Aldus de zelfbenoemde 'volwassen' twintiger.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:14 schreef RichardHammond het volgende:
TS is echt zo'n tienerweif die zich voordoet als een volwassen twintiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Aldus de zelfbenoemde 'volwassen' twintiger.Ik en volwassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar van die andere twintiger vrouwen steek ik nog wat op. Je wilt niet weten wat ik wel niet heb opgestoken van Sinos. Goed voor de hossels jwz. Maar van die Cher word ik alleen maar dommer.
Emo.quote:
Wat heb je van mij opgestoken dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:17 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik en volwassen.Maar van die andere twintiger vrouwen steek ik nog wat op. Je wilt niet weten wat ik wel niet heb opgestoken van Sinos. Goed voor de hossels jwz. Maar van die Cher word ik alleen maar dommer.
En jij op cognitief gebiedquote:Op zondag 25 maart 2012 22:20 schreef Meloewa het volgende:
Mannen zijn inderdaad wel zwak op dat gebied ja
Nou gewoon. Zoals de OP zegt, mensen kunnen niet monogaam zijn en gaan vreemd. Vooral mannen.quote:
Zwaffelen? Je moet wel wat voor je moeder overhebben, ze is immers de nummer 1 vrouw van je leven. Urenlang beffen doe ik.quote:
Bah Frank doet aan incest !quote:Op zondag 25 maart 2012 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zwaffelen? Je moet wel wat voor je moeder overhebben, ze is immers de nummer 1 vrouw van je leven. Urenlang beffen doe ik.
Klinkt alsof dit direct uit eigen ervaring komt.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou gewoon. Zoals de OP zegt, mensen kunnen niet monogaam zijn en gaan vreemd. Vooral mannen.
Ofzo.
Dat is niet bah. Ik hou gewoon van zielsveel van mijn moeder en leg haar graag in de watten. Jij mag ook weleens wat vriendelijk voor je ouders gaan worden gezien een welvarende toekomst voor jou onwaarschijnlijker is als democratie in Noord-Korea. Dus je zal ze nog vaak nodig gaan hebben.quote:
Onwaarschijnlijker als.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet bah. Ik hou gewoon van zielsveel van mijn moeder en leg haar graag in de watten. Jij mag ook weleens wat vriendelijk voor je ouders gaan worden gezien een welvarende toekomst voor jou onwaarschijnlijker is als democratie in Noord-Korea. Dus je zal ze nog vaak nodig gaan hebben.
Maar als mensen zich moeten bedwingen dan zijn ze dus eigenlijk niet monogaam.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat je zelf een overspelig vriendje hebt gehad betekent niet dat monogamie niet mogelijk is voor mensen die zich wel kunnen bedwingen uit respect voor hun relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |