Ke je heel toevallig de Franse film 8 Femmes? Of de Pretty Little Liars boekenreeks? Zoiets. Vind ik helemaal prachtig.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toradora, Air, Nichijou en Ore no Imouto zijn ook Slice of Lifes
Misschien dat Detective Conan dan wat voor je is? Het is een hele lange detective anime, waar bijna elke keer wel zo'n whodunnit ter spraken komt.
Sorry, dat zegt me echt niets.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ke je heel toevallig de Franse film 8 Femmes? Of de Pretty Little Liars boekenreeks? Zoiets. Vind ik helemaal prachtig.
Lange series houd ik niet zo van eerlijk gezegd.
Ik zou wachten op de volgende Tsunacon, kun je gelijk mij zienquote:Op maandag 26 maart 2012 22:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Waar en wanneer is er een convention??
Waneer dan en hoeveel??quote:Op maandag 26 maart 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou wachten op de volgende Tsunacon, kun je gelijk mij zien
Overigens heb je nog Abunai, AnimeCon en nog een paar. De datums weet ik niet exact.
Doubt. Een manga. Lijkt op een soort van combinatie tussen Saw en WIDM.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben gewoon dol op whodunnits. Weten jullie meer anime rond dat thema?
Inderdaad, hoewel ik wel een vermoeden had bij die flashback aan het begin. Ben ook erg blij dat ze Asemu ouder hebben gemaakt dan Flit was.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:08 schreef Qunix het volgende:
Gundam AGE: had niet verwacht wat er dit keer gebeurde
Leuke anime.
Misschien dat Kamisama no memo-chou iets voor je is?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En woo, wat spannend het verhaal van de kat van de buren. Ik zat op het puntje van mijn stoel.
Achja Slice Of Life is niets voor mij hoewel ik Hanasaku Iroha wel prachtig vond.
Als je van whodunnits houdt ken je waarschijnlijk Agatha Christie's Herucle Poirot, daar is ook een anime van.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En woo, wat spannend het verhaal van de kat van de buren. Ik zat op het puntje van mijn stoel.
Achja Slice Of Life is niets voor mij hoewel ik Hanasaku Iroha wel prachtig vond.
Oh, dat was ikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:28 schreef robin007bond het volgende:
Een vriend van me zei laatst: "In de trein op weg naar Amsterdam zag ik nog iemand die mangaboekjes leest, die jij ook zo graag altijd leest!"
Ik vraag enthousiast:" Wat was het voor een persoon?".
Antwoord: "Hij had lang haar tot over zijn schouders, een legerbroek en overal piercings."
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Bleach anime is over,tot over 3 jaar.
Geniet ervanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:28 schreef .Cake. het volgende:
De recensie van de laatste Another staat op Animees!
Wat een einde! Ik had nog veel meer kunnen typen, maar dan wordt het TL;DR en bovendien ga ik straks het terras op!
SPOILER: ano natsuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wel een leuk gegeven, kijken wat er verder uit voortkomt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:13 schreef Smoofie het volgende:
Waarom heeft iedereen zijn of haar anime lijsten via myanimelist
Oh, het begon wel zo...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:20 schreef Qunix het volgende:
Danshi Koukousei no Nichijou einde... K-ON! film?????
Gintama ook, dat is nog kutterquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:11 schreef wdn het volgende:
Another is erg goed zeg
morgen kan ik pas 11 + 12 kijken helaas. Kan niet wachten
Bleach laatste eps![]()
![]()
zonde. Ik zal het missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |