Misschien zijn mannen beter in het "niets doen"?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef Myraela het volgende:
Overigens maakt het me niet zo veel uit hoe het eruit ziet als je alleen zit, maar ik zou me meteen vervelen. Ik moet altijd lopen en ergens mee bezig zijn en ik ben eigenlijk maar weinig alleen, gaat altijd wel iemand mee naar de stad. Zo niet, dan doe ik wat ik moet doen en ga ik weer uit de stad.
Ik word altijd alleen gezien, het is schokkender als ik met mensen word gezien.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee heloef, je wil niet alleen gezien worden.
en thuis kun je ook niet goed alleen zijn...?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef Myraela het volgende:
Overigens maakt het me niet zo veel uit hoe het eruit ziet als je alleen zit, maar ik zou me meteen vervelen. Ik moet altijd lopen en ergens mee bezig zijn en ik ben eigenlijk maar weinig alleen, gaat altijd wel iemand mee naar de stad. Zo niet, dan doe ik wat ik moet doen en ga ik weer uit de stad.
ghehequote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word altijd alleen gezien, het is schokkender als ik met mensen word gezien.
Of hoeveel leuke vrouwen er met een achterlijk scharminkelig Chihuahua'tje rondlopen. Vanmiddag weer een paar gezien, en een buizerd die in de buurt cirkelde. Dan gaat m'n fantasie gelijk op hol met kleine Chichuahua's met roze shirtje aan die van de grond geplukt worden.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
dan moet je een sport ervan maken om zoveel mogelijk mensen te spotten die tegen zichzelf praten, of niet matchende sokken aanhebben... of echt 2 mensen die heeeeeel slecht bij elkaar passen!
haha juist! zo kom ik altijd wel de tijd door... uiteraard wel met eten & drinken... !quote:Op zondag 25 maart 2012 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Of hoeveel leuke vrouwen er met een achterlijk scharminkelig Chihuahua'tje rondlopen. Vanmiddag weer een paar gezien, en een buizerd die in de buurt cirkelde. Dan gaat m'n fantasie gelijk op hol met kleine Chichuahua's met roze shirtje aan die van de grond geplukt worden.
Ik 'praat' trouwens ook met mezelf tijdens het lopen, want ik playback mee met de muziek. Dus misschien heb je me wel eens gespotquote:Op zondag 25 maart 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
haha juist! zo kom ik altijd wel de tijd door... uiteraard wel met eten & drinken... !
Dat is toch niet raar om tegen jezelf te praten, doe ik ook altijdquote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik 'praat' trouwens ook met mezelf tijdens het lopen, want ik playback mee met de muziek. Dus misschien heb je me wel eens gespot
Moet je wel eerst een date hebben natuurlijk..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar waarom alleen zitten spreek gewoon met iemand af als een eerste date????
Jawel hoor, geen moeite mee.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en thuis kun je ook niet goed alleen zijn...?
Gezien de blikken van de mensen om me heen is het wél raar.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch niet raar om tegen jezelf te praten, doe ik ook altijd
Wanneer gaan we eens op een terrasje zitten, DG?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef DigitalGirl het volgende:
goh...wat een idee.... waarom ben je eigenlijk nog vrijgezel DG...?? je bent zo bekwaam in dating advies enzo!!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Omdat de nerd van z'n klas zijn droomvrouw heeft ingepikt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
goh...wat een idee.... waarom ben je eigenlijk nog vrijgezel DG...?? je bent zo bekwaam in dating advies enzo!!
Mensen staren sowieso al naar mijquote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gezien de blikken van de mensen om me heen is het wél raar.
ik praat soort van zachtjes hardop in mezelf... fluisteren, of soms alleen 1 woord half hardop... is best stom hihi (en genant)quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gezien de blikken van de mensen om me heen is het wél raar.
En ik zing nog wel eens (maar ik kan helemaal niet zingen) en ik zeg dingen die ik random lees (namen van winkels ofzo) hardop.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik praat soort van zachtjes hardop in mezelf... fluisteren, of soms alleen 1 woord half hardop... is best stom hihi (en genant)
Wat is hier nu zo vreemd aanquote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
goh...wat een idee.... waarom ben je eigenlijk nog vrijgezel DG...?? je bent zo bekwaam in dating advies enzo!!
heheh, misschien moet jij gids worden in de dierentuin oid...quote:Op zondag 25 maart 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ik zing nog wel eens (maar ik kan helemaal niet zingen) en ik zeg dingen die ik random lees (namen van winkels ofzo) hardop.
Vandaag met een lesbische collega gewerkt ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneelstokje, wat een enthousiasme! Heb je weer een lesbisch meisje ontmoet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |