SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 25 maart 2012 14:12 schreef bijdehand het volgende:
Lach me maar uit, jullie deden helemaal niks romantisch
Hoezo, ik had gisteren een romantische filmdate met mijn rechterhand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ik niet. Wel een paar dagen terugquote:Op zondag 25 maart 2012 14:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoezo, ik had gisteren een romantische filmdate met mijn rechterhand.
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 14:20 schreef MohMi het volgende:
'Bitch please!' staat op nu.nl!!
[ afbeelding ]
Ja. Heerlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Is het mooi weer daarbuiten?
En hoe! Dus ik ben er weg van, fijne zondagmiddag gewenst, lieve Fokkertjes!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Is het mooi weer daarbuiten?
Ik zeg doen.quote:
Dat kon/kan ik alleen maar beamen. Hele middag met wat vrienden aan de ijzeren vrouw gezeten. Helemaal niet koud, heerlijk in de zon!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
En hoe! Dus ik ben er weg van, fijne zondagmiddag gewenst, lieve Fokkertjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |