quote:Op maandag 26 maart 2012 15:58 schreef LWD-Godius het volgende:
Grappige tentamenvraag, inleiding sociaal recht:
[..]
• a. Er is geen sprake van verwijtbaarheid aangezien de directie van Bijenkorf heeft nagelaten onverwijld ontslag op staande voet te geven in plaats van het paar eerst nog eens op non-actief te stellen met behoud van loon.
• b. Evelien is verwijtbaar werkloos in verband met de gepleegde fraude, Jack echter niet aangezien het “wc-gedrag” vrijwillig was en als zodanig niet valt onder de termen van art. 7:678 BW.
• c. Er is sprake van verwijtbaarheid aangezien aan de beëindiging van de dienstbetrekking een dringende reden ten grondslag ligt.
• d. Er is sprake van verwijtbaarheid, maar uitsluitend voor zover de directie van de Bijenkorf een ontslag op staande voet verleent ex art. 7:677 BW."Voor een paar kusjes".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!! Wat is dit voor zacht ei.
Ik had het antwoord goed overigens. Yeahhh.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:25 schreef Paxcon het volgende:
Godver wat een wartaal in die vragen. Ik neem aan dat je daar snel mee bekend raakt als je rechten gaat studeren?
Het is echt verbazend hoe snel je daarmee vertrouwd raakt en hoe snel je zelf dergelijke taal bezigt.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:25 schreef Paxcon het volgende:
Godver wat een wartaal in die vragen. Ik neem aan dat je daar snel mee bekend raakt als je rechten gaat studeren?
Daar wen je echt heel snel aanquote:Op maandag 26 maart 2012 18:25 schreef Paxcon het volgende:
Lekker aan de drank op maandagmiddag, goed bezigquote:Op maandag 26 maart 2012 18:00 schreef VonBallusseck het volgende:
Iemand enig idee of (en waar?) je de bundels van Kluwer afzonderlijk kunt kopen? Ik flikker net een vol glas Baileys over mijn publiekrechtbundel heen.Ik kan bij Studystore enkel de 2-delige versie vinden.
blijft raarquote:aangezien de directie van Bijenkorf heeft nagelaten onverwijld ontslag op staande voet te geven in plaats van het paar eerst nog eens op non-actief te stellen met behoud van loon.
sterk mag toch na 5e ?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Lekker aan de drank op maandagmiddag, goed bezig
Sterker nog, als je de studie af hebt, ga je zo praten en schrijven...quote:Op maandag 26 maart 2012 18:25 schreef Paxcon het volgende:
Dan krijg ik toch wel dit gevoelquote:Op maandag 26 maart 2012 18:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sterker nog, als je de studie af hebt, ga je zo praten en schrijven...
Na een tijdje is dat standaard en schrijf je zelf ook zo.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:25 schreef Paxcon het volgende:
cool toch?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan krijg ik toch wel dit gevoel:
[ afbeelding ]
Da's een bonus.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan krijg ik toch wel dit gevoel:
[ afbeelding ]
Now i remember, was idd best pittig. Eigenlijk geen tijd om rustig na te denken of op te zoeken. Direct bam bam antwoorden.quote:
Oppassen he jongeman!quote:Op maandag 26 maart 2012 10:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij doet ook notarieel. Die zijn gek.
Deze man snapt 't!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:21 schreef wimjongil het volgende:
[..]
M.i. is het toch juist handig voor het omgekeerde. Je krijgt een casus en hebt ooit een rechtsregel over een dergelijke casus geleerd, en weet hier een arrest aan te koppelen. Kun je daarna mooi de tekst van dat arrest erbij pakken. Had je die rechtsregels niet uit je kop geleerd, kon je er ook geen jurisprudentie aan vast plakken.
Lijkt mij.
Succes.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:33 schreef eriksd het volgende:
Morgen belastingheffing van concerns, joepiedepoepie!
Gewoon een mooi verhaaltje maken over 10% of hogerquote:Op maandag 26 maart 2012 17:49 schreef GlowMouse het volgende:
Oh, alleen antimisbruik. Kun je de verschillen tussen de reële heffingstoets en de compenserende heffingstoets al zo opnoemen?
Ja, en dan gaat je baas tegen je zeggen dat je minder wollig moet schrijven. Het is ook nooit goedquote:Op maandag 26 maart 2012 18:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sterker nog, als je de studie af hebt, ga je zo praten en schrijven...
Veel FE, 10a, afwaarderen/omzetten in aandelenkapitaal, liquidatieverliezen en samenloop van de hele handel bij fusies en splitsingen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Succes.
Veelal DLN-vrij/FE?
[..]
Gewoon een mooi verhaaltje maken over 10% of hoger
Je zult 't ongetwijfeld wel weten, maar maak in godsnaam tekeningen bij elke vraag haha.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Veel FE, 10a, afwaarderen/omzetten in aandelenkapitaal, liquidatieverliezen en samenloop van de hele handel bij fusies en splitsingen.
Dan voel ik mij altijd interessant.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je zult 't ongetwijfeld wel weten, maar maak in godsnaam tekeningen bij elke vraag haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |