quote:20/11/2010 Ajax PSV 0-0
14/03/2010 Ajax PSV 4-1
16/11/2008 Ajax PSV 4-1
30/01/2008 Ajax PSV 0-2
12/11/2006 Ajax PSV 0-1
11/03/2006 Ajax PSV 0-0
20/03/2005 Ajax PSV 0-4
08/02/2004 Ajax PSV 2-1
15/12/2002 Ajax PSV 2-4
25/11/2001 Ajax PSV 1-3
08/04/2001 Ajax PSV 0-1
15/12/1999 Ajax PSV 1-3
15/11/1998 Ajax PSV 2-2
21/12/1997 Ajax PSV 3-4
22/12/1996 Ajax PSV 0-2
05/11/1995 Ajax PSV 1-1
22/01/1995 Ajax PSV 1-0
05/09/1993 Ajax PSV 2-0
05/09/1992 Ajax PSV 1-2
19/01/1992 Ajax PSV 1-0
28/10/1990 Ajax PSV 3-1
Gemiddeld 1.50 meter, al het talent in Eriksen? Geweldig middenveld hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Middenveld met Anita - Eriksen - Enoh?
Helemaal als je PSV en Ajax concurrenten noemt.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:38 schreef Maver24 het volgende:
Wat is dat lekker kijken zeg naar Ajax PSV. Feyenoord gewonnen en nu kijken wat de concurrentie doet. Lekker in het zonnetje met een drankje. Het leven is mooi
Precies dat zijn ze ookquote:Op zondag 25 maart 2012 16:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Helemaal als je PSV en Ajax concurrenten noemt.
Ik weet dat bedoel ik ook.quote:
Snel afkloppen.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De verdediging van PSV lijkt ineens te werken
Altijd zo toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beide teams willen niet verliezen en nemen dus niet te veel risico
Tuurlijk, maar dit zijn geen wedstrijden waarin je sowieso al stukken beter bent dan de tegenstander.quote:
Ik heb radio1 aangezet, die man moeten ze ze lekker De Graafschap - RKC ofzo laten verslaan, maar niet zo'n wedstrijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef AryaMehr het volgende:
Reitsma.Maakt de wedstrijd een factor of 10 saaier.
Ajax, nee.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wie is beter? al grote kansen geweest?
We laten ons niet afleiden!quote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef Maver24 het volgende:
Carnaval bij PSV?. Al die verschillende soorten kleuren schoenen
ok,dankjequote:
Belachelijk inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb radio1 aangezet, die man moeten ze ze lekker De Graafschap - RKC ofzo laten verslaan, maar niet zo'n wedstrijd.
Wie moeten ze er dan neerzettenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb radio1 aangezet, die man moeten ze ze lekker De Graafschap - RKC ofzo laten verslaan, maar niet zo'n wedstrijd.
Gast die nederlandse wedstrijden bij sbs/veronica doen.quote:
Waarvoor?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geef die vieze Toivonen nou eens geel
Hou je bek eens ff.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geef die vieze Toivonen nou eens geel
Mja, die kan niet echt subjectief commentaar geven hè, dat wordt niks. Of een commentator die fan is van partij 1 en een commentator die fan is van partij 2, dan kan het welquote:Op zondag 25 maart 2012 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bij toppers moet je gewoon Jack van Gelder hebben
Hij kan juist heel goed subjectief commentaar gevenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, die kan niet echt subjectief commentaar geven hè, dat wordt niks. Of een commentator die fan is van partij 1 en een commentator die fan is van partij 2, dan kan het wel
Dan doe je 2 commentatoren. 1 stream met Jack andere stream met Fredjequote:Op zondag 25 maart 2012 16:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, die kan niet echt subjectief commentaar geven hè, dat wordt niks. Of een commentator die fan is van partij 1 en een commentator die fan is van partij 2, dan kan het wel
Oops, foutjequote:Op zondag 25 maart 2012 16:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij kan juist heel goed subjectief commentaar geven
Dat was PSV van vroegah dus niet te veel denken dat het nu ook zo gebeurt.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zag vanochtend een wedstrijd van Ajax - PSV. Ajax was 80 minuten lang beter, PSV won.
Ik zeg daarom niks.
Keer bij Feyenoord-ajax gedaan toch? Weet iig dat het een keer gedaan is jaquote:Op zondag 25 maart 2012 16:49 schreef Zorians het volgende:
ik heb eens gezien dat er daadwerkelijk 2 supporters commentaar stonden te leveren. dat was niet geheel subjectief te noemenmaar wel grappig
Dat was een paar jaar geleden een test op EL ja. Niet geheel onlogisch dat ze daar direct mee gestopt zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:49 schreef Zorians het volgende:
ik heb eens gezien dat er daadwerkelijk 2 supporters commentaar stonden te leveren. dat was niet geheel subjectief te noemenmaar wel grappig
Ajax - PSV geloof ik, of andersom, ik weet iig nog dat Ajax die wedstrijd dik won.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Keer bij Feyenoord-ajax gedaan toch? Weet iig dat het een keer gedaan is ja
Ja, 6-2 volgens mij, of 2-6.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax - PSV geloof ik, of andersom, ik weet iig nog dat Ajax die wedstrijd dik won.
Hm, dat zou ook wel kunnen ja. Was iig een gigantische faaltest, dus moeten ze niet doen, moet je wel 2 normale commentatoren hebben, dan is het misschien nog wel watquote:Op zondag 25 maart 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax - PSV geloof ik, of andersom, ik weet iig nog dat Ajax die wedstrijd dik won.
Klopt, jack woutersen en frank lammers geloof ikquote:Op zondag 25 maart 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is normaal, want je moet op de link drukken.quote:
Live wedstrijden via internet streams #46quote:
Het was toen Ajax thuis dus volgens mij werd het 4-1.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
EMANUELSON NA DAT HAKJE VAN MARKANTELICquote:Op zondag 25 maart 2012 16:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het was toen Ajax thuis dus volgens mij werd het 4-1.
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Boehoe omdat ik wat over PSV zeg? Ik ben weg. Ik ga wel ergens anders lullen
Nee, omdat het vervelend is.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alle Nike spelers hebben dat nu aan.quote:
Die doet hij straks weer uit. Dat haar van Alderwereld daarentegenquote:
Mooi zo, jou missen we niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee hoor, omdat je elke keer scheldt.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan hij niks aan doen, kappers schoot uit.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die doet hij straks weer uit. Dat haar van Alderwereld daarentegen
Ja jammer is datquote:Op zondag 25 maart 2012 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap ook nooit waarom Eredivisie Live voor de topwedstrijden altijd Theo Reitsma het bejaardentehuis uit rolt ...
quote:
Iemand een sopcast kanaal?quote:-Alle directe linkjes naar welke wedstrijd dan ook worden verwijderd. Wel mag je zeggen Bal 4 vs Doel 7 is op kanaal 12345 van Sopcast.
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:55 schreef Zorians het volgende:
oooh god ja
dit is die mertens die ze eens rood moeten geven vanwege de bal 10 cm buiten de cornerkring leggen
Zet Langs de Lijn aan.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap ook nooit waarom Eredivisie Live voor de topwedstrijden altijd Theo Reitsma het bejaardentehuis uit rolt ...
Ik op een stoel.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit. Ik zit tantoenerveus op de bank...
moet er wel voordeel zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 16:57 schreef Zorro het volgende:
Geel terecht, vrije trap onzin, je geeft voordeel of je doet het niet.
Tegen kleine clubs doen ze dat bijna niet. In 'topwedstrijden' wel wat vaker.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:57 schreef MouzurX het volgende:
Lukoki is idd niet zo goed gestart.
Verbaasd me trouwens dat ajax regelmatig een lange bal geeft, normaal doen ze dat toch nooit.
Hey Guitarist... lekker vissen manquote:
Je wacht het voordeel af... Zo niet fluit jequote:Op zondag 25 maart 2012 16:57 schreef Zorro het volgende:
Geel terecht, vrije trap onzin, je geeft voordeel of je doet het niet.
Hopelijk wordt hij gewisseld.quote:
Mooi werk manquote:Op zondag 25 maart 2012 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hey Guitarist... lekker vissen man
twitter:PSV twitterde op zondag 25-03-2012 om 16:57:5425e minuut; gele kaart voor Dries Mertens. De Belg stond op scherp, dus hij mist komende week de wedstrijd tegen VVV-Venlo. #ajapsv reageer retweet
Pilsje d'r bie, metal op de boombox, ouwehoer'n met leuquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:00 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Zit jij een andere wedstrijd te kijken?
Ik zie kansen voor VVV liggenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:59 schreef mrstylo het volgende:
twitter:PSV twitterde op zondag 25-03-2012 om 16:57:5425e minuut; gele kaart voor Dries Mertens. De Belg stond op scherp, dus hij mist komende week de wedstrijd tegen VVV-Venlo. #ajapsv reageer retweet
Juistquote:Op zondag 25 maart 2012 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pilsje d'r bie, metal op de boombox, ouwehoer'n met leu
Slecht voor mijn manager, dat is veel ergerquote:
Wát? Speelt de jong?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:00 schreef ValHallen het volgende:
Lukoki zit totaal niet in de wedstrijd, De Jong ook onzichtbaar.
PSV zakt in, Ajax mist de doortastendheid en punch om daar doorheen te komen. Jammer, maar niet geheel onlogischquote:
Klopt, klopt.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:
Ongeacht hoe saai de wedstrijd is, Ajax - PSV is altijd spannend.
Anita beste man tot nu toe.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:04 schreef Saekerhett het volgende:
Verdediging staat op zich prima, Enoh doet het naar behoren, Lukoki en Eriksen zijn vrij matig en de rest is onzichtbaar.
Zit al lang in de sauna... saaie potquote:Op zondag 25 maart 2012 17:05 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gijpie zal hem ook wel missen, die ligt nu te balen op het bankie .
Zowel Lukoki als Eriksen maar wisselen andersquote:
Dat is standaard bij Ajax.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hoor de PSV supporters meer dan de Ajax supportersdie fluiten alleen maar
Viel me ook al op, ik volg het via de radio en het fluiten was oorverdovend toenstraks.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hoor de PSV supporters meer dan de Ajax supportersdie fluiten alleen maar
Zet je tv kleuren ff anders.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat zijn die roze schoenen toch lelijk
Hij lijkt niet te durven.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
Dat snap ik dan niet he... heeft die Lukoki een prima tweede helft tegen ADO en in plaats dat hij die lijn doortrekt, speelt hij echt zonder wil en motivatie, zo lijkt het
Wil en motivatie zal hij wel hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
Dat snap ik dan niet he... heeft die Lukoki een prima tweede helft tegen ADO en in plaats dat hij die lijn doortrekt, speelt hij echt zonder wil en motivatie, zo lijkt het
Denk dat het niveau toch n beetje te hoog is. Staat allemaal dicht op elkaar daar en de spelers waar hij tegenover staat zijn toch van iets andere orde... gewoon nog een maatje te klein...quote:Op zondag 25 maart 2012 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
Omdat ze de spitsen niet kunnen bereiken.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef Merkie het volgende:
Waarom schiet Ajax alle ballen vanaf de middenlijn naar Tyton?
Ze zijn ingehuurd als extre keeper-trainer?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef Merkie het volgende:
Omdat ze in vorm zijn. Kun je nagaan als dat niet zo is...quote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef Merkie het volgende:
Ja ok, maar dat begrijp ik niet als onbevangen rechtsbuiten. Daar kun je juist vrij spelen en acties maken. En dat hij dat kan, dat heeft hij wel bewezen.quote:
Ballen over de verdediging van PSV, omdat de verdediging er niks van kan.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef Merkie het volgende:
Zo moet Tyton denken dat het een training is, later schiet Ajax heel hard en dat gaat Tyton verrassen.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef Merkie het volgende:
Die hebben ze ook nietquote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ze de spitsen niet kunnen bereiken.
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:10 schreef byah het volgende:
Ajax komt er niet doorheen en PSV speelt als fucking Italië
Bang dat hij de bal verliest, en als je angstig een duel ingaat verlies je het zeker weten.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat begrijp ik niet als onbevangen rechtsbuiten. Daar kun je juist vrij spelen en acties maken. En dat hij dat kan, dat heeft hij wel bewezen.
Hij heeft toch ruimte nodig om zijn snelheid te benutten en dat gaat lastig als psv tegen de 16 aanstaatquote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Denk dat het niveau toch n beetje te hoog is. Staat allemaal dicht op elkaar daar en de spelers waar hij tegenover staat zijn toch van iets andere orde... gewoon nog een maatje te klein...
Ah, een compliment voor PSVquote:Op zondag 25 maart 2012 17:10 schreef byah het volgende:
Ajax komt er niet doorheen en PSV speelt als fucking Italië
Vuurwerk is al op.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:11 schreef leolinedance het volgende:
Ajax bakt er ook weinig van. Hopen op vuurwerk in de 2e helft
Hij speelt nu als jong ventje in een volle Arena tegen een grote concurrent. Niet iedereen is daar tegen bestand. Kan gebeuren.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat begrijp ik niet als onbevangen rechtsbuiten. Daar kun je juist vrij spelen en acties maken. En dat hij dat kan, dat heeft hij wel bewezen.
Vuurwerk was er straks toch al?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:11 schreef leolinedance het volgende:
Ook dat nog idd... PSV speelt wel heel erg ingezakt hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 17:11 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Hij heeft toch ruimte nodig om zijn snelheid te benutten en dat gaat lastig als psv tegen de 16 aanstaat
Ajax is aanvallend onmachtig, vind je het gek als de voorhoede uit het tweede elftal komtquote:Op zondag 25 maart 2012 17:11 schreef leolinedance het volgende:
Dak niet dicht?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:12 schreef MouzurX het volgende:
Het lijkt wel alsof er een enorme wind in het stadion is want alle lange ballen zijn meters te ver.
Ik zie juist Ajax scoren.quote:
Boeiend. Dan moet je zorgen voor meer kwaliteit in de breedte.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is aanvallend onmachtig, vind je het gek als de voorhoede uit het tweede elftal komt
Wel schot op doel... we moeten ook aan de statistieken denken!quote:
Daar waren we bij PSV al achter.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:13 schreef Shreyas het volgende:
Aissati is echt een matige speler die het niveau van Ajax gewoon niet aankan
Paar jaar geleden werd een wedstrijd afgelast door de sneeuw terwijl ze een dak hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, blijkbaar kunnen ze bij Ajax niet meer omgaan met wat natuurlijkere weersomstandigheden
Dat zegt FdB tegen hem.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:14 schreef ValHallen het volgende:
Aissati is ook helemaal geen linksbuiten, snap niet dat hij daar speelt.
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Paar jaar geleden werd een wedstrijd afgelast door de sneeuw terwijl ze een dak hebben.
Veel sneeuw = zwaar dak. Zwaar dak = potentieel gevaarlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Paar jaar geleden werd een wedstrijd afgelast door de sneeuw terwijl ze een dak hebben.
Tja, kan zijn dat er teveel sneeuw op het dak lag... Kan het instorten. Hoewel dat voor die ufo een verbetering zou zijn, is het wel wat link voor de mensen eronderquote:Op zondag 25 maart 2012 17:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doen ze het dak openquote:Op zondag 25 maart 2012 17:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Teveel sneeuw op het dak = zwaar = gevaarlijk.
Dak verwarming jongen.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, kan zijn dat er teveel sneeuw op het dak lag... Kan het instorten. Hoewel dat voor die ufo een verbetering zou zijn, is het wel wat link voor de mensen eronder
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dak verwarming jongen.
Als ik architect wat dan zou ik daar toch ook aan denken.Dankje. Zal kijken wat de mogelijkheden zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Ik zie alleen maar pluspuntenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dak open = constructie dak kapot = dak kan nooit meer open of dicht.
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, kan niet, voelen ze wat wind... Worden de spelers verkouden enz...
Nee, ze missen een aanspeelpunt. De Jong heeft nog niet de bal gehad volgens mijquote:Op zondag 25 maart 2012 17:15 schreef Saekerhett het volgende:
Wat Ajax nu mist is een creatieve nummer 10 en buitenspelers die een actie kunnen of durven maken.
Daar zijn voorbeelden van.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Elke gebouw met dak verwarming aub mijn naam in de credits.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dankje. Zal kijken wat de mogelijkheden zijn.
Oke.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Elke gebouw met dak verwarming aub mijn naam in de credits.
Aanspeelpunt hebben ze in de vorm van Bulykin, maar ja, Frank wil hem niet in de basis zetten... Eriksen speelt de laatste tijd niet goed genoeg.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, ze missen een aanspeelpunt. De Jong heeft nog niet de bal gehad volgens mij_!
Jup dat stadion in amerika, dat wil niemand op zijn geweten hebben in het geval van een volle arenaquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:18 schreef Bombvis het volgende:
Rust.. Wat een slechte wedstrijd.. Mag zo door gaan dus
Ben bang van niet. Niet zolang deze voorhoede intact blijft.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:18 schreef TJV het volgende:
We zijn 10x beter, we rollen die boertjes helemaal op straks
Natuurlijk niet, dan maak je de wedstrijd kapot en zulks, je hebt Derksen toch gehoord?quote:
Nou poepoe wat een kansenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:18 schreef TJV het volgende:
We zijn 10x beter, we rollen die boertjes helemaal op straks
Laatste argumentquote:Op zondag 25 maart 2012 17:18 schreef TheGOAT het volgende:
Die Strootman is echt een vieze speler, maakt veel vna dit soort vieze, gevaarlijke overtredingen, lelijke speler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |