je hebt enkel een zeemvel om je ***** dus jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:50 schreef Lydiaverdernix het volgende:
Haha mijn ex werd er onvruchtbaar van
Mooi, dat verdienen ze. Wielrenners dienen niet te kunnen voortplanten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:50 schreef Lydiaverdernix het volgende:
Haha mijn ex werd er onvruchtbaar van
Eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:52 schreef Diemux het volgende:
[..]
Mooi, dat verdienen ze. Wielrenners dienen niet te kunnen voortplanten.
respect he man jij kint nog geen 2 m met de racefiets rijden wedde?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:52 schreef Diemux het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat het er niets mee van doen had he Losers zijn het voor mij nooit meer een wielrennerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:52 schreef Diemux het volgende:
[..]
wielrenners losers? Dwn uwe toch...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:53 schreef Lydiaverdernix het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat het er niets mee van doen had he Losers zijn het voor mij nooit meer een wielrenner
Nope, ik heb geld voor een auto.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:53 schreef beverstraat het volgende:
[..]
respect he man jij kint nog geen 2 m met de racefiets rijden wedde?
Of latent homofiel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:54 schreef beverstraat het volgende:
[..]
wielrenners losers? Dwn uwe toch...
niet alle wielrennees gaan in pakje naar de supermarkt hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:55 schreef Lydiaverdernix het volgende:
[..]
Of latent homofiel.
Een echte man gaat nooit vrijwillig 100 kilometer in een strak broekje fietsen als hij ook een auto heeft.
ongeveer ja,je kunt ze ook laten kastrerenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik snap er geen reet van, maar je ballen worden afgeknepen ofzo?
kink niet goedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
da's toch een bekend fenomeen een slapende zak ofzo, had mijn vader nog laatst
mmn ik heb veel succes van homos bwaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef Seam het volgende:
Dat komt omdat wielrenners gewoon nooit alpha mannen zijn die echt succes bij vrouwen hebben.
Uhm, wat is er mis met sportende mannen? Ik hou van mijn auto, maar zeker ook van mijn racefiets. Mijn vriendin staat daar ook tussen, bij vlagen er boven, soms er onderquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:55 schreef Lydiaverdernix het volgende:
[..]
Of latent homofiel.
Een echte man gaat nooit vrijwillig 100 kilometer in een strak broekje fietsen als hij ook een auto heeft.
maar wel kinderen krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:53 schreef beverstraat het volgende:
[..]
respect he man jij kint nog geen 2 m met de racefiets rijden wedde?
wat the fuckquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
da's toch een bekend fenomeen een slapende zak ofzo, had mijn vader nog laatst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |