SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 25 maart 2012 14:12 schreef bijdehand het volgende:
Lach me maar uit, jullie deden helemaal niks romantisch
Hoezo, ik had gisteren een romantische filmdate met mijn rechterhand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ik niet. Wel een paar dagen terugquote:Op zondag 25 maart 2012 14:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoezo, ik had gisteren een romantische filmdate met mijn rechterhand.
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 14:20 schreef MohMi het volgende:
'Bitch please!' staat op nu.nl!!
[ afbeelding ]
Ja. Heerlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Is het mooi weer daarbuiten?
En hoe! Dus ik ben er weg van, fijne zondagmiddag gewenst, lieve Fokkertjes!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Is het mooi weer daarbuiten?
Ik zeg doen.quote:
Dat kon/kan ik alleen maar beamen. Hele middag met wat vrienden aan de ijzeren vrouw gezeten. Helemaal niet koud, heerlijk in de zon!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
En hoe! Dus ik ben er weg van, fijne zondagmiddag gewenst, lieve Fokkertjes!
Goed bezig!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat kon/kan ik alleen maar beamen. Hele middag met wat vrienden aan de ijzeren vrouw gezeten. Helemaal niet koud, heerlijk in de zon!
Drank mee, eten mee, perfect
Ik kan niet skeelerenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goed bezig!Ik wil zo nog gaan skeeleren maar er zit Prosecco in mijn benen, wordt dus spannend
Dat wordt minder soggen danquote:Op zondag 25 maart 2012 17:36 schreef Muisraket het volgende:
Denken dat je een week hebt om te leren en er dan achter komen dat je maar 3 dagen hebt... Paniek!
Thanks, het oefententamen was echt een hel dus dat wordt wat.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat wordt minder soggen danSucces
Misschien hebben ze het oefententamen extra moeilijk gemaakt zodat iedereen zou stressen en leren en valt dadelijk het tentamen wel mee.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Thanks, het oefententamen was echt een hel dus dat wordt wat.Zal straks even teruglezen, geniet nog van het luieren (al dan niet in de zon) iedereen!
Succes mr!!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Thanks, het oefententamen was echt een hel dus dat wordt wat.Zal straks even teruglezen, geniet nog van het luieren (al dan niet in de zon) iedereen!
Je bent 17, dan moet dat echt te doen zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 20:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
nou, ik ben op dit moment uhm 38 uur wakker.
Die zooi heb je ook helemaal niet nodigquote:Op zondag 25 maart 2012 20:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben nu alweer aan het springen
zo lekker was het gisteren he, had echt zin om te hakken. Toen iedereen van mijn groep de laatste 2 uur zo'n vieze xtc comedown had, was ik gewoon lekker door aan het gaan met de grootste lol, en ik had niet eens xtc op
HE DOESN'T PLAY BY THE RULESquote:Op zondag 25 maart 2012 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo'n jongen die ik vannacht heb leren kennen loopt nu allemaal te smssen dat hij me nog wel een keer wil zien en dat hij het leuk zou vinden als we een keer gaan afspreken. Wtf, hij heeft niet eens gehoord van de 3 days rule.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
HE DOESN'T PLAY BY THE RULES
[ afbeelding ]
Ken hem amper.quote:
Qua looks. Nou?quote:
gewoon doen barrie. Wij fokkers rekenen op jouquote:
Reken er dan maar niet op.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
gewoon doen barrie. Wij fokkers rekenen op jou
Why not?quote:
Ik heb er ook geen problemen mee, al laat ik dat hier niet wetenquote:
Waarom dan? Een date kan weinig kwaad, toch?quote:
qftquote:Op zondag 25 maart 2012 21:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom dan? Een date kan weinig kwaad, toch?
Jawel is eng.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom dan? Een date kan weinig kwaad, toch?
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen problemen mee, al laat ik dat hier niet weten
Zonder risico's te nemen kom je nergens en het is even eng, maar uiteindelijk ben je blij dat je de gok gewaagd hebt, zelfs als het een vervelende date was.quote:
Hm tsjaquote:Op zondag 25 maart 2012 21:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zonder risico's te nemen kom je nergens en het is even eng, maar uiteindelijk ben je blij dat je de gok gewaagd hebt, zelfs als het een vervelende date was.
Ja, maar dat enge is stiekem ook wel leuk. Vooral als je weet dat de ander het net zo graag, of zelfs nog liever, wil dan jijquote:
Jaquote:Op zondag 25 maart 2012 21:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Zit je hier een beetje forever alone guy uit te hangen en je hebt er geen moeite mee?
Nou ik vind er niks leuks aan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dat enge is stiekem ook wel leuk. Vooral als je weet dat de ander het net zo graag, of zelfs nog liever, wil dan jij
[..]
Ja
De date zelf is wel leuk. En als die niet leuk is heb je tenminste een verhaal voor ons en dan zijn we jou dankbaar voor je coole verhaalquote:Op zondag 25 maart 2012 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou ik vind er niks leuks aan._!
Kan toch niet, je hebt ons voor de gek gehouden
En wie weet is de eerste date niet super, maar date je nog een keer of kom je bij hem thuis en merk je dan dat je het toch wel heel erg klikt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De date zelf is wel leuk. En als die niet leuk is heb je tenminste een verhaal voor ons en dan zijn we jou dankbaar voor je coole verhaal![]()
En ik hou je niet voor de gek toch
Hij is trouwens midden 20. Kei oud.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De date zelf is wel leuk. En als die niet leuk is heb je tenminste een verhaal voor ons en dan zijn we jou dankbaar voor je coole verhaal![]()
En ik hou je niet voor de gek toch
Ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En wie weet is de eerste date niet super, maar date je nog een keer of kom je bij hem thuis en merk je dan dat je het toch wel heel erg klikt.
Meestal kom je na een mislukte date niet meer bij de ander thuis. En meestal ga je na een mislukte date ook niet nog een keer daten.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En wie weet is de eerste date niet super, maar date je nog een keer of kom je bij hem thuis en merk je dan dat je het toch wel heel erg klikt.
Let eens op je woorden, jongedame!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij is trouwens midden 20. Kei oud.
Dacht ik ook al. Als het niks is ga je toch niet nog een keer ''gezellig'' daten.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal kom je na een mislukte date niet meer bij de ander thuis. En meestal ga je na een mislukte date ook niet nog een keer daten.
Er is een verschil tussen een mislukte date omdat er geen klik was/die persoon een creep is of omdat jullie allebei net iets te zenuwachtig waren hè. En er is ook een verschil tussen 'niet super' en mislukt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal kom je na een mislukte date niet meer bij de ander thuis. En meestal ga je na een mislukte date ook niet nog een keer daten.
2e: nee. 1e: Andere levensfase? Want in dat geval wordt het wel wat moeilijker...quote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij is trouwens midden 20. Kei oud.
[..]
Ervaringsdeskundige?
Let jij eens op haar woorden, fossielquote:
Voor ons is dat kei oud en vaak qua dates te oud i.v.m. levensfase, jongedame.quote:
Nee daarom. Die klik is er of die is er niet. En als het klikt als vrienden ga je ook nooit meer daten, maar dan ga je gewoon afspreken. Niks mis mee, maar wel andere intenties.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dacht ik ook al. Als het niks is ga je toch niet nog een keer ''gezellig'' daten.
Voor mij nietquote:Op zondag 25 maart 2012 21:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Voor ons is dat kei oud en vaak qua dates te oud i.v.m. levensfase, jongedame.
Ach hij heeft zover ik weet geen kinderen en geen vrouw dus die levensfase zal wel meevallen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een mislukte date omdat er geen klik was/die persoon een creep is of omdat jullie allebei net iets te zenuwachtig waren hè. En er is ook een verschil tussen 'niet super' en mislukt.
[..]
2e: nee. 1e: Andere levensfase? Want in dat geval wordt het wel wat moeilijker...
En als er wel een klik is maar je allebei gewoon heel zenuwachtig bent? Dan zou ik wel een 2e date opperen denk ik, maar misschien ligt dat aan mij dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee daarom. Die klik is er of die is er niet. En als het klikt als vrienden ga je ook nooit meer daten, maar dan ga je gewoon afspreken. Niks mis mee, maar wel andere intenties.
Kan behoorlijk tegenvallen, maar ligt ook aan de volwassenheid van die persoon en hoe hij de komende 5 jaar van zijn leven ziet natuurlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach hij heeft zover ik weet geen kinderen en geen vrouw dus die levensfase zal wel meevallen.
Maar dan is er een klikquote:Op zondag 25 maart 2012 22:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En als er wel een klik is maar je allebei gewoon heel zenuwachtig bent? Dan zou ik wel een 2e dat opperen denk ik, maar misschien ligt dat aan mij dan.
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan behoorlijk tegenvallen, maar ligt ook aan de volwassenheid van die persoon en hoe hij de komende 5 jaar van zijn leven ziet natuurlijk.
Hoeft echt niet zo te zijn hoor, met M. had ik toen echt wel een klik, maar waren we allebei vrij nerveus.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan is er een klikDat is waar het om draait. Die klik kan ook later komen, maar dan moet je imho niet blijven daten maar gewoon als vrienden afspreken.
Als je leest wat ik zeg zie je dat ik het met je eens ben.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoeft echt niet zo te zijn hoor, met M. had ik toen echt wel een klik, maar waren we allebei vrij nerveus.En als je allebei weet dat je elkaar op een romantische manier ziet zitten maar gewoon iets te nerveus bent, zou ik niet meteen 'als vrienden' gaan afspreken.
Nee niet jij ook alquote:
Dan heb ik daar inderdaad overheen gelezen, mijn fout, sorry!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je leest wat ik zeg zie je dat ik het met je eens ben.
Goede date met klik --> Daten
Goede date zonder klik --> Vrienden
Slechte date zonder klik --> Tot nooit
Slechte date met klik --> Daten
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Let jij eens op haar woorden, fossiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit schatquote:Op zondag 25 maart 2012 22:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan heb ik daar inderdaad overheen gelezen, mijn fout, sorry!
Kusjekroel.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sorry mevrouw, hier heb je een fok-kusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Episch, kusjekroelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Hoppa! Toch ff digitaal gescored, not bad for a fossiel!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sorry mevrouw, hier heb je een fok-kusje
Inderdaad!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoppa! Toch ff digitaal gescored, not bad for a fossiel!![]()
Ja, een digitaal kusje van mij, ben er maar trots opquote:Op zondag 25 maart 2012 22:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoppa! Toch ff digitaal gescored, not bad for a fossiel!![]()
Geef haar dan een echte voordat ze gaat aanpappen met die collega.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, een digitaal kusje van mij, ben er maar trots op
En dan een klap in m'n gezicht krijgen zeker? Van zulke wangen danquote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geef haar dan een echte voordat ze gaat aanpappen met die collega.
Doesn't matter, had sex gave MohMi a kiss.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan een klap in m'n gezicht krijgen zeker? Van zulke wangen dan
Jij bent scherp gvd! xDquote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geef haar dan een echte voordat ze gaat aanpappen met die collega.
True. True. TWIJFEL!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Doesn't matter, had sex gave MohMi a kiss.
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
gewoon doen bijdehand. Wij fokkers rekenen op jou
Mijn aangeleerde reflex is trouwens mijn knie omhoog rammen...quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan een klap in m'n gezicht krijgen zeker? Van zulke wangen dan
Ook één keer in het jaar, maar wel terwijl ik moe ben!quote:
Zoals BB zou zeggen: one love.quote:
quote:
Dan trek ik me vantevoren gewoon om de dag af en vries ik het in.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn aangeleerde reflex is trouwens mijn knie omhoog rammen...Dan komen er nooit meer mini-BDH-tjes
quote:
Aangeleerd reflex?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn aangeleerde reflex is trouwens mijn knie omhoog rammen...Dan komen er nooit meer mini-BDH-tjes
EN DAN ZEG JE IETS VAN MIJ, VIESPEUK!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan trek ik me vantevoren gewoon om de dag af en vries ik het in.
[..]
Alsjeblieft niet! xD Maar ge wit ooit nooit niej!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aangeleerd reflex?Word je zo vaak belaagd door je collega's?
Handig wel, kan ze doen wat ze wil maar geen kindjes.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aangeleerd reflex?Word je zo vaak belaagd door je collega's?
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan trek ik me vantevoren gewoon om de dag af en vries ik het in.
[..]
'Dat deed ik vroeger heel vaak, maar ja, toen was ik nog jong en onbezonnen.' Wedden?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:14 schreef MohMi het volgende:
[..]Ingevroren mannenpap
Dat moet shifto horen! xD
Ook weinig actie meer! xD Heel raar maar zodra mijn knie een piemel heeft pijn gedaan, trekt die piemel zich vervolgens iedere keer terug zodra ie me zietquote:Op zondag 25 maart 2012 22:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Handig wel, kan ze doen wat ze wil maar geen kindjes.
Liever niet, dadelijk heb je gelijk! xD Dat wil ik niet wetenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
'Dat deed ik vroeger heel vaak, maar ja, toen was ik nog jong en onbezonnen.' Wedden?
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
EN DAN ZEG JE IETS VAN MIJ, VIESPEUK!![]()
En ja, dat moest in caps.
De mijne zal altijd klaarstaan voor jouquote:Op zondag 25 maart 2012 22:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ook weinig actie meer! xD Heel raar maar zodra mijn knie een piemel heeft pijn gedaan, trekt die piemel zich vervolgens iedere keer terug zodra ie me ziet![]()
* MohMi is offlinequote:Op zondag 25 maart 2012 22:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
De mijne zal altijd klaarstaan voor jou
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
De mijne zal altijd klaarstaan voor jou
quote:
Ik maakte een grapjequote:
Toch durf ik je nou nooit meer een kusje te geven dus jij hebt gewonnen.quote:
If it makes you feel any better; die reactie heb ik bij eigenlijk bijna iedere man, hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 22:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toch durf ik je nou nooit meer een kusje te geven dus jij hebt gewonnen.
Moet je eigenlijk in UVT posten toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
al 38 uur wakker helemaal goed dit
Het maakt me eerlijk gezegd niets uitquote:Op zondag 25 maart 2012 22:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
If it makes you feel any better; die reactie heb ik bij eigenlijk bijna iedere man, hoorBen nogal moeilijk zegt men. Leugensch natuurlijk.
Tot straks in je dromen, waar shifto en kk elkaar highfiven!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga weer over fokkers dromen, fijne avond en alvast weltruste.
Truste! En maak er een gezellige meet van!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga weer over fokkers dromen, fijne avond en alvast weltruste.
Met jou als brug, nicequote:Op zondag 25 maart 2012 22:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tot straks in je dromen, waar shifto en kk elkaar highfiven!
Ja helemaal geweldigquote:Op zondag 25 maart 2012 22:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk in UVT posten toch?![]()
Hoe was het gisteravond/vannacht?
Dat ken ik ja, zie jij dan ook van die vliegende spikkeltjes voor je ogen die verdwijnen zodra je probeert erop te focussen?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja helemaal geweldigMaar nu ben ik zo moe dat ik gewoon vaag word, nog ff gratis op spacen en dan lekker slapen
jaaquote:Op zondag 25 maart 2012 22:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat ken ik ja, zie jij dan ook van die vliegende spikkeltjes voor je ogen die verdwijnen zodra je probeert erop te focussen?
Je wilt ook niet weten wat er bij slaapgebrek gebeurt in je brein met de chemische reactiesquote:Op zondag 25 maart 2012 22:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
jaa
maar ook zon blurry zicht in mn ooghoeken, en constant denk ik dat iemand mijn naam roept of dat er een schaduw beweegt of zoiets gaars. En ik ben een beetje breindood ik snap de helft niet van wat ik doe
HALLUCINATIESquote:Op zondag 25 maart 2012 22:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je wilt ook niet weten wat er bij slaapgebrek gebeurt in je brein met de chemische reactiesOh nee wacht, dat wil je wel weten want jij vindt dat interessant!
Tip though; niet nu opzoeken maar een keer als je bent uitgeslapen
xDD Nee je begreep het goed!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
toch?
maar bedoel je met chemisch drugs?
of nja snap er geen kut van
ohquote:Op zondag 25 maart 2012 22:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Met die hallucinaties bedoelde ik dan hé
...o...ke...quote:Op zondag 25 maart 2012 22:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
geeft niks kan gewoon
Ah bah bah heb nu zon adidas vest aan, en hele tijd het gevoel alsof die kraag een sjaal is
Ik zal eens zoekenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
En stuur morgen dan een linkje van die info over die chemische reacties in je brein enzulks?
Nee, ik ben nog wakkerquote:
Hoef jij morgen niet naar school?quote:
Ik heb om 15:15 assessment, dus ik kan uitslapen.quote:
Dan fiets ik pas aan thuisquote:Op maandag 26 maart 2012 00:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb om 15:15 assessment, dus ik kan uitslapen.
Tsja, er zijn altijd mensen die het beter hebbenquote:
Ik had graag gehad dat ik 2 uurtjes eerder begon zodat ik gewoon een keer thuis kan etenquote:Op maandag 26 maart 2012 00:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tsja, er zijn altijd mensen die het beter hebben
quote:Op maandag 26 maart 2012 00:26 schreef bijdehand het volgende:
[TK] Dragonball GT statues (Super saiyan 4 pack)
pwnd
30 euro. Voor 4 van die dingenquote:Op maandag 26 maart 2012 00:27 schreef DeJori het volgende:
[..]Hoeveel wilde hij er oorspronkelijk voor hebben?
Dudequote:
Dealextreme was eerst ook stukken goedkoperquote:
Ik ga ook zoquote:Op maandag 26 maart 2012 00:33 schreef DeJori het volgende:
Ik ga zo toch maar mijn bedje opzoeken, want ik moet morgen nog wat doen voor schoolWelterusten handje
Dacht ik toch hetzelfdequote:
Is iemand van 18 in jouw ogen niet jong dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 06:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dacht ik toch hetzelfde
Wij oudjes worden niet meer met respect behandeld
Ik heb niet het hele topic verder doorgelezen, dus de context was me niet helemaal duidelijk. Maar ik voel me natuurlijk wel beledigd als mensen zeggen dat iemand van halverwege 20 al oud is, zo kortzichtig ben ik dan welquote:Op maandag 26 maart 2012 06:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is iemand van 18 in jouw ogen niet jong dan?
Als je zo kijkt is het al snel niet te jong hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 07:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele topic verder doorgelezen, dus de context was me niet helemaal duidelijk. Maar ik voel me natuurlijk wel beledigd als mensen zeggen dat iemand van halverwege 20 al oud is, zo kortzichtig ben ik dan wel.
En iemand van 18 is wel jong ja. Maar hangt ook wel een beetje af van wat je wil. Relatiemateriaal, nee dat zie ik inderdaad ook niet gebeuren bij iemand van 18, daarvoor verschil je teveel in levensfase.
Maar voor een (of meerdere) dates, why not. Je bent allebei volwassen en als je toch weet dat het voor de fun is.
Dus wel jong, maar zeker niet te jong..
Waarom moeilijk doen over leeftijd als het toch alleen om dates gaatquote:Op maandag 26 maart 2012 09:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je zo kijkt is het al snel niet te jong hoor
Goedemorgen trouwens!
Yep, ik ben er om kwart voor 4 weer gewoon vandoor hier. Leve de flexibele werktijdenquote:Op maandag 26 maart 2012 09:31 schreef shifto het volgende:
Ouch, viel mij ook een beetje tegen ja dat uurtje. Alleen dan vooral dat ik mijn lichaam vannacht niet wijs kreeg dat het 2u was en ik echt moest slapen.
Ach ja, mag je nu ook eerder weg?
Dat kunnen onze bejaarde lichamen niet meer aan inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2012 09:35 schreef DeJori het volgende:
Al die oude mensen helemaal van het padje omdat het weekend een uurtje korter was
qftquote:Op maandag 26 maart 2012 09:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En ach, zomer of wintertijd, ik zal nooit kunnen wennen aan opstaan om 5.30
Misschien als iemand het ooit bedenkt om de klok 's-nachts 4 uur terug te zettenquote:Op maandag 26 maart 2012 09:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat kunnen onze bejaarde lichamen niet meer aan inderdaad
En ach, zomer of wintertijd, ik zal nooit kunnen wennen aan opstaan om 5.30
Geeft alleen maar aan dat leeftijd iets KAN zeggen over je levensfase. Het hoeft natuurlijk nietquote:Op maandag 26 maart 2012 10:52 schreef Muisraket het volgende:
Mensen van halverwege de 20 zijn wel degelijk oud hoor. Heb gisteren nog een mailtje terug gehad van iemand halverwege/eind twintig die ik al eeuwen niet teruggemaild had () en die wordt gewoon al vader!
Echt een raar besef als je zelf nog niet eens een relatie hebt gehad.
Juist. Zie dat programma op MTV over die meisjes van 16 die zwanger zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 11:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Geeft alleen maar aan dat leeftijd iets KAN zeggen over je levensfase. Het hoeft natuurlijk niet
Nja, wij schelen dan 3 jaar, maar vrouwen van eind 20 zijn voor mij gewoon oudquote:Op maandag 26 maart 2012 10:52 schreef Muisraket het volgende:
Mensen van halverwege de 20 zijn wel degelijk oud hoor. Heb gisteren nog een mailtje terug gehad van iemand halverwege/eind twintig die ik al eeuwen niet teruggemaild had () en die wordt gewoon al vader!
Echt een raar besef als je zelf nog niet eens een relatie hebt gehad.
Dit inderdaad, yikes nu al vader worden.. Geen haar op mijn hoofd, en ik heb toch best wel veel haren op mijn hoofdquote:Op maandag 26 maart 2012 11:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Geeft alleen maar aan dat leeftijd iets KAN zeggen over je levensfase. Het hoeft natuurlijk niet
Nee hoor, ligt eraan hoe ze eruit zien!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, wij schelen dan 3 jaar, maar vrouwen van eind 20 zijn voor mij gewoon oud
Er is een verschil tussen alleen seks en een relatie hè.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee hoor, ligt eraan hoe ze eruit zien!Zo is er een chick van 32 waar ik echt wel een truukje op wil/kan doen
Maar vrouwen moeten dan eenmaal ook altijd 20 blijvenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, wij schelen dan 3 jaar, maar vrouwen van eind 20 zijn voor mij gewoon oud
Mannen mogen ook wel eeuwig 20 blijven hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar vrouwen moeten dan eenmaal ook altijd 20 blijven.
Dat wij mannen nou alleen maar aantrekkelijker worden
Dat je het wil, wil niet zeggen dat je het ook kunt he;). Dat hangt er volledig vanaf of die chick wel het lijdend voorwerp van jouw trucje wil zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 11:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee hoor, ligt eraan hoe ze eruit zien!Zo is er een chick van 32 waar ik echt wel een truukje op wil/kan doen
Ach, met mijn hoofd word ik ws toch nog wel 30 geschat als ik 50 benquote:Op maandag 26 maart 2012 11:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mannen mogen ook wel eeuwig 20 blijven hoor.
17-19 Zijn ze het lekkerstquote:Op maandag 26 maart 2012 11:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee joh, een kerel als Dr House is toch veel aantrekkelijker!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mannen mogen ook wel eeuwig 20 blijven hoor.
Zij wel, maar ik weet niet of ik al moet beginnen aan vrouwen die 10 jaar ouder zijn dan ik. Vooral niet als er ook een hoop van de eerder genoemde categorie beschikbaar isquote:Op maandag 26 maart 2012 11:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat je het wil, wil niet zeggen dat je het ook kunt he;). Dat hangt er volledig vanaf of die chick wel het lijdend voorwerp van jouw trucje wil zijn
Ja, maar een truukje doen op een chick is iets heel anders dan er iets langdurigs mee beginnenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Had daar een kei mooi verhaal over op m'n hyves staan. Zal eens kijken of ik die ergens terug kan vindenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoop dat je alleen doelt op 'daar kan ik wel wat meequote:Op maandag 26 maart 2012 11:15 schreef shifto het volgende:
[..]
17-19 Zijn ze het lekkerstDaarna moet je ze inwisselen voor een nieuwe
[..]
Nee joh, een kerel als Dr House is toch veel aantrekkelijker!
[..]
Zij wel, maar ik weet niet of ik al moet beginnen aan vrouwen die 10 jaar ouder zijn dan ik. Vooral niet als er ook een hoop van de eerder genoemde categorie beschikbaar is
Relaties. De vrouwen die je zou doen qua pr0n zijn vele malen talrijker.quote:
Nog wel...quote:Op maandag 26 maart 2012 11:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit inderdaad, yikes nu al vader worden.. Geen haar op mijn hoofd, en ik heb toch best wel veel haren op mijn hoofd
Nee inderdaad, ik denk dat mijn volgende relatie zal zijn met iemand die mss iets verstandiger is dan ik zelfquote:Op maandag 26 maart 2012 11:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoop dat je alleen doelt op 'daar kan ik wel wat mee' en niet op relaties, anders is het een beetje ziek als je straks 50 bent.
En hoewel er zat aantrekkelijke mannen van 30 zijn en sommige mannen absoluut heel mooi oud worden, gaat er dan toch altijd wel een alarm af in mijn hoofd, omdat ik zelf nog niet eens 20 ben.
Wat ik bedoel te zeggen: oude mannen krijgen vaak meer karakter in hun gezicht en mannen die ouder zijn en nog erg veel vitaliteit uitstralen zijnals in hartverwarmend, niet als in 'wow, geil'.
Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik denk dat mijn volgende relatie zal zijn met iemand die mss iets verstandiger is dan ik zelf
Hopelijk kan je zo'n meisje vinden dan, lijkt me een hele opgavequote:Op maandag 26 maart 2012 11:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik denk dat mijn volgende relatie zal zijn met iemand die mss iets verstandiger is dan ik zelf
Juist niet!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hopelijk kan je zo'n meisje vinden dan, lijkt me een hele opgave
Ach, je weet het toch pas echt als je een relatie hebt en dan zit er niks anders op dan er weer een paar uit te proberen tot er eentje blijft plakkenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hopelijk kan je zo'n meisje vinden dan, lijkt me een hele opgave
Jawel. Want als ze iets verstandiger zijn willen ze shifto niet meerquote:
Hehe true.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel. Want als ze iets verstandiger zijn willen ze shifto niet meer
Dat is ook wel weer zo, maar een man van in de 30 scheelt al meteen wel heel veel jaar met je. Dat jij nou zo jong bentquote:Op maandag 26 maart 2012 11:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoop dat je alleen doelt op 'daar kan ik wel wat mee' en niet op relaties, anders is het een beetje ziek als je straks 50 bent.
En hoewel er zat aantrekkelijke mannen van 30 zijn en sommige mannen absoluut heel mooi oud worden, gaat er dan toch altijd wel een alarm af in mijn hoofd, omdat ik zelf nog niet eens 20 ben.
Wat ik bedoel te zeggen: oude mannen krijgen vaak meer karakter in hun gezicht en mannen die ouder zijn en nog erg veel vitaliteit uitstralen zijnals in hartverwarmend, niet als in 'wow, geil'.
Want jij bent de playa van dit topic wou je zeggenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:22 schreef shifto het volgende:
Ik miep niet hoor, ik kan alleen altijd maar bedenken bij die opmerkingen van bdh "hoeveel vriendinnen had hij ook alweer?" en dan komen die dingen niet aan ofzo
Ach ik had gewoon geen zin om een portie makkelijke en/of zwakzinnige meisjes te nemen waar ik niks voor voel behalve lust. Da's niks voor mij.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:22 schreef shifto het volgende:
Ik miep niet hoor, ik kan alleen altijd maar bedenken bij die opmerkingen van bdh "hoeveel vriendinnen had hij ook alweer?" en dan komen die dingen niet aan ofzo
Wat doe jij dan op een fun-date?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, maar een man van in de 30 scheelt al meteen wel heel veel jaar met je. Dat jij nou zo jong bent
Maar natuurlijk is er wel een verschil tussen relatiemateriaal en fun. (wtf schaart men dat hier onder pr0n? Niet iedere fun-date = neuqen ofzo).
Hoe zat dat dan met ST?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach ik had gewoon geen zin om een portie makkelijke en/of zwakzinnige meisjes te nemen waar ik niks voor voel behalve lust. Da's niks voor mij.
Jeweetzelf!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Want jij bent de playa van dit topic wou je zeggen
Ik doe niet aan makkelijk/zwakzinnigquote:Op maandag 26 maart 2012 11:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach ik had gewoon geen zin om een portie makkelijke en/of zwakzinnige meisjes te nemen waar ik niks voor voel behalve lust. Da's niks voor mij.
Dat deed me realiseren dat dat niks was voor mijquote:
Dus jij baseerde je besluit op die ene slechte ervaring..quote:Op maandag 26 maart 2012 11:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat deed me realiseren dat dat niks was voor mij
Nee, een relatie gebaseerd op seks is niks voor mijquote:Op maandag 26 maart 2012 11:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dus jij baseerde je besluit op die ene slechte ervaring..
maw, als ST een jonge godin was, dan had je nu nog het slechte pad der lust bewandeld
Maar jouw girls waren ook niet zwakzinnig.. Ze dachten dat jij dat was, met je afro.. En daarom papten ze uit puur medelijden met je aanquote:Op maandag 26 maart 2012 11:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Jeweetzelf!
[..]
Ik doe niet aan makkelijk/zwakzinnigMaar je mag mijn exen wel bellen om ze zo te noemen
En lekker dat het wasquote:Op maandag 26 maart 2012 11:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar jouw girls waren ook niet zwakzinnig.. Ze dachten dat jij dat was, met je afro.. En daarom papten ze uit puur medelijden met je aan
Ik had dus die eerste, we werden verliefd, en toen heb ik gezegd dat ik het niet meer wilde.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:30 schreef shifto het volgende:
Ja is ook weer zoiets. Je hebt echt verschillende seks-relaties. Zo had ik ooit een friend with benefit en dat was gewoon leuke dingen doen als vrienden en daarbij seks. (Werd later ook een relatie)
Maar je hebt ook van die scharrels waar je echt alleen naartoe gaat om te neuqen.
Waarom?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had dus die eerste, we werden verliefd, en toen heb ik gezegd dat ik het niet meer wilde.
ho ho, het woord relatie heb ik ook niet gebruikt.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, een relatie gebaseerd op seks is niks voor mijHeb ooit zo'n langere relatie gehad en dat vond ik ook al niks
Omdat ik geen relatie wil en ik geloof niet in 'eerst seks dan liefde'quote:
Eens. En eens.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ho ho, het woord relatie heb ik ook niet gebruikt.
Daarin ben ik het helemaal met je eens, een relatie die puur op seks gebaseerd is, die is gedoemd te mislukken op (korte) termijn. Voor een goede relatie heb je wel heel wat meer nodig dan alleen lust.
Wat niet wegneemt dat je met wederzijds goedvinden kunt daten(langere termijn desnoods), zolang je beiden maar weet waar je aan toe bent
Wat?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik geen relatie wil en ik geloof niet in 'eerst seks dan liefde'
Ik wil helemaal niet weten hoe jij je meisjes inpaptquote:Op maandag 26 maart 2012 11:31 schreef shifto het volgende:
[..]
En lekker dat het wasLieve meisjes
Dat is ook mijn "game", zo pap ik ze in
Nee, dat beweer ik ook nergensquote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat?
Soms vind je een meisje toch leuk en heb je seks en kom je er later achter dat het toch niet werkt? Je gaat toch niet eerst maanden aan onthouding doen ofzo
Maar je zei dat jullie beide verliefd werden, ik zie nog het probleem niet. Wat is er dan anders omdat je eerst seks had voor je haar leuk vond?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik ook nergensIk wil een meisje eerst leuk vinden voordat ik er seks mee heb en niet andersom.
Ik zal een keer een foto collage voor je makenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten hoe jij je meisjes inpapt
Omdat die verliefdheid kwam uit lust en die zou zo weer vervagen, was ik van overtuigd. Zij en ik pasten totaal niet bij elkaar en ik had sowieso geen zin in een relatie.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar je zei dat jullie beide verliefd werden, ik zie nog het probleem niet. Wat is er dan anders omdat je eerst seks had voor je haar leuk vond?
Mss had het perfect gelopen en was je nu forever alonequote:Op maandag 26 maart 2012 11:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat die verliefdheid kwam uit lust en die zou zo weer vervagen, was ik van overtuigd. Zij en ik pasten totaal niet bij elkaar en ik had sowieso geen zin in een relatie.
Verder hoef ik er niet op in te gaan denk ik
Te herkenbaar dit.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat die verliefdheid kwam uit lust en die zou zo weer vervagen, was ik van overtuigd. Zij en ik pasten totaal niet bij elkaar en ik had sowieso geen zin in een relatie.
Verder hoef ik er niet op in te gaan denk ik
Ik kon geen fatsoenlijk gesprek met haar voeren of ik moest mezelf kalmerenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Mss had het perfect gelopen en was je nu forever alone
quote:
Nee ok dat lijkt me niet werkenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kon geen fatsoenlijk gesprek met haar voeren of ik moest mezelf kalmerenHaar argumenten, haar standpunten, zo verschrikkelijk
Nee beter als het dan stopt.
Het staat vast dat zoiets niet werktquote:
Een gesprek kunnen voeren is wel het minste wat nodig is jaquote:Op maandag 26 maart 2012 11:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het staat vast dat zoiets niet werkt
Daarom wil ik ook iemand die ik leuk vind. En ik vind meisjes nooit meteen leuk maar pas als ik er mee heb gepraat enzoquote:Op maandag 26 maart 2012 11:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Een gesprek kunnen voeren is wel het minste wat nodig is ja
Herkenbaar, en inderdaad beter dat het dan stopt. Aan de andere kant wel knap dat je er verliefde gevoelens voor kreeg, aangezien je je er duidelijk dood aan ergerdequote:Op maandag 26 maart 2012 11:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kon geen fatsoenlijk gesprek met haar voeren of ik moest mezelf kalmerenHaar argumenten, haar standpunten, zo verschrikkelijk
Nee beter als het dan stopt.
Ik denk dat het is zoals bdh zelf al zei, piemel-verliefdheidquote:Op maandag 26 maart 2012 12:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Herkenbaar, en inderdaad beter dat het dan stopt. Aan de andere kant wel knap dat je er verliefde gevoelens voor kreeg, aangezien je je er duidelijk dood aan ergerde
Wat shifto zegt:quote:Op maandag 26 maart 2012 12:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Herkenbaar, en inderdaad beter dat het dan stopt. Aan de andere kant wel knap dat je er verliefde gevoelens voor kreeg, aangezien je je er duidelijk dood aan ergerde
Ben blij dat ik die keuze gemaakt heb niks meer te doen met haarquote:Op maandag 26 maart 2012 12:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk dat het is zoals bdh zelf al zei, piemel-verliefdheid
Dan heb je nu wel alle tijd voor die chick wiens handen je opgewarmd hebt!quote:Op maandag 26 maart 2012 12:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat shifto zegt:
[..]
Ben blij dat ik die keuze gemaakt heb niks meer te doen met haar
Ja, daarover heb ik gelogenquote:Op maandag 26 maart 2012 12:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan heb je nu wel alle tijd voor die chick wiens handen je opgewarmd hebt!
De laatste keer dat ik daar 'last'(quote:Op maandag 26 maart 2012 12:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk dat het is zoals bdh zelf al zei, piemel-verliefdheid
Als je wilt pimpen met je Nederlands, doe het dan goed.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan heb je nu wel alle tijd voor die chick wiens handen je opgewarmd hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je wilt pimpen met je Nederlands, doe het dan goed.
Wiens = mannelijk, wier = vrouwelijk.Nouja, MR tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je wilt pimpen met je Nederlands, doe het dan goed.
Wiens = mannelijk, wier = vrouwelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Thinking about thinking of you. ♫
Nou, lust zie ik anders, namelijk dat je gewoon wil neuken. Dit was echt verliefdheid, dacht de hele tijd aan haar enzo. Dat is echt niet de bedoeling bij lustquote:Op maandag 26 maart 2012 12:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar 'last'() van had, heette dat nog gewoon lust?
Je selecteert wel heel streng, of niet?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, daarover heb ik gelogenZo zat het niet
![]()
En zij is niks voor mij
Voor de verduidelijking, we hebben het nu niet over ST toch?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, lust zie ik anders, namelijk dat je gewoon wil neuken. Dit was echt verliefdheid, dacht de hele tijd aan haar enzo. Dat is echt niet de bedoeling bij lust
Hm, ok ok, daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, lust zie ik anders, namelijk dat je gewoon wil neuken. Dit was echt verliefdheid, dacht de hele tijd aan haar enzo. Dat is echt niet de bedoeling bij lust
Nee, maar als ik iemand niet leuk vind dan ga ik toch geen moeite doen?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je selecteert wel heel streng, of niet?
Alsof ik dan nog leefdequote:Op maandag 26 maart 2012 12:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Voor de verduidelijking, we hebben het nu niet over ST toch?
Nou, dat moet gewoon duidelijk zijnquote:
En dat moet de IT van het bedrijf doen?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:16 schreef shifto het volgende:
Excuseert u mij. Aangezien ik mij dood irriteer aan het crashen van mijn laptop, heb ik zojuist besloten deze opnieuw te installeren.
Onze LOI-ICT'erquote:Op maandag 26 maart 2012 12:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En dat moet de IT van het bedrijf doen?
Kan nieteens zijn eigen laptop draaiende houden
Nou, kom dan ook maar even met jouw visie op het date/relatie-gebeurenquote:
In haar tijd mocht je zelf geen initiatief nemen maar moest je bij de telefoon wachten totdat hij beldequote:Op maandag 26 maart 2012 12:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou, kom dan ook maar even met jouw visie op het date/relatie-gebeuren
Ben wel benieuwd hoe jij daarover denkt als oma
Ik ga even bijlezen anders kraam ik mss nog meer onzin uit dan andersquote:Op maandag 26 maart 2012 12:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou, kom dan ook maar even met jouw visie op het date/relatie-gebeuren
Ben wel benieuwd hoe jij daarover denkt als oma
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ga even bijlezen anders kraam ik mss nog meer onzin uit dan anders
Idd! xDD En ik snap het nog maar half allemaalquote:
Maar dan is het volgens mij niet altijd het leeftijdsverschil wat kut is, maar de levensfase. Iemand die net zo oud is als jezelf kan nog in een andere fase zitten en dat is kutquote:Op maandag 26 maart 2012 12:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Idd! xDD En ik snap het nog maar half allemaal![]()
Nja, anywho; voor mij maakt leeftijd weinig uit in een relatie of met alleen ketsen (mooi woord, ketsen). Het gaat me om de persoon en hoe deze in elkaar steekt.
In mijn vorige relatie kwam ik er wel achter dat leeftijdsverschil voor problemen kàn zorgen, het hoeft niet, en leeftijdsverschil is voor mij dus niet snel een reden om iets bij voorbaat al geen kans te geven (moet niet te extreem worden natuurlijk).
Shifto is sterkquote:Qua persoonlijke voorkeur wil ik iig een échte vent, zowel qua karakter als in bed (VOORAL in bed!). Wil geen softie of push-around, een kerel moet voor mij iig al sterker zijn dan ik. Als ik tijdens stoeien of seksen sterker ben dan hij houdt het voor mij wel ver op.
Exact, daarom zegt leeftijd voor mij zo weinigquote:Op maandag 26 maart 2012 12:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan is het volgens mij niet altijd het leeftijdsverschil wat kut is, maar de levensfase. Iemand die net zo oud is als jezelf kan nog in een andere fase zitten en dat is kut![]()
Zoveel als ik van shifto hou (en das een berg boel jongequote:Shifto is sterk
Maar als ik het over leeftijd heb bedoel ik, iig in dit geval, meestal over fase xDquote:Op maandag 26 maart 2012 12:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Exact, daarom zegt leeftijd voor mij zo weinig
Dat is inderdaad belangrijk. Als er aantrekkingskracht is is het raarquote:[..]
Zoveel als ik van shifto hou (en das een berg boel jonge), zo weinig aantrekkingskracht is er, en das maar goed ook andesr waren we niet zulke matties
Jeweettog!
Sorry, mijn snappertje is nog niet opgestartquote:Op maandag 26 maart 2012 12:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar als ik het over leeftijd heb bedoel ik, iig in dit geval, meestal over fase xD
En toch zijn wij goede vrinden.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is inderdaad belangrijk. Als er aantrekkingskracht is is het raar
Ja. Ik vind namelijk van welquote:Op maandag 26 maart 2012 12:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sorry, mijn snappertje is nog niet opgestartBedoel je of ik erop afknap als iemand (ongeacht leeftijd) in een andere levensfase zit dan ik?
Maar wat wij hebben is speciaal.quote:
Ja, op dezelfde manier als geestelijk gehandicapten "speciaal" worden genoemd.quote:
Zie jij ons zo?!quote:Op maandag 26 maart 2012 12:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja, op dezelfde manier als geestelijk gehandicapten "speciaal" worden genoemd.
Nee, ik zie ons zo:quote:
Best lovestory ever.quote:
Het kan wel een afknapper zijn ja, ik wil niet meer een dude die nog bij zijn ouders woontquote:Op maandag 26 maart 2012 12:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Ik vind namelijk van wel
[..]
Maar wat wij hebben is speciaal.
Kan ik me voorstellen. Woon zelf bij m'n ouders dus daar zeg ik maar niks overquote:Op maandag 26 maart 2012 13:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het kan wel een afknapper zijn ja, ik wil niet meer een dude die nog bij zijn ouders woont![]()
Het hoeft niet per se een 'no go', maar kan zeker wel ja.
Ik hoef ook geen saaie peer die alleen maar op de bank wilt zitten en die gvd niet uit eten wilt 'omdat er allemaal mensen zijn en je moet parkeren en huilie huilie huilie...' Goh MohMi, verkropt traumaatje?
Maar dat spreekt voor zich. Vind het zelf ook een vreemd idee als de dame veel groter/sterker zou zijn. Ergens klopt dat nietquote:Op maandag 26 maart 2012 12:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Qua persoonlijke voorkeur wil ik iig een échte vent, zowel qua karakter als in bed (VOORAL in bed!). Wil geen softie of push-around, een kerel moet voor mij iig al sterker zijn dan ik. Als ik tijdens stoeien of seksen sterker ben dan hij houdt het voor mij wel ver op.
Oei, daar komt wat omhoog borrelen inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2012 13:01 schreef MohMi het volgende:
Ik hoef ook geen saaie peer die alleen maar op de bank wilt zitten en die gvd niet uit eten wilt 'omdat er allemaal mensen zijn en je moet parkeren en huilie huilie huilie...' Goh MohMi, verkropt traumaatje?
Zo'n vriendje heb ik wel gehad, wist toen zelf nog niet zo goed dat ik eigenlijk niet van softies hou. Pas na mijn ex die wél een partijtje spieren heeft waar je bang van wordt, had ik pas in de gaten dat dat voor mij toch wel een must is in een relatiequote:Op maandag 26 maart 2012 13:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar dat spreekt voor zich. Vind het zelf ook een vreemd idee als de dame veel groter/sterker zou zijn. Ergens klopt dat niet.
Dan zou ik een beetje achter haar moeten schuilen als er een enge man over straat loopt
Volgens mij zijn S. en ik even grootquote:Op maandag 26 maart 2012 13:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar dat spreekt voor zich. Vind het zelf ook een vreemd idee als de dame veel groter/sterker zou zijn. Ergens klopt dat niet.
Dan zou ik een beetje achter haar moeten schuilen als er een enge man over straat loopt
Nou is een partij spieren om bang van te worden ook wel overdreven misschienquote:Op maandag 26 maart 2012 13:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zo'n vriendje heb ik wel gehad, wist toen zelf nog niet zo goed dat ik eigenlijk niet van softies hou. Pas na mijn ex die wél een partijtje spieren heeft waar je bang van wordt, had ik pas in de gaten dat dat voor mij toch wel een must is in een relatieWat leer je toch een hoop van je relaties, zelfs als ze stuk lopen
Ik heb het liefst iemand die kleiner is dan ik. R. was ook al langer, maar dat was een uitzonderingquote:Op maandag 26 maart 2012 13:12 schreef Muisraket het volgende:
Even groot is anders dan veel groter hè.
Softies als in deurmatten zijn nooit relatiemateriaal voor mij, ik wil wel graag een beetje tegengas en iemand met een mening. Een en al spieren vind ik niets, maar als ze dunner en kleiner zijn dan ik... Tja, daar ben ik ook niet zo'n fan van.
Dat hoop ik ook voor je, want 1,80 is voor een vrouw wel erg lang vind ik. Oh trouwens een kanttekening: er bestaat ook zoiets als te lang. Een meisje van 1,65 naast een jongen van 1,85-1,90 (zoiets) is echt de lange en de korte, zeer onpraktisch en het zag er niet uit.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het liefst iemand die kleiner is dan ik. R. was ook al langer, maar dat was een uitzonderingDe meeste andere meisjes zijn een stuk kleiner dan ik
Ja. Volgens mij zijn zowel R. als S. als die vriendin van S. zo langquote:Op maandag 26 maart 2012 13:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je, want 1,80 is voor een vrouw wel erg lang vind ik.
Nu scheelt het bij S. ook wel dat ze geen sprietje is, dat scheelt al, dan lijk je vaak ook wat kleiner en dat is bij vrouwen meestal positief, tenzij ze al een dwergenlengte hebben.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij zijn zowel R. als S. als die vriendin van S. zo lang
Hoeft voor mij ook niet hoor, was toevallig nu het geval maar het gaat er idd maar om dat ik niet win tijdens een partijtje stoeien xDquote:Op maandag 26 maart 2012 13:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou is een partij spieren om bang van te worden ook wel overdreven misschien
Maar zolang je maar je mannetje kan staan en geen vel over been bent. En een beetje gezond gespierd kan nooit kwaad.
Jupquote:En true true @ het leren van stukgelopen relaties![]()
Als je terugdenkt aan oude relaties, 'damn, dat ik daar toch maanden mee doorgebracht heb..'
MR, wat vind jij dan van mannen die net zo lang zijn als jij maar dus kleiner zijn wanneer jij hakken aan hebt? Maakt mij niet super veel uit maar kan het wel jammer vinden...quote:Op maandag 26 maart 2012 13:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu scheelt het bij S. ook wel dat ze geen sprietje is, dat scheelt al, dan lijk je vaak ook wat kleiner en dat is bij vrouwen meestal positief, tenzij ze al een dwergenlengte hebben.
Ja, ik weet niet wat het is. Tussen mij en haar is wel iets, maar ik weet niet watquote:Op maandag 26 maart 2012 13:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu scheelt het bij S. ook wel dat ze geen sprietje is, dat scheelt al, dan lijk je vaak ook wat kleiner en dat is bij vrouwen meestal positief, tenzij ze al een dwergenlengte hebben.
Ik deel jouw mening.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
MR, wat vind jij dan van mannen die net zo lang zijn als jij maar dus kleiner zijn wanneer jij hakken aan hebt? Maakt mij niet super veel uit maar kan het wel jammer vinden...
Ik had het over lengte en jij begint over gevoelens, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat het is. Tussen mij en haar is wel iets, maar ik weet niet watWant dit is echt de eerste keer dat ik zo'n iemand leuk vind
Laat maarquote:Op maandag 26 maart 2012 13:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik deel jouw mening.
[..]
Ik had het over lengte en jij begint over gevoelens, of begrijp ik je verkeerd?
Mijn bruine schoenen poets ik nooitquote:Op maandag 26 maart 2012 13:34 schreef DeJori het volgende:
Schoenen poetsenGodverdomme wat vind ik dat een kutwerkje.
Maar jij bent dan ook een mini-me dus ik snap je welquote:Op maandag 26 maart 2012 13:36 schreef DeJori het volgende:
On topic trouwens: Ik vind lengte bij vrouwen echt een afknapper. Los van het feit dat ze dan langer zijn dan ik, vind het gewoon niet erg vrouwelijk overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |