Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
fap fap fapquote:Op zondag 25 maart 2012 16:56 schreef DannyDeko het volgende:
Ik wilde net posten maar ik wilde de lapo niet dus moest me even inhouden
IF Menez + IF Mandanda + IF Valbuena + Gerrard verkopen en hallooooo Robben & IF Bastos
http://www.futhead.com/12/squad/276245
SIF Muller ST?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:56 schreef DannyDeko het volgende:
Ik wilde net posten maar ik wilde de lapo niet dus moest me even inhouden
IF Menez + IF Mandanda + IF Valbuena + Gerrard verkopen en hallooooo Robben & IF Bastos
http://www.futhead.com/12/squad/276245
Nah, blinkt alleen uit in schieten. Ik zoek meestal wel wat meer in een spits, meerdere kwaliteiten. Zal ongetwijfeld degelijk zijn though.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef Apekoek het volgende:
Mensen van het goede leven, geen SIF Soldado fans?
Het zelfde als een vrouw die alleen maar heel goed kan koken. Of iets dergelijks.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nah, blinkt alleen uit in schieten. Ik zoek meestal wel wat meer in een spits, meerdere kwaliteiten. Zal ongetwijfeld degelijk zijn though.
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zelfde als een vrouw die alleen maar heel goed kan koken. Of iets dergelijks.
Een spits moet snel zijn, goed kunnen koppen en schieten. Of 2 van deze zaken uitstekend kunnen
Ok, hij lijkt mij wel vrij allround, super schot boven de 90 met pace, heading en dribbel boven de 80. Maarja ik heb dan ook niet meer dan 50k te besteden, super aankopen boven 100k zit er niet in.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nah, blinkt alleen uit in schieten. Ik zoek meestal wel wat meer in een spits, meerdere kwaliteiten. Zal ongetwijfeld degelijk zijn though.
Daarom is van Persie ook niks voor mij. Net iets te traag, uitstekend schot hoor, maar koppend geen zekerheidje. Ibrahimovic voldoet dan weer wel aan mijn regel: koppen en schieten, dit aangevuld inderdaad door de zaken die jij opsomde.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
En dan heb je nog kracht, passing, dribbel net iets minder belangrijk maar kan wel helpen bij je beslissing
Speel je BBVA? UP Benzema dan niet uitstekend?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok, hij lijkt mij wel vrij allround, super schot boven de 90 met pace, heading en dribbel boven de 80. Maarja ik heb dan ook niet meer dan 50k te besteden, super aankopen boven 100k zit er niet in.
Zou het?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij geniet ervan als mensen happen
Lekker toch, boel beetje laten doorluchtenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, volgens mij zit je al met de broek op de knieën.
Mja persoonlijke kwestie, ik houd niet van standaard teams... Hoe vaak ik niet een Benzema in een geijkt team tegenkom, wat dat betreft ben ik dan zwarte kaartjes geil. Het team moet ook origineel aanvoelen.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speel je BBVA? UP Benzema dan niet uitstekend?
IF Benzemaquote:Op zondag 25 maart 2012 17:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mja persoonlijke kwestie, ik houd van van standaard teams... Hoe vaak ik niet een Benzema in een geijkt team tegenkom, wat dat betreft ben ik dan zwarte kaartjes geil. Het team moet ook origineel aanvoelen.
Messi, want dat is leuk bij de line-up, grote sterke negers en dan dat ventje ertussenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:19 schreef el-blanchito het volgende:
Had iemand nog een suggestie voor mijn Sterke niggers?
Mensen die de line up kijkenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Messi, want dat is leuk bij de line-up, grote sterke negers en dan dat ventje ertussen
Hahahahahaquote:Op zondag 25 maart 2012 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Messi, want dat is leuk bij de line-up, grote sterke negers en dan dat ventje ertussen
Bob Sapp!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:19 schreef el-blanchito het volgende:
Had iemand nog een suggestie voor mijn Sterke niggers?
Ajax verloor met penalties.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:24 schreef vandermar het volgende:
Hoeveel was die nextgen cup geworden? Ik hoor er niets over.
Logisch dat ik er dan niets over hoorquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:24 schreef vandermar het volgende:
Npower league 2quote:
Op basis van het vertoonde spel had Ajax wel moeten winnen, maar helaas drukten ze niet door, ook niet tegen 10 man. En ja, dan penals, daar is Ajax nooit goed in geweest.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:24 schreef vandermar het volgende:
zeg dat nou niet, dont feed the troll dit datquote:Op zondag 25 maart 2012 17:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op basis van het vertoonde spel had Ajax wel moeten winnen, maar helaas drukten ze niet door, ook niet tegen 10 man. En ja, dan penals, daar is Ajax nooit goed in geweest.![]()
Mja, PSV is wel in de pocket, ze zijn helemaal nergens...
In FUT had Ajax dan gewonnenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op basis van het vertoonde spel had Ajax wel moeten winnen, maar helaas drukten ze niet door, ook niet tegen 10 man. En ja, dan penals, daar is Ajax nooit goed in geweest.![]()
het staat nog 0-0, zonder grote kansen voor Ajax.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeg dat nou niet, dont feed the troll dit dat
En PSV.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
het staat nog 0-0, zonder grote kansen voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |