Wat hij doet heeft werkelijk niets meer met voetbal te makenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Cabral die gaat volgende week geen basisplaats hebben hoor
Dit. Met een stukje zeep in z'n hand.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stefaninho Luis de Nazarro da Silva Gomes de Vrij.
El Libertadorequote:Op zondag 25 maart 2012 16:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stefaninho Luis de Nazarro da Silva Gomes de Vrij.
Aan... Uit... Aan... Uit.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:13 schreef Muto het volgende:
Guidetti helemaal kwaad en Lamprou die daarom lacht.
Ik zag hem voor de wedstrijd op de achtergrond bij het interview met Koeman. Gio liep ook lachend weg na met hem gepraat te hebben. Hij had zeker weten weer een mop.quote:
Inderdaad. En zeker met het spelletje dat Koeman wil spelen met buitenspelers die bij voorzetten naar binnenkomen.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Cissé is wel zoveel beter dan Cabral dat het niet meer te rechtvaardigen is om Cabral in de basis te zetten.
Idd. Cissé heeft altijd nog zijn snelheid en zijn fysiek, wat Cabral allebei niet heeft.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Cissé is wel zoveel beter dan Cabral dat het niet meer te rechtvaardigen is om Cabral in de basis te zetten.
Cabral heeft het na vandaag echt verprutst, een speler waar iedereen zoveel van verwacht had lijkt het toch niet waar te kunnen maken, zonde.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:19 schreef TC03 het volgende:
Is er nog een reden om Cissé niet in de basis te zetten volgende week?
Hij is nog steeds niet top, maar toch vele malen beter dan Cabral.
Daarom. Cabral is écht écht écht superslecht aan het spelen man. Hij gebruikt z'n lichaam ook heel erg slecht in duels waarin hij in de voeten wordt aangespeeld met een man in z'n rug. Dat is altijd balverlies bij hem.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd. Cissé heeft altijd nog zijn snelheid en zijn fysiek, wat Cabral allebei niet heeft.
Geen.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie? Hoeveel potjes schorsing krijgt die Jean-Paul Saeijs
We doen gewoon nog mee hoor. Een Ajax dat punten gaat verspelen nu en volgende week weer een topper die op z'n bek gaat.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef Cara het volgende:
De Vrijwat een luxeprobleem ..
Het gebrek aan goede vleugelspelers kost je in principe het kampioenschap.
Inderdaad, echt bizar om te zien hoe hij bij elk fysiek contact als een klein jongetje naar de grond gaatquote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom. Cabral is écht écht écht superslecht aan het spelen man. Hij gebruikt z'n lichaam ook heel erg slecht in duels waarin hij in de voeten wordt aangespeeld met een man in z'n rug. Dat is altijd balverlies bij hem.
En Cissé die gewoon doorloopt met een verdediger aan z'n arm. Groter verschil kun je niet hebbenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, echt bizar om te zien hoe hij bij elk fysiek contact als een klein jongetje naar de grond gaat.
Inderdaad. Ze kunnen allebei slecht spelen, maar Cissé kan nog een wapen zijn door snelheid en kracht, Cabral is gewoon helemaal niksquote:Op zondag 25 maart 2012 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
En Cissé die gewoon doorloopt met een verdediger aan z'n arm. Groter verschil kun je niet hebben
Nu nog even een gelijkspelletje in de Arena. Alleen dan weer jammer van de winst van AZ dan zou het helemaal een topweekend zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
Ik Flip m helemaal.
WIJ WORDEN KAMPIOEN
Niet best. Maar geen een ploeg speelt in Doetinchem mooi en goed voetbal.quote:
Nou, we zijn er wel uit he mannen: Cabral mag lekker vertrekken.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze kunnen allebei slecht spelen, maar Cissé kan nog een wapen zijn door snelheid en kracht, Cabral is gewoon helemaal niks![]()
![]()
.
LOL niemand verwacht wat van cabral mongool dattie isquote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Cabral heeft het na vandaag echt verprutst, een speler waar iedereen zoveel van verwacht had lijkt het toch niet waar te kunnen maken, zonde.
Graafschap hopeloos anti-voetbal. Feyenoord eerste helft met pijn en moeite en veel kansen gemist. Toch in de tweede helft hersteld en verdiend 3 treffers gemaakt.quote:
Ik was eigenlijk dik tevreden over het vertoonde spel, veel kansen gecreëerd tegen een tegenstander die bij tijd en wijlen met z'n elven in de 16 stonden.quote:
Excelsior, laat hij het anders daar maar eens proberen.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, we zijn er wel uit he mannen: Cabral mag lekker vertrekken.
Ik heb geen een goede gezien hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:27 schreef Muto het volgende:
Maar alleen al als je naar de passes van Cabral kijkt:
5 goede, 10 slechte. Als hij na die 10 slechte nou alles er aan zou doen om weer de bal te heroveren... Dan zou het eventueel nog niet zo erg zijn. Maar het is koppie omlaag en grassprietjes tellen.
Leer eens typen.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb geen een goede gezien hoor.
Toch frappant dat onze vleugels bij veel doelpunten betrokken zij. zo slecht zij dus niet ondanks wat we zoen Ofzoo. Maarja och liever die van herveen die zij goed.
Kankerophone toetsenbord.
Rustig, rustig...quote:Op zondag 25 maart 2012 16:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb geen een goede gezien hoor.
Toch frappant dat onze vleugels bij veel doelpunten betrokken zij. zo slecht zij dus niet ondanks wat we zoen Ofzoo. Maarja och liever die van herveen die zij goed.
Kankerophone toetsenbord.
Ligt volgens mij gewoon aan dat knollenveld.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:29 schreef eight het volgende:
De bal aannames waren wel vaak slecht. Viel vooral op bij die 2 grote kansen van Guidetti en El Ahmadi.
Guidetti heeft sowieso geen goede eerste aanname.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt volgens mij gewoon aan dat knollenveld.
Gelijkspelen. Dan verliezen de concurrenten bij elkaar 4 punten in plaats van 3 punten.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Wat moeten Ajax en PSV doen vanmiddag om voor ons het gunstigste te zijn?
Kijkende naar eventuele titelkansen; gelijkspel!quote:Op zondag 25 maart 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Om kampioen te worden: gelijkspel. Dat zijn immers in totaal vier verliespunten bij de concurrenten.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Glijk spelenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
met veel doodschoppen, blessures en rode kaartenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:31 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Kijkende naar eventuele titelkansen; gelijkspel!
Valt best mee hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Guidetti heeft sowieso geen goede eerste aanname.
Was idd een dramatische aanname op de pass van Vlaar... daarom is ie ook geen echte topspits. Hij herstelde het dan wel weer goed.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Guidetti heeft sowieso geen goede eerste aanname.
Ga je nou Cabral nog steeds verdedigen? Nee tochquote:Op zondag 25 maart 2012 16:33 schreef Caland het volgende:
Koeeeeman korman wr worden kampioen.
Tutututu Ruben Schaken
PSV verliezen voor europees.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelijk spel voor de titel..
Psv winnen voor europees zo was het toch of reken ik verkeerd.
Ik zeg een gelijkspel.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Vooral dit.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
met veel doodschoppen, blessures en rode kaarten![]()
Nee, je hebt gelijk. Maar boeiend, Feyenoord heeft het allemaal behoorlijk in eigen hand, dus we moeten gewoon zelf geen punten laten liggen, dan komt het goed.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
HAHAHAHAJAA CALAND IS OVERTUIGD ALLEMAAL QUOTEN.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:33 schreef Caland het volgende:
Tutututu Ruben Schaken
Ajax heeft het makkelijkste programma, dus Ajax is de grootste titelkandidaat. Daarom: om kampioen te worden gelijkspelen, voor Europees moet Ajax winnen.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAJAA CALAND IS OVERTUIGD ALLEMAAL QUOTEN.
ALS ZELDS DEZE MAN ERINGELOOFT IS DINALE CHAMPIONS LEAGUE NOET VER WEG.
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral dit.Lekker rood voor de Stroot en rood voor een jood, pijn voor de Wijn, klaplong voor de Jong, kapotte kies voor Dries en een trauma voor Bouma.
Dat ik dit nog mag meemaken.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:33 schreef Caland het volgende:
Tutututu Ruben Schaken
Speelde sterk! Vlaar vond ik ook sterk!quote:Op zondag 25 maart 2012 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yes vriendje De Vrij weer in de bassis !
[..]
Vooral dit.Lekker rood voor de Stroot en rood voor een jood, pijn voor de Wijn, klaplong voor de Jong, kapotte kies voor Dries en een trauma voor Bouma.
Vlaar was zeker goed, vooral opbouwend erg sterk (al heel lang trouwens).quote:Op zondag 25 maart 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speelde sterk! Vlaar vond ik ook sterk!
[..]
Ik vond die pass op Guidetti echt groots en dat met zijn linkerbeen!quote:Op zondag 25 maart 2012 16:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vlaar was zeker goed, vooral opbouwend erg sterk (al heel lang trouwens).
Zie 'm de laatste 3 wedstrijden steeds vaker met z'n linkerbeen de lange bal geven. Hij zal er wel op getraind hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond die pass op Guidetti echt groots en dat met zijn linkerbeen!
Goeie vraag, niet op gelet maar ik hoorde de commentator alleen maar zijn naam zeggen tijdens de wisselquote:Op zondag 25 maart 2012 16:39 schreef Merkie het volgende:
Heeft Achahbar de bal wel gehad eigenlijk?
twitter:RubenSchaken twitterde op zondag 25-03-2012 om 16:36:29@Caland Heerlijke 3 punten mee! En een goaltje en een assist! Kortom heerlijke middag voor Feyenoord! Feye supporters bedankt voor de steun! Bless! reageer retweet
Wat is ditquote:Op zondag 25 maart 2012 16:33 schreef Caland het volgende:
Tutututu Ruben Schaken
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker zeg om die klote wedstrijden gewoon is eens met 0-3 te winnen.
Ik rekende al op slechts een puntquote:Op zondag 25 maart 2012 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker zeg om die klote wedstrijden gewoon is met 0-3 te winnen.
Teen en de Schaa(l)k. WEERGALPOS DUOquote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgende week teen in de basis hoop ik
Gast, je club speelt. Ga daarnaar kijken,quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Gast, je club speelt. Ga daarnaar kijken,
422 kan multitasken.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Laat ze hunzelf maar als favorieten zien, vind ik wel prima. Houd ons uit de wind.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:55 schreef Merkie het volgende:
Als ik PSV en Ajax zo zie zou ik niet waarom we onder hen zouden moeten eindigen.
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:56 schreef Muto het volgende:
Zou Cisse de vader zijn van BMI's kind?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie? Hoeveel potjes schorsing krijgt die Jean-Paul Saeijs
422 is stiekem voor Feyenoord.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Precies. Die Bakkal is ook volledig weggezakt. Bij laten tekenen omdat hij transfervrij is, maar volgend seizoen lekker laten concurreren met Tonny.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord![]()
![]()
de Vrij
de Teen
![]()
Oh en volgende week Vilhena weer voor Bakkal.
quote:
[..]
Doodswens!?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]![]()
Plus twee klaplongen voor Vertonghen
Of een heel vet hart.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]![]()
Plus twee klaplongen voor Vertonghen
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:17 schreef Muto het volgende:
Feijenoord
Zo lang geleden dat je in eind maart zo trots kon zijn op je ploeg
Ik vond Bakkal prima spelen vandaag. Veel diepgang in zijn spel.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Die Bakkal is ook volledig weggezakt. Bij laten tekenen omdat hij transfervrij is, maar volgend seizoen lekker laten concurreren met Tonny.
Lekker houden zo.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:17 schreef Muto het volgende:
Feijenoord
Zo lang geleden dat je in eind maart zo trots kon zijn op je ploeg
Niet als je Vilhena ook op die plek hebt zien spelen. Er komt nooit een leuke pass van Bakkal's voeten.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vond Bakkal prima spelen vandaag. Veel diepgang in zijn spel.
Bakkal geeft juist veel goede subtiele passjes.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet als je Vilhena ook op die plek hebt zien spelen. Er komt nooit een leuke pass van Bakkal's voeten.
http://www.nusport.nl/ere(...)laat-graafschap.html
Huilie huilie verhaal van Nusport hé.
nvmquote:Op zondag 25 maart 2012 17:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bakkal geeft juist veel goede subtiele passjes.
Dan doet hij dat zo subtiel dat ik het nooit zie.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bakkal geeft juist veel goede subtiele passjes.
Maar daar is de laatste 2 wedstrijden wel aan gewerkt (+ 5-0)quote:Op zondag 25 maart 2012 17:32 schreef Muto het volgende:
Wat wel verneukeratief is, is dat we een kutdoelsaldo hebben.
Nouja...ik heb wel meer aparte opmerkingen gezien van je vandaag. Miss wat minder in de zon zitten.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vond Bakkal prima spelen vandaag. Veel diepgang in zijn spel.
Kampioen op doelsaldo gaat niet meer lukken idd.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:35 schreef Merkie het volgende:
1. AZ (+29)
2. Ajax (+35)
3. FC Twente (+37)
4. PSV (+30)
5. Feyenoord (+22)
6. SC Heerenveen (+19)
Ligt wel ver achter op de concurrentie hoor, dat maak je niet zomaar goed.
Dan let je echt niet goed op.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja...ik heb wel meer aparte opmerkingen gezien van je vandaag. Miss wat minder in de zon zitten.
Boeiend.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:37 schreef Ritmo het volgende:
Prachtig, hoe NOS teletekst direct in de eerste zin even duidelijk moet benadrukken dat Feyenoord vooral niet goed speelde. Ajax speelt wekelijks zoals dit, maar dan is het 'zakelijk' en 'efficient'.
Niemand anders die het verslag van Nusport belachelijk vindt?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:37 schreef Ritmo het volgende:
Prachtig, hoe NOS teletekst direct in de eerste zin even duidelijk moet benadrukken dat Feyenoord vooral niet goed speelde. Ajax speelt wekelijks zoals dit, maar dan is het 'zakelijk' en 'efficient'.
Ik snap werkelijk niet hoe het spel van Feyenoord negatief beoordeeld kan worden. Ik heb de voorgaande jaren ook Feyenoord gekeken, en 90% van de wedstrijden van dit seizoen zijn beter dan de wedstrijden van de voorgaande 3 seizoenen.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:37 schreef Ritmo het volgende:
Ik. Is trouwens ook het verslag wat op AD.nl staat, dus volgens mij een standaard ANP-stukje. Vooral dat er in de laatste alinea even wordt beschreven dat er toch nog 3x werd gescoord.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niemand anders die het verslag van Nusport belachelijk vindt?
"Met geflatteerde cijfers..." en toen sloot ik hem af.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit stukje ook: 'Na de prima zege vorige week bij FC Twente (0-2) schreven sommige waarnemers de naam van Feyenoord toch weer met potlood bij op het lijstje van titelkandidaten. Trainer Ronald Koeman wist echter wel beter. Voor een hoofdrol in de strijd om het kampioenschap is zijn ploeg in alle opzichten nog lang niet stabiel genoeg.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik. Is trouwens ook het verslag wat op AD.nl staat, dus volgens mij een standaard ANP-stukje. Vooral dat er in de laatste alinea even wordt beschreven dat er toch nog 3x werd gescoord.
Oh is het een opinie-stuk dan ipv een wedstrijdverslag?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit stukje ook: 'Na de prima zege vorige week bij FC Twente (0-2) schreven sommige waarnemers de naam van Feyenoord toch weer met potlood bij op het lijstje van titelkandidaten. Trainer Ronald Koeman wist echter wel beter. Voor een hoofdrol in de strijd om het kampioenschap is zijn ploeg in alle opzichten nog lang niet stabiel genoeg.
De media is sowieso zo opportunistisch als het maar kan. Als je niet voor rust met 2-0 voor staat is het automatisch een hele slechte wedstrijd. Omgekeerd geldt het ook hoor, Feyenoord heeft de eerste 60 minuten tegen Twente één van zijn slechtste wedstrijden van de tweede seizoenshelft gespeeld, maar achteraf hoor je ineens dat Feyenoord 'dik verdiend' en 'met zeer goed voetbal' heeft gewonnen. Dat viel dus ook wel mee.quote:
Sowieso wint bijna elke club met moeite daar. Twente b.v. sleepte een 2-1 overwinning uit het vuur daar. Als je dan met 3 doelpunten verschilt wint, is dat idd gewoon netjes. Meer dan dat zelfs.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe het spel van Feyenoord negatief beoordeeld kan worden. Ik heb de voorgaande jaren ook Feyenoord gekeken, en 90% van de wedstrijden van dit seizoen zijn beter dan de wedstrijden van de voorgaande 3 seizoenen.
Ik heb gezien dat:
- Feyenoord veel balbezit had
- Veel kansen gecreëerd heeft
- Drie keer gescoord heeft
- De verdediging prima overeind bleef
Gewoon een goede wedstrijd, 0-3, niks mis mee.
Jazeker.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:40 schreef CasselerRIP het volgende:
Maar Ritmo, telt die zege van vorige week nu eindelijk ?
Feyenoord
Idd niks geflatteerds aan, Feyenoord heeft namelijk 16x op doel geschoten. Kan ik niet echt weinig noemen.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
"Met geflatteerde cijfers..." en toen sloot ik hem af.
Ook al is het zo, dat trieste direct benadrukken dat het vooral niet terecht was... ongeloofelijk.
Alleen maar blij om zijn. We zijn nu veel beter af.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Wijnaldum is weer drama trouwens, met z'n sportieve vooruitgang
Klopt, maar vandaag was ie prima.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of jij. Bakkal is gewoon al wedstrijden lang onzichtbaar hoor.
Inderdaad, Rubinho heeft nog meer overzicht.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen maar blij om zijn. We zijn nu veel beter af.
Ja precies. In dat geval was het weer even in ons 'voordeel'. Maar we waren gewoon net iets beter, een zege was terecht. Maar niet super dik verdiend of met goed voetbal idd. Vooral met strijd op het middenveld.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
De media is sowieso zo opportunistisch als het maar kan. Als je niet voor rust met 2-0 voor staat is het automatisch een hele slechte wedstrijd. Omgekeerd geldt het ook hoor, Feyenoord heeft de eerste 60 minuten tegen Twente één van zijn slechtste wedstrijden van de tweede seizoenshelft gespeeld, maar achteraf hoor je ineens dat Feyenoord 'dik verdiend' en 'met zeer goed voetbal' heeft gewonnen. Dat viel dus ook wel mee.
Graafschap is geen moment de betere partij geweest. Op basis waarvan zou die zege dan onverdiend of geflatteerd moeten zijn?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja precies. In dat geval was het weer even in ons 'voordeel'. Maar we waren gewoon net iets beter, een zege was terecht. Maar niet super dik verdiend of met goed voetbal idd. Vooral met strijd op het middenveld.
Hij heeft het nu over Twente-uit. Ritmo vindt juist dat vandaag niet geflatteerd was.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Graafschap is geen moment de betere partij geweest. Op basis waarvan zou die zege dan onverdiend of geflatteerd moeten zijn?
Nou ja, ze hebben toch precies gedaan wat ik verlangde? Meer dan dat zelfs, met 1-0 winnen was ook voldoende geweest. Dan kan ik moeilijk gaan lopen zeiken.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:43 schreef Merkie het volgende:
De Ritmo seal-of-approval is afgegeven, het moet niet gekker worden.
Vandaag was niet geflatteerd, gewoon een juiste weergave van de wedstrijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Graafschap is geen moment de betere partij geweest. Op basis waarvan zou die zege dan onverdiend of geflatteerd moeten zijn?
Dat zeg ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vandaag was niet geflatteerd, gewoon een juiste weergave van de wedstrijd.
Je kan zeggen dat Feyenoord (vooral de eerste helft) niet goed was, maar geflatteerd vond ik het zeker niet. De Graafschap was zwaar kut, Feyenoord redelijk.
Tot zover het 'Cocu-effect'quote:Op zondag 25 maart 2012 17:53 schreef TC03 het volgende:
PSV doet Ajax deze overwinning wel cadeau. Wat een droeftoeters zeg.
Als we daarmee PSV voorbij komen en 2e worden: dan moet dat maar.quote:
Dat is inderdaad iets om trots op te zijn. Geldt trouwens ook (in mindere mate) voor AZ, niets dan respect.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als we daarmee PSV voorbij komen en 2e worden: dan moet dat maar.
Sowieso, we staan straks gelijk in punten met PSV dat 30 miljoen uitgaf, terwijl wij geen cent hadden uit te geven en moesten puzzelen met jeugdspelers en wat huurlingen. Hoe goed is dat?
Van Geel
Idd, voor AZ geldt dat ook. Wij, Heerenveen en AZ zijn degenen die alle lof verdienen (tot zover).quote:Op zondag 25 maart 2012 18:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad iets om trots op te zijn. Geldt trouwens ook (in mindere mate) voor AZ, niets dan respect.
Na 27 wedstrijden evenveel punten als die subsidiespons uit Eindhoven, wie had dat durven dromen aan het begin van het seizoen.
Wijnaldum heeft wel ervaring met achterstaan in de Arena.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:07 schreef Ritmo het volgende:
Zie die Wijnaldum het zwaar hebben.![]()
Fer en Wijnaldum: wat een grote vooruitgang hebben jullie geboekt he? Hier deden jullie het voor.
Idd, nu moet het gebeuren. Geen excuses meer: winnen en er overheen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Volgende week over de Boeren heen dan
Maar dat lag uiteraard niet aan hem, maar aan het minderwaardige Feyenoord, dat hem in z'n ontwikkeling belemmerde.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft wel ervaring met achterstaan in de Arena.
Gelukkig speelt hij nu rechtsbuiten, anders laat hij het team in de steek.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:10 schreef zoekeenleven het volgende:
Het is ook de schuld van Feyenoord dat hij geen 10 is
Idd. Andere jongens zie je beter worden en groeien, Cabral is nog even matig als een jaar terug. Geen leervermogen, en mist de kwaliteiten gewoon.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volgende week Cisse vanaf de aftrap en Cabral op de tribune aub.
Heeft ie namelijk nog nooit eerder gedaanquote:Op zondag 25 maart 2012 18:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gelukkig speelt hij nu rechtsbuiten, anders laat hij het team in de steek.
Ik vind het opzich wel goed om te zien dat nu het beter gaat met Feyenoord het kaft van het koren gescheiden wordt. Dan weet je ook meteen van welke spelers je af moet om de stap omhoog door te zetten.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Andere jongens zie je beter worden en groeien, Cabral is nog even matig als een jaar terug. Geen leervermogen, en mist de kwaliteiten gewoon.
Heeft het gewoon niet. Als Cissé heel blijft, zie ik het meer in hem dan in Cabral.
Ach. Triest gedoe. Er gebeurt ook helemaal niks. Kan het geen rellen noemen.quote:
Altijd jammer, zulke supporters...quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:18 schreef zoekeenleven het volgende:
De kampioenswedstrijd is toch allang gespeeld![]()
Precies ja, snap niet waar Ajax zich zo druk om maaktquote:Op zondag 25 maart 2012 18:18 schreef zoekeenleven het volgende:
De kampioenswedstrijd is toch allang gespeeld![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:37 schreef Ritmo het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feijenoord wordt 'zwartgemaakt' terwijl Ajax de hemel in wordt geschreven.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik. Is trouwens ook het verslag wat op AD.nl staat, dus volgens mij een standaard ANP-stukje. Vooral dat er in de laatste alinea even wordt beschreven dat er toch nog 3x werd gescoord.
Gelukkig hebben we Rijnmond en Jan Dirkiequote:Op zondag 25 maart 2012 18:20 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
[..]
Feijenoord wordt 'zwartgemaakt' terwijl Ajax de hemel in wordt geschreven.
Het zijn haast Amerikaanse toestanden![]()
Hilversum is echt om te kotsen
Verbazingwekkend hoe ze dit telkens weer flikken. De laatste paar wedstrijden hebben ze overigens wel verdiend gewonnen maar als je over het hele seizoen kijkt mazzelen ze toch erg vaak met zeer slecht spelquote:Op zondag 25 maart 2012 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een houdini-act zou dat zijn van die amsterdammers.Spelen minder dan ons al heel het jaar door. Maar de boys laten bij ons van die domme punten liggen waar je ze MOET PAKKEN GVD!
Moeten ze het wel doen. Nu doordrukken.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:26 schreef Merkie het volgende:
De derde plaats ligt het voor het grijpen.
2e plek zou ook geweldig zijn, zie AZ nog wel inzakken.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:26 schreef Merkie het volgende:
De derde plaats ligt het voor het grijpen.
Stapje voor stapjequote:Op zondag 25 maart 2012 18:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
2e plek zou ook geweldig zijn, zie AZ nog wel inzakken.
NAC thuis, kom op manquote:Op zondag 25 maart 2012 18:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Programma is eigenlijk helemaal niet zo makkelijk..... NAC, AZ, Heerenveen, Roda....
Eindelijk eens een realistische reactie..quote:Op zondag 25 maart 2012 18:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Programma is eigenlijk helemaal niet zo makkelijk..... NAC, AZ, Heerenveen, Roda....
Sowieso is er niet zoiets als een zekerheidje met Feyenoordquote:Op zondag 25 maart 2012 18:36 schreef eight het volgende:
[..]
Eindelijk eens een realistische reactie..
Dacht ik bij Heerenveen, Ado, RKC en Utrecht thuis ookquote:Op zondag 25 maart 2012 18:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
NAC thuis, kom op man. Dat is altijd een zekerheidje.
Iets waar ik aan het begin van het seizoen nog niet eens over had kunnen dromen. Heerlijk gewoon.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
Rechtstreeks PO's EL en kampioenschap liggen voor het grijpen.
Toesluipen... dat Ajax denkt de schaal te mogen ophalen, geen rekening houdend met ons, en dat ze dan opeens zien dat Feyenoord ze voorbij is.quote:
En wij gaan hun wederom hiermee helpen (AZ thuis)quote:Op zondag 25 maart 2012 18:39 schreef Maastoren het volgende:
Ik zie die stinkneuzen gewoon kampioen wordenx10000000000
Maargoed, Feyenoord
Alleen indien je daar zelf ook wat aan hebt.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:40 schreef eight het volgende:
[..]
En wij gaan hun wederom hiermee helpen (AZ thuis)
Kan me echt aan m'n reet verrotten als we daarmee zo hoog mogelijk eindigen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:40 schreef eight het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:40 schreef eight het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus. Maar in de top 4 eindigen is dan nog prima, echt erg wordt het als je zelf 5e of 6e wordt maar wel die joden weer aan hun onterecht gewonnen titel helpt.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:42 schreef WethouderHekking het volgende:
Ajax zit nu in een flow, ben bang dat die niet veel punten gaan laten liggen. Het is wel zuur dat een ploeg waar we beide wedstrijden veruit de beste waren nu weer doodleuk kampioenskandidaat no.1 is.
Als we in de top 4 eindigen is dat geweldig maar wel een beetje met een bittere nasmaak omdat er toch meer ingezeten had.
Onterecht gewonnen titel? Als je de meeste punten hebt is het gewoon terecht.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit dus. Maar in de top 4 eindigen is dan nog prima, echt erg wordt het als je zelf 5e of 6e wordt maar wel die joden weer aan hun onterecht gewonnen titel helpt.
Dat kun je pas achteraf zeggen. Tis alleen positief voor Feyenoord als ze nu doen wat ze moeten doen: alles winnen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Winst van Ajax, waardoor de kans groter is dat PSV 3e/4e wordt is toch positief voor Feyenoord?
Dat. Snap dat hele gekijk naar die joden niet zo. Als zij het worden, is dat terecht, hoe zuur ook. Wij moeten gewoon zorgen dat we zo hoog mogelijk eindigen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Winst van Ajax, waardoor de kans groter is dat PSV 3e/4e wordt is toch positief voor Feyenoord?
Degene die kampioen wordt dit jaar, is zonder enige concurrentie de grootste kampioen van de armoede ooit in de geschiedenis.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Onterecht gewonnen titel? Als je de meeste punten hebt is het gewoon terecht.
Precies.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat. Snap dat hele gekijk naar die joden niet zo. Als zij het worden, is dat terecht, hoe zuur ook. Wij moeten gewoon zorgen dat we zo hoog mogelijk eindigen.
Deze post.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat. Snap dat hele gekijk naar die joden niet zo. Als zij het worden, is dat terecht, hoe zuur ook. Wij moeten gewoon zorgen dat we zo hoog mogelijk eindigen.
En het gaat om het laatste. Dan moeten ze dat dus WEL doen. En niet zoals afgelopen jaar Ajax even met alle plezier de schaal komen brengen in Amsterdam, en dan zelf achteraf met volledig lege handen staan.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wel de beste van al die armoede, dan is de rest nog slechter kun je nagaan.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Degene die kampioen wordt dit jaar, is zonder enige concurrentie de grootste kampioen van de armoede ooit in de geschiedenis.
Ik kijk helemaal niet naar die joden joh. Ken mij dat nou verrotten, we hebben zelf ook nog overal kansen op. Stelletje mongolen die nu niet naar de geweldige prestaties van hun eigen club kijken.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En het gaat om het laatste. Dan moeten ze dat dus WEL doen. En niet zoals afgelopen jaar Ajax even met alle plezier de schaal komen brengen in Amsterdam, en dan zelf achteraf met volledig lege handen staan.
Ach joh. Kampioen van de armoede of niet, ik zal blij zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar wel de beste van al die armoede, dan is de rest nog slechter kun je nagaan.
Niemand die dat hier zegt hoor. Natuurlijk staan de prestaties van Feijenoord op de eerste plaats, het is alleen jammer dat uitgerekend Ajax meeprofiteert.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies.
Hoor Feyenoord nu al bang zijn dat ze winnen van AZ waardoor Ajax kampioen wordtdan ben je wel zielig.
Ben weer weg.
Allemaal leuk en aardig maar je moet gewoon aan het eind van de rit in de top 4 staan. Nog niet te vroeg juichen dus.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet naar die joden joh. Ken mij dat nou verrotten, we hebben zelf ook nog overal kansen op. Stelletje mongolen die nu niet naar de geweldige prestaties van hun eigen club kijken.
Alsof je daar geen kans op hebt.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar je moet gewoon aan het eind van de rit in de top 4 staan. Nog niet te vroeg juichen dus.
Die arrogante bekken overal, heel je twitter, Facebook vol met met mensen die nooit voetbal kijken maar "AAAAAAAAAAAJAAXXX" schreeuwen, opeens elke BN'er die roept dat ie in hart en nieren Ajacied is, Jack van Gelder en heel de NOS die live klaar komen op tv en radio... dat kun je als Feyenoorder niet over je hart krijgen, daar gaat je bloed van koken.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet naar die joden joh. Ken mij dat nou verrotten, we hebben zelf ook nog overal kansen op. Stelletje mongolen die nu niet naar de geweldige prestaties van hun eigen club kijken.
Nu moeten ze het ook weer eens in een thuiswedstrijd laten zien, de laatste 3 thuiswedstrijden waren stuk voor stuk het aanzien niet waard. Maar goed, tegen Nac Cisse en De Vrij in de basis, dus het moet weer eens gaan stormen in onze tempel.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
3e of 4e plaats geloof ik nu wel in.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:53 schreef Muto het volgende:
Gewoon voor top 4 gaan. Moet mogelijk zijn. Ik zie nog wel Twente/AZ/PSV echt niet heel veel meer wedstrijden dan wij winnen.
Koeman weet gelukkig beter.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die arrogante bekken overal, heel je twitter, Facebook vol met met mensen die nooit voetbal kijken maar "AAAAAAAAAAAJAAXXX" schreeuwen, opeens elke BN'er die roept dat ie in hart en nieren Ajacied is, Jack van Gelder en heel de NOS die live klaar komen op tv en radio... dat kun je als Feyenoorder niet over je hart krijgen, daar gaat je bloed van koken.
De prestaties zijn tot nu toe goed ja, maar kan over 3 weken ook weer voor 100 % anders zijn.
Niet dat ik er vanuit ga, maar ik zou toch graag eerst zien dat we onze goede seizoen 'verzilveren'.
Zolang we zelf ook presteren zal dat aan mijn reet roesten. Liever niet nee, maar zoals ik al zei: wie het ook wordt, de kampioen is altijd een terechte kampioen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die arrogante bekken overal, heel je twitter, Facebook vol met met mensen die nooit voetbal kijken maar "AAAAAAAAAAAJAAXXX" schreeuwen, opeens elke BN'er die roept dat ie in hart en nieren Ajacied is, Jack van Gelder en heel de NOS die live klaar komen op tv en radio... dat kun je als Feyenoorder niet over je hart krijgt, daar gaat je bloed van koken.
Je hebt nog alle kansen daarop maar het wordt lastig zat. Het gaat weliswaar boven verwachting maar je moet gewoon na 34 wedstrijden die tyfus play-offs omzeilen. Dan kan ik pas echt blij/trots zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je daar geen kans op hebt.
Moet ik nu opeens down gaan doen omdat FC Subsidie geen puntje heeft gepakt? Je wint gewoon met 0-3 bij De Graafschap, dat is uitstekend gezien ons programma.
De spelers weten ook beter, gelukkig.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Koeman is een trainer, die vandaag ook net zo toevallig bij Ajax in dienst had kunnen zijn.
En daar zit het verschil. Vorig seizoen, zoiets mag godverdomme nooit meer.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang we zelf ook presteren zal dat aan mijn reet roesten. Liever niet nee, maar zoals ik al zei: wie het ook wordt, de kampioen is altijd een terechte kampioen.
Dit. Alles staat in het teken van Feyenoord zelf en opkrabbelen uit die kut-situatie.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me echt aan m'n reet verrotten als we daarmee zo hoog mogelijk eindigen.
Deze instellingquote:Op zondag 25 maart 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zit je wel heel erg diep he, de beelden van de juichende arena.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En daar zit het verschil. Vorig seizoen.
Precies ditquote:Op zondag 25 maart 2012 18:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je hebt nog alle kansen daarop maar het wordt lastig zat. Het gaat weliswaar boven verwachting maar je moet gewoon na 34 wedstrijden die tyfus play-offs omzeilen. Dan kan ik pas echt blij/trots zijn.
Wijquote:Op zondag 25 maart 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon fijn de greppelaids krijgen?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wij, jij voegt inderdaad veel toe of Feyenoord verliest of wint.
Jijquote:Op zondag 25 maart 2012 19:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee jongen.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon fijn de greppelaids krijgen?
Speciaal voor jou de wave.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tyf gewoon lekker op met je gezuig.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |