Succes Fluug!
Hier baggernacht gehad ... ga de dag gebruiken om bij te tanken.
Zo strontvervelend.. kan er geen peil op trekken. Een topweekend gehad, wel rustig aan gedaan en ja, ook moe en misselijk maar dat was prima vol te houden. Maar niet ZO misselijk. En gisteravond begon het gezeik weer van voren af aan.
Durf niet meer op de weegschaal te gaan staan
Vanochtend ook meteen leidinggevende gebeld.. voel me zo schuldig naar mijn werkgever toe maar ik red het gewoon niet. Kan slechts iedere keer met mijn kop in de prullenbak als er weer een golf komt. Gisteravond isi het ook een keer mis gegaan tussen bed en toilet.. wat toch echt niet meer als 10 meter is. Barstte toen in janken uit omdat ik het zo knullig van mezelf vond en manlief was zo lief om het voor me op te ruimen.
Best lastig voor zo'n bezig bijtje als mij om nu ineens zoveel in te moeten leveren

.. Heb het er wel voor over, maar had het van tevoren wat rooskleuriger ingezien denk ik.
Hopelijk is het met een paar weekjes doorbijten over, maar kword er wel een beetje moedeloos van.
Nu maar weer aan de kwark met melk.. krijg ik tenminste nog iets binnen
Ik heb weleens iets gelezen over een medicijn wat de arts je voor kan schrijven om het braken te verminderen.. Begon met een E ofzo. Klinkt dat iemand bekend in de oren? En is het het waard? Heeft het zin in mijn situatie of moet het dan gewoon heftiger zijn?