Dacht ik ook zit op iphone hondquote:Op zondag 25 maart 2012 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed Nederlands weerJij komt er wel
Stil maar schatje, kom maar even bij mij zitten.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
emotioneel breng jij vrouwen veel schade toe ja bij vrouwen , als je kijkt met je ezelenkop
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mensen rechtvaardigen hun eigen schuinsgemarcheer op nog 1001 andere manieren.
Zit het lekker? Kraakt het niet te veel? Of schiet hij ieder moment je anus in?quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit het lekker? Kraakt het niet te veel? Of schiet hij ieder moment je anus in?
mag niet van Frank die hecht veel waarde aan mijquote:Op zondag 25 maart 2012 22:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stil maar schatje, kom maar even bij mij zitten.
Kortzichtigheid heeft hier niets mee te maken, wel goed lezen wat het betekend als je een willekeurig woordje uit het woordenboek kiest.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]korzichtig ben je ook nog ! Scharminkel
Kijk uit Meloewa volgens mij gaatie vreemd.quote:
Foei!quote:Op zondag 25 maart 2012 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kortzichtigheid heeft hier niets mee te maken, wel goed lezen wat het betekend als je een willekeurig woordje uit het woordenboek kiest.
en toch kies je ervoor daarop te concentreren. Peculiar.quote:
Och het is al wat later en ik zit aan de wijn dan sluipen slordigheidjes er wat makkelijker in.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:08 schreef Chloroform het volgende:
Jeetje Frank, tweede foutje van de avond. Gaat het wel?
Aldus de gekke stadsomroepsterquote:Op zondag 25 maart 2012 23:09 schreef Meloewa het volgende:
Frank voelt zich slim, maar is het niet mensen!
je hebt wel veel excuusjes klaar liggen telkensquote:Op zondag 25 maart 2012 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och het is al wat later en ik zit aan de wijn dan sluipen slordigheidjes er wat makkelijker in.
Je weet dat jij geenszins recht van spreken hebt he?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:10 schreef Meloewa het volgende:
Heb hem dat al zo vaak gezegd maar dan moet hij huilen dus durf niet meer
Welk excuus heb jij dan voor je beroerde Nederlands en idioterie?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je hebt wel veel excuusjes klaar liggen telkens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |