niet voor satan himself?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
och, als ik de evangelische broeders aanspreek op hun gedrag word ik ook meestal meteen uitgescholden voor Sonja Bakker.
Mee eens.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:56 schreef Audreyoot het volgende:
[..]![]()
Persoonlijk vind ik het gewoon jammer dat er hier zo negatief wordt gereageerd over hoe voedsel werkt. Het lijkt wel of calorieën tellen het belangrijkste is. En ja, die mensen zijn onbeschoft en betweterig af en toe en brengen het ook verkeerd, maar het is wel belangrijke informatie waar sommige mensen best waarde aan hechten. Ik vind het bijvoorbeeld best belangrijk te weten wat voor stoffen er in een product worden opgeslagen en hoe je lichaam ermee om gaat.
en waar zitten die toegevoegde suikers dan in??quote:Op maandag 26 maart 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Sinds ik bijvoorbeeld geen toegevoegde suikers meer eet heb ik bergen meer energie, echt leuk om te zien wat het met je doet
Alleen als je ervan geniet in het zonnetje!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik neem een latte macchiato
Mag zeker vast niet.. maar ik heb er trek in
En door sommige voedingsstoffen val je niet alleen sneller af maar krijgt er ook nog een mooier huidje en haren van! Double win!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Sinds ik bijvoorbeeld geen toegevoegde suikers meer eet heb ik bergen meer energie, echt leuk om te zien wat het met je doet
Sorry we zitten allemaal op een sugar high omdat we net aan de latte van LovelyLady geroken hebben!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Whaaaa, dit is toch niet bij te houden jongeh!
Frisdranken?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en waar zitten die toegevoegde suikers dan in??
Red bull light!quote:Op maandag 26 maart 2012 14:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sorry we zitten allemaal op een sugar high omdat we net aan de latte van LovelyLady geroken hebben!
Ik let met name op de aanwezigheid van Aspartaam als zoetstof.. En inderdaad je krijgt meer energie...quote:Op maandag 26 maart 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Snoep, koek, maar ook in groente uit een blik bijvoorbeeld, frisdranken, vruchtenyoghurt, prefab vleesdingen, alles van de McDonalds...quote:Op maandag 26 maart 2012 13:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en waar zitten die toegevoegde suikers dan in??
ahh.. ik drink alleen thee en waterquote:
Nee dat dan weer niet...quote:Op maandag 26 maart 2012 13:59 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Alleen als je ervan geniet in het zonnetje!
Als er maar geen toegevoegde transvetten in zitten?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een kauwgommetje, mag dat wel?
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Snoep, koek, maar ook in groente uit een blik bijvoorbeeld, frisdranken, vruchtenyoghurt, prefab vleesdingen, alles van de McDonalds...![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:45 schreef Barretje80 het volgende:
goede middag!
ik geloof dat ik vaker op een offshore dieet moet!
(incl koekjes en vette happen ( hamburger, shoarma, lasagna) als lunch!)
anderhalf kilo er weer af
ik snap weer eens geen reet meer van mijn lijf
nagenoeg alle sauzen van Calve tot Remiaquote:Op maandag 26 maart 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Snoep, koek, maar ook in groente uit een blik bijvoorbeeld, frisdranken, vruchtenyoghurt, prefab vleesdingen, alles van de McDonalds...![]()
Ik durf het niet te zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:03 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggendas geen dag.. dat is 5 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik heb daar ongeveer 3 liter water per dag gedronken
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
vaker offshore gaanquote:
Ik wilde net zeggen, dat komt echt niet door die dingen die je gegeten hebt en kan aan zoveel dingen liggen weet iedereen inmiddels wel.quote:
oeh.. een offshore dieet is een overvloed van onnodige suikersquote:Op maandag 26 maart 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, maar goed, dat zegt niks over de aanwezigheid van onnodige suikers natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |