SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 25 maart 2012 14:12 schreef bijdehand het volgende:
Lach me maar uit, jullie deden helemaal niks romantisch
Hoezo, ik had gisteren een romantische filmdate met mijn rechterhand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ik niet. Wel een paar dagen terugquote:Op zondag 25 maart 2012 14:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoezo, ik had gisteren een romantische filmdate met mijn rechterhand.
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 14:20 schreef MohMi het volgende:
'Bitch please!' staat op nu.nl!!
[ afbeelding ]
Ja. Heerlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Is het mooi weer daarbuiten?
En hoe! Dus ik ben er weg van, fijne zondagmiddag gewenst, lieve Fokkertjes!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Is het mooi weer daarbuiten?
Ik zeg doen.quote:
Dat kon/kan ik alleen maar beamen. Hele middag met wat vrienden aan de ijzeren vrouw gezeten. Helemaal niet koud, heerlijk in de zon!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
En hoe! Dus ik ben er weg van, fijne zondagmiddag gewenst, lieve Fokkertjes!
Goed bezig!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat kon/kan ik alleen maar beamen. Hele middag met wat vrienden aan de ijzeren vrouw gezeten. Helemaal niet koud, heerlijk in de zon!
Drank mee, eten mee, perfect
Ik kan niet skeelerenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goed bezig!Ik wil zo nog gaan skeeleren maar er zit Prosecco in mijn benen, wordt dus spannend
Dat wordt minder soggen danquote:Op zondag 25 maart 2012 17:36 schreef Muisraket het volgende:
Denken dat je een week hebt om te leren en er dan achter komen dat je maar 3 dagen hebt... Paniek!
Thanks, het oefententamen was echt een hel dus dat wordt wat.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat wordt minder soggen danSucces
Misschien hebben ze het oefententamen extra moeilijk gemaakt zodat iedereen zou stressen en leren en valt dadelijk het tentamen wel mee.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Thanks, het oefententamen was echt een hel dus dat wordt wat.Zal straks even teruglezen, geniet nog van het luieren (al dan niet in de zon) iedereen!
Succes mr!!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Thanks, het oefententamen was echt een hel dus dat wordt wat.Zal straks even teruglezen, geniet nog van het luieren (al dan niet in de zon) iedereen!
Je bent 17, dan moet dat echt te doen zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 20:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
nou, ik ben op dit moment uhm 38 uur wakker.
Die zooi heb je ook helemaal niet nodigquote:Op zondag 25 maart 2012 20:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben nu alweer aan het springen
zo lekker was het gisteren he, had echt zin om te hakken. Toen iedereen van mijn groep de laatste 2 uur zo'n vieze xtc comedown had, was ik gewoon lekker door aan het gaan met de grootste lol, en ik had niet eens xtc op
HE DOESN'T PLAY BY THE RULESquote:Op zondag 25 maart 2012 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo'n jongen die ik vannacht heb leren kennen loopt nu allemaal te smssen dat hij me nog wel een keer wil zien en dat hij het leuk zou vinden als we een keer gaan afspreken. Wtf, hij heeft niet eens gehoord van de 3 days rule.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
HE DOESN'T PLAY BY THE RULES
[ afbeelding ]
Ken hem amper.quote:
Qua looks. Nou?quote:
gewoon doen barrie. Wij fokkers rekenen op jouquote:
Reken er dan maar niet op.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
gewoon doen barrie. Wij fokkers rekenen op jou
Why not?quote:
Ik heb er ook geen problemen mee, al laat ik dat hier niet wetenquote:
Waarom dan? Een date kan weinig kwaad, toch?quote:
qftquote:Op zondag 25 maart 2012 21:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom dan? Een date kan weinig kwaad, toch?
Jawel is eng.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom dan? Een date kan weinig kwaad, toch?
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen problemen mee, al laat ik dat hier niet weten
Zonder risico's te nemen kom je nergens en het is even eng, maar uiteindelijk ben je blij dat je de gok gewaagd hebt, zelfs als het een vervelende date was.quote:
Hm tsjaquote:Op zondag 25 maart 2012 21:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zonder risico's te nemen kom je nergens en het is even eng, maar uiteindelijk ben je blij dat je de gok gewaagd hebt, zelfs als het een vervelende date was.
Ja, maar dat enge is stiekem ook wel leuk. Vooral als je weet dat de ander het net zo graag, of zelfs nog liever, wil dan jijquote:
Jaquote:Op zondag 25 maart 2012 21:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Zit je hier een beetje forever alone guy uit te hangen en je hebt er geen moeite mee?
Nou ik vind er niks leuks aan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dat enge is stiekem ook wel leuk. Vooral als je weet dat de ander het net zo graag, of zelfs nog liever, wil dan jij
[..]
Ja
De date zelf is wel leuk. En als die niet leuk is heb je tenminste een verhaal voor ons en dan zijn we jou dankbaar voor je coole verhaalquote:Op zondag 25 maart 2012 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou ik vind er niks leuks aan._!
Kan toch niet, je hebt ons voor de gek gehouden
En wie weet is de eerste date niet super, maar date je nog een keer of kom je bij hem thuis en merk je dan dat je het toch wel heel erg klikt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De date zelf is wel leuk. En als die niet leuk is heb je tenminste een verhaal voor ons en dan zijn we jou dankbaar voor je coole verhaal![]()
En ik hou je niet voor de gek toch
Hij is trouwens midden 20. Kei oud.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De date zelf is wel leuk. En als die niet leuk is heb je tenminste een verhaal voor ons en dan zijn we jou dankbaar voor je coole verhaal![]()
En ik hou je niet voor de gek toch
Ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En wie weet is de eerste date niet super, maar date je nog een keer of kom je bij hem thuis en merk je dan dat je het toch wel heel erg klikt.
Meestal kom je na een mislukte date niet meer bij de ander thuis. En meestal ga je na een mislukte date ook niet nog een keer daten.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En wie weet is de eerste date niet super, maar date je nog een keer of kom je bij hem thuis en merk je dan dat je het toch wel heel erg klikt.
Let eens op je woorden, jongedame!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij is trouwens midden 20. Kei oud.
Dacht ik ook al. Als het niks is ga je toch niet nog een keer ''gezellig'' daten.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal kom je na een mislukte date niet meer bij de ander thuis. En meestal ga je na een mislukte date ook niet nog een keer daten.
Er is een verschil tussen een mislukte date omdat er geen klik was/die persoon een creep is of omdat jullie allebei net iets te zenuwachtig waren hè. En er is ook een verschil tussen 'niet super' en mislukt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal kom je na een mislukte date niet meer bij de ander thuis. En meestal ga je na een mislukte date ook niet nog een keer daten.
2e: nee. 1e: Andere levensfase? Want in dat geval wordt het wel wat moeilijker...quote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij is trouwens midden 20. Kei oud.
[..]
Ervaringsdeskundige?
Let jij eens op haar woorden, fossielquote:
Voor ons is dat kei oud en vaak qua dates te oud i.v.m. levensfase, jongedame.quote:
Nee daarom. Die klik is er of die is er niet. En als het klikt als vrienden ga je ook nooit meer daten, maar dan ga je gewoon afspreken. Niks mis mee, maar wel andere intenties.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dacht ik ook al. Als het niks is ga je toch niet nog een keer ''gezellig'' daten.
Voor mij nietquote:Op zondag 25 maart 2012 21:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Voor ons is dat kei oud en vaak qua dates te oud i.v.m. levensfase, jongedame.
Ach hij heeft zover ik weet geen kinderen en geen vrouw dus die levensfase zal wel meevallen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een mislukte date omdat er geen klik was/die persoon een creep is of omdat jullie allebei net iets te zenuwachtig waren hè. En er is ook een verschil tussen 'niet super' en mislukt.
[..]
2e: nee. 1e: Andere levensfase? Want in dat geval wordt het wel wat moeilijker...
En als er wel een klik is maar je allebei gewoon heel zenuwachtig bent? Dan zou ik wel een 2e date opperen denk ik, maar misschien ligt dat aan mij dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee daarom. Die klik is er of die is er niet. En als het klikt als vrienden ga je ook nooit meer daten, maar dan ga je gewoon afspreken. Niks mis mee, maar wel andere intenties.
Kan behoorlijk tegenvallen, maar ligt ook aan de volwassenheid van die persoon en hoe hij de komende 5 jaar van zijn leven ziet natuurlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach hij heeft zover ik weet geen kinderen en geen vrouw dus die levensfase zal wel meevallen.
Maar dan is er een klikquote:Op zondag 25 maart 2012 22:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En als er wel een klik is maar je allebei gewoon heel zenuwachtig bent? Dan zou ik wel een 2e dat opperen denk ik, maar misschien ligt dat aan mij dan.
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan behoorlijk tegenvallen, maar ligt ook aan de volwassenheid van die persoon en hoe hij de komende 5 jaar van zijn leven ziet natuurlijk.
Hoeft echt niet zo te zijn hoor, met M. had ik toen echt wel een klik, maar waren we allebei vrij nerveus.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan is er een klikDat is waar het om draait. Die klik kan ook later komen, maar dan moet je imho niet blijven daten maar gewoon als vrienden afspreken.
Als je leest wat ik zeg zie je dat ik het met je eens ben.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoeft echt niet zo te zijn hoor, met M. had ik toen echt wel een klik, maar waren we allebei vrij nerveus.En als je allebei weet dat je elkaar op een romantische manier ziet zitten maar gewoon iets te nerveus bent, zou ik niet meteen 'als vrienden' gaan afspreken.
Nee niet jij ook alquote:
Dan heb ik daar inderdaad overheen gelezen, mijn fout, sorry!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je leest wat ik zeg zie je dat ik het met je eens ben.
Goede date met klik --> Daten
Goede date zonder klik --> Vrienden
Slechte date zonder klik --> Tot nooit
Slechte date met klik --> Daten
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Let jij eens op haar woorden, fossiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit schatquote:Op zondag 25 maart 2012 22:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan heb ik daar inderdaad overheen gelezen, mijn fout, sorry!
Kusjekroel.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sorry mevrouw, hier heb je een fok-kusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Episch, kusjekroelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Hoppa! Toch ff digitaal gescored, not bad for a fossiel!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sorry mevrouw, hier heb je een fok-kusje
Inderdaad!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoppa! Toch ff digitaal gescored, not bad for a fossiel!![]()
Ja, een digitaal kusje van mij, ben er maar trots opquote:Op zondag 25 maart 2012 22:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoppa! Toch ff digitaal gescored, not bad for a fossiel!![]()
Geef haar dan een echte voordat ze gaat aanpappen met die collega.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, een digitaal kusje van mij, ben er maar trots op
En dan een klap in m'n gezicht krijgen zeker? Van zulke wangen danquote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geef haar dan een echte voordat ze gaat aanpappen met die collega.
Doesn't matter, had sex gave MohMi a kiss.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan een klap in m'n gezicht krijgen zeker? Van zulke wangen dan
Jij bent scherp gvd! xDquote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geef haar dan een echte voordat ze gaat aanpappen met die collega.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |