Dat is flink balen! Hopelijk hoef je niet wéér zo lang te wachten als de vorige keer!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef flugeltje het volgende:
geen vruchtwater dus... Zit ook nog potdicht verder. Geen idee wat 't vocht was. Dat wordt vast weer 42 weken dus... Enfin, ik zit nu in 't DE cafe met een enorme icecoffee m'n verdriet te verdrinken...enne ymme, ik reageer zo thuis effe op je... Gsm tikt klote...
lang verhaal kort... Gaat niet om 't eerder dan 40 weken willen, maar om de enorme hoop op een spontane start ipv weer inleiden... Ben niet bang voor bevalling, maar wil zo graag uit mezelf...quote:Op maandag 26 maart 2012 11:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat is flink balen! Hopelijk hoef je niet wéér zo lang te wachten als de vorige keer!
Succes en sterkte!
Ennuh, reageren is niet meer nodig hoort is al duidelijk
Ik begrijp het helemaal!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
lang verhaal kort... Gaat niet om 't eerder dan 40 weken willen, maar om de enorme hoop op een spontane start ipv weer inleiden... Ben niet bang voor bevalling, maar wil zo graag uit mezelf...
Ab kuur heb ik al gehad voor de eerste keer. Maar blijf het troep vinden dus liever niet. Moet maar extra sap drinken, misschien ben ik er nu ook gevoeliger voor.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:04 schreef Twinkle20 het volgende:
En cranberrysap dan Zolena?
Ja ook zoiets he .. eerst als je een pilletje nodig had dan mikte je dat gewoon naar binnen.
En nu meot je iedere keer eerst checken of je het wel mag.. Ook iets om te vergeten.
Dat je zelfs zoiets 'onschuldigs' als cranberrytabletten niet mag.
En een ABkuur via de arts? Die kan dan toch checken of je dat mag/
Ik had met 5 weken een dikke keelontsteking en daar heb ik ook een AB kuur voor gekregen die ik wel mocht .. heeft ie toen netjse voor me uitgezocht.
Succes met je echo Zolena! Ik moet nog een weekje wachten.. ben echt heul benieuwd!
Al eerder een echo gehad? Of is dit je eerste? Kei leuki voor je.
Bummer zeg.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef flugeltje het volgende:
geen vruchtwater dus... Zit ook nog potdicht verder. Geen idee wat 't vocht was. Dat wordt vast weer 42 weken dus... Enfin, ik zit nu in 't DE cafe met een enorme icecoffee m'n verdriet te verdrinken...enne ymme, ik reageer zo thuis effe op je... Gsm tikt klote...
Via internet is t formulier iets makkelijkerquote:Op maandag 26 maart 2012 12:36 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe hmm nou ik heb de aanvraag voor mijn ziektewetuitkering ingevuld. Maar ik vind het maar een vreemd formulier. Mijns inziens kan dat veel makkelijker en duidelijker. Maar goed, als hun het zo willen dan vind ik het natuurlijk prima![]()
Als het goed is sta ik vanaf vandaag op 50% tot aan mijn zwangerschapsverlof (18 mei).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |