Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
fap fap fapquote:Op zondag 25 maart 2012 16:56 schreef DannyDeko het volgende:
Ik wilde net posten maar ik wilde de lapo niet dus moest me even inhouden
IF Menez + IF Mandanda + IF Valbuena + Gerrard verkopen en hallooooo Robben & IF Bastos
http://www.futhead.com/12/squad/276245
SIF Muller ST?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:56 schreef DannyDeko het volgende:
Ik wilde net posten maar ik wilde de lapo niet dus moest me even inhouden
IF Menez + IF Mandanda + IF Valbuena + Gerrard verkopen en hallooooo Robben & IF Bastos
http://www.futhead.com/12/squad/276245
Nah, blinkt alleen uit in schieten. Ik zoek meestal wel wat meer in een spits, meerdere kwaliteiten. Zal ongetwijfeld degelijk zijn though.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef Apekoek het volgende:
Mensen van het goede leven, geen SIF Soldado fans?
Het zelfde als een vrouw die alleen maar heel goed kan koken. Of iets dergelijks.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nah, blinkt alleen uit in schieten. Ik zoek meestal wel wat meer in een spits, meerdere kwaliteiten. Zal ongetwijfeld degelijk zijn though.
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zelfde als een vrouw die alleen maar heel goed kan koken. Of iets dergelijks.
Een spits moet snel zijn, goed kunnen koppen en schieten. Of 2 van deze zaken uitstekend kunnen
Ok, hij lijkt mij wel vrij allround, super schot boven de 90 met pace, heading en dribbel boven de 80. Maarja ik heb dan ook niet meer dan 50k te besteden, super aankopen boven 100k zit er niet in.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nah, blinkt alleen uit in schieten. Ik zoek meestal wel wat meer in een spits, meerdere kwaliteiten. Zal ongetwijfeld degelijk zijn though.
Daarom is van Persie ook niks voor mij. Net iets te traag, uitstekend schot hoor, maar koppend geen zekerheidje. Ibrahimovic voldoet dan weer wel aan mijn regel: koppen en schieten, dit aangevuld inderdaad door de zaken die jij opsomde.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
En dan heb je nog kracht, passing, dribbel net iets minder belangrijk maar kan wel helpen bij je beslissing
Speel je BBVA? UP Benzema dan niet uitstekend?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok, hij lijkt mij wel vrij allround, super schot boven de 90 met pace, heading en dribbel boven de 80. Maarja ik heb dan ook niet meer dan 50k te besteden, super aankopen boven 100k zit er niet in.
Zou het?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij geniet ervan als mensen happen
Lekker toch, boel beetje laten doorluchtenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, volgens mij zit je al met de broek op de knieën.
Mja persoonlijke kwestie, ik houd niet van standaard teams... Hoe vaak ik niet een Benzema in een geijkt team tegenkom, wat dat betreft ben ik dan zwarte kaartjes geil. Het team moet ook origineel aanvoelen.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speel je BBVA? UP Benzema dan niet uitstekend?
IF Benzemaquote:Op zondag 25 maart 2012 17:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mja persoonlijke kwestie, ik houd van van standaard teams... Hoe vaak ik niet een Benzema in een geijkt team tegenkom, wat dat betreft ben ik dan zwarte kaartjes geil. Het team moet ook origineel aanvoelen.
Messi, want dat is leuk bij de line-up, grote sterke negers en dan dat ventje ertussenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:19 schreef el-blanchito het volgende:
Had iemand nog een suggestie voor mijn Sterke niggers?
Mensen die de line up kijkenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Messi, want dat is leuk bij de line-up, grote sterke negers en dan dat ventje ertussen
Hahahahahaquote:Op zondag 25 maart 2012 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Messi, want dat is leuk bij de line-up, grote sterke negers en dan dat ventje ertussen
Bob Sapp!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:19 schreef el-blanchito het volgende:
Had iemand nog een suggestie voor mijn Sterke niggers?
Ajax verloor met penalties.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:24 schreef vandermar het volgende:
Hoeveel was die nextgen cup geworden? Ik hoor er niets over.
Logisch dat ik er dan niets over hoorquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:24 schreef vandermar het volgende:
Npower league 2quote:
Op basis van het vertoonde spel had Ajax wel moeten winnen, maar helaas drukten ze niet door, ook niet tegen 10 man. En ja, dan penals, daar is Ajax nooit goed in geweest.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:24 schreef vandermar het volgende:
zeg dat nou niet, dont feed the troll dit datquote:Op zondag 25 maart 2012 17:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op basis van het vertoonde spel had Ajax wel moeten winnen, maar helaas drukten ze niet door, ook niet tegen 10 man. En ja, dan penals, daar is Ajax nooit goed in geweest.![]()
Mja, PSV is wel in de pocket, ze zijn helemaal nergens...
In FUT had Ajax dan gewonnenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op basis van het vertoonde spel had Ajax wel moeten winnen, maar helaas drukten ze niet door, ook niet tegen 10 man. En ja, dan penals, daar is Ajax nooit goed in geweest.![]()
het staat nog 0-0, zonder grote kansen voor Ajax.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeg dat nou niet, dont feed the troll dit dat
En PSV.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
het staat nog 0-0, zonder grote kansen voor Ajax.
Was dit omdat ik Taylor in een pack kreeg of omdat hij rood kreeg? Westcarr heeft trouwens gescoord, misschien krijgt hij een bronze IFquote:
Ik zeg Lukoki eruit, Özbiliz erin.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En PSV.
Zal wel iets opener worden in de 2e helft, maar er moeten aanvallende wissels gaan komen aan beide kanten.
Ben Arfa scoorde op aangeven van Cisséquote:Op zondag 25 maart 2012 17:52 schreef Thorb het volgende:
Newcastle 3-0 voor2x cisse op aangeven Ben Arfa volgens mij en nog een keertje Ben Arfa zelf.
Daar komt de 2-0 voor ajax.
SIF Cissé dan toch. Het is Papis he, niet Djibril.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben Arfa scoorde op aangeven van Cissé
IF Cissé... ongetwijfeld de beste spits in het spel!
Ah fuck.... Djibril zit natuurlijk bij QPR....quote:Op zondag 25 maart 2012 17:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
SIF Cissé dan toch. Het is Papis he, niet Djibril.
Die pakt meer rode kaarten dan doelpuntenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah fuck.... Djibril zit natuurlijk bij QPR....
Win win win winquote:Op zondag 25 maart 2012 18:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Idee voor EA: Een soort unibet systeem met FUT coins
Ik kwamquote:Op zondag 25 maart 2012 18:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Kost me misschien wel aardig wat coinsquote:Op zondag 25 maart 2012 18:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Zelfs bij Ajax hoeft dit niet. Hou nou gewoon op man.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
Dat IQ in de arena is echt rond het nulpunt. Dat joden gedoehoe komen ze erbij.
Feyenoord is veel mooier en beterquote:Op zondag 25 maart 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
Misschien omdat Ajax sinds jaar en dag een "joodse" club isquote:Op zondag 25 maart 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
Thanks for stating the obvious.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Feyenoord is veel mooier en beter
jaquote:Op zondag 25 maart 2012 18:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wil echt niet weten wat VDM allemaal op zijn twitter zet, volgens mij is dat gewoon puur trollen
Nee johquote:
Ik heb wel een paar maten die alles van die Ajax twitter accounts retweeten. Dat is ook wel niveautje kleuterklas hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee johJonge, bijna al mijn vrienden zijn ajacieden en spammen mijn timeline vol met onzin. Ik ontkracht die troep dan weer.
Ben maar blij met de puntenquote:
Welke wedstrijd heb jij gezien? Ajax zette gewoon continu goed druk, bleef jagen en was gewoon oppermachtig aan de bal. Verdiend gewonnen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben maar blij met de puntenJullie hebben eigenlijk ook niets gepresteerd, amper kansen, redelijk lucky goals. Wel een prestatie om de wedstrijd zo uit te spelen zonder onder druk te komen, dat lukt PSV nooit.
Als oppermachtig bij jou rondspelen isquote:Op zondag 25 maart 2012 18:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gezien? Ajax zette gewoon continu goed druk, bleef jagen en was gewoon oppermachtig aan de bal. Verdiend gewonnen.
Ah joh, kom op man, het is ook tegen je verlies kunnen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als oppermachtig bij jou rondspelen isAjax heeft niets gepresteerd verder.
Eens, vond het echt een zaadwedstrijd en psv was echt vreselijk maar ajax niet veel beter. Ik vond Vink ook echt dramatisch fluitenquote:Op zondag 25 maart 2012 18:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als oppermachtig bij jou rondspelen isAjax heeft niets gepresteerd verder.
psv is gewoon slechtquote:Op zondag 25 maart 2012 18:28 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een kut wedstrijd en die scheids was ook echt slecht. 2 lucky goals....
Niet gedacht dit ooit te zeggen, maar bedankt voor je meningquote:Op zondag 25 maart 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eens, vond het echt een zaadwedstrijd en psv was echt vreselijk maar ajax niet veel beter. Ik vond Vink ook echt dramatisch fluiten
bedroevend dat je je hier zo druk om maakt lolquote:Op zondag 25 maart 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Thanks for stating the obvious.
Ik vind het gewoon bedroevend, jezelf joden dit joden dat noemen en doen anderen het is de wereld te klein. Het zijn geen joden, joden willen niet met hun geassocieerd worden en dat snappen ze nog steeds niet blijkbaar. Redenatie is dus IQ rond nulpunt.
Als je er commentaar op hebt dan lees je er maar lekker overheen.
rijstquotequote:Op zondag 25 maart 2012 18:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij vindt PSV slecht, het is nog altijd je mening en geen feit.
Penalty was geen penalty en bij psv trok hij voor bepaalde overtredingen geel waar ajax ermee weg kwam.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
maar wat was er slecht aan de scheids dan? Floot gewoon prima vond ik.
Prima in het voordeel van ajax bij alles.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
maar wat was er slecht aan de scheids dan? Floot gewoon prima vond ik.
Geen penaltyquote:Op zondag 25 maart 2012 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Penalty was geen penalty en bij psv trok hij voor bepaalde overtredingen geel waar ajax ermee weg kwam.
die penalty was zeker wel terecht, marcelo haakt hem gewoon.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Penalty was geen penalty en bij psv trok hij voor bepaalde overtredingen geel waar ajax ermee weg kwam.
Het was inderdaad geen zuivere penalty, maar soms heb je geluk en fluit de scheids voor een overtreding. En zoals Tim in z'n signature heeft staan: Elke uitslag is terecht, of het nou verdiend was of niet. En in dit geval was het nog verdiend ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eens, vond het echt een zaadwedstrijd en psv was echt vreselijk maar ajax niet veel beter. Ik vond Vink ook echt dramatisch fluiten
Het was een penalty net zozeer dat hutchinson door aisati naar de grond werd gewerkt. Vink floot gewoon slecht,quote:Op zondag 25 maart 2012 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die penalty was zeker wel terecht, marcelo haakt hem gewoon.
oké.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het was een penalty net zozeer dat hutchinson door aisati naar de grond werd gewerkt. Vink floot gewoon slecht,
Ga je mond spoelen en meld je bij je kleuterjuffrouwquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom ben jij trouwens aan het trollen? Feyenoord heeft toch ook goede zaken gedaan? Vertel eens wat over Feyenoord.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen en meld je bij je kleuterjuffrouw
Terecht en verdiend, in mijn ogen is dat gewoon hetzelfde. Ik vond ze allebei gewoon heel slap spelen en een gelijk spel was meer op zijn plaats geweest. Maar leuk voor jullie dat jullie winnen hoor. Maar kom dan niet met balbezit statistiekjes en dergelijke aanzetten want de meest voorkomende combinatie op het veld was Vertonghen>Alderweild> Vermeer > Vertonghen en zo kan elke ploeg 'combinatie' voetbal spelen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het was inderdaad geen zuivere penalty, maar soms heb je geluk en fluit de scheids voor een overtreding. En zoals Tim in z'n signature heeft staan: Elke uitslag is terecht, of het nou verdiend was of niet. En in dit geval was het nog verdiend ook.
Geen idee, maar VDM hapt altijd als ik Feyenoord erbij haalquote:Op zondag 25 maart 2012 18:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord hier mee van doen?
Feyenoord heeft 0-3 bij de Graafschap gewonnen en loopt in op Twente en PSV!quote:Op zondag 25 maart 2012 18:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom ben jij trouwens aan het trollen? Feyenoord heeft toch ook goede zaken gedaan? Vertel eens wat over Feyenoord.
Aha, payback troll dusquote:Op zondag 25 maart 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, maar VDM hapt altijd als ik Feyenoord erbij haal
Waar troll ik dan? Alles wat ik na half 5 heb gezegd dat meen ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom ben jij trouwens aan het trollen? Feyenoord heeft toch ook goede zaken gedaan? Vertel eens wat over Feyenoord.
Jup, dat heet totaalvoetbal.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Terecht en verdiend, in mijn ogen is dat gewoon hetzelfde. Ik vond ze allebei gewoon heel slap spelen en een gelijk spel was meer op zijn plaats geweest. Maar leuk voor jullie dat jullie winnen hoor. Maar kom dan niet met balbezit statistiekjes en dergelijke aanzetten want de meest voorkomende combinatie op het veld was Vertonghen>Alderweild> Vermeer > Vertonghen en zo kan elke ploeg 'combinatie' voetbal spelen.
Kom dan jonguh!quote:Op zondag 25 maart 2012 18:36 schreef Kamikazie het volgende:
En als iemand het niet met mij eens ik daag ik hem/haar uit op de xbox om het ff duidelijk te maken in een goede pot fifa!
Ja, echt spannend man. Bij barcelona ziet het er goed uit, maar Ajax gaf 9 van de 10 keer nadat ze zon combinatie hadden gedaan de bal diep en kwam er niks uit. Heeft niks met dat zogenaamde totaalvoetbal van je te maken.quote:
Ik ben het met je eens maar kan helaas geen fifa doen omdat ik in geen enkele game komquote:Op zondag 25 maart 2012 18:36 schreef Kamikazie het volgende:
En als iemand het niet met mij eens ik daag ik hem/haar uit op de xbox om het ff duidelijk te maken in een goede pot fifa!
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 0-3 bij de Graafschap gewonnen en loopt in op Twente en PSV!
[..]
Aha, payback troll dus
Nou prima toch. Amsterdammers tevreden, Rotterdammers tevreden. Het is maar voetbal gasten.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar troll ik dan? Alles wat ik na half 5 heb gezegd dat meen ik.
Ik ben blij met de 3 punten van Feyenoord en er is niets belangrijkers dan dat maar ik ga een leuke discussie niet uit de weg hier
Zo denk ik er alleen over bij mijn eigen team want het zal mij geen flikker uitmaken of wij winnen of verliezenquote:Op zondag 25 maart 2012 18:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Nou prima toch. Amsterdammers tevreden, Rotterdammers tevreden. Het is maar voetbal gasten.
En het is heerlijk weer!
Misschien dat ik dan moet eten maar is goed. Stuur maar een DMquote:Op zondag 25 maart 2012 18:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eerst ff eten. Over kwartiertje stuur ik je een invite, goed?
Primaquote:Op zondag 25 maart 2012 18:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan moet eten maar is goed. Stuur maar een DM
Geen last vanquote:Op zondag 25 maart 2012 18:44 schreef fetss het volgende:
Webapp doet het niet? Meer mensen last van?
Denswilquote:Op zondag 25 maart 2012 18:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mooie vrije trap van die Ajacied, tegen Inter!
Je vergeet Ebecilioquote:Op zondag 25 maart 2012 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denswil![]()
Ajax![]()
Anita![]()
Aissati en zijn gouden [ afbeelding ]![]()
PSV![]()
De tactiek van PSV![]()
Hutch![]()
Wel bizar dat de gemiddelde degradatiekandidaat meer aanvallende intenties durfde te tonen in Amsterdam
Wat was daarmee? Lukoki was wel episch slecht. Stond stijf van de zenuwenquote:
FYPquote:Op zondag 25 maart 2012 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat was daarmee? Lukoki was wel episch slecht. Stond stijf van de zenuwenIs ook gewoon zijn niveau.
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denswil![]()
Ajax![]()
Anita![]()
PSV![]()
De tactiek van PSV![]()
Hutch![]()
Wel bizar dat de gemiddelde degradatiekandidaat meer aanvallende intenties durfde te tonen in Amsterdam
Minstens 5-0 oké?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan moet eten maar is goed. Stuur maar een DM
Alsof jij het niveau van een Ajax speler zou weten of basis van die 180 minuten voetbal die jij per jaar van ze ziet.quote:
Ja! Lijkt mij logisch, ik weet allesquote:Op zondag 25 maart 2012 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof jij het niveau van een Ajax speler zou weten of basis van die 180 minuten voetbal die jij per jaar van ze ziet.
Ik ben in ieder blij dat ik mans genoeg ben om te kunnen zeggen dat ik Vilhena en Guidetti bazen vind en verder kan kijken dan die bekrompen denkwijze van jou.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja! Lijkt mij logisch, ik weet alles
Niet iedereen heeft die eigenschap!quote:Op zondag 25 maart 2012 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben in ieder blij dat ik mans genoeg ben om te kunnen zeggen dat ik Vilhena en Guidetti bazen vind en verder kan kijken dan die bekrompen denkwijze van jou.
Heb je al gegeten of zal ik je blijven voeren?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die eigenschap!
haha hoorde het ook ja, dacht al wtfquote:Op zondag 25 maart 2012 19:20 schreef Reemi het volgende:
Cocu: "Toivonen was niet helemaal fit, daarom wisselde ik hem."
Toivonen: "Ja, ik was gewoon fit. De coach wilde een andere speler."
Ik heb al gegeten en zit volquote:Op zondag 25 maart 2012 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je al gegeten of zal ik je blijven voeren?
De oude baas heeft vandaag weer gescoordquote:Op zondag 25 maart 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
Dit lijkt mij wel een bazig team
http://www.futhead.com/12/squad/277726
Mwah, het is wel tegen Köln hèquote:Op zondag 25 maart 2012 19:23 schreef Tim86 het volgende:
SIF Piczek? 2 assists en een goal als RB
Kagawa ook 2 goals en 2 assists
GJE speelde toch in het begin met RvN?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
Dit lijkt mij wel een bazig team
http://www.futhead.com/12/squad/277726
quote:Op zondag 25 maart 2012 19:25 schreef Tim86 het volgende:
Als Robben of Ronaldo de Nist op zijn rug mee draagt zijn ze nog sneller dan wanneer de Nist zelf zou rennen
Dan nogquote:
RvN en Mathijsenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
GJE speelde toch in het begin met RvN?
Strength 92→94quote:Op zondag 25 maart 2012 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan nog
Damn die IF Huth heeft 90 defending wtf
Kan ermee doorquote:Op zondag 25 maart 2012 19:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Strength 92→94
Marking 78→88
StandingTackle 80→91
Behoorlijke verdedigende stats.
Ik heb hem eindelijk gehaaldquote:Op zondag 25 maart 2012 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan nog
Damn die IF Huth heeft 90 defending wtf
Hutchinson speelde veel beter op de rb positie dan Manolev dat ooit heeft gedaanquote:Op zondag 25 maart 2012 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denswil![]()
Ajax![]()
Anita![]()
PSV![]()
De tactiek van PSV![]()
Hutch![]()
te grappig dat stukjequote:Op zondag 25 maart 2012 19:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vies mannetje is Guidetti eigenlijk ook he
Zeg maar Hooligansquote:
Zag ik daar nou een koevoet langs komen?quote:
Je wil dit toch niet goedkeuren, er is wel degelijk wat aan de hand. Of het is normaal dat mensen op elkaar in gaan slaan/schoppen.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:44 schreef vandermar het volgende:
Hier een probleem van makenis niets aan de hand lol maar let maar op de tele 'ik neuk ajax keihard in de reet' graaf heeft morgen met koeieletters op de front page staan.
Feyenoord supporters hebben het weer gedaan
quote:Op zondag 25 maart 2012 19:44 schreef vandermar het volgende:
Hier een probleem van makenis niets aan de hand lol maar let maar op de tele 'ik neuk ajax keihard in de reet' graaf heeft morgen met koeieletters op de front page staan.
Feyenoord supporters hebben het weer gedaan
Ik praat het niet goed maar let maar op wat er morgen in dat sensatieblad staat. Ik heb een hekel aan rellen etc. maar dit komt van beide kanten en overal lopen haantjes. De Graafschap regelt het gewoon niet goed blijkbaar dan gebeurt zoiets ook niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je wil dit toch niet goedkeuren, er is wel degelijk wat aan de hand. Of het is normaal dat mensen op elkaar in gaan slaan/schoppen.
Ik snap sws niet waarom er rellen zouden moeten ontstaan tussen De Graafschap - Feyenoordquote:Op zondag 25 maart 2012 19:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed maar let maar op wat er morgen in dat sensatieblad staat. Ik heb een hekel aan rellen etc. maar dit komt van beide kanten en overal lopen haantjes. De Graafschap regelt het gewoon niet goed blijkbaar dan gebeurt zoiets ook niet.
Ik ben blij dat ze degraderen, kut club
Ik zal het niet kunnen zien want heb die krant gelukkig nietquote:Op zondag 25 maart 2012 19:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed maar let maar op wat er morgen in dat sensatieblad staat. Ik heb een hekel aan rellen etc. maar dit komt van beide kanten en overal lopen haantjes. De Graafschap regelt het gewoon niet goed blijkbaar dan gebeurt zoiets ook niet.
Ik ben blij dat ze degraderen, kut club
De oorzaak was waarschijnlijk dat die Feyenoord spelers gingen juichen bij alle vakken en in die vakken zaten ook Feyenoorders die ook juichden en dat konden die veehouders niet hebben en moesten natuurlijk de bombardementen erbij komen en van het een kwam het ander.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik snap sws niet waarom er rellen zouden moeten ontstaan tussen De Graafschap - Feyenoord
Op basis van een lucky goalquote:
Ik zag idd dat er wel mensen buiten het Feyenoord vak gingen juichen bij doelpunten.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
De oorzaak was waarschijnlijk dat die Feyenoord spelers gingen juichen bij alle vakken en in die vakken zaten ook Feyenoorders die ook juichden en dat konden die veehouders niet hebben en moesten natuurlijk de bombardementen erbij komen en van het een kwam het ander.
Cisse van newcastle jaquote:Op zondag 25 maart 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op basis van een lucky goal
IF Schaken en IF Cisse eerder dan
Geen een voetballer die hem vandaar in de kruising wil schietenquote:
Gingen die Feyenoorders rellen omdat ze hadden gehoord dat Ajax voor stond?quote:
Ik bedoel gewoon zijn getrollquote:Op zondag 25 maart 2012 19:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen een voetballer die hem vandaar in de kruising wil schietenKort genomen corner ,een rechtspoot draait de bal meteen in, Aissati trapte te hard waardoor de bal in de kruising valt
Sowieso Di Datale daar laten staan. Dus dan op CMquote:Op zondag 25 maart 2012 20:03 schreef BlaBla87 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#f3SO0zhTbdbR2
Sneijder daar op CM dus cm kaartje halen of als CF ipv Di Natale?
ik zou Sneijder verkopen en hem voor minder in de goede formatie terugkopen.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:03 schreef BlaBla87 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#f3SO0zhTbdbR2
Sneijder daar op CM dus cm kaartje halen of als CF ipv Di Natale?
Ja vandermar laat meestal veel emoties los bij Ajax of Feyenoord onderwerpen hahaquote:
Formatie kost iets van 300cquote:Op zondag 25 maart 2012 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou Sneijder verkopen en hem voor minder in de goede formatie terugkopen.
Nou enquote:
Ik speelde echt dramatisch. Kwam er gewoon niet uit, maar jou afwerkingquote:Op zondag 25 maart 2012 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
Goed gespeeld pascalMoet toch echt aan mijn afwerking gaan werken
Ziekquote:Op zondag 25 maart 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
4 goals van RW Mirallas!!!!!!
Kom maar op met die SIF op RW
Ik postte nog voor het eind: het is volgens mij onrustig in het stadion. Je zag mensen van de tribunes afrennen, richting de uitgang aan de korte zijde waar de fanatieke supporters van de Graafschap zaten. Wel dapper van de Graafschap supporters om het tegen de beruchte Feyenoord mongolen op te nemenquote:
Hooligansquote:Op zondag 25 maart 2012 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik postte nog voor het eind: het is volgens mij onrustig in het stadion. Je zag mensen van de tribunes afrennen, richting de uitgang aan de korte zijde waar de fanatieke supporters van de Graafschap zaten. Wel dapper van de Graafschap supporters om het tegen de beruchte Feyenoord mongolen op te nemen
Er was toch al een FOK! Club op de Xbox? Hoe heet die?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wil wel. Ik kan mn team toch niet bouwen..
Ja FC Pino die heb ik aangemaakt. Maar hij is weg...quote:Op zondag 25 maart 2012 20:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er was toch al een FOK! Club op de Xbox? Hoe heet die?
maak dan een nieuwe jong OF GA BIJ PATRICKquote:Op zondag 25 maart 2012 20:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja FC Pino die heb ik aangemaakt. Maar hij is weg...
FC Patrickquote:Op zondag 25 maart 2012 20:30 schreef Rijst het volgende:
Ik maak wel een nieuwe aan nu. Even een naam verzinnen.
FC Leverworst heeft ook een verdwijningsdag gehad. GJE heeft een nieuwe gemaakt, en die verliest vaak, in tegenstelling tot mijn FC Leverworstquote:
Edgar Davids van FC Vuile Flikker naar Stoerboiis FC.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou echt alleen een hele slechte VP er naar toe sturen
Kom je ook nu?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Edgar Davids van FC Vuile Flikker naar Stoerboiis FC.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
Ben trouwens in slaap gevallen bij Ajax - PSV. Heeft Dries Mertens nog iets gezegd over een kampioenswedstrijd?
Dat is wel ernstig jaquote:Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Uit pure verveling maar eens een Serie A wedstrijd kijken.
Ik doe het maar niet. Als ik bij Ajax-PSV al in slaap val...quote:Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
ik wil hem wel ruilen met je voor mijn nif ibra, die krijg je sowieso wel verkocht.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe het maar niet. Als ik bij Ajax-PSV al in slaap val...
Ibrahimovic wilt maar niet verkocht raken
Mij verslaan en dan zo'n oneerbaar voorstel doenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik wil hem wel ruilen met je voor mijn nif ibra, die krijg je sowieso wel verkocht.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mij verslaan en dan zo'n oneerbaar voorstel doen
Dat is dan wel weer vriendelijkquote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]krijg je sh aarawy er bij, kan je skillen rennen en koppen
Ik heb nog nooit echt van je gewonnen..quote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mij verslaan en dan zo'n oneerbaar voorstel doen
Oke, val nu al bijna in slaap. Denk niet dat ik de rust haal.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Room met een spelfout in zijn tweethaha, heeft Lindgren hem al een retweet gegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, je hebt Kandji joh. Je kan altijd spelen dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer vriendelijkWil van de opbrengst Robben en IF Lahm halen, best kut dit, kan geen potjes spelen nu
Ja, dat is waar, kan altijd nog wat mensen gaan rapen zo. Wil nog de 1000 goals maken met hemquote:Op zondag 25 maart 2012 21:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha, je hebt Kandji joh. Je kan altijd spelen dan.
haha die van mij nu 515 uit 299. 2 op 1 niet te doen met al die eerste helft quitsquote:Op zondag 25 maart 2012 21:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, kan altijd nog wat mensen gaan rapen zo. Wil nog de 1000 goals maken met hem
Wat is je goal ratio nu danquote:Op zondag 25 maart 2012 21:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, kan altijd nog wat mensen gaan rapen zo. Wil nog de 1000 goals maken met hem
Mazzelpikquote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef potienza het volgende:
Vandaag even voor de fun een pakje van 15k gekocht, ook al zat ik nog zo krap met mijn geld....wel even Vidic in het pakje!!
Waarom zou hij het daar over hebben, die hebben ze immers een paar weken terug al gespeeldquote:Op zondag 25 maart 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
Ben trouwens in slaap gevallen bij Ajax - PSV. Heeft Dries Mertens nog iets gezegd over een kampioenswedstrijd?
150 BIN bronzes kopenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:34 schreef koenie95 het volgende:
Ik heb nu 1 team en (nog) geen wissels, iemand tips hoe ik het nu het best aan kan pakken?
Heb maar 1,5k over dus kan niet zo 1,2,3 goede wissels of een tweede team maken.
Ik heb wel bronzes op de bank, ik bedoel meer van wisselspelers van niveau die af en toe in de basis kunnen.quote:
Ah, doorsparen denk ikquote:Op zondag 25 maart 2012 21:42 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik heb wel bronzes op de bank, ik bedoel meer van wisselspelers van niveau die af en toe in de basis kunnen.
we gaan gewoon lobbyen, met een beetje geluk lukt hetquote:Op zondag 25 maart 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Zie nu pas dat Verhaegh scoorde..zo ook een bazige IF zijn, maar die kans lijkt me nihil
Kom je ook Clubs Kevin?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
we gaan gewoon lobbyen, met een beetje geluk lukt het
Ja, of gewoon je bronzes eens in de zoveel tijd om de beurt in laten vallenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:45 schreef koenie95 het volgende:
[..]
En dan gewoon na een aantal wedstrijden team fitness kopen?
Hoelang wordt er nog geclubt?quote:
Die moet ik!!!!!!! Want nu moet ik de hele tijd Loties op de tradepile zetten. Vol irritant is dat.quote:
Allemaal gekke mensen!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoelang wordt er nog geclubt?
En wie zijn er allemaal?
Rotterdamse accentquote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Allemaal gekke mensen!
En ik wil jouw Rotterdamse accent ook wel eens horen.
Waarom ben je dan niet voor Heerenveen?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rotterdamse accentJonge, ik ben Fries in hart en nieren. Ik spreek uitsluitend Fries
haha heldtwitter:cesc4official twitterde op zondag 25-03-2012 om 21:44:05Winning as always http://t.co/aTaaVLgZ reageer retweet
Omdat dat een pauperclub is (O kut nu maak ik Gerben boosquote:Op zondag 25 maart 2012 21:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet voor Heerenveen?
Valt me tegen van je. Ik had echt een Rotturdamsuh hooligan verwacht, maar nee je bent gewoon een Piet Paulusma figuur. Kom je clubs of kunnen wij niet communiceren?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat dat een pauperclub is (O kut nu maak ik Gerben boos) Ik woon dicht bij Cambuur maar daar heb ik ook niets mee, dat publiek
anti vries lopen zingen
En ja, mijn pa is voor Feyenoord dus dan sluipt het erin
Ik heb de hele dag al fittie met de EA servers dus neequote:Op zondag 25 maart 2012 21:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Valt me tegen van je. Ik had echt een Rotturdamsuh hooligan verwacht, maar nee je bent gewoon een Piet Paulusma figuur. Kom je clubs of kunnen wij niet communiceren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |