PSV zakt in, Ajax mist de doortastendheid en punch om daar doorheen te komen. Jammer, maar niet geheel onlogischquote:
Klopt, klopt.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:
Ongeacht hoe saai de wedstrijd is, Ajax - PSV is altijd spannend.
Anita beste man tot nu toe.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:04 schreef Saekerhett het volgende:
Verdediging staat op zich prima, Enoh doet het naar behoren, Lukoki en Eriksen zijn vrij matig en de rest is onzichtbaar.
Zit al lang in de sauna... saaie potquote:Op zondag 25 maart 2012 17:05 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gijpie zal hem ook wel missen, die ligt nu te balen op het bankie .
Zowel Lukoki als Eriksen maar wisselen andersquote:
Dat is standaard bij Ajax.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hoor de PSV supporters meer dan de Ajax supportersdie fluiten alleen maar
Viel me ook al op, ik volg het via de radio en het fluiten was oorverdovend toenstraks.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hoor de PSV supporters meer dan de Ajax supportersdie fluiten alleen maar
Zet je tv kleuren ff anders.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat zijn die roze schoenen toch lelijk
Hij lijkt niet te durven.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
Dat snap ik dan niet he... heeft die Lukoki een prima tweede helft tegen ADO en in plaats dat hij die lijn doortrekt, speelt hij echt zonder wil en motivatie, zo lijkt het
Wil en motivatie zal hij wel hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
Dat snap ik dan niet he... heeft die Lukoki een prima tweede helft tegen ADO en in plaats dat hij die lijn doortrekt, speelt hij echt zonder wil en motivatie, zo lijkt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |