ook nieuwe ploegenquote:Op zondag 25 maart 2012 13:52 schreef matchline het volgende:
rabobank schijnt wel wielrenners te sponseren.
Ik werk bij de Rabobank op de wielerploegafdeling, we zoeken altijd nieuwe ploegen. Je moet morgen maar even naar een Rabobank bij je in de buurt gaan, daar kunnen ze je meteen verder helpen.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 14:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik werk bij de Rabobank op de wielerploegafdeling, we zoeken altijd nieuwe ploegen. Je moet morgen maar even naar een Rabobank bij je in de buurt gaan, daar kunnen ze je meteen verder helpen.
kun jij niks regelen?quote:Op zondag 25 maart 2012 14:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik werk bij de Rabobank op de wielerploegafdeling, we zoeken altijd nieuwe ploegen. Je moet morgen maar even naar een Rabobank bij je in de buurt gaan, daar kunnen ze je meteen verder helpen.
Ik zoek sponsers op nationaal niveau,die een 3000¤ per jaar in d ploeg willen steen in ruil voor hun teamnaam en hoofdsponseequote:Op zondag 25 maart 2012 15:07 schreef rubbereend het volgende:
Wat voor een categorie sponsors zoek je? Heb je je netwerk goed afgezocht naar ebvriende ondernemers met een hart voor de wielersport? Ben je regionale wielerwedstrijden afgeweest om te kijken welke bedrijven daar sponsoren?
Voor dergelijke bedragen zou ik kijken bij grote lokale bedrijven. Iedere beetje stad heeft een industrieterrein vol met degelijke bedrijven. Wat kan je ze bieden? Wedstirjden in de regio, wielrenners uit de regio? Publiciteit in de regionale media etc. etc.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Ik zoek sponsers op nationaal niveau,die een 3000¤ per jaar in d ploeg willen steen in ruil voor hun teamnaam en hoofdsponsee
jep ik heb al rennnersquote:Op zondag 25 maart 2012 15:11 schreef The_Hives het volgende:
heb je al wielrenners? Heb je een goed plan waarmee je bij mogelijke sponsoren aan kunt komen?
Als je naar een Rabobank gaat en je vraagt naar Gregory van de Wielerploeg dan krijg je mijn telefoonnummer. Dan regel ik de rest voor je.quote:
wil je mij nu eerst een pm sturen?quote:Op zondag 25 maart 2012 15:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je naar een Rabobank gaat en je vraagt naar Gregory van de Wielerploeg dan krijg je mijn telefoonnummer. Dan regel ik de rest voor je.
op basis van totaal geen informatie?quote:
ja is goedquote:Op zondag 25 maart 2012 16:18 schreef gers het volgende:
Gaybar the love for cock wilt wel je sponsor zijn interesse ?
wat wil je weten....quote:Op zondag 25 maart 2012 16:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
op basis van totaal geen informatie?
Als je geld hebt mag datquote:Op zondag 25 maart 2012 16:18 schreef gers het volgende:
quote:
En dan zeker zonder zadel moeten rijdenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:18 schreef gers het volgende:
misschien kan dit je helpenquote:
Met die sponsor moet je haast wel succes hebben in de Giro d' Italia.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:01 schreef danos het volgende:
[..]
En dan zeker zonder zadel moeten rijden
dat zullen we hebbenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:44 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Met die sponsor moet je haast wel succes hebben in de Giro d' Italia.
dat laatste is handig voor de veldrijtakquote:Op maandag 26 maart 2012 18:18 schreef Pedroso het volgende:
Je kunt ook Spongebob even bellen. Die schijnt ook in zemen broekjes te handelen (en rubberen kaplaarzen).
ik wacht nog steeds ip eeb.pm voor at meer informatie...quote:Op maandag 26 maart 2012 18:36 schreef [url=http://forum.fok.nl/user
i/profile/44649]beelz[/url] het volgende:
Volgens mij heeft TS geen belang meer bij sponsoring door de Rabobank. Ik heb de hele dag op kantoor zitten wachten maar niets gehoord.
Je komt maar mooi op kantoor langs, ik ga niet zitten thuiswerken.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:57 schreef beverstraat het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds ip eeb.pm voor at meer informatie...
zo dat was ff ontcijferen hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 18:57 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die wat meer info moet geven.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:57 schreef beverstraat het volgende:
[..]
heb ik al..quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:00 schreef The_Hives het volgende:
een sponsor zoeken voor een team,
waarvan sommige 'leden' eerst moeten testen of het iets voor ze is
misschien kan TS ook meteen een fietsensponsor zoeken
dankje?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:06 schreef beelz het volgende:
TS, ik raad je aan om voor vrijdag naar de Rabobank te gaan. We kiezen namelijk elke maand 1 nieuwe wielerploeg uit om te sponsoren, die keuze maak ik vrijdagmiddag.
Als je even in het Rabobankfilliaal meldt dat je van FOK! komt dan weten ze ervan. Ik heb namelijk al intern een mailtje gestuurd, dus alle filialen zijn op de hoogte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |