Och ik maak een keer een foutje. Ga lekker de ramen schoonmaken vrouwmens.quote:
bleghquote:Op zondag 25 maart 2012 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet bah. Ik hou gewoon van zielsveel van mijn moeder en leg haar graag in de watten. Jij mag ook weleens wat vriendelijk voor je ouders gaan worden gezien een welvarende toekomst voor jou onwaarschijnlijker is als democratie in Noord-Korea. Dus je zal ze nog vaak nodig gaan hebben.
Zolang je in de praktijk maar monogaam blijft is er niks aan het handje. Exclusiviteit in een relatie betekent niet dat je niet naar het andere geslacht mag kijken. Daar is iedereen het zo'n beetje wel mee eens.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als mensen zich moeten bedwingen dan zijn ze dus eigenlijk niet monogaam.
Als mensen ervoor kiezen om trouw te zijn omdat ze het niet kunnen verdragen als hun partner met een ander het bed deelt, en daarom ook een opoffering maken voor hun eigen genot, dan vind ik ze wel monogaam. In ieder geval op relatie gebied.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als mensen zich moeten bedwingen dan zijn ze dus eigenlijk niet monogaam.
Ja kloptquote:Op zondag 25 maart 2012 22:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klinkt alsof dit direct uit eigen ervaring komt.
Voor sommige mensen geldt dat als je naar een ander begeerlijk kijkt je eigenlijk emotioneel al overspel pleegt.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:34 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Zolang je in de praktijk maar monogaam blijft is er niks aan het handje. Exclusiviteit in een relatie betekent niet dat je niet naar het andere geslacht mag kijken. Daar is iedereen het zo'n beetje wel mee eens.
Lekker met een oogmasker rondlopen als je in een relatie zit dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor sommige mensen geldt dat als je naar een ander begeerlijk kijkt je eigenlijk emotioneel al overspel pleegt.
dat vind ik niet leuk voor je. Niettemin geldt wat hiervoor gezegd is, in de strekking van 'in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.'.quote:
Zo is het. Laten we vooral realistisch blijven mensen.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker met een oogmasker rondlopen als je in een relatie zit dan.
Dat gezeik over niet mogen kijken._! Bitches please.
Ik wil wel een keer met jou niet monogaam zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:11 schreef Cher- het volgende:
Ik weet dat de meeste FOK!kers geen relatie aangaan en niet vaak met het andere geslacht in contact komen máár dat maakt deze klacht niet minder klacht-waardig.
Noem mij maar verbitterd maar in mijn ogen is het de waarheid.Mensen kunnen niet monogaam zijn. Nee! En waarom niet? Dat ga ik nu uitleggen. Je kunt nog zo'n mooie relatie hebben met de liefde van je leven (tevens houdt dat gevoel ook wel een keer op
) máár - als - er iemand (ontzettend aantrekkelijk, sexy, lekker, heerlijk) van het andere geslacht jou probeert te verleiden, ga je, dan val je. En dat is menselijk. En vooral de mannen. Mannen zijn op dat gebied zwak. Ja, dames, echt.
Het grappige is dat de mannen die sowieso vreemdgaan (klootzakken, viesterds) en niet anders ''kunnen'', zelf vaak erg hypocriet zijn. Voorbeeld: ik heb een relatie gehad met een jongen die erg vaak vreemd ging. Naar eigen zeggen voor de lust maar wanneer ik dan maar eens ging daten met een ander? Nou, nou, dan was het helemaal erg. Zie hier: de hypocrisie van de vreemd-ganger die zelf nooit stopt met vreemdgaan.
De mensen die het hier niet mee eens zijn. Jullie komen er nog wel achter.
Ben je erg weg van snikkels dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met jou niet monogaam zijn.
Wel als ik de OP moet gelovenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat vind ik niet leuk voor je. Niettemin geldt wat hiervoor gezegd is, in de strekking van 'in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.'.
Mensen rechtvaardigen hun eigen schuinsgemarcheer op nog 1001 andere manieren.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Volgens mij is het al eerder voorbijgekomen, maar sommige mensen gaan ook te snel relaties aan. Wanneer een beter exemplaar zich voordoet, gaan ze vreemd. Geen rechtvaardiging voor vreemdgaan overigens.
Niet zo'n bekkie eh.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och ik maak een keer een foutje. Ga lekker de ramen schoonmaken vrouwmens.
Ja, ik denk dat dit de oplossing is. We kunnen stoppen met deze discussie nu. Deze man heeft de oplossing gevonden.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:49 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Spreek van tevoren af hoe je de relatie wil gaan doen, open, of exclusief etc. Dat scheelt een hoop gedonder.
Maakt mij dat nou uitquote:Op zondag 25 maart 2012 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben je erg weg van snikkels dan?
emotioneel breng jij vrouwen veel schade toe ja bij vrouwen , als je kijkt met je ezelenkopquote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor sommige mensen geldt dat als je naar een ander begeerlijk kijkt je eigenlijk emotioneel al overspel pleegt.
Goed Nederlands weerquote:Op zondag 25 maart 2012 22:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
emotioneel breng jij vrouwen veel schade toe ja bij vrouwen als kijkt met je ezelenkop
Dacht ik ook zit op iphone hondquote:Op zondag 25 maart 2012 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed Nederlands weerJij komt er wel
Stil maar schatje, kom maar even bij mij zitten.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
emotioneel breng jij vrouwen veel schade toe ja bij vrouwen , als je kijkt met je ezelenkop
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mensen rechtvaardigen hun eigen schuinsgemarcheer op nog 1001 andere manieren.
Zit het lekker? Kraakt het niet te veel? Of schiet hij ieder moment je anus in?quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit het lekker? Kraakt het niet te veel? Of schiet hij ieder moment je anus in?
mag niet van Frank die hecht veel waarde aan mijquote:Op zondag 25 maart 2012 22:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stil maar schatje, kom maar even bij mij zitten.
Kortzichtigheid heeft hier niets mee te maken, wel goed lezen wat het betekend als je een willekeurig woordje uit het woordenboek kiest.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]korzichtig ben je ook nog ! Scharminkel
Kijk uit Meloewa volgens mij gaatie vreemd.quote:
Foei!quote:Op zondag 25 maart 2012 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kortzichtigheid heeft hier niets mee te maken, wel goed lezen wat het betekend als je een willekeurig woordje uit het woordenboek kiest.
en toch kies je ervoor daarop te concentreren. Peculiar.quote:
Och het is al wat later en ik zit aan de wijn dan sluipen slordigheidjes er wat makkelijker in.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:08 schreef Chloroform het volgende:
Jeetje Frank, tweede foutje van de avond. Gaat het wel?
Aldus de gekke stadsomroepsterquote:Op zondag 25 maart 2012 23:09 schreef Meloewa het volgende:
Frank voelt zich slim, maar is het niet mensen!
je hebt wel veel excuusjes klaar liggen telkensquote:Op zondag 25 maart 2012 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och het is al wat later en ik zit aan de wijn dan sluipen slordigheidjes er wat makkelijker in.
Je weet dat jij geenszins recht van spreken hebt he?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:10 schreef Meloewa het volgende:
Heb hem dat al zo vaak gezegd maar dan moet hij huilen dus durf niet meer
Welk excuus heb jij dan voor je beroerde Nederlands en idioterie?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je hebt wel veel excuusjes klaar liggen telkens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |