen er met een achterlijk scharminkelig Chihuahua'tje rondlopen. Vanmiddag weer een paar gezien, en een buizerd die in de buurt cirkelde. Dan gaat m'n fantasie gelijk op hol met kleine Chichuahua's met roze shirtje aan die van de grond geplukt worden.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
dan moet je een sport ervan maken om zoveel mogelijk mensen te spotten die tegen zichzelf praten, of niet matchende sokken aanhebben... of echt 2 mensen die heeeeeel slecht bij elkaar passen!
haha juist! zo kom ik altijd wel de tijd door... uiteraard wel met eten & drinken... !quote:Op zondag 25 maart 2012 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Of hoeveel leuke vrouwen er met een achterlijk scharminkelig Chihuahua'tje rondlopen. Vanmiddag weer een paar gezien, en een buizerd die in de buurt cirkelde. Dan gaat m'n fantasie gelijk op hol met kleine Chichuahua's met roze shirtje aan die van de grond geplukt worden.
Ik 'praat' trouwens ook met mezelf tijdens het lopen, want ik playback mee met de muziek. Dus misschien heb je me wel eens gespotquote:Op zondag 25 maart 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
haha juist! zo kom ik altijd wel de tijd door... uiteraard wel met eten & drinken... !
Dat is toch niet raar om tegen jezelf te praten, doe ik ook altijdquote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik 'praat' trouwens ook met mezelf tijdens het lopen, want ik playback mee met de muziek. Dus misschien heb je me wel eens gespot
Moet je wel eerst een date hebben natuurlijk..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar waarom alleen zitten spreek gewoon met iemand af als een eerste date????
Jawel hoor, geen moeite mee.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en thuis kun je ook niet goed alleen zijn...?
Gezien de blikken van de mensen om me heen is het wél raar.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch niet raar om tegen jezelf te praten, doe ik ook altijd
Wanneer gaan we eens op een terrasje zitten, DG?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef DigitalGirl het volgende:
goh...wat een idee.... waarom ben je eigenlijk nog vrijgezel DG...?? je bent zo bekwaam in dating advies enzo!!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Omdat de nerd van z'n klas zijn droomvrouw heeft ingepikt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
goh...wat een idee.... waarom ben je eigenlijk nog vrijgezel DG...?? je bent zo bekwaam in dating advies enzo!!
Mensen staren sowieso al naar mijquote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gezien de blikken van de mensen om me heen is het wél raar.
ik praat soort van zachtjes hardop in mezelf... fluisteren, of soms alleen 1 woord half hardop... is best stom hihi (en genant)quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gezien de blikken van de mensen om me heen is het wél raar.
En ik zing nog wel eens (maar ik kan helemaal niet zingen) en ik zeg dingen die ik random lees (namen van winkels ofzo) hardop.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik praat soort van zachtjes hardop in mezelf... fluisteren, of soms alleen 1 woord half hardop... is best stom hihi (en genant)
Wat is hier nu zo vreemd aanquote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
goh...wat een idee.... waarom ben je eigenlijk nog vrijgezel DG...?? je bent zo bekwaam in dating advies enzo!!
heheh, misschien moet jij gids worden in de dierentuin oid...quote:Op zondag 25 maart 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ik zing nog wel eens (maar ik kan helemaal niet zingen) en ik zeg dingen die ik random lees (namen van winkels ofzo) hardop.
Vandaag met een lesbische collega gewerkt ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneelstokje, wat een enthousiasme! Heb je weer een lesbisch meisje ontmoet?
haai kaneel!!!quote:
Ik wil nog wel eens de bevestiging van mijn net bedachte plan van aanpak die ik in m'n hoofd bedenk, vocaal beantwoorden. Dus dan zeg ik ineens "Ja, ja, ja" hardop vanuit het niets.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ik zing nog wel eens (maar ik kan helemaal niet zingen) en ik zeg dingen die ik random lees (namen van winkels ofzo) hardop.
Achter mij is slechts een lege tafel.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haai kaneel!!!
(pas op... achter je!)
Omdat ik er nog eentje in de ijskast heb staan. Wat een toeval!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
hhoooow waarom heb ik trek in kwarktaart...??!
Dan hoef je het toch alleen maar laten te gebueren?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:07 schreef kree het volgende:
Ze is nu trouwens weg naar een vriendin waarvan ik weet dat zij eigenlijk ons tweeen dichter naar elkaar wil brengen![]()
oooh jaaa... dta doe ik ook!!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens de bevestiging van mijn net bedachte plan van aanpak die ik in m'n hoofd bedenk, vocaal beantwoorden. Dus dan zeg ik ineens "Ja, ja, ja" hardop vanuit het niets.
En hoe weet je dat?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:07 schreef kree het volgende:
hehe ik zou wel willen daten met mn nieuwe buurmeisje.
Ze is nu trouwens weg naar een vriendin waarvan ik weet dat zij eigenlijk ons tweeen dichter naar elkaar wil brengen![]()
In feite wel, maar ik ben bang dat als ik nu weer te lang wacht met *zelf* wat doen dat ze onderhand weer iemand anders vindt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan hoef je het toch alleen maar laten te gebueren?
zie BBT voor tipsquote:Op zondag 25 maart 2012 21:07 schreef kree het volgende:
hehe ik zou wel willen daten met mn nieuwe buurmeisje.
Maar weet effe niet hoe ik het nu moet aanpakken.
Heb nog weinig tijd gehad van de week, en ik ben gewoon een lafaard hahaha.
+ puntje hahaha
Van die vriendin dusquote:
Nee, ik heb je net gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar goed de conclusie het lukt jullie niet om een date te versieren om even mee op het terras te zitten?
Goede conclusie ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar goed de conclusie het lukt jullie niet om een date te versieren om even mee op het terras te zitten?
dat is toch wel een uber openings-zin als je bij haar op bezoek gaat!!!! (helemaal als ze gene penny heet hohiiihihihihihi)quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
*knock knock*
Penny
*knock knock*
Penny
*knock knock*
Penny
?
Kan ook een bijl pakken en de deur inhakken.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
*knock knock*
Penny
*knock knock*
Penny
*knock knock*
Penny
?
Anders eindig je random je zinnen met "zoals is voorspeld".quote:Op zondag 25 maart 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooh jaaa... dta doe ik ook!!
geukig heb ik aak een hond bij me als ik in het openbaar ben (nog zon goede reden om een hond te nemen) dan doe ik snel of ik het tegen mn hond heb hihi
of vanuit het niets : "ja daarom"
hehehehe, zwaar irritantquote:Op zondag 25 maart 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders eindig je random je zinnen met "zoals is voorspeld".
Ik ga deze denk ik een keer proberen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders eindig je random je zinnen met "zoals is voorspeld".
Dan zijn jullie voor elkaar gemaakt :pquote:Op zondag 25 maart 2012 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
Van die vriendin dus
Oh en dat heeft ze niet letterlijk gezegd, maar meer in de vorm van hoop dat je haar beter leert kennen etc.
Plus dat ik weet dat mijn buurmeisje ook rare relaties heeft gehad, gasten van stukken ouder etc
en allemaal mislukt.
* kree hooptquote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn jullie voor elkaar gemaakt :p
moet ineens denken aan die film van stephan king...quote:
Begrijp dat dit sarcastisch bedoeld is maar serieus zo moeilijk is het niet om een keer af te spreken twi. Anders doe je toch iets fout.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik heb je net gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen.
of met een "is dat zo"quote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ook leuk om iedere zin van anderen mee te beantwoorden.
Dat doe ik standaard omdat ik nooit vertrouw wat mensen zeggen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of met een "is dat zo"
"weet je dat zeker"
komt vast omdat we met zn allen een stelletje lelijke wanhopige sukkels zijn, gelukkig heb jij het beter getroffen DGquote:Op zondag 25 maart 2012 21:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Begrijp dat dit sarcastisch bedoeld is maar serieus zo moeilijk is het niet om een keer af te spreken twi. Anders doe je toch iets fout.
Heujquote:Op zondag 25 maart 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
komt vast omdat we met zn allen een stelletje lelijke wanhopige sukkels zijn, gelukkig heb jij het beter getroffen DG
Nee, nee, nee. Dat is geen goed plan. Indirect een nummer vragen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:18 schreef kree het volgende:
zit trouwens te denken, is het een idee om dat nummer van mn buurmeisje eens te vragen aan die vriendin?
Ik duim met je meequote:
Schrijf een briefje en duw het onder haar deur. Veel leuker.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:18 schreef kree het volgende:
zit trouwens te denken, is het een idee om dat nummer van mn buurmeisje eens te vragen aan die vriendin?
Vindt het zo lomp om op een willekeurig moment bij haar op de deur te bonzen.
Wie weet heeft ze helemaal geen zin om bezoek te ontvangen. (heb ik trouwens ook)
Zit niet te wachten op onaangekondigde bezoekjes.
Met een smsje is wel makkelijker.
Zoiets van joh heb je dan en dan tijd om effe een bakje te doen ofzo.
Andere kant van het verhaal zou eigenlijk het nummer van haar zelf moeten krijgen ipv het via via te achterhalen.
*bonk bonk*quote:Op zondag 25 maart 2012 21:18 schreef kree het volgende:
Wie weet heeft ze helemaal geen zin om bezoek te ontvangen. (heb ik trouwens ook)
Andere kant van het verhaal zou eigenlijk het nummer van haar zelf moeten krijgen ipv het via via te achterhalen.
Deze vrouw weet.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Schrijf een briefje en duw het onder haar deur. Veel leuker.
Ja daar zat ik dus ook mee..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Dat is geen goed plan. Indirect een nummer vragen.
Sarcasme gaat je niet echt goed af snaf, en jah ik ben daar oprecht verbaast over.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
komt vast omdat we met zn allen een stelletje lelijke wanhopige sukkels zijn, gelukkig heb jij het beter getroffen DG
Haha ja die is best wel goedquote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of in de brievenbus, als je wat luier aangelegd bent.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik vidn t altijd wel een afknapper als mensen info over mij aan derden gaan vragen, als het net zo makkelijk (wellicht enger) is om het persoonlijk aan mijzelf te vragenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:18 schreef kree het volgende:
De enige reden dat je 't niet leuk vindt, is omdat het over jezelf gaat. Ik zou zeggen, post er iets over in het Feedback topique.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Sarcasme gaat je niet echt goed af snaf, en jah ik ben daar oprecht verbaast over.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou doen dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja die is best wel goed
Zou ik wel kunnen waarderen iig
Als jij eens even teringeind opkankert is iedereen hier blijquote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met dit soort advies kom je erwel.
ja idd! briefjes!!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoi Joy alsjeblieft blijf rustig je zen raakt in onbalans groetjes ikquote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jij eens even teringeind opkankert is iedereen hier blij
Ja kweet, vandaar dat ik dat toch nog maar niet heb gedaan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vidn t altijd wel een afknapper als mensen info over mij aan derden gaan vragen, als het net zo makkelijk (wellicht enger) is om het persoonlijk aan mijzelf te vragen
kom op... stoute schoenen aan en vraag gewoon haar nummer!
kun je meteen vragen of je haar nog een keer wegwijs kunt maken in de stad ofzo!
Sommige mensen houden daar echt niet van. Moet je bij mij ook niet doenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja idd! briefjes!!
en waarom trouwens je buurmeisje smsen of ze koffie kotm drinken, gewoon ff spontaan langswippen!
Want?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met dit soort advies kom je erwel.
hoi hoi, gr grquote:Op zondag 25 maart 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Joy alsjeblieft blijf rustig je zen raakt in onbalans groetjes ik
je gata toch niet je buurvrouw toevoegen op facenook als je haar nog niet direct hebt gesproken...?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja daar zat ik dus ook mee..
Optie 2, er is hier een brief gericht aan meerdere bewoners dus heb haar naam en achternaam.
Toch maar eens facebook checken
Ik zag de aardewerken kruik eergister nog staan in een koelkast bij iemand, ik moest aan jou denken.quote:
Yep ik dus ook niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sommige mensen houden daar echt niet van. Moet je bij mij ook niet doen
Mijn god wat geef je slecht advies geen wonder dat de mannen hier vrijgezel blijven. Beetje het manco van dit topic de vrouwen zijn hier niet echt om te helpen. Neem twi wie heeft hem nu daadwerkelijk op weg geholpen???quote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jij eens even teringeind opkankert is iedereen hier blij
Eens. Soms heel erg toe zetten en dan gaat het wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook, daarom (heel brutaal) met een mezelf agesproken dak minimaal 1x per week een avondje met een vriend(in) zit.. desnoods mezelf uitnodigen.. en een vriendinnetje van me vond t niet eens raar, dus we proberen nu elke week een keer samen te eten!
Je hebt toch wel een slokje genomen he?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag de aardewerken kruik eergister nog staan in een koelkast bij iemand, ik moest aan jou denken.
Pleur op.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijn god wat geef je slecht advies geen wonder dat de mannen hier vrijgezel blijven. Beetje het manco van dit topic de vrouwen zijn hier niet echt om te helpen. Neem twi wie heeft hem nu daadwerkelijk op weg geholpen???
Heb haar al gesproken ze heeft ook al op mijn bed gezeten (en was tevens bank toenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je gata toch niet je buurvrouw toevoegen op facenook als je haar nog niet direct hebt gesproken...?
toevallig vind ik een briefje schattig en de andere meiden uit t topic ookquote:
Dan is een briefje toch tof, dat je nog een bak koffie tegoed hebtquote:Op zondag 25 maart 2012 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
Heb haar al gesproken ze heeft ook al op mijn bed gezeten (en was tevens bank toen)
Maar was even snel over koetjes en kalfjes.
Haar kamertje gezien.
Toen zij ze kom maar een keer een bakje doen.
Maargoed dit was 5 dagen terug en ik heb gewoon echt nog geen tijd gehad.
Bovendien werkt ze onregelmatig en ik weet niet precies wanneer ze er nou wel of niet is.
Vandaar ook dat ik niet zo aan de deur wil kloppen
Moet je niet mij quoten schatjequote:Op zondag 25 maart 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
toevallig vind ik een briefje schattig en de andere meiden uit t topic ook
en doel is dat een meisje (in dit geval de buurvrouw) het leuk vind toch..!
dus niet zeuren, briefjes zijn wel een goede tip!
Voorlopig heeft ze bijval van marbasnarf dat het een prima idee is anders. Dat jij het niks vindt, dat zegt dan niet zoveel. Kree wil jou niet versieren. Of is jaloezie je probleem?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Mijn god wat geef je slecht advies geen wonder dat de mannen hier vrijgezel blijven. Beetje het manco van dit topic de vrouwen zijn hier niet echt om te helpen. Neem twi wie heeft hem nu daadwerkelijk op weg geholpen???
ah nee als ze onregelmatig werkt zou ik dat ook niet doen, straks ligt ze net ff te slapen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
Heb haar al gesproken ze heeft ook al op mijn bed gezeten (en was tevens bank toen)
Maar was even snel over koetjes en kalfjes.
Haar kamertje gezien.
Toen zij ze kom maar een keer een bakje doen.
Maargoed dit was 5 dagen terug en ik heb gewoon echt nog geen tijd gehad.
Bovendien werkt ze onregelmatig en ik weet niet precies wanneer ze er nou wel of niet is.
Vandaar ook dat ik niet zo aan de deur wil kloppen
Ja een briefje zou best leuk zijn denk.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan is een briefje toch tof, dat je nog een bak koffie tegoed hebt
Nee, de eigenaar van de fles was er niet en er werd me al snel een Hertog Jan (Arcen is ook noord-limburg toch?) in mijn hand gedrukt dus ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een slokje genomen he?
Om die 2e reden kun je best aankloppen eigenllijkquote:Op zondag 25 maart 2012 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ja een briefje zou best leuk zijn denk.
Haha of smoes 2, ik heb nog geen wasmiddel voor de gezamelijke wasmachine hier.
Mocht wel van haar lenen zei ze.
HJquote:Op zondag 25 maart 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, de eigenaar van de fles was er niet en er werd me al snel een Hertog Jan (Arcen is ook noord-limburg toch?) in mijn hand gedrukt dus ja.
Maar de herinnering blijft.
Dat jij het schattig vindt wel nog niet zeggen dat het een goed idee is. Kree blijf ver vandaan van dit type acties is. Oh en snarf en hoeveel briefjes kreeg je van je voormalige vriend???quote:Op zondag 25 maart 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
toevallig vind ik een briefje schattig en de andere meiden uit t topic ook
en doel is dat een meisje (in dit geval de buurvrouw) het leuk vind toch..!
dus niet zeuren, briefjes zijn wel een goede tip!
1... en dat vond ik zooooooo lief!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat jij het schattig vindt wel nog niet zeggen dat het een goed idee is. Kree blijf ver vandaan van dit type acties is. Oh en snarf en hoeveel briefjes kreeg je van je voormalige vriend???
Moet gewoon effe de stoute schoenen aan doen en het proberen denk.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Om die 2e reden kun je best aankloppen eigenllijk
een week.. opdringen..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
Moet gewoon effe de stoute schoenen aan doen en het proberen denk.
Maar ik wil het niet gelijk verzieken door een lompe actie want daar ben ik best wel goed in
tis makkelijk als ik haar hier nu tegen kom om de gang dan vraag ik wel joh we zouden nog een bakkie doen wanneer heb je tijd ofzo.
Maar wil me niet na een week gelijk al gaan opdringen.
Hoewel te lang wachten is ook weer niet goed.
Ijzer smeden als het heet is enzo ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |